Zow! Druk hier. Ik ga hier met de benen omhoog. Vriendlief is jarig. Mijn moeder is net de deur uit. Verder geen bezoek....
Jewel, Wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd met jullie goede echo!! Jessy, wat erg dat je vorige week niet goed bent geworden. Het komt dus idd meer voor. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord, dat je van hele erge diaree flauw kon vallen. Maar het schijnt nog al vaak te gebeuren. Super dat je een emmy (of moet ik kuijt zeggen) aan boord hebt!! En dan nog zeven over, daar moeten toch cryo's bij zitten. Ik duik nu mijn bed in. Was een druk dagje, vanmorgen naar de helmenboer geweest. Het helmpje is weer iets groter gemaakt, ze zagen daar ook heel goed vooruitgang. Nu moeten we er 10 mei weer heen. Vanmiddag koffie gedronken bij mijn ouders, die zijn vandaag 33 jaar getrouwd. Ga ik naar huis om Olaf z'n avondeten te geven, zit hij in de kinderstoel en ik hoorde al wel dat hij aan het poepen was, maar ik dacht ik verschoon hem na z'n eten wel. Begint hij een beetje te miepen, dus ik denk ik neem hem bij mij op schoot, dan eet hij vaak wel door. Kijk ik in de kinderstoel, zit daar toch een vlek. Ik til hem op en ja hoor, heel mijn broek en zijn broek onder. Heeft hij toch een spuitluier. Heb hem gelijk maar onder de douche gezet. Alles zat onder, brrrr echt heel vies.
Elin. Jeetje haha die had flink zijn best gedaan zeg! Alles ander. Krijgt Olaf tandjes? Wel fijn dat het helmpje in ieder geval helpt en dat ze ook vooruitgang zagen! Maar nog gefeliciteerd met je ouders! 33 Jaar is niet niks Hier weer een nacht met constant eruit. Er beginnen nu toch wel op te raken Siem wil gewoon niet de hele nacht doorslapen. Hij heeft nu uitgevonden dat hij kan draaien en ligt op meest rare houdingen in bed. Schopt elke keer de dekens eraf en dat allemaal met zijn puckababy aan. Maar elke keer wakker. Sus wij eruit om die tut te geven anders word hij kwaad. Weet iemand wat je hiermee moet want onze puf is ver op.
Goede morgen, Jessy, ga eens slapen . Kan ik misschien beter tegen Siem zeggen. Nou ik ga eens richting het ziekenhuis. mogen met Maurits naar de kinderorthopeed voor zijn heupjes. Zal zo wel ff laten weten hoe het ging. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!
Jessy, Olaf heeft volgens mij last van zijn tandjes. Ik zie alleen nog niks doorkomen. En bedankt voor je felicitatie. Lang hé, 33 jaar. Ik ga net naar de vijf. We hebben zondag bij hun een etentje om het te vieren. Kleintje, succes in het ziekenhuis vandaag. Ben benieuwd wat er uit komt. Wat een heerlijk weer is het hé? Ik krijg zo nog de fysio voor Olaf. Die wou even komen kijken hoe het met zijn helmpje gaat. Daarna even met mijn moeder mee naar de tandarts. Haar gebit is uit nood gemaakt en zit niet heel lekker, op de terugweg even langs de supermarkt en dan ga ik vanmiddag even plat, want ik moet vanavond werken. Voel mij soms net een oud wijf, ik moet echt 's middags liggen als ik 's avonds werk, anders hou ik het niet vol ivm mijn bekken. Majo, jij had toch ook bekkenklachten? Heb jij dit ook? Ik heb laatst 's morgens en 's avonds gewerkt en ik kon 's avonds bijna niet meer lopen, wat een pijn. Ik baal er soms zo van, had gedacht dat het na een half jaar toch wel een keer over zou zijn. Het is wel stukken minder, maar er zijn nog steeds dagen dat ik er heel veel last van heb.
Oh, Jessy vergeet ik helemaal te reageren op je vraag. Had het nog in gedachten. Wij hebben hier de snoozz, misschien is dat wat. Dan kan Siem ook niet meer draaien in bed.
