Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jezus...zie ik net op het nieuws over de schietpartij in Alphen aan de Rhijn!!!!
    Gewoon 6 doden, nu al, + stuk of wat gewonden waarvan sommige zeer ernstig.

Tranen staan in m'n ogen. Die praktijken beginnen nu ook al
    in Nederland, bah!
    Ben er naar van!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik las het ook, geen woorden voor.

Nou heb hier weer een inkak moment. Mega gaar van de hele dag en Maurits wil alleen maar feesten......... Wordt nog wat als hij 16 is.....

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahha kleintje, bereid je maar voor! Zo'n lekker ventje krijgt nog veel vrouwen achter zich aan!!!:D En maar feesten ;)
    Hier is Emma wel super moe! Net in bad gedaan en ga zo haar papfles opwarmen. Wij eten pizza vanavond! Weer een ordinair groot ding haha:D
    Super gezond en voedzaam dagje ahum;) Nouja, een keertje mag wel:p

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohja, ik hoorde het nieuws in de auto! Afschuwelijk! Werd er helemaal naar van.

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Bedankt voor al jullie lieve reacties! Met mijn moeder gaat t nog steeds niet heel geweldig. Ze is nog erg suf, maar dit zal wel van de hersenschudding komen.

Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. En wat zijn de foto's leuk geworden. Ik hoop echt zo dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn. Plan maar snel weer een datum!

Idd ontzettend erg wat er in Alphen is gebeurd. Echt afschuwelijk

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Even een snelle zwaai! De mixer draait voor de taart, dus ff tijd. Wij vonden het ook erg geslaagd en Amber ligt nu ook al heerlijk te slapen.

Elin: beterschap voor je moeder

Loesie: leuke foto's

Ikga weer verder met mn taart, fijn weekend!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Volgens mij zijn we allemaal kapot van het drukke, maar oh zo gezellige dagje!

Ik ga in ieder geval lekker slapen!

Tot morgen!
    Liefs

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier redelijk kapot. Heb net 3 uur geslapen. Terwijl ikmaar een half uurtje wou gaan liggen. Zal het nodig hebben gehad......

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Elin wat erg van je moeder! Hopelijk knapt ze snel op!

Meiden wat een leuke foto's!!!!! Leuk om al die kleintjes op de foto te zien! Superschattig!!!!

Ik ben vanmiddag nog even met Faye op verjaardag van dochtertje van vrienden geweest. Die werd 1! Na een nachtje krijsen en vanochtend thuis ook krijsen was ze vanmiddag echt poeslief. Ze zag allemaal andere kindjes en was helemaal enthousiast. Waarschijnlijk was ze dus ook wel enthousiast geweest op de meeting. Maar goed, wilde het risico niet nemen aangezien ze thuis echt niet te genieten was!
    Hoelang hadden jullie kindjes last van het doorkomen van het tandje? Ik zie nu een wit streepje. Betekent dat dat ze er nu minder last van zal hebben of moet het daarvoor nog wat verder door zijn?

En is er al een nieuwe datum voor een meeting gepland? :p;) :)

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2130 Majo, 9 apr 2011
    Laatst bewerkt: 9 apr 2011
    Haaaaaaaaaaaaaaai Ladies!!

Elin, miste jou en Olaf al vanmiddag :(! Maar snap heel goed dat jullie er niet bij waren hoor! Wat schrikken zeg dat je moeder zo raar terecht is gekomen. En heeft ze geen idee hoe ze gevallen is en waarom? Zware hersenschudding.... hmmm.... laat haar maar mooi rustig aan doen. Moet je écht voorzichtig mee zijn, anders kun je er de rest van je leven hoofdpijn door houden. Enne....nog een wekadvies gekregen? Doen we in het zkh wel altijd bij zware hersenschudding à 1 uur!

En Esser, jou miste ik ook vanmiddag! Maar begreep dat Joep ziek is? Grieperig? Zielig!! Jullie hadden gisteren toch ook nog weer een echo? Hoop dat die wel goed was?!

Sinja, jammer dat het afstuderen van je man uitgesteld is zeg! Dikke domper dus even als je na al die jaren denkt dat het er eindelijk op zit! Nou ja...nog even de schouders eronder en dan eind april de 'bul'! Volgende keer ga je dan ook maar gezellig mee met Faye :).

Zora, jij de volgende keer ook gewoon me hoor!

