majo, had ze gezien!!!! Leuk!!! Zoe, hoe was het feestje van Mees? Jullie hebben mooi weer gehad!!! Ik ga nu zwemmen met Emma en daarna even boodschappen doen zodat ik de hele dag in de tuin kan gaan zitten Moet ook veel wasjes draaien, we (ik, Emma en mijn mams) gaan as. woensdag naar mijn fam. op bezoek voor 6 dagen Gelukkig heeft omaatje daar ook i-net dus ik kan jullie best wel volgen Nou misschien tot straks
Lelie, ik ben jaloers!! Wil ook in de tuin gaan zitten...maar helaas de hele dag binnen op het werk. Gelukkig al wel alle post + binenngekomen mailtjes afgehandeld... Zoe, ben ook wel benieuwd naar Mees' party!! Schandalig verwend zeker? Houd het verder ff kort. Ben nl echt heel moe... Sophie hoest echt dr longen uit dr lijf! Zo zielig!!! Vannacht dus ook slecht geslapen, wij allemaal, en zojuist toch maar even met de huisarts gebeld. We konden vandaag al komen maar helaas zitten we allebei ontzettend druk met werk Nu dus morgenochtend om 09.30 uur. Hoop eigenlijk dat de ha AB wil voorschrijven want daar knapt ze echt heel snel van op, hebben we al eerder gemerkt. Ze eet ook al dramatisch de afgelopen anderhalve week, en ze is al zo'n lichtgewicht Vind ik toch wat zorgwekkend worden dan altijd... Verder beginnen ze vandaag aan onze zolder!! Best spannend, vooral omdat wij er vandaag (en morgen) niet zelf bij zijn.......... Hoop wel dat ze ons huis heel houden.......op die zolder na dan Ik moet aan de slag! Krijg nu een echtpaar dat een jongetje hebben geadopteerd uit Bolivia ofzo. Ns ff sneaky informeren hoe en wat want ja, ik wil natuurlijk wel alles weten!!
Hai Dames! Lekker gebept hierzo Zit nu pas sinds het weekend weer voor het eerst voor de pc, kreeg al bijna afkickverschijnselen Suus, whow jullie hebben een druk weekend gehad zeg! Gelukkig kan de aannemer nu aan de slag en hebben jullie even rust nu. En wat sneu voor Sophie dat ze weer zo hoest. Hopelijk knapt ze snel weer op. Mooie banner idd Gek is het toch nog wel een beetje hè? Lelie, he getsie dat je er helemaal doorheen zat zeg! Doe lekker rustig aan hoor! Het is nu zo veel zwaarder omdat je al een kindje hebt, dus goed om jezelf denken. Ik was zaterdagmiddag ook helemaal kapot, heb ook niks meer gedaan. Gelukkig hoefde dat ook niet omdat we bij mijn ouders waren Majo, dus nog even gebleven zaterdag! Ik vond het ook veel leuker daar dan bij ballorig. Ben je ook nog van de grote glijbaan geweest? En ik wist ook niet dat er papa fietsen bestonden.......hier heeft manlief een gewone fiets en als hij met Ruben fietst pakt hij mijn fiets. En zaterdag nog een beetje vroeg op bed gegaan? Knap hoor dat je het zaterdag volhield, drukke dag voor je geweest. Wat een leuke foto van Maud met die staartjes zeg! Het is ook zo'n schatje Ook helemaal niet verlegen ofwel? Kleintje, dus ook helemaal uitgeteld zaterdag......Bij mij begint de moeheid nu ook toe te slaan. Heb ook nergens meer puf voor. Maar ik las in mijn dagboekje dat ik de vorige keer dat ook zo had. Gelukkig gaat het weer over na een paar weken, tenminste daar ga ik dan maar van uit En heb je al besloten of je de baan wel leuk vindt waar je op gesolliciteerd hebt? hihi. Ben benieuwd, ik ga iig voor je duimen! Nightelf, is het nog gelukt met de taart? En heeft Amber nog