Nightelf, de taart is erg mooi geworden. Leuke naam trouwens Julia Staat op ons namenlijstje Nou, hier zijn ze naast ons blok begonnen met heien Pfff wat een t*ring herrie en wat een hoop getril!!! Ik ben blij dat ik de komende week weg ben...als we terugkomen zijn zij al bijna klaar haha Ik ga Emma uit bed halen...en dan weer strijken pffff
Even een korte zwaai. Hou het kort, ik ben ziek. Ik denk buikgriep, dat heerst hier ontzettend. Mijn man is vanmiddag eerder in huis gekomen om mij een beetje te ontlasten, maar die heeft het helaas ook sinds vanmiddag. Pffff, kan mij niet meer herinneren wanneer ik mij zo beroerd heb gevoeld. Zoe, nog gefeliciteerd met Mees. Hebben jullie een leuke dag gehad? Nightelf, mooie taart!! Heb je die zelf gemaakt? En jij bent dus ook weer begonnen. Spannend hoor! Jessy, ook al weer de punctie gehad. Hoe voel je je verder? Verder weet ik het niet meer. Ik duik nu lekker mijn bed in. Weltrusten allemaal!
Lelie, 12 weken alweer, wat ga je hard zeg ! fijne vakantie en een goeie vlucht morgen!! Nightelf, wat is het weer een onwijs mooie taart geworden. En die letters....allemaal zo mooi gekruld en ook nog eens allemaal gelijk!! Echt zéér kunstig allemaal hoor!! *alweer jaloers hiero* Geloof dat ik ook maar een bestelling bij je ga doen voor 2 juni . Elin, bah ziek! Beterschap voor jullie daar !
Meiden, zo vlak voordat ik naar mijn werk vertrek, eventjes een zwaai! Hier alles goed, alleen erg druk; 27 april sleuteloverdracht van ons nieuwe huis (yes!) veel (en nog veel) daarvoor moeten regelen, Joep die ook even niet lekker was, onze 3e echo gehad (was super!) en dit weekend gaan we onze vriendenclub vertellen over ons 2e kindje..... spannend! Denk zeker aan jullie maar............erg druk dus! Kom (hopelijk ) snel meer buurten. liefs en knuf voor jullie allemaal
Elin, BRRRR ziek niet leuk......Hopelijk ben je snel weer beter. Majo, Alles goed daar? Esser, WHOW sleuteloverdracht.,..... En moeten jullie je oude huis nog verkopen? Of was het een huurappartement? maar dan is alles iig wel mooi klaar als de baby komt. En spannend hoor dat jullie het aan je vrienden gaan vertellen... Lelie, joepie 12 weken Zoe, nog gefeliciteerd met Mees' eerste verjaardag! Nightelf, Spannend hoor dat jullie weer mogen beginnen Susan, voel je je al weer wat beter? Nou hier gaat het ook allemaal prima. Morgen hebben we de eerste echo dus ben benieuwd..... Het voelt allemaal goed dus zou erg verbaasd zijn als we geen kloppend hartje zien... Maar je weet maar nooit.....
Zwaai zwaai, erg druk hier en we gaan vrijdag een lang weekend weg, dus zal hier niet meer veel zijn deze week... Zwaai, kus! Zoe: Gefeliciteerd met je mannetje nog! 1 jaar alweer!