Meiden, het was even kort voor mij en Maud, maar wel heel leuk om jullie weer even gezien te hebben :). En ook de 'nieuwe' meiden met jullie práchtige kindjes :). Zó leuk om te zien hoe alle kinderen alweer veranderd zijn! Wat gaat dat toch snel en wat veranderen ze toch veel in korte tijd! En Loesie...leuk dat je (las het allemaal namelijk nu net pas) tóch mee was. En Pat en jij dus tóch nog wezen dwalen, hahah!!

Suus, nog een beetje opgeschoten vandaag met het karwei op zolder? En tjeeeeee zeg..... wat een *&%^*&@^$@(* zooi met jouw auto zeg!! En wat een duuuuuuuuure :$ rekening! Zoooooo zonde is dat zeg.... Wat je voor 2000 eurie al niet voor andere leuke dingen kunt doen ;). (Mama- én papafiets kopen ;))

Lelie, dus even niet 'lekker' geweest vanmiddag :(?! Doe maar rustig aan, wordt natuurlijk alleen nog maar zwaarder zometeen met een groeiende buik en Emma die ook doorgroeit!

Loesie, las ook dat Siem al bijijijijijna alleen kan draaien!! Hoe cool :cool: is dát zeg!! En ja....wat kun je je dan ongeloooooflijk trots voelen he?! :)

Nightelf, gewoon ook nog aan het taartbakken geweest vanavond!! Spam je 'm nog even? Ben altijd zóóóó benieuwd naar al die práááááchtige taartcreaties van jou! *jaloers* ;)
    En Amber dus wat ziekjes geweest las ik....gelukkig was ze op tijd weer beter :).

Jewel, toch handig hoor...dat je lekker bij je ouders kon slapen! Scheelt toch zo weer (een uur?) rijden! Vandaag gewoon weer teruggereden? Hoe vindt Ruben z'n zandbak? Echt heeeeeerlijk weer dit weekend om daar lekker in te knoeien met water :D.

Sooner, zei het vanmiddag al, maar wat is Kris veranderd in haar gezichtje zeg! Wordt al een échte meid he :)!!

Kleintje, dus Maurits heeft even flink 'bijgetankt' in de auto en ging thuis weer vrolijk door?! Haha....misschien dat het op z'n 16e wel meevalt....ze zeggen toch vaak dat ze dan het tegenovergestelde doen als dat ze jong zijn?! Dus misschien heb je 'strakjes' een heeeeele makkelijke puber aan hem :). En wat vond hij de ballenbak leuk he!! 'k Heb leuke foto's, zal ze wel op de vw hyves zetten morgen!!

Pat, is het je allemaal meegevallen uiteindelijk? Zag dat je gisteren nog schreef dat je een 'drol' bent in die dingen, hahaha :p. Logisch hoor! Denk dat iedereen het de eerste keer spannend vond ;). Is toch altijd afwachten hoe het dan in het 'eggie' is toch?!

Zoë, tjee zeg!! Drukke boel dus geweest gisteren!! Niks voor jou volgens mij als het in zo'n korte tijd ineens zo'n bende is, of wel :D.
    Maar goed...Mees heeft dus heeeeerlijk genoten :). En morgen nog een relaxt familiedagje en dan w.s. lekker buiten! Kun je daar bij jullie ook een beetje zijn bij het strand? Of toch nog veel last v/d (zee)wind?! Jullie zelf al een cadeau aan jullie stoere ventje gegeven? Of doen jullie dat gewoon lekker op dé dag zelf?! Veel plezier morgen!! Je had vandaag dus trouwens ook wel nodig om de boel van gister weer op orde te krijgen :p.

Nou.....met Maud vanmiddag nog eventjes wat langer gebleven, ze vond alles zóóó interessant daar!! Ál die kleuren en ál die kinderen!! Nog saampies in de draaimolen gezeten en voor de lachspiegels gestaan :). Ook nog even in een raketauto (zo'n 'wipding' die ook vaak bij winkels staan --> weet even geen betere omschrijving :):p) gezeten en dat vónd ze toch leuk!! Op heen en terugweg in de auto heeft ze van alle drukte lekker bijgeslapen en nu ligt ze ook al de hele avond voor 'pampus' :D.

Maar goed.....hier gaan manlief en ik nu ook maar eens slapen!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!
    Lag vannacht na m'n werk om 2 uur op bed, Maud 6.30 uur wakker, daarna met z'n drieën om 9.00 uur op tribune bij turnen en toen 1,5 uur naar Utrecht rijden en weer terug. Ze heeft het weer fantástisch gedaan vandaag m'n kleine meid :). Ikzelf begin v/d avond hééél moe (goh...gek he ;), wilde dat ik in de auto even bij kon slapen.....) en na een tijdje ineens weer helemaal over mijn slaap heen vanavond :(!! Maar goed....nu toch maar tijd om wel naar bed te gaan, want over een uurtje of 7 is dochterlief ook weer wakker natuurlijk :).