Kleintje, succes met Maurits vandaag! Ben benieuwd wat de kinderorthopeed ervan zegt... Elin, wat vervelend van die bekken nog steeds zeg!! Heb er gelukkig geen ervaring mee dus kan je er nix zinnigs over vertellen. Majo idd wellicht wel. En wow 33 jr getrouwd!! Mijn ouders waren ook laatst al 36 jaar getrouwd! Kom ik aan aanstaande 2 mei met mn schamele 2.......... Jessy, ik zag het tijdstip van je berichtje en had echt medelijden met je! Ik kan je helaas niet helpen.......... Hier weer vol aan het werk. Heb zin in het weekend!!!! Strax om half 4 mn ex-zwager op bezoek hier. Oh ja, en misschien is vandaag mn auto klaar!!!! Dus meiden, heeeeeeeeeel hard duimen he!!
Haay, Nou terug uit het ziekenhuis....... Het viel allemaal wel mee gelukkig. We moeten iig naar de kinderfysio en snachts een spreidbroek. Wel zware frustraties over de gipskamer. Moesten 1,5 uur wachten....... Ik was echt pislink........ en nu nog, ghihihih. Maar nu snel weer aan het werk want heb al veel te lang niks gedaan door dit ziekenhuis bezoek. Zal vanavond wat uitgebreider reageren.
Kleintje, fijn dat je nu wat meer weet en er een beleid is afgesproken. Alleen....1,5 uur wachten met zo'n kleine man bij je?! Tjee zeg!! Gelukkig alleen 's nachts de spreidbroek dus. Hopelijk heeft ie er niet teveel last van en slaapt ie dan nog wel goed! Suus, je auto dus w.s. eieieieieieindelijk weer klaar!! En hoest met de verbouwing? Zie je al wat resultaat? Was de bloedtest weer goed? Lelie, leuke verrassing voor je tante 'Sara' . Geniet ze daar! Elin, jij dus ook nog steeds BI klachten?! Enorm vervelend he?! Bah:x! Als ik eerlijk antwoord geef, zou ik hier 's middags ook even moeten gaan liggen, maar ik kan dat echt niet hoor! Heb er de rust niet voor en heb lang genoeg gelegen tijdens m'n zwangerschap . Heb jij geen fysio meer dan? Ik heb het voor de BI sinds paar weken afgerond, verbeterde niet meer. Nu zelf trainen dmv fitness en (bal)oefeningen thuis (alleen die beiden schieten er ook 9 v/d 10 keer ook bij in). Qua pijn hier geen peil op te trekken....soms praktisch een dag geen last, andere dag enorm veel pijn. Soms thuis juist veel last en op m'n werk niet, andere keer net andersom. Vraag me soms wel eens af of het ooooooooit nog over zal gaan (kan soms wel 2 jr duren geloof ik). Ik geef nog wel steeds 2 x dgs BV, dus hormonen werken nog heel ietsjes door. Hoop dat als ik straks helemaal stop de BI ook weg ebt. Ben benieuwd.... vervelend is het in elk geval wel! Jessy, Jááááá!! Je Emmie Kuijt dus 'binnen'!! 2 spannende weken nu dus! En idd.....net als Suus zag ik ook je tijd van 'posten' hier. Tjee zeg!! vroeoeoeoeoeg!! En jij dus ook door de diaree flauwgevallen?! Doe maar rustig aan met je hersenschudding! Tsja...en je vroeg tips voor slapen van Siem.... ehhh... je hebt vast al wel veel geprobeerd, maar goed.... ik doe maar een 'gooi'..... Voor slapen in bad met zwitsal lavendel / papfles voor slapen of voor de nacht hiervoor wakker maken / radio 's nachts heel zachtjes aan met rustige muziek / massage voor het slapen gaan ter ontspanning / boekje lezen voor het slapen gaan / alleen een slaapzakje aandoen, dan maakt het niet uit in welke houding (horizontaal - diagonaal - verticaal - of hoe dan ook) in bed ligt. Maud slaapt soms ook in de raarste houdingen in bed . Tsja.... w.s. heb je er niet veel aan, maar goed.... 't Is ook vaak zo dat ze zo rond de 5 maanden pas echt wat langer kunnen gaan slapen over het algemeen, dan gemiddeld iets van 6 uur achtereen. SUCCES!! Maud begon hier overigens pas echt door te slapen met een mnd of 8. En Ruben en Kris volgens mij nog veel later?! Vroeg jij nu trouwens hoeveel ik werk? (weet het even niet meer...), ik werk gemiddeld 3 dgn in de week, maar bij ons (in het zkh) kan dat ene week een week vrij zijn, andere week 5 werken en een week 2 werken en andere week 3 en weer een andere week 4.... hangt dus v/d roostermaker af hoe je ingepland wordt. Ha!! Hier heeft Maud daarnet de stapel met dvd's op het televisiekastje ontdekt en ze kan er nog bijkomen óók liggend vanaf de grond! Eerst gauw grappige foto's gemaakt en toen streng met de vinger omhoog mevrouwtje laten weten dat dat dus eigenlijk niet mag . Is dat ethisch verantwoord? Hmmmm...vast niet !! Maar was wel grappig gezicht . En oh ja...de Papafiets is vanmorgen binnengekomen! Écht een onwijs stoere robuuste Papafiets zeg! Ben er stiekempjes een beetje jaloers op. Mijne duurt nog paar weken . Nou ja... heb 'm al wel uitgepakt en heb er even opgezeten, maar de eer om met dochterlief uit te proberen laat ik dan tóch maar aan manlief! En als hij werkt, neem ik tot de mijne er is gewoon die van hem . Doegie!!