Esser, fijn dat de echo weer mooi was!! Is Joep ook alweer wat beter? En een nieuw huis!!! Wow fijn zeg!! Een koophuis? Succes met alles regelen enzo! En met het vertellen aan jullie vrienden Elin, beterschap meid! Vriendlief was van de week ook niet echt fit, en nu begin ik ook wat last te krijgen van mijn keel en hoofdpijn, hopelijk zet het niet door. Hoe gaat het met je moeder? Nightelf, wat een mooie taart zeg!! Heb je nog wat lekkere recepten voor mij? Ik vind het ook leuk om zo nu en dan eens een taart te maken maar het moet niet te ingewikkeld en een te lange bereidingstijd hebben Nog oproepen van het werk gehad? Kleintje, morgen de echo Al zenuwachtig? Hoe laat heb jij hem? Ik vind het toch weer spannend hoor. Ik heb toch wel vaak bij anderen meegemaakt dat het niet goed is dus ik hou toch wel een slag om de arm. Maar we gaan wel van het positieve uit! Ik heb de echo om 8.30 dus ik hoef niet de hele dag te wachten gelukkig. Lelie, YEAH 12 weken!!!! Heerlijk zeg die mijlpaal weer! Ik ben ook al aan het aftellen naar 12 En wanneer gingen jullie nou weg? Of ben je er al Veel plezier iig! Zora, lekker zeg een weekendje weg! Heel veel plezier! Ze hebben het weer over lekker weer dus jullie treffen het! Majo, dus Maud een allemans vriend Ruben kijkt altijd eerst de kat uit de boom. Zo zijn wijzelf ook dus geen verrassing Vind het altijd wel grappig, in de supermarkt zijn er altijd mensen die hem aan het lachen proberen te krijgen en dan zie je hem echt zo kijken van wat voor raar mens is dit nou? En dan kijkt hij eens naar mij met zo'n blik van wat moet ik hier nou mee? En die mensen maar van 'koetsie koetsie' en dan lig ik in een deuk Jessy, wat een score zeg! Daar mag je idd trots op zijn! Jammer dat de punctie wel tegenviel maar het is gelukkig weer achter de rug. Morgen de tp! Ik ga voor je duimen dat er wat mooie emmy's tussen zitten! En het is idd moeilijker om nu rustig aan te doen hè. Maar gelukkig kun je Siem nog wel in de box oid leggen, dat kon hier helaas niet Maar wel om je zelf denken hè? Zoe, wat een lekker ventje is Mees toch Met z'n nieuwe jas op z'n stoere fiets! Dus hij ook gruwelijk verwend toch heel speciaal he zo'n dag. En super dat de echo ook weer zo mooi was!!! Blijft toch elke keer weer spannend, maar nu is het dan toch echt tijd voor een nieuwe banner, anders doe je er toch 2? Hier is het ook goed. Ruben heeft momenteel niet zo'n goed humeur overdag en is momenteel echt geobsedeerd door eten! Hij staat de hele dag bij het kastje waar de rijstwafels en het brood liggen en wordt erg boos als hij niks krijgt, gaat de hele dag door. Pfff erg vermoeiend hoor. Ben ook blij als mijn vriend smiddags weer thuiskomt. Ik ben 's avonds ook echt gesloopt. Morgen de echo!! Vind het wel spannend hoor, zou er een mooi kloppend hartje te zien zijn? Ruben gaat gezellig mee, kan hij voor het eerst kennis maken met z'n broertje of zusje Ik laat zsm wat van mij horen morgen!
Ben mega moe..............poeh..........!! Vanavond lekker het huis alleen, heerlijk...... Geef dus weer alleen even een zwaai (I know.....saaaaiiii) En...........ik wil Jewel en Kleintje natuurlijk morgen veel succes EN 'geniet ervan' wensen bij de echo! Zet 'm op meiden!! liefs een Esser die errug moe is
Hier nog zon mama zonder energie. Vriendlief kwam met een lekkere opmerking...... Waar kan je nou moe van zijn? Grrrr mannen..... Jewel, we hebben morgen de echo om 8:00. Kan ik daarna mooi door naar het werk. Majo, ik vond Maurits vandaag op de opvang in de .......... Ballenbak. Wist niet eens dat ze die hadden!
