Hai Dames! Ik kom alleen even zwaaien want ben lang niet fit. Koppijn en zere keel etc, bah en dat ook nog op mijn verjaardag Gelukkig vandaag geen visite dus een rustig dagje. Sooner, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heerlijk weer was het weer zeg! Nou ik breng Ruben op bed en duik er zelf ook maar even in. Fijne dag nog allemaal!!
Bekijk bijlage 145015 Nog voor Sooner met haar mooie nieuwe Mamafiets Nog wat leuks gehad van Kris?! En vandaag voor Jewel!! Wat naar dat je ziek bent op je verjaardag . En jij nog wat leuks gehad van Ruben?
Confi, wat vervelend dat het eten bij Dane zo moeilijk gaat! Hier weinig tips, Maud is juist een echte eter. Zij doet juist weer moeilijk met drinken laatste tijd, hoewel dat nu langzaam weer beter wordt! Hopelijk kan de diëtiste je verder helpen. Wel apart dat de lange vinger wel goed gaat. Een echt lekkerbekkie dus?! Pat, wat goed dat Amy nu ineens kruipt . Leuk zeg! Hier is het nog steeds tijgeren . En doorslapen!! Wauw!! Héérlijk he?! Suus, je auto nu inmiddels wel klaar? Wat duurt dat lang zeg! Onze vandaag naar kwikfit gebracht. Kapotte dynamo, dus accu laadde niet meer bij. Ook vreemd geluid als je stuur helemaal naar li of re doet. Ben benieuwd...vanmiddag weer ophalen. Rotdingen zijn het toch soms!! (maar ja...zonder lukt hier ook niet). Sooner, wat goed dat Kris alweer meer woordjes zegt!! Zie het al helemaal voor me...bij alles wat ze ziet...: 'mij hebben' mij hebben' en dan w.s. een grijpgraag handje erbij . Lelie, 13 wkn alweer! Tjee...gaat echt snel. En morgen dus weer terugvliegen!! Jammer, woont ál jouw fam. in Tjechië dan? Of heb je ook fam. in Ned. wonen? 't weer is hier trouwens wél hééééél erg lekker hoor! Morgen zou het helemaal mooi worden! Dus wat dat betreft kun je ook gewoon weer terug ! Zou anders worden als het zou regenen natuurlijk! Nightelf, en...? nog gebeld dat je naar je werk moest? Of kon je lekker thuisblijven? Vriendin van mij had laatst ook taartworkshop gevolg en al net zo'n mooie taart gemaakt! Ga het misschien ook eens een keer doen. Lijkt me echt héél erg leuk. Mag verder ook wel graag bakken enzo . Loesie, de doop van Siem al gehad? Was dat nou afgelopen weekend? Jewel, gauw weer beter worden!! Rustig geweest hier de afgelopen dagen trouwens! Iedereen denk ik lekker aan het genieten van het mooie voorjaarsweertje?! Hier de hele tuin 'op de schop'. Álles eruit gehaald en opgehoogd. Nu moet alles er nog weer terug in, doen we vanavond saampies! Enne...de Papafiets fietst hééééééééééééérlijk . Echt zóóóóóó ontzettend leuk om met haar te fietsen!! Kan ik de hele dag wel doen. En zij maar keuvelen en zwaaien naar alles en iedereen!! Heeeeeelemaal leuk . Goed....gaan nu maar even een broodje eten saampies, eens kijken of ze melk uit de tuit wil vandaag. Gaat laatste week écht beter gelukkig!!
Oh majo, mooi weer morgen dus.....dat scheelt een hoop Jewel meissie toch...wat naar van je keelpijn enzo...toch gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ga dr vlug weer vandoor...
Aaaaaaaaaaah!!!! Moet het even kwijt............. eerste stap is weer gezet......... gebeld naar het ziekenhuis en 4 mei intake gesprek voor een nieuwe icsi poging. Das over 2 wkn al! Ben benieuwd....
