Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Confi, gekke meid, natuuuuuuuuuuuuurlijk moet je gewoon blijven reageren hier als je tijd hebt! We hebben het allemaal wel ns wat drukker en ik ben juist erg benieuwd naar hoe het jullie vergaat met lieve kleine Dane. Ik snap dat je de drempel groter vindt worden maar volgens mij ben jij de enige die het een 'probleem' vindt. Niet doen want we vinden het te leuk en te interessant dat je zo af en toe langs wipt!

Kleintje, gefeliciteerd met je goeie echo!

Esser, je hebt net gereageerd dus zo maar ns ff lezen... ;) Joep is weer helemaal beter??

Loesie, oh wat leuk en spannend zeg dat Siem wordt gedoopt zondag! EN die taart is echt prachtig geworden! Ben benieuwd wat onze taartenkoningin Nightelf ervan vindt. Ik ben iig onder de indruk ;)

Elin, ook al buikgriep gehad! Same here... Mega diarree en misselijk (net niet gekotst gelukkig, vind dat altijd zo smerig) en dan dinsdag dus toch gewerkt. Viel niet mee maar ja, geld moet ook binnenkomen he. Wat fijn om te horen dat het met je moeder ook al beter gaat!

Lelie, viel spass in Budapest!

Sooner, je bent weer lekker druk?! ;) Ik ken het gevoel! En Krisje dus compleet gesloopt na zaterdag. HEeeeeeeeeeeeeeeerlijk zo lang uitslapen zeg! Dit weekend weer naar Kidzcity?? ;):D

Nightelf, super mooie taart weer zeg! Je bent echt mega creabea zeg! Miss een idee om een eigen taartenwinkeltje te beginnen??

Jewel, je bent vast al geholpen vandaag dus we zien je goede nieuws wel verschijnen hier...

@hier, erg druk! Ben ook nog ziek geweest. Ik denk een buikgriep want had toch een diaree! En misselijk en verhoging! Heb dinsdag gewoon gewerkt maar was wel afzien zeg! Gisteren was dus echt nog even bijkomen en vandaag ben ik weer mezelf :) We zijn sinds maandag dus ook begonnen aan een verbouwing van ons huis. Op zich schiet het al aardig op. Aannemer denkt er 4 wkn mee bezig te zijn dus dan zou het al af zijn over ruim 3 wkn!! Kan het me nog niet voorstellen, ook al schiet het wel op hoor... Heb wrs alleen geen vrienden met de voorman gemaakt ;) HIj had gisteren de balk geplaatst waar het nieuwe kozijn op zou komen, alleen vonden wij de gewonnen ruimte binnenin toch wat magertjes. Nieuw plan van ons is dus een schuifpui daar ipv een openslaande deur zodat het kozijn nog verder naar buiten kan. Winnen we nog ca 0.5m en dat bij een huis van 6 m breed! Gaan ze vandaag meteen doen want morgen komt de dakkerel om het dak alvast uit te breiden... Volg wk gaan ze dan echt starten met het uitzetten van de pui, spannend!!!

Met Sophie gaat het wel ok. Nog wel even langs de ha geweest omdat ze bloeef hoesten maar was dus gewoon neusverkoudheid die dan zakt waardoor ze moet hoesten. Gewoon blijven neussprayen dus en dan gaat het hoesten vanzelf over. Longetjes waren nl wel schoon.

Verder eigenlijk weinig nieuws...................
    IK ga maar ns wat doen hier!

Liefs Suus

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Woehoe, kleintje wat een supernieuws!!!! Gefeliciteerd met jullie goede echo!!!

Loesie, wat een mooie taart! Wow!!! Ik geloof dat ik ook maar eens zo'n cursus ga volgen! Heb je dat hier in de buurt gedaan?
    Wat leuk dat Siem zondag gedoopt wordt, maar wat moet je daar nog veel voor regelen zeg! Heb ik nooit zo bij stil gestaan. Heel veel plezier zondag!
    Lief dat je naar het helmpje van Olaf vraagt. Het gaat wel redelijk goed, ik moet toevallig zo naar het roessingh, omdat het helmpje niet helemaal goed zit. Hij zakt de hele tijd over de ogen, dus we laten er maar even na kijken.