lekker geslapen in de auto? Ik was blij dat ik achter je aan kon rijden, anders had ik denk ik weer verkeerd gereden Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat het tijd wordt voor een tom tom. Lijkt mij toch wel errug makkelijk. Sooner, en hebben jullie nog een leuk weekend gehad? Was lekker weer hè? Hoe gaat het snachts nu met Kris? Slaapt ze nog steeds door? Was het zaterdag vergeten te vragen. Loesie en Pat, het was echt leuk om jullie en de kids te zien! Dus op de terug weg nog een beetje gedwaald door Utrecht..........gelukkig zijn jullie weer thuis gekomen! Slaapt Siem nog steeds zonder pacco trouwens? Zou het zaterdag nog vragen maar helemaal vergeten. Elin, oh meid wat schrikken van je moeder zeg! Met zo'n voorgeschiedenis ben je natuurlijk ook wat bezorgder. Hoe gaat het nu met haar? Jessy, hoe gaat het met jou meid? Je hebt de punctie toch ook al bijna? Of heb je hem al gehad? Esser, wat jammer dat jullie er niet waren......Hoe gaat het nu met Joep? Niets ernstig toch? En hoe gaat het met jou? Was de echo ook weer goed vrijdag? Zoe, zo een druk weekend hebben jullie gehad zeg!!! Heb je het huis al weer een beetje aan kant? Wat een bende kunnen kids maken hè, dat vind ik ook altijd het minste van verjaardagen; de bende die overblijft als iedereen weg is. Zondag nog een leuke dag gehad? Mees lekker verwend of niet? En hoe reageerde je familie toen je het goede nieuws vertelde? Stomverbaasd zeker! Ik heb het vrijdag aan mijn ouders verteld en die waren met stomheid geslagen..haha was zo mooi om te zien. Ik was zaterdag ook helemaal kapot zeg! Ruben had nog heerlijk geslapen in de auto en bij mijn ouders nog in de tuin gespeeld (en ik languit op een tuinstoel op het terras ) maar hij wou savonds niet slapen! Om 22.30 sliep hij pas. Hij was helemaal overstuur, hij wou zelfs niet bij mij liggen op bed, terwijl hij anders dan altijd wel meteen gaat slapen. Ik denk dat de glijbaan een grote indruk op hem heeft gemaakt Helaas was hij om 6.30 ook alweer wakker zondagochtend......maar ik mocht van vriendlief blijven liggen Gister de hele dag lekker van de zon genoten bij mijn ouders en nog een mooie boswandeling gemaakt met z'n allen. Gisteravond om 20.00 waren we weer thuis. Nu ligt Ruben heerlijk te pitten en ik ga ook even plat. Ben alweer moe Fijne dag nog allemaal!
Ff heel snel, ben nl aan het werk.... net dus bij de fa geweest en we mogen direct weer beginnen!!! Zo blij De eerste duphastontablet alweer ingenomen en op cd 3 beginnen emt clomid (helaas, de fa verwachtte dat ik van spuithormonen net zo veel bijwerkingen zal krijgen, omdat ik heel erg gevoelig ben voor hormooonschommelingen, dus eerst dit maar proberen). Zodra de ongi zich aandient op dag 2,3,of 4 voor een uitgangsecho, omdat te zien of ik cystevrij ben. Raar idee, kan niet wachten om ongi te worden (laatste keer was januari 2009 ), dus morgen eerst maar eens tampons halen. Ga er snel weer vandoor!
Yeah Nightelf, je mag meteen weer beginnen!!Ik was het in mijn post helemaal vergeten te vragen Terwijl ik vanmorgen nog tegen mijzelf zei dat ik dat niet moest vergeten........ik geef de schuld maar aan de hormonen Nu dus wachten op de ongi! (blijft raar om dat te schrijven ) Heb je enig idee wanneer die ongeveer komt?