pfff heb gewoon de tijd niet om alles bij te lezen laat staan te reageren... Heb even snel globaal bijgelezen van de hele week!!! Jullie kletsen echt veel te veel Confi ik kan me voorstellen dat als je nog minder tijd hebt als ik dat dat gewoon niet bij te benen is...haha...maar voel je niet bezwaard...Ik vind het altijd super om te lezen hoe het bij jullie gaat!! Niet weg blijven hoor en je zeker niet naar voelen omdat je niet op anderen kan reageren!! Kleintje en Jewel...een goeie echo, hoe fijn is dat!! Heel erg gefeliciteerd meiden!! Lelie fijne dagen!! (al ben ik bang dat je alweer bijna terugbent) Loesie waar heb je die taart gemaakt?? Mischien een ideetje voor de verjaardag van Amy om dat te gaan doen?? Offe zou jij zo'n mooie taart voor ons willen maken Nightelf?? En wat lief trouwens dat je Amy een mooi meisje vind...glim glim Verder weet ik het even niet meer hoor meiden... Oooooh helemaal Mees vergeten Nog gefeliciteerd Zoe!! (hoop dat beter te laat dan niet nog geldt??) Niet te hard schreeuwen en gelijk afkloppen... Amy slaapt door!! Ze heeft gewoon al de hele week doorgeslapen, word nog wel wakker en huilt als ze op haar buik ligt of heel soms om haar speen, maar geen flesvoeding meer snachts. O ja, en ze kroop vanmorgen ok nog eens hele kleine stukjes!! Een supertrotsen moeder zit hier...dat begrijpen jullie!!! Ik weet niet meer wie het over de snooz had, maar ik heb hem dus nieuw gekocht voor twee weken terug en Amy draait zich alsnog op haar buik. Je moet als je hem dicht doet een hand ertussen kunnen steken en dat is ook wat ik doe maar het werkt niet?? Misschien moet ik hem gewoon strak dichtdoen??? Wil haar natuurlijk niet afknellen.... Help...
Pat, wow goedzo Amy slaapt door!! Hopelijk houdt ze deze lijn vast Majo, helemaal trots op de papafiets, terwijl die niet eens voor jou is! hahahaha Geweldig! Wanneer komt jouw mamafiets dan ongeveer? Wat was de planning? @hier, nee helaas net garage gebeld maar auto is nog niet klaar tenzij hij door zou werken tot 23.00 uur vanavond. Nou dat hoefde nou ook weer niet van mij. Hopelijk maandag dus! Bloedtest was prima. Waarde moest vertienvoudigd zijn maar zelfs nog meer dus helemaal prima. Over 2 weekjes weer terug voor 1e echo. Nou, ik ga ff snel opruimen en dan naar huis. Manlief en Sophie zijn er dan helaas nog niet want zitten nu bij de kapper. Ben benieuwd hoe Sophie er strax uitziet
Goedemorgen meiden, thanks voor jullie reacties. Doet me echt goed te weten dat jullie er zo over denken. Wat betreft meeting, ik zal zeker kijken of ik met iemand kan meerijden, maar volgens mij ben ik de enige die uit het uiterste zuiden van limburg komt Maar wie weet. Daarbij is juni een slechte maand voor ons. Man en ik zijn jarig ( Dane eind mei) pinkpop bij ons achterom, waardoor ik amper de wijk uit kom en vakantie. Even een update van Dane. Sinds woensdag heeft hij zijn 1e tandje. Ik was zooooooooo trots, heb gewoon staan huilen haha. Donderdag ben ik met he naar de kinderarts geweest. Hij blijft last houden van rochelen, slijm, enz. Daardoor wordt het introduceren van vaste voeding belemmerd. We moeten nu weer 3 x daags puffen ( naar mijn idee helpt het niet) Er is bloedgeprikt om te kijken of hij allergisch is en we gaan naar een dietist om hulp / advies te krijgen bij het geven van vaste voeding. We hebben nu al een paar keer geprobeerd om brood te geven, wat hij overigens heel lekker vindt, maar na een paar stukjes lijkt het alsof hij last krijgt van het slijm en dan hangt zo`n stukje in zijn keel vast en gaat hij kokhalzen en spugen. Zo ook met stukjes in het warme eten of het fruit. Hij gaat er echt van kokhalzen. Mag ik weten hoe dit bij jullie kindjes ging, het introduceren van vast voedsel? Een lange vinger gaat overigens wel goed , mits er niet te grote stukken af gaan. Vreemd toch? Zo, ik ga het ventje eens eruit halen, hij wordt net wakker. Fijn weekend allemaal. Liefs C en Dane