Fijne zondag allemaal!!

Liefs MamaMajo :)

Oh ja... @ Papafiets (voor liefhebbers): www.daddybike.com en nóg een (vind ik) héle leuke stoere (maar meer voor als ze wat ouder zijn, hoewel het kleine zadel eraf kan en er dan een zitje voorop): SPARTA - Papazone (vaderfiets, papazone) :) Manlief hier vond 'm niet zo stoer zònder zitjes en wilde al heel lang zóóóóó graag één met dubbele stang!

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Meiden ik vond het echt Superrrrleuk!! Ik was net als de meesten helemaal munt gisterenavond..haha..wat zijn de foto's trouwens leuk!!
    Amy had in de auto heerlijk geslapen dus die is gisterenavond normale tijd naar haar bedje gegaan en zoals ik al voorspeld had werd ze vannacht na 3 nachten doorslapen toch weer wakker...nou ja ik heb in ieder geval 3 nachtjes lekker door kunnen slapen...always look on the bright side ;)

Ik moet gaan, dochterlief is het er niet mee eens dat ik achter de laptop zit ipv met haar aan het spelen ben. Ga haar zo maar eens even lekker in bad stoppen, kan ze daarna nog even lekker slapen en dan hebben we vanmiddag nog een verjaardag.

Fijne zondag!!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Was gezellig ff langs te wippen gistermiddag! Niet met iedereen uitgebreid gekletst maar goed, komt volgende keer wel weer! Wel ontzettend leuk om Pat en Loesie (+ kindjes natuurlijk) te zien!

Lelie, begrijp dat je knockie-out bent gegaan? Misschien door een lage(re) bloeddruk nu en de drukte + zonnetje/warmte van de dag? Doe rustig aan he!!

Loesie, leuke pica's!!! :D

@hier: gisteren dus ontzettend drukke dag gehad! Wel goed geklust dus we zijn echt al ontzettend ver. Heb gisteren al het behang eraf gestoomd en manlief heeft bijna alle plafondplaten eraf gehaald en in de Icova bak gedumpt die voor onze deur staat. Mn ouders kwamen rond 4-en dus toen nix meer gedaan tot aan ca half 9 's avonds (zijn nog lekker uit eten geweest met ze) en daarna dus nog verder geklust op zolder.
    Vandaag weer een drukke dag. Mannetje moest fluiten bij hockey om 10.00 uur vanmorgen, wedstrijd om 11.30 uur. Dan moeten we strax nog naar een verjaardag, ik moet verzamelen met hockey om 15.15 uur, wedstrijd begint om 16.00 uur en tussendoor dus nog spullen opruimen (deel staat opgeslagen in onze slaapkamer en die willen we toch enigszins netjes houden), zolder verder leeghalen, nieuw slot in de deur zetten etc. etc. en Sophie huppelt natuurlijk ook vrolijk rond en de hond wil aandacht... Jaja, druk druk druk maar goed, vanaf morgen wordt het wat rustiger denk ik want dan is vooral de aannemer aan het werk en hoeven wij niet veel te doen. Pas als de stucadoor klaar is, gaan wij weer verder met verven. Dan de vloer erin, klerenkast die op maat moet worden gemaakt en kamers inruimen. Aircoman moet ook ergens tussendoor ingepland worden :D Hoop dat echt alles af is voor onze vakantie van eind juni maar daar heb ik wel goede hoop op. Weet niet hoe lang het duurt voordat de kast bijv klaar is en de vloer binnen is... Moeten we binnenkort maar ff langsgaan in de winkel om dat te bespreken...

NOu, ik ga ff wat was opvouwen. Hoor Sophie al een beetje mopperen in bed, vooral door haar gehoest dus hopelijk slaapt ze nog eventjes door! (ligt er nl pas net in)

Liefs en dikke kus van drukke Suus

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus, klinkt zeker als een drukke dag!
    Mooie banner trouwens :D

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Pat, ik vond het ook leuk jou en Amy in het echt te zien!

Suus, jeetje wat een druk programma! Maar fijn dat je het zo kan overdragen aan de aannemer! En mooie banner!!!!!