Jewel: hieperdepiep hoera!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat balen dat je je ziek voelt, had je beter een andere dag voor uit kunnen kiezen! Sooner: wat super dat je een mamafiets hebt gekregen! Echt heel leuk! Lelie: al weer 13 weken, het gaat echt heel snel. Mayo: ik hoefde niet meer naar het werk gelukkig. Wat superspannend dat jullie ook weer gaan beginnen. Hebben jullie nog cryo's of wordt het direct weer een verse poging? Leuk dat jullie in de tuin aan het klussen zijn, wordt het mooi? Loesie: mooie taart!!! Smaakte hij ook net zo lekker als dat ie er uit ziet (waar heb je hem mee gevuld?) Hoe was de doop gisteren? Pat: applaus voor Amy!! Wat goed dat ze nu de hele kamer door kruipt. Gaat ze voor- of achteruit? Amber kon nl in het begin alleen maar achteruit, maar na een paar weken lukt het ook vooruit Hier morgen lekker een vrije dag en het wordt prachtig weer, dus ik denk dat we lekker veel buiten zijn morgen, heerlijk! Ik ga nu ff lekker bankhangen, ben ik wel aan toe, het was nl erg druk vandaag op mn werk.....
Ff kort want heb geen energie meer, Majo, jeetje wat spannend dat jullie ook voor nummer twee gaan! Zo dat was het . Gaat goed met Maurits en zijn spreidbroek. Hij accepteerd het al bijna de hele nacht. Maar blijft een zielig gezicht. Contact met de fysio is ook gelegd. En nu met de benen omhoog!
Echooooo!!!! Jemig, wat een rust hier, ligt iedereen soms in de tuin ? Kleintje: wat super dat Maurits de spreidbroek zo makkelijk accepteert, hopelijk heeft het snel het gewenste resultaat en kan ie weer zonder. Hier heeft Amber weer wat nieuws ontdekt, haar slaapzak uitdoen (rits open, beentjes eruit, armpjes eruit ). Moet toch niet gekker worden........
Ja even een zwaai en korte uitleg waarom ik zo stil ben... Ik ben echt hondsberoerd! Zo gigantisch verkouden en hoesten als een zieke zeehond! Ben daarnaast ook gewoon aan het werken en dan ook die verbouwing nog... Pffff! Morgen nog werken en dan 6 dgn vrij. Ben er ook echt wel eventjes aan toe, met hoe ik me voel. Dikke kus van hier!
Ik ben er nog........ Nightelf, slimme meid die amber!!! Suus, nou het zit niet mee..... Doe maar rustig aan! Hier vrijdag gesprek voor sollicitatie. Ben benieuwd. Is trouwens voor een andere functie dan van de brief van vorige week.
Suus: beterschap! Hopelijk voel je je snel weer wat beter en kun je lekker genieten van je vrije dagen. Schiet de verbouwing al een beetje op? Kleintje: succes vrijdag! Is dit wel een functie in het onderwijs?
Nightelf, Nee dit is niet in het onderwijs... Is meer een gesprek om er eens achter te komen wat ik nou wil.. Is meer bij een technisch bedrijf. Lekker wispelturig ben ik he
Suus, beterschap meid! Gelukkig heb je straks 6 dagen vrij, kun je dan even lekker bijtanken. Je hebt het momenteel ook erg druk. Is het allemaal nog gelukt met de nieuwe schuifpui e.d.? Nightelf, lekker zeg dat je niet hoefde te werken! En die gekke Amber de slaapzak uit........de volgende stap is dat ze uit het bedje klimt of doet ze dat ook al Ruben heeft de rits van de slaapzak op de rug, omdat hij op de buik slaapt. Ik zou het heel knap van hem vinden als hij die loskrijgt Vandaag ook weer genoten van het mooie weer? Kleintje, dat is idd heel wat anders Wat voor functie is het dan? Ik weet ook niet wat ik wil. Ik wil volgend jaar met een opleiding beginnen maar heb totaal geen idee wat. Ik heb gelukkig nog wel even tijd om er over na te denken. Fijn dat Maurits de spreidbroek accepteert! Dat is ook