Confidence, wat jammer dat je je zo voelt. Ik vind het niet vervelend dat je niet veel reageert op anderen. Ik heb ook wel eens periodes dat ik er niet zo aan toe kom.
    Ik vind het heel leuk om te lezen hoe het met jou en Dane gaat, zou ook niet weten waarom ik daar niet op zou reageren.
    Kun je bij een meeting niet met iemand mee rijden? Zodat de reistijd niet zolang is.

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Susan, jij dus ook al aan de buikgriep! Wat kun je je dan beroerd voelen hé?
    En dan ook nog middenin een verbouwing, je bent er ook wel druk mee! Maar wel helemaal super als het straks helemaal af is. Was de voorman boos? Dat je het veranderd wou hebben? Je hebt wel groot gelijk, het kon nu nog.
    Sophie dus ook nog niet lekker te pas, geef haar maar een dikke knuffel van Olaf en mij.

Jewel, heb je de echo al gehad?

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, weet niet of de echte voorman boos was. Heb het aan de grote baas gemaild gisteravond en het vanmorgen aan zn hulpje verteld ;) Ja ik weet het, kan een enorm grote mond hebben, maar ben af en toe een mega mietje :):D Volgens mij zijn ze er nu mee bezig :D

Eerst even snel ontbijten en dan douchen! Miss zo even lunchen met een vriendinnetje! FF bellen of ze wel kan...

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dank u voor de complimenten!

Haha, Suus, geen vrienden met de voorman gemaakt...ach, daar zijn ze ook niet voor! Straks krijg je spijt als je dat soort dingen niet gezegd hebt, dus gewoon doen!
    En wat balen dat je ook al buikgriep had! En dan de hele dag onder de mensen waar je aardig tegen moet doen, pittig hoor!
    Een verkoudheid kan dus ook naar beneden zakken!? Want Siem hoestte ook zoveel toen hij verkouden was, maar dat hoort er dus gewoon bij...weer wat geleerd.
    Fijn dat het wel iets beter gaat!

Elin, heb dat in Almelo gedaan. Maar ze komt met een bepaald aantal personen ook wel op locatie. Het is echt heel leuk om te doen! Ben er zo'n 3,5/4 uur mee bezig geweest, zou je niet zeggen he?!

Hihi, Olafs helmpje steeds voor z'n oogjes. Het zal wel een grappig gezicht zijn, maar het is natuurlijk niet de bedoeling. Succes straks!

Confidence, natuuuuuuuuurlijk mag je van mij hier blijven kletsen. Ik weet als geen ander hoe het is als je vingers even niet mee willen werken. Gelukkig heb ik altijd meer last van andere dingen, dan van de vingers, maar ik ken het soort pijn en dat is echt supervervelend.

En alles is echt een onderneming he? Dat ken ik ook wel. Daarom was ik ook aan het twijfelen of ik nou wel of niet zo gaan. Het is een heel gesleep. (maar ben blij dat ik het gedaan heb.)
    Amy heeft ook niet geslapen 's middags, misschien kan hij het een keer volhouden?

En wat Elin zegt, meerijden met iemand kan misschien ook wel.
    Maar ook als het niet lukt meis, ben je hier van harte welkom.
    En niet verdrietig zijn hoor!!!!!

Je hebt trouwens mooie foto's op hyves staan van Dane! Prachtig ventje!!!!

SMAK

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zo weer thuis! En een heel mooi beebje gezien met een kloppend hartje!!! Zo mooi weer! De termijn klopt precies. Nu is het allemaal toch wat echter geworden. De volgende echo alweer op 28 april! En volgende week dinsdag weer bij de vk :) Bijna elke week een echo, vind ik ook helemaal niet er ;)

Confi, gewoon hier blijven schrijven hoor!! Ik snap dat de meetings voor jou bijna niet te doen zijn, maar wel hier blijven hoor! We vinden het altijd leuk om verhalen van Dane te horen :) Misschien dat we eens een keer een meeting hebben iets dichterbij jou, of heb je misschien ergens familie in de buurt? Dat je daar eerst heen gaat?Zo doe ik het ook altijd want voor mij is het vanaf mijn woonplaats ook altijd ver rijden.