Haha, Maurits in de ballenbak. Dat werkt toch wel op die kindjes al die ballen en die kleurtjes. Wat leuk Kleintje! Feli met je zus! Wat een leuke foto's had je op VW hyves gezet Marjolein. ZOoo leuk. Het was ook echt heel gezellig. Later toen ik wegreed bedacht ik nog dat ik ook best nog wel even had kunnen blijven. Aan de andere kant was Kris wel total loss, dus misschien toch wel verstandig. Ze kan op het moment behoorlijke driftige buien krijgen als ze moe is en haar zin niet krijgt. Ik was zelf ook wel moe. Kidzcity was wel erg leuk. Als het niet zo 'relatief gezien' duur was, zou ik wel vaker willen gaan. Ik vond het heel leuk om Pat en Loesie te zien met hun kindjes. Ik kan niet wachten tot de volgende keer. Zullen we begin juni weer? Ik heb trouwens niemand echt gefeliciteerd met al jullie z.schappen trouwens. Maar ik wist niet of dat ongepast was gezien de spannende weken en zo, dus ik durfde niet zo goed. Zat zelf ook een beetje in de knoop ermee. Heel stom misschien, maar ik ben natuurlijk heel blij voor iedereen. Wilde ik nog even zeggen. Jewel, ik vond het grappig wat je over Ruben zei. Dat hij geobsedeerd is door eten en dat hij overdag soms in een humeurige bui is. Dat lijkt sprekend op Kris op dit moment. Ze kan echt heel boos worden. Vooral als ze haar zin niet krijgt. Ze wil alles vasthouden, vooral dingen die niet mogen. En ze wil de hele tijd eten eten eten eten eten. Ze zitten zeker nu al in de 'ik ben twee en ik zeg nee'-fase. Wat doe jij er meestal mee? Nee zeggen, of negeren? Of... Nightelf, wat fijn dat je al direct mag beginnen. Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent. Raar dat je weer tampons moet kopen he. Zo lang niet gedaan. Nu ineens weer nodig. Vind je het heel spannend? Of gaat het wel? En je taart was echt weer prachtig! Een plaatje. Ik vind het echt heel knap wat je doet. Als er niet zoveel tijd in zou gaan zitten, zou je ze eigenlijk moeten gaan verkopen. Het is een goudmijntje, die mooie taarten van jou. Esser, wat een spannende tijd met de sleutel van jullie nieuwe huis. Heb je al een foto die je een keertje kunt spammen? Is Joep weer een beetje opgeknapt. Ik heb je erg gemist hoor zaterdag. We moeten de donderdag binnenkort ff plannen, he. Tenminste als je straks een beetje weer rust hebt! Was wel een heel leuke verrrassing dat Suus ons een surprisebezoek bracht. Suus, wat heb je hard gewerkt zeg. Pas je wel een beetje op jezelf? Natuurlijk, haha. En hoe was hockey? En aapje, denk je dat ze straks wel boven wil slapen? Ach hoeft voorlopig nog niet gelukkig. Lelie, veel plezier op vakantie!! Denk dat je al weg bent, maar misschien lees je dit nog. Alweer 12 weken wow. EN LAST BUT NOT LEAST::: MEES WAS JARIG!!! Gefeliciteerd. En zoe jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Ik hoop dat het een heel leuke verjaardag was. Wat raar he, dat je nu al een jaar Mees bij je hebt.. Net of het altijd zo geweest is en toch ook weer niet.. oh nog ff; yessy wat een goede score. Nou ik vergeet natuurlijk de rest, maar ik ga nu ook echt ff bankhangen. Een dikke zwaai naar iedereen vanaf de bank en ik ga met de pootjes omhoog. Drukke dagen gehad en drukke dagen voor de boeg. Oh ja wilde nog ff zeggen dat Kris ook helemaal doodmoe was van alle indrukken zaterdag. In de auto op de terugweg lag ze in haar slaap, met haar handjes in de lucht te maaien. Ik denk dat ze dacht dat ze nog in de draaimolen zat. En de volgende ochtend (ja ja op zondag) heeft ze tot 8.30 uur geslapen. Dat hebben we nog nooit meegemaakt!!! Wat een traktatie was dat zeg!!
Ook vanaf hier even een snelle zwaai! Jessy, Jewel en Kleintje: heel veel succes morgen!!!! Morgen helaas geen tijd om hier even te spieken, heb nl een bijscholing van mn werk in Ede (en dat op mn vrije dag , maar gelukkig heeft mn man vrij genomen) en 's avonds een make-up-party bij mn vriendin thuis, die krijgt dan haar proef-bruidsmake-up. Bedankt voor de complimentjes voor de taart Jewel: op deleukstetaarten.nl staan heel veel lekkere recepten, daar haal ik de mijne meestal ook vandaan. Nou, ik duik lekker mn bedje in, manlief heeft een vergadering van 'plaatselijk belang' (doprsraad van het dorp, daar zit hij nl in). Heb nl best wel last van de duphaston (moe en hoofdpijn ).