Confidence: wat lastig dat het met het vaste voedsel zo lastig gaat. Helpt het misschien om stukjes brood eerst in melk te dopen, zodat het wat zachter wordt? Hopelijk heeft de dietist ook tips voor jullie. Jessy: joepie emmie Kuijt on board!!! Super hoor, nu maar hopen dat het een plakkerdje is (hopelijk ga je lekker mee op de posiflow hier). Pat: ik wil best een taart voor Amy haar verjaardag maken, ik ben nog wel een beginner (dit was mn 8e taart), dus er zitten nog wel eens wat schoonheidsfoutjes in). Wat heerlijk dat Amy door heeft geslapen, kunnen jullie ook ff lekker bijtanken. Mayo: ondeugende Maud, hihi! Ze begint nu natuurlijk steeds meer te ontdekken. Is soms best lastig om dan niet te lachen, terwijl je eigenlijk een standje moet geven Dankje voor de taartcomplimentjes (ennuh, die letters maak ik gewoon met een vormpje, hoor ). Suus: hoe gaat het met de verbouwing, lijkt het met de ruimte nu beter uit te komen dan eerst? Kleintje: gelukkig hoeft Maurits alleen 's nachts maar een spreidbroek, op deze leeftijd lijkt het me heel lastig om overdag ineens een spreidbroek aan te moeten........ Elin: wat balen dat je nog steeds zo'n last van je bekken hebt. Bij mij was het na een jaar pas echt over. Sooner: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Esser: wat leuk dat jullie zo snel al de sleutel van jullie nieuwe huis krijgen. Hoe is het met de rest van de meiden? Amber ligt heerlijk te slapen, we zijn vanochtend naar de speeltuin (naast ons huis) geweest en van al dat spelen wordt je natuurlijk hartstikke moe Hier verder een redelijk rustig weekend, vanavond en nacht en morgenavond en nacht nog wel achterwachtdienst, dus hopelijk hoef ik niet aan het werk...... Ga nu ff de was buiten ophangen, het is zulk heerlijk weer.
moeten jullie natuurlijk niet ineens heel erg weinig gaan kletsen, dan heb ik weer niets om bij te lezen Suus wat een gedoe met je auto, heb wel een beetje het idee dat ze je daar een beetje afzetten hoor...2000 eurie en dan hebben ze er niet eens de tijd voor je om hem te maken...ik zet er mijn vraagtekens bij??? Zou eens heel erg boos worden geloof ik! Confi ik zou zo geen tips voor je weten Ik neem aan dat jullie al eens potjes 4 mnd geprobeerd hebben? Wij zijn hier met 5 maanden ongeveer begonnen met potjes, eerst natuurlijk 4mnd en daarna 6 en nu 8 maanden. En vanaf een half jaar zijn wij begonnen met een broodkorstje geven en langzaam opgebouwd naar een heel broodje. Ze hebben mij wel verteld vanaf het consultatiebureau dat onze kleintjes hun kokhalsreflex langzaam opbouwen verder naar achteren in de mond door het eten. (ik geloof dat dat met de replay-methode in verband staat?) Weet niet of hij daar misschien ook nog last van heeft? Ik kan me wel voorstellen dat je hier wel een beetje moedeloos van wordt Maar als je niet gelooft in het pufje, kan je dan niet om iets anders vragen aan de arts?? Nightelf wat super dat je voor Amy wel een taart wilt maken, ik heb je taarten gezien en ik vind ze echt heel mooi hoor!! Heb ze ook aan mijn man laten zien en die vond ze ook heel erg mooi! En wat betreft die schoonheidsfoutjes..ach dat kan soms gebeuren, die gok wil ik wel nemen...zag trouwens op geen enkele taart een foutje?? Amy kan nu echt helemaal kruipen, ze kruipt ineens de kamer rond in snel tempo...zo leuk!