Leuk joh nightelf. Weer beginnen Jewel. Heerlijk wandelen. Vind dat altijd zo gezellig. Maar druk weekend gehad zie ik wel! Hier vandaag punctie gehad. Viel wel enorm tegen probeer rustig aan te doen maar wel lastig met al een lleintje in huis. Hij heeft toch ook zijn aandacht nodig. Heb wel veel last van buikpijn. Morgen Hopelijk wat minder. Maar de opbrengst was 11 eicellen dus wel trots op mezelf. Donderdag tp Ik heb de foto's zitten bekijken op de Hyves. Leuk joh. Ik houd me zeker aanbevolen voor volgende keer! Erg leuk Hoop wel dat het niet te ver is voor mij
Hallo meiden, Volgens mij is het heel gezellig geweest afgelopen zaterdag, echt super leuke foto's op de hyves... Wat zijn de kleintjes gegroeid zeg! Elin, jeetje schrikken zeg van je moeder, en ze heeft het zo te lezen niet makkelijk gehad de laatste tijd...hoop dat ze heel snel opknapt en dat ze bespaart blijft voor verder ellende, ze heeft genoeg meegemaakt. Nightelf, oei oei, je bent begonnen, wat spannend weer zeg. Hou je ons op de hoogte, ben heel benieuwd hoe het gaat! Jessy, balen dat de punctie tegenviel...Maar wel een superscore, daar moeten mooie emmies uit komen! Hier, gister voor de fam Mees zijn verjaardag gevierd, hij is echt gruwelijk verwend...Maar het was zo leuk om dat blije koppie te zien. Hij heeft er echt van genoten. Ik had een taartje speciaal voor hem gekocht waar die lekker mee mocht klooien, maar hij kwam niet verder dan een beetje geprik in de slagroom. Wat een net jongetje zeg Zal even wat foto's spammen... Vandaag ook de 2e echo gehad, en de beeb zit mooi op schema. Prachtig om te zien. En zo grappig, ik lag op de behandeltafel en ik keek op de klok en het was precies een jaar geleden dat ik in mijn "weeenstorm" zat...Hoe bijzonder is dat... Verder gaat het hier goed, gewoon eng, ben niet echt super moe ben niet misselijk, eigenlijk voel ik me gewoon super, heerlijk, geniet er lekker van... Zo zal even wat foto's spammen en eindelijk mijn banner gaan aanpassen, nu na de 2e echo durf ik het pas... XX
Hoi hoi nightelf, hiephoi...je mag beginnen!!! Dus nu 10 dagen pillen slikken en 2 dagen later ongi Apart dat je weer met Clomid moet beginnen. Ik had duidelijk geen rare bijwerkingen door de prikhormomen. Gek dat artsen zo verschillend kunnen zijn.. Jesy, jij vandaag je punctie gehad! Jeetje wat een goede score!!! Nu maar duimen op mooie bevruchtingen!! Sterkte met je buikpijn. Zoe, ik zie nog geen nieuwe banner Hoe reageerden je familie op het goede nieuws? Oh gt/st begint weer...
Lelie, denk dat ik toch morgen een nieuwe banner maak, dit staat zo lief, onze kanjer 1 jaar.... Ouder, schoonouder en iedereen is echt zo verbaasd, maar iedereen is heel blij...Zo leuk om tegen iedereen te vertellen.... X
Zoe wat een mooi mannetje. En ben ook wel benieuwd naar je banjer hoor! Wat leuk dat mees alweer 1 is wat gaat er toch ontzettend hard zeg.
"JÁÁÁÁÁ!!! En vandaag is jullie STOERE vent dan écht jarig!! Lieve MEES Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag !! En je Papa en Mama natuurlijk óók Van harte gefeliciteerd Bekijk bijlage 143486
Nightelf, wat ontzettend fijn dat julie direct weer mochten beginnen zeg!! Op naar je ongi!! (hoe blij kun je daar mee zijn he?!!) Lelie, 6 dgn op stap met Emma en je moeder. Gezellig!! En manlief? Die werkt heel hard en moet zijn vrouwtjes 6 dgn missen? Zielig ! Je oma woont toch in het buitenland? Jessy, de punctie ook gewoon alweer gehad zeg!! En wat een mooie score zeg!! Daar zit vást een heel mooi embryootje tussen straks . Op naar een mooie TP!! Als je net zo gaat als de rest hier..... Spannend zeg!! Volgende keer idd ook maar mee naar de meeting!! We zijn natuurlijk ook heel benieuwd naar jou en zoonlief . Suus, vandaag van start dus met de verbouwing!! Maar goed dat je v/d week weer vrij bent, kun je de mannen goed in de gaten houden! Leuk hoor dat jullie eindelijk kunnen beginnen! Och....en de arme Sophie weer niet fit . Geef 'r maar een dikke knuffel van ons hier!! Hopelijk vakt het mee en is ze gauw weer de oude. Zoë, wat fijn dat