Zo, ik ben weer boven water. Pffff, wat een heftige griep. Het overvalt je zo in één keer. Ik heb maandag avond nog gewerkt en dinsdagochtend was ik verschrikkelijk slecht te pas. Maar dat hebben we ook weer gehad. Met mijn moeder gaat het ook wel weer redelijk. Ze is nog wel erg moe. Haar hele gezicht is aan één kant helemaal bont en blauw, ook heeft ze nog heel veel last van haar neus. Maar dit komt allemaal wel weer goed. Het voornaamste is dat ze zich lichamelijk weer goed gaat voelen. Ze heeft nog wel bloed geprikt, maar heeft hier nog geen uitslag van. Majo, wat heb je leuke foto op de hyve gezet! Je kunt echt goed zien dat alle kindjes en mama's ontzettend aan het genieten zijn. Esser, wat fijn dat de echo goed was. En zo te lezen ben je erg druk. Doe je het wel een beetje rustig aan? Kleintje, heel veel succes morgen! Spannend hoor! Wel fijn dat je de echo vroeg hebt. Wat grappig dat Maurits vandaag in de ballenbak zat. Zag hem net op de foto's ook in de ballenbak. Hij heeft de smaak goed te pakken. Zora, zwaai terug! Heel veel plezier het weekend! Jewel, ook al niet heel lekker te pas. Ik hoop dat je niet ziek wordt. En morgen de echo, spannend! Hoe laat moet je er zijn? En wat leuk dat Ruben mee gaat. Heel veel succes morgen! Esser, zwaai terug! Denk goed aan jezelf en neem lekker je rust! Sooner, wat lekker dat Kris zolang heeft geslapen zondag. Kon je zelf ook lekker uitslapen, of was je al vroeg wakker? Ik vind het trouwens een goed idee om begin juni weer af te spreken, ik hoop zo dat ik er dan wel bij kan zijn. Nightelf, zwaai terug! Da's ook niet leuk dat je op je vrije dag een bijscholing hebt. Wel fijn dat je man vrij is, hoef je ook geen oppas te regelen. Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de duphaston. Is dit nu een middel om de ongi op te wekken? Ik kan mij herinneren dat ik dit ook een keer heb gehad na een iui. Ik had toen te veel eitjes en die poging moest worden afgebroken. Hoe lang moet je het gebruiken? Doe het iig maar rustig aan! Susan, hoe is het met de verbouwing? Jessy, heel veel succes morgen!
Haaaaaay, Nou even snel vanaf mijn werk.... Hopelijk spiekt er niemand mee . We hadden vanmorgen de echo en het zit allemaal goed! We hebben 1 kloppend hartje. En volgens de echo ben ik 27-11-11 uitgerekend. Weer twee dagen later dan berekend. Was met Maurits ook zo. Toen was ik 25-3-10 uitgerekend, maar volgens de echo 27-03-10. Mogen 6 mei weer voor een echo. Jewel, Hoe was het bij jou?
Ha meiden, Kleintje, HOERA voor het kloppende hartje!!!!! Super zeg! Wat een geruststelling! En november/december, hartstikke mooie bevallingstijd, niet te warm enz, dus lekker puffen. Maar dat duurt gelukkig nog even. haha, die Maurits heeft de ballenbak ondekt! Gaaf hoor! Nightelf, oe spannend, weer beginnen!!!! En dan blij zijn dat je ongesteld wordt, haha, ja dat ken ik wel! Mooie taart heb je gemaakt zeg! Ik heb eind maart een workshop gevolgd, dit is het resultaat: Bekijk bijlage 143940 Best goed gelukt toch? Siem wordt zondag gedoopt, daar ga ik hem voor gebruiken. Hij staat nog in de vriezer, niet vergeten er zaterdagavond uit te halen! Daarom ook veel afwezig de laatste tijd. Zooooooooooo druk met alles! En ben nu bezig met boekjes voor de doopviering en dat schiet ook niet op. (we hadden pas eergister contact met de mensen waar ook het kindje van gedoopt wordt, dus vandaar zo laat) Had alles in het kopieerapparaat liggen, 17 waren er klaar (van de 45) en toen hield hij ermee op! Net ff gebeld, dan vanmiddag maar ff, als hij het weer doet! Euh, waar was ik! Jessy, oe goeie score hoor! En nu maar afwachten! Spannend, die momenten weer! Beleef je het anders nu je al een kindje hebt? Suus, wat ben jij druk geweest zeg!!!!!! Jij bent volgens mij ook niet iemand wat stil kan zitten of wel?!? Majo, mooie foto's!!!! leuk dat je nog wat langer gebleven bent met Maud! Leuk he, dat ze alles zo interessant vinden! Zoe, hoe was de verjaardag?!?!? Is Mees lekker verwend?! Sooner, het was idd echt gezellig he?! Vond ik ook! Juni, goed plan, alleen het 1e weekend kan ik al niet, want dan ben ik een weekendje weg met schoonfamilie! Maar goed...als dan iedereen kan, dan mag dat natuurlijk doorgaan, maar een ander weekend zou leuker zijn, haha! Kris is dus een pittig dametje?! Ik stuurde manlief vanmorgen een sms dat Siem ook zo ontzettend driftig kan worden als hij moe is! Dan wil ik hem in de slaapzak doen en dat duurt hem dan te lang en dan begint ie te gillen joh en dan wordt z'n gezichtje helemaal rood, haha! Ik moet er altijd wel om lachen. 