altijd even afwachten. Hopelijk kun je snel een verbetering zien! Majo, joehoe!! Dus voor jullie gaat het circus ook weer beginnen!!! Leuk zeg!! Zo spannend weer hè. En Maud vindt fietsen dus geweldig! Zo leuk om met ze te fietsen. Ruben vind het ook erg leuk en vooral nu er meer dieren in het land staan. Hij zegt tegen elk beest 'béh béh' Confi, he wat vervelend dat Dane nog steeds last van slijm e.d. heeft. Hopelijk komt er wat concreets uit de bloedtest. En goed van je dat je naar een dietiste gaat, ik heb er toen ook veel aan gehad. En wbt stukjes eten.....misschien dat het nog wat te groot voor hem is? Dat je het eerst even prakt, misschien dat hij het dan wel wil? En probeer anders eerst echt zacht fruit, zoals een goede rijpe peer en banaan, dit kunnen ze een soort van 'kauwen' en dat wil misschien beter. Succes! En ze hoeren ook niet persé meteen stukjes te eten hoor, dat verschilt er per kindje. Lelie, en dan was je alweer thuis! Gaat echt snel voorbij. Gelukkig is het hier nu mooi weer dus dat is wel weer een leuke thuiskomer! Druk aan het wassen en strijken weer? Elin, wat vervelend dat jij ook zo last van bi hebt! Loop je nog bij een fysio of niet? En zit het helmpje van Olaf weer goed? En was de fysio ook tevreden? Pat, hmm geen ervaring met de snooz dus geen tips. Maar wil ze niet op de buik slapen dan? Ruben ging ook later pas op de buik slapen, en sindsdien slaapt hij veel beter. En super dat Amy al kruipt!! Leuk is dat om te zien hoe snel dat gaat hè. Geniet ervan want voordat je het weet loopt ze door de kamer heen Jessy, hoe gaat het bij jou meid? Kun je de dagen nog wat doorkomen? Wanneer mag je testen? En Siem dus snachts ook vaak wakker. Ruben was ook vaak wakker maar hij zat toen niet lekker in zijn vel (tandjes en kma) dus die ging niet zo snel weer slapen. Ik denk dat Siem z'n draai nog een beetje moet vinden misschien, hij heeft net door dat hij kan draaien en weet misschien nog niet zo goed wat hij daar mee aan moet Slaapt hij op de buik of op de rug? Sooner, wat super gaaf dat je een fiets op je verjaardag hebt gekregen!!! Dus jij kan nu ook met Kris op stap En Kris kan dus ook soms zo driftig zijn....pfff bij Ruben is het momenteel bij alles raak, waar hij niet aan mag komen komt hij wel aan en als ik er wat van zeg dan gaat hij meteen gillen en 'huilen' Ik negeer het meestal maar soms kan ik mijn lachen niet inhouden maar dan wordt hij nog bozer Meestal als ik hem afleid met wat anders is het ook snel weer over gelukkig. Esser, Zoe, bij jullie alles goed? Hier is het goed! Heerlijk he dit mooie weer! We zijn de hele dag buiten te vinden en Ruben speelt dan heerlijk in z'n zandbak, en is aan het balletje gooien met de hond Ik had vorige week zo'n plastic wipding bij de kruidvat gekocht, leek mij wel leuk maar Ruben was het daar niet mee eens. Ik zette hem erop en wipte hem wat op en neer maar hij zette meteen een keel op. Ach hij zal het vast wel eens leuk gaan vinden Ik voel mij gelukkig ook weer een stuk beter. Nog wel hoesten maar geen hoofd- en keelpijn meer. Gelukkig komt de visite het weekend dus daar gister geen last van Vanmiddag bij de vk geweest en weer een echo gehad. Alles zag er weer goed uit! Hij/zij was mooi gegroeid en klopte precies met de termijn en het hartje klopte ook weer mooi. Volgende week weer een echo in het zkh dus we kunnen elke week even zwaaien naar ons beebje Ik zal nu buiten alles nog even opruimen en dan met de voetjes omhoog op de bank. Fijne avond nog allemaal!