Nou hier net nog even genoten van de auto. Zijn even boodschappen gaan doen in België. Straks de auto ( helaas) weer terug brengen. En ben nog steeds moe, nadat ik een nacht van 12 uur geslApen heb. Vanavond weer vroeg er in. Het huis is hier gelukkig weer op orde dus hoef niks meer te doen.

Ow ja, misschien dat niet iedereen het gisteren meegekregen heeft maar......... Mijn zus is 4 weken zwanger van haar eerste!!!!!!!!!!!!! Leuk hè! Hebben we ook mooi samen verlof :).

Nou ik ga ma eens bellen hoe laat ik de auto zal brengen.

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje wat klonk t gezellig! Volgende keer houd ik me zeker aanbevolen!!
    En de foto's zagen er erg leuk uit! Hoop wel dat t te rijden is als jullie nog een keer plannen. Moet vanuit Breda komen.

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nightelf, hoe is je taart geworden? Wat leuk dat je dat zelf maakt, doe je dat vaak?

Kleintjevoorons, had je een andere auto? Hoe is het eigenlijk met de misselijkheid? Is het al wat minder? Lees dat je erg moe bent, doe het maar rustig aan (maar dat zul je vast wel doen)
    Gefeliciteerd dat je tante wordt. Wat leuk zo samen met je zus. Jullie lopen bijna gelijk op.

Sinja, Faye dus veel last van doorkomende tandjes. Weet niet hoelang ze er last van hebben, want bij Olaf voel en zie ik nog niks. Al heb ik wel het idee dat er wat aan zit te komen.
    Het zou leuk zijn als je de volgende meeting er ook bij bent. Ben ik tenminste niet de enige "nieuweling". Haha.

Majo, vond het ook heel erg jammer dat ik er niet bij was:( Hoop echt dat ik de volgende keer wel mee kan.
    Je vroeg nog naar mijn moeder; de arts vermoedt dat mijn moeder niet goed is geworden omdat ze in één keer heel erg aan de diaree was. Hier zou je ook flauw van kunnen vallen.
    Ze had idd een wekadvies en ze mocht gister ook niet alleen blijven.
    Pffff, vind zulke dingen altijd erg akelig. Mijn moeder heeft ook nog met haar schildklier en ze heeft twee jaar geleden nierkanker gehad. Ik denk dan altijd bij zulke dingen dat het mss wel ergens anders van komt. Ben ook zo'n muts met die dingen als het om een dierbare gaat, terwijl ik in mijn werk ook wel van die dingen tegen kom.
    Ik kan mij trouwens voorstellen dat je moe was gisteravond. Vandaag wel een rustiger dagje gehad?

Pat, leuke verjaardag gehad? Wat een heerlijk weer vandaag hé? Ik vond het gewoon warm.

Susan, lekker druk dus. Maak je je niet te druk? Is Sophie ziek? Je schrijft dat ze zo hoest. Enne, mooie banner hoor!!!!

Jessy, hoe is het met jou en Siem? Leuk dat je de volgende keer ook mee gaat!

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, We hebben geen auto. Zou met de trein gaan maar er waren werkzaamheden waardoor ik er 2,5 uur enkele reis over zou doen. En daar had ik geen zin in. Dus de auto van mama geleend!

Jessy, Ik moet uit eindhoven komen en Utrecht was goed te doen. Ook beviel het volgens mij wel bij kidzcity. Dus misschien ook wel weer iets voor de volgende keer!

Hier weer thuis. Maurits ligt in bed, de afwas is gedaan.... Vanmiddag ook weer eenuurtje op bed gelegen... Zal het wel nodig hebben.... Nu nog even mijn sollicitatiebrief aftikken. Heb er weinig zin maar moet toch even. En we zien wel wat er uit komt. Is niet dat ik perse een andere baan wil maar ben wel an het rond kijken. Wil meer onderwijs geven namelijk.

DAAAAAAAAG ander komt die brief nooit af!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo verstuurd!!!! Nu maar even afwachten of ik op gesprek mag komen....... En even gaan nadenken of ik die baan eigenlijk wel wil :p:p:p

19. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintjevoorons, wat fijn dat je gister de auto van je mams kon lenen. Scheelt wel heel veel tijd. Succes met je sollicitatiebrief. Ik ga voor je duimen dat het wat wordt. Welk vak geef je? Of is het niet een specifiek vak?

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    'k lees later bij!! Foto's staan op VW-Hyves!! 't is alwéér laat, dus TRUSTEN :)!!

Deel Deze Pagina