't is net zon meid soms! Ik zou dus nog niet weten hoe je ermee om moet gaan! Esser, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Zoals Sooner al zei, hoop dat je er de volgende keer bij bent, ben ook nieuwsgierig naar jou! En weer een mooie echo, YES! Elin, wat vervelend dat je buikgriep had zeg! Daar zit je dan ook niet op te wachten! Fijn dat je moeder weer aan de betere hand is! Wat een schok zal dat geweest zijn. En helemaal bont en blauw...brrr.. Ben benieuwd wat de uitslag van het bloed is, hoop dat het er allemaal goed uit ziet! Hoe gaat het met Olaf en z'n helmpje?! Jewel, kom jij ook snel goed nieuws vertellen hier?!? En op je vraag over het uitbakeren, dat gaat supergoed. Hij is er helemaal uit. Hij slaapt nu 's nachts ook in de slaapzak. Wordt soms nog eventjes wakker, jammert dan even en na 3 minuten is het alweer stil! Zora, lekker een weekendje weg! Geniet ervan!!!!!! Lelie, alweer 12 weken! Jeetje, wat gaat dat hard. (is voor jou misschien anders!) Heerlijk hoor, nu echt genieten! Nou, hier gaat zoals gezegd alles goed! Siem is een heerlijke driftkop af en toe, maar bovenal erg schattig. Eergister had mijn moeder hem opgehaald, wij hadden doopvoorbereiding 's avonds en zij moest op woensdag (haar oppasdag) naar het ziekenhuis. Siem is bij mijn ouders blijven slapen (wonen een uur hier vandaan) en toen mijn moeder naar het ziekenhuis moest, heeft mijn zus opgepast. Toen ze hem gisteravond weer terug kwamen brengen en je steekt dan je kop boven die maxicosi, dan krijg je toch zoooooooooo'n oogverblindende glimlach als hij je ziet! Heerlijk!!!!!!!!! Dat zijn echt de momenten waarop ik besef dat we zoveeeeel geluk hebben gehad dat het bij ons gelukt is uiteindelijk! Maar we zijn dus heel druk met die voorbereidingen, de voortuin ligt overhoop, want daar is manlief mee bezig en dan werk ik op maandag/dinsdag/woensdag, dus dan ik heb sowieso niet zoveel tijd om achter de computer te zitten. (en 's avonds ben ik te moe) Dus vandaar soms mijn langdurige afwezigheid! Maar ik denk wel aan jullie hoor! Ik ga eens wat doen in het huishouden! Ook niet onbelangrijk! Kom nog wel even spieken vandaag!!! Liefs!
Kleintje, goed nieuws!!! Meiden er moet me even iets van het hart. Ik vind het steeds moeilijker worden om hier te komen. Niet vanwege de zwangeren enz. dat vind ik persoonlijk juist hartstikke leuk die verhalen. Maar meer omdat ik het niet meer bijhoudt. Sommige schrijven zo vaak en reageren op iedereen en ik vind daar vaak de tijd niet voor. Daarbij laten mijn handen het niet altijd toe om veel te typen. Waar ik dan nog moeite mee heb, is dat bijna iedereen elkaar nu al eens gezien heeft met een meeting, waardoor jullie band steeds hechter wordt en ik het gevoel heb dat ik meer en meer een buitenstaander ben ( is mijn gevoel hoor) Het is voor mij gewoon een hele onderneming om met de trein naar het midden van het land te komen. Ik ben gemiddeld 2 tot 2,5 uur onderweg. Maak me dan druk om de slaaptijden van Dane, want hij slaapt niet meer in de kinderwagen ( wil alles meekrijgen) Ik kan me dan ook voorstellen als ik hier eens reageer door over Dane en mij te vertellen dat je niet zo`n zin hebt om op mij te reageren, want ik reageer immers ook amper. Ik denk ik gooi het eens in de groep, waar ik me druk om maak. Want nu wordt de drempel om hier te reageren voor mij steeds groter. ( ben er stiekum een beetje verdrietig van) Liefs C.
Yes Kleintje!! Super dat er een mooi kloppend hartje zit!! Heerlijk........... Nu op naar Jewel......! Hoe laat heb jij de echo vandaag? liefssss