de 2e echo ook goed was!! En idd bijzonder dat je een jaar geleden dan in je weeënstorm zat . Wat is dat snel gegaan he, dat eerste jaar! En wat een stoere fiets heeft Mees gekregen . Lekker ventje!! IS zijn eerste tandje nu inmiddels al helemaal door? Jewel, wat zielig dat Ruben zo van slag was zeg!! Was natuurlijk ook wel een hele drukke dag met héééél veel indrukken!! Toch leuk he, zo'n zwangerschapsdagboekje!! Hou je er nu ook weer eentje bij?! Nog 3 daagjes en dan die eerste echo...spannend!! Kleintje, hahaha!! Zó grappig dat je solliciteerd terwijl je eigenlijk nog niet eens weet of je die baan wel hebben wilt!! Ben benieuwd wat het gaat worden.... En ook jij over 3 dagen de eerste echo!! En wat leuk dat je zusje tegelijk met jou zwanger is zeg . Is het haar eerste? Elin, werkte jij nou ook in de zorg? Weet het even niet meer... Hier alles o.k. Maud zat vanavond voor het eerst op handen en knieën. Wie weet gaat het tijgeren dan binnenkort wel over in kruipen?! En tandje nr. 2 was er zaterdagavond ook ineens! En heb het idee dat er nog meer aan zit te komen. Zit de hele tijd met haar handje en vingertjes in haar mond. Maud is idd helemaal niet verlegen Jewel. Ze lacht er vrolijk op los naar iedereen. Ze vindt alles en iedereen maar machtig interessant. Als je in de supermarkt met 'r staat en je hebt 'r tegen je aan, dan zit ze met iedereen in de rij achter me te 'sjansen' en lief te lachen. Als ze dat maar niet doet in haar puberteit, hahaha ! Wij gaan naar bed!! Nu al? Ja, nu al!! KAn me niet heugen wanneer ik voor het laatst voor 22.30 uur in bed lag! Wat zal ik slááápen zeg!! Alleen jammer dat die verrekte wekker dan weeeeeer om5.30 uur gaat en ik moet werken .
Zoe, wat een knap ventje is Mees!!! Stoere fiets ook!!! Nou, hier dus druk druk met wasjes draaien en strijken..blehh Morgen vliegen we om 10 uur s ochtends, lekker vroeg opstaan hihi Fijne dag iedereen.....misschien tot later
Lelie, gefeliciteerd met je 12 weken. Jeetje wat gaat het hard. Ik kom zo ff uitgebreid reageren. Ben druk met huishouden. Gelukkig ligt Mauritius lekker te slapen.
Lelie: jemig, 12 weken alweer, wat gaat het snel!! Heel veel plezier met jullie vakantie! Jewel: tomtom is idd wel erg handig en kost tegenwoordig ook niet zoveel meer. Jullie ook al bijna de eerste echo, spannend! Jessy: fijn dat de punctie achter de rug is en een mooie score. Weet je al hoeveel er bevrucht zijn? Hopelijk ben je er bij de volgende meeting ook gewoon bij. Suus: gaat het goed met de verbouwing? Ik had zaterdag niet eens meegekregen dat je zo snel er al weer vandoor was.... Mayo: ik heb je geaccepteerd op hyves Wat is Maud ook alweer gegroeid zeg, echt al een heel dametje. Loesie: dus toch nog aan het dwalen geslagen in Utrecht? Ik vond het ook wel lastig te vinden, was erg blij met de tomtom, anders waren we er vast niet gekomen.... Pat: wat is Amy een prachtig meisje met haar blonde haartjes en bruine oogjes Sooner: Kris en Amber hebben allebei echt een beetje hetzelfde karakter, nergens bang voor en alles leuk vinden, echt grappig! Leuk om ook weer ff bijgekletst te hebben. Esser: hoe is het nu met Joep? Alweer wat aan de beterende hand? Jullie hadden afgelopen vrijdag toch weer een echo? Zag alles er nog goed uit? Kleintje: weer helemaal bijgetankt? Wat is Maurits al een grote stoere vent geworden. De vorige keer was ie nog zo klein..... Hier gaat het prima! Hopelijk doet de duphaston snel zn werk en dan hoppa, de clomid erin en hopen dat we dan een ei kunnen vinden Ik ben wel een beetje bang voor de bijwerkingen, vond dat de vorige keer zo vreselijk......maar ja, het is voor een goed doel! Gisteren had ik achterwachtdienst, was ik om 5:40 net thuis, ging die verrekte telefoon alweer. Balen! Heb Amber gisteravond niet eens meer wakker gezien, want was er pas rond 20:00 weer. Vanavond weer achterwacht en het hele weekend ook, hopelijk wordt het niet al te druk........ Zal zo ook nog ff de taart van mn nichtje spammen, hij smaakte heerlijk (gevuld met citroenkwarktaartvulling, zo'n pudding van mona).