Nou meiden ik ga er weer vandoor, moet nog van alles doen in huis en de boodschappen moeten nog gehaald worden......genoeg te doen dus ;)

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, gefeliciteerd!!!!

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jááááááá Kleintje en Jewel :):):):):):):):):):) GEFELICITEERD beiden :)

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Sooner, geeft niet hoor dat jullie niet langer bleven. Jullie waren er allemaal natuurlijk al dik anderhalf uur eerder. Alle kids waren natuurlijk ook erg moe! (en de mama's stiekem ook ;)). Kris op het moment dus een klein driftkikkertje.... is alleen maar goed.... ontwikkelt ze in elk geval een 'eigen ik' en laat ze strakjes misschien niet gauw over zich heenlopen! En wat heeft ze lang geslapen na de meeting :). Hééééérlijk zeg!!

Loesie, wat heb je een mooie taart gemaakt!! * alweer jaloers hier ;)*. Leuk zo'n workshop zeg, helemaal met zo'n mooi eindresultaat! alleen 3,5-4 uur ermee bezig??! Dat vind ik dan nog wel weer wat....is wel lang.... Maar toch lijkt het me stiekem wel héél leuk :). En jullie dus druk met de doop regelen! Succes!

Confi, ik zeg ook....af en toe lekker komen 'binnen wippen' en laten weten hoe het met jou en jullie lieve Dane gaat!! Hij is de volgende die strakjes alweer 1 jaar wordt!! Paar dgn voor Maud :). (eigenlijk de tweeling van Calani, maar die is geloof ik vanaf januari/februari niet meer op zp geweest).

Kleintje, Maurits nu dus helemaal 'in to de ballenbak'?! Leuk zeg!! Hij ging ook echt helemaal 'uit z'n dak' vorige week :).

Esser, wat fijn dat jullie echo weer goed was :). En dit wknd vertellen aan vrienden...leuk leuk!! En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis :). Dat wordt dus klussen de komende weken/maanden? Of laten jullie veel doen?!

Jessy, vandaag toch een tp? Of is dat nou morgen? Weet het even niet meer! En was je nu alweer begonnen met werken? Zag je toch wat tegenop?

Elin, gelukkig gaat het beter met je moeder en jij ook weer hersteld van de buikgriep. En helmpje van Olaf komt dus bij het Roesingh vandaan? Gaan patiënten van ons regelmatig heen voor revalidatie. Hopelijk zit z'n helmpje gauw weer goed. Zie je alweer meer resultaat ervan?

Suus, hahaha..... weer wat omgegooid bij de verbouwing dus?! Zullen ze blij mee zijn ;)...ach....als ze wat willen verdienen :).
    En 3 wkn is zó voorbij!! Ben benieuwd straks naar de foto's van voor en na!! Ga je nog lekker lunchen ergens straks?

Jewel, Ruben dus niet helemaal happy de peppy op het moment? Eten, eten, eten....hmmmm.....is natuurlijk ook wel héééél lekker :).

Zora, veel plezier dit weekend! Wat gaan jullie doen voor leuks?

Lelie, goede vlucht gehad? Hoe is 't bij je oma? Mooi weer daar? Vermaken jullie je een beetje?

Nightelf, balen dat je zo'n last van die medicatie hebt! Maar....alles voor het goede doel!! Als je je rot voelt, even naar Amber kijken en dan weet je weer.....oh ja..... en is het hopelijk even weer wat minder vervelend :).

Zoë, nog een beetje aan het bijkomen van Mees' verjaardag? ;)

Nog iemand vergeten? Weet het verder even niet meer....

Hier weinig bijzonders. Gisteren en vandaag avonddienst, morgen 1 dagje vrij en dan het wknd weer 2 dagdiensten. Moet echt heel veel werken deze 2 weken met steeds maar een los dagje vrij :(. Maar voordeel daarvan is dat ik dan over 1,5 week 6 dagen vrij ben :). De tandjes van Maud schieten hier het tandvlees uit, hahaha! Sinds zondag is er boven ook alweer een puntje doorgekomen! Gelukkig lijkt ze er niet zo heel veel last van te hebben.