Hey allemaal, mijn verjaardag was super. Wel enorm druk. De hele week al de voorbereiding en vrijdag hele dag taarten maken (jaja nightelf , maar lang niet zo mooi als die van jou trouwens en die van Loesie voor Siem, maar ze waren wel heel lekker) En ik heb van mijn familie een mamafiets gekregen, een nieuwe!!! Ik wilde de komende maanden gaan sparen voor een 2e hands, dus dit had ik niet durven dromen. De fiets is er nog niet, maar komt snel en dan kan ik heerlijk gaan fietsen!!! We hadden van zaterdag 13.00u tot vannacht 02.15u aan een stuk door visite. Ik was echt gebroken, maar het was zooooooooooo leuk al die mensen die voor mij kwamen. En al die kindertjes in de zandbak. Nooit gedacht dat ik een kindje zou hebben tussen al die kindjes in mijn zandbak in mijn tuin. Mijn kindje.... mmm, wat klinkt dat toch heerlijk. En Kris was zoo lief de hele tijd, ze gaat wat moeilijk slapen op dit moment, maar slaapt nog wel steeds goed door. En ze heeft het woordje 'mij' en het woordje 'hebben' geleerd. En dat dan heel vaak achterelkaar... En ze is dol op tekenen. Ik vind haar zooo slim voor haar 16 maanden (sinds vrijdag). En mijn vriend en ik waren donderdag 7 jaar bij elkaar. Wat een weekje was het weer. Elin, hoop dat het nu wat beter met je mam gaat, ik was het in mijn vorige berichtje helemaal vergeten. sorry. Jessy, wij hebben een heeeelll slecht slapertje gehad en alles geprobeerd. Bij ons hielp vooral dat we op de badkamer 2 flesjes met melkpoeder klaarzetten en daar deden we dan warm water uit de kraan bij 's nachts en dan kreeg ze een flesje. Soms tot 3 per nacht. en voor de rest werkte niets, pas 2 maanden geleden werd ze 's nachts niet meer wakker. Dus ik wens je heel veel sterkte, maar er komt echt een eind aan. Volhouden en proberen veel bij te slapen wanneer je de kans hebt. Jewel en Kleintje; felicit!! Lelie, fijne dagen en goeie reis terug Alle zieken en net weer beteren, zet hem op. Suus, hou je voorman te vriend en Esser, succes met het huis. Oh ja, Confi, sorry dat we niet altijd gereageerd hebben op Dane. Ik kan het tempo soms ook niet bijhouden en dan vergeet ik altijd wel iemand. Maar ook ik lees het graag. Dus blijf af en toe graag posten als je het nog leuk vindt! Nu ben ik ook natuurlijk weer allemaal mensen vergeten, sorry sorry sorry. komt denk ik nog door het alcohollevel in mijn bloed. Oh ja Loesie, hoop dat de doop geslaagd was! En go Amy go, goed dat je doorslaapt!
Sooner, jij nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Fijn dat je een top dag hebt gehad!!! Enne...een mamafiets, super hoor Kan je weer voor iets anders gaan sparen!!! Morgen om half 6 s avonds vliegen we terug, totaal geen zin in. Ik heb het hier onwijs naar mijn zin en vind het fijn om mijn lieve familie om me heen te hebben. Maargoed, aan de andere kant is het natuurlijk ook weer gezellig om thuis te zijn met je eigen spullen/vriend om je heen enzo Met de Kerst gaan we zekers terug!!!! Ook komen mijn oom en tante en oma van de zomer langs en wie weet blijft mijn oma dan ook weer tot na de bevalling zoals bij Emma toen. Morgen 13 weken, gaat echt snel. Woensdag combi controle echo, leuk weer even gluren naar ons mannetje( jaja, ik denk echt dat het een Daantje/Lukasje wordt. Okee meisjes, fijne dag verder en tot snel!!