oh jewel, wat een mooie grote tuin en een mooie zandbak en wat een mooi lief jongetje erin Fijn dat het weer iets beter gaat en dan dit weekend met dat mooie weer wordt het een topverjaardag. Lelie, snik snik dat je alweer naar huis moet vandaag. Suus, alweer wat beter? Majo wat fijn dat je gelijk weer mag starten, heerlijk. Wat een stouterd die Amber dat ze dat ontdekt heeft, ik wil de komende tijd niet dat Amber en Kris met elkaar spelen, want anders leert ze dat vast van Amber. Neeeee..... Confi, hier ook een heel goede eter en een heel goede drinker (tot nu toe tenminste) dus heb ook geen idee wat je er aan kunt doen. Ik begreep dat Sophie toch ook weer wat afvalt Suus? Esser, alles goed met jou en Joep en Esserman/A.? Kleintje wat fijn dat het redelijk gaat met de spreidbroek. Het is natuurlijk nogal wat. Net als het helmpje van die andere spruit. Dat wil je toch niet voor je kindje, maar het is natuurlijk wel beter en een goede investering in de toekomst! Kris heeft vandaag ook de hele dag buiten gespeeld in de zandbak. Ze is net echt ingestort in haar bedje. Heerlijk. Slapen. Ik moet nog even wat doen voor de club dus ga nu afsluiten. Zwaai naar iedereen die ik vergeten ben! p.s. heeft iemand ervaring met de HTC Wildfire?
Suus Beterschap!! En geniet lekker van je vrije dagen . Kleintje, gelukkig valt het dus mee met het dragen van de spreidbroek! Hopelijk is Maurits er gauw weer vanaf. En jij dus weer een héél andere sollicitatie...hihi....moet soms ook wel om je lachen hoor! Ben benieuwd wat het uiteindelijk nou gaat worden. Maar jijzelf w.s. ook . Nightelf, wat is die kleine Amber toch een slim meisje zeg. Handig is het niet, maar wel grappig! Hier helaas geen cryo's. Nooit gehad ook. Hadden alleen maar matige embryo's, dus hele 'feest' weer van voren af aan. Jewel, leuk die zandbak. En idd!! Wat hebben jullie een mooie grote tuin zeg . En wat fijn dat je weer een mooi kloppend hartje hebt gezien! En dan volgende week alwéér een echo!! En die Ruben die elk beest beh beh noemt, hihi, hoe schattig zeg !! Sooner, HTC wildfire???? Wat is het???? En Kris dus ook een zandbakfan!! Wat zal zij heerlijk slapen vannacht . Weten nog niet of we direct weer mogen beginnen, eerst alleen gesprek. Zullen ook wel opnieuw eerst bloed moeten laten prikken enzo. Dus zal al met al denk ik wel even duren voor we weer echt starten. Ben als eerste eigenlijk wel hééééél benieuwd naar een zaadanalyse aangezien we de bij de poging van Maud maar 8 levende zaadjes hadden! Daar dus zeker maar even om vragen! Maud ligt hier ook echt voor pampus! Heeft vaandaag op kdv maar een half uur geslapen de hele dag! Weer véééél te druk met alles! Nog even gauw een pannenkoek eten nu (nog over van gisteren) en dan lekker slapen .
Jewel, Dit gaat meer om een onderzoeksfunctie. Ook erg leuk maar wel totaal iets anders. Sluit wel goed aan bij mijn achtergrond. Maar we zullen zien. Weet ook helemaal nog niet wat ik wil. Door daar te gaan praten hoop ik daar toch achter te komen..... Sooner, heb geen idee wat het is........:S Majo, Ghihi ik moet ook wel ooit lachen om mijzelf.... Maar het nadeel van mijn studie is dat je niet voor een beroep wordt opgeleid. En je dus wel tig verschillende soorten banen kunt vervullen. Maakt het kiezen wel lastig. Als ik gewoon verpleegkundige was dan was ik dat, punt. Maar nu kan ik docent, onderzoeker, manager, projectleider,........noem het maar op. Maar ik kan ook analyst worden bij een verzekeraar of bank, whhaaaa nu gaat het me duizelen...... Maar van de onderwijs vacature hebben ze gemaild dat ze nog druk bezig waren met de brieven. Omdat ze er nog niet uit zijn hoe ze de vacature willen invullen. 1 fulltimer of 2 parttimers. heb dus wel even laten weten dat ik partime wil werken. Hopelijk worden mijn kansen daar door niet minder. Nou ik ga nog even wat doen... Vanmiddag surveilleren bij een toets...... SAAAAAAAi 3 uur voor je uit staren,........ DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG (sorry ben vandaag hyper........)
surveilleerze, haha!! htc wildfire is een smartphone. hadden jullie vast niet gedacht. mocht een nieuwe uitzoeken bij mijn ultralage abbo, dus heb niet zoveel keuze, maar heb die htc wildfire in wit besteld.