Meiden!! Fijne dag nog verder!!

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zwaaaaaaaaaaaaaaaaai Suus!! Doeggggggggggggg!

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jewel, joehoe!! Proficiat meid!
    Super.....
    liefs

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Even een snelle zwaai van mij.

Kleintje en Jewel, gefeliciteerd met jullie echo!!!!!!
    Is super leuk om weer hier te zijn...
    Mijn tante was namelijk erg verrast dat we er waren...wordt deze week 50 jaar en zij wist van niks;)

Suus, jij ook succes morgen met de echo.

Ik zal morgen even spieken:D

Groetjes

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, ik heb morgen geen echo maar 2e keer bloedprikken.

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohja, dat bedoelde ik ook...:D

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jewel ook gefeliciteerd met het kloppende hartje! Echt leuk nieuws

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel en Kleintje: van harte met de kloppende hartjes!!! Echt super! Vlieg er weer vandoor, ga naar mn vriendin toe (net eten achter de kiezen, Amber ligt al in bed en nu al weer weg, pfffffffffffffff en ik ben al zo moe, zou er bijna wat anders van gaan denken.....;))

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje ik kan jullie gewoon niet bij benen. Er word hier zoveel geklets dat ik het gewoon niet red! Misschien vanavond even de laptop pakken. Maar neem me dat elke keer voor en dan komt er weer wat tussen.
    Ik snap ook wel een klein beetje wat confi bedoeld. Ik probeer het zelfs met goede vingers bij te benen en ik red het niet. Haha

Confi. Waar moet je vandaag komen dan? Want als je deze kant vandaan komt wil ik je best ophalen. Of een gezamelijke plek pakken. Dat het makkelijker is. Ik ben ook nog nooit naar een meeting geweest dus voor mij is het ook erg spannend.

Ja vandaag onze Emmy opgehaald. We hebben hem maar kuijt genoemd omdat ik eerst 11 eicellen had. (elftal) ik had er vandaag nog 8 over en daar natuurlijk 1 vanaf is 7 dus nu afwachten qat we aan cryo's over houden. Horen we via brief

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Loesie. Wat grappig dat Siem zo'n driftkop is. Die van ons ook haha. Als zijn eten niet op tijd is begint hij letterlijk te stampvoeten. Hij staat aan zijn handjes.
    En een doop voorbereiden. Dat 's natuurlijk een hoop werk. Maar wel ontzettend leuk.

Elin wat heftig zeg met je moeder. Moet mij toch precies hetzelfde zijn overkomen vorige week. Ik hartstikke ziek. Voelde me niet hoed worden op ht toilet. Ga staan word niet goed en val op de grond. Daar weet ik alleen niets meer van. Weet alleen dat ik bij kwam op de grond en een hersenschudding heb.
    Maar geen zware en ben ook niet zo blauw als je moeder! Vind het ook wel erg heftig klinken!

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nightelf wat een mooie taart! Knap hoor.
    En loesie ook al zo mooie taart

Sooner echt veel vaker doen zo'n dagje. Heerlijk zeg lekker uitslapn

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suis groot gelijk gewoon doorgeven zulke dingen. Als je iets groter wil nu mee komen. Anders is het te laat!
    Ik werk zelf bij een aannemer en ik heb het geluk dat t voor ons net iets makkelijker werkt en ik dingen dan juist makkelijker kan zeggen
    Maar vind wel dat je een foto moet spammen als het klaar is want ben zo benieuwd naar alles

Majo. Tandjes. Wel fijn dat ze er in ieder geval niet zoveel last van heeft! Hoeveel uur werk je? Als je toch redelijk vaak moet werken.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Maar heb nu maar met me iPhone gedaan anders vergeet ik het weer en de laptop is net leeg....
    Sorry als ik iemand vergeten ben!

Nou ik ga lekker rustig op de bank liggen. Praten tegen de Emmy dat hij moet blijven plakken

Deel Deze Pagina