Sooner, nee ken die telefoon niet! Hier dolblij met mn iPhone Zou geen andere telefoon meer willen Net gebeld met de garage en mn auto is bijna weer helemaal in elkaar!! Vandaag is ie nog niet af maar zeer wrs morgen wel. De motor heeft alleen nog niet gelopen dus ze moeten nog wel kijken of dat dan allemaal soepeltjes draait maar het einde is nu ECHT in zicht!!! Wihoeeeeeeeee! Ben helemaal blij! Verder is de verkoudheid al iets beter. Hoest nog steeds, alleen niet meer als een zieke zeehond, maar als een gewone zeehond Snotteren doe ik ook nog lekker dus jullie kunnen wel raden hoe mn mondkapjes eruit zien De verbouwing gaat goed! Ze vonden het niet erg om de gevel nog wat verder uit te bouwen. Moest nog wel even worden doorgegeven aan de gemeente omdat het niet meer overeenstemde met de bouwvergunning. De schuifpui is ook besteld dus die kan er in, als ie binnen is. Ze hebben nu vanaf het dak al verlengd tot waar de gevel moet komen, incl de zijkanten. Alleen de echte voorgevel moet nog naar voren en dat gaan ze morgen in 1 dag. Het materiaal wordt nl hergebruikt zeg maar en we kunnen niet met een open huis slapen/leven vanwege inbraakgevoeligheid. Morgen zien we dus echt hoe groot onze zolderetage gaat worden na de uitbreiding. Spannende dag dus morgen! 's Middags gaan we nl ook naar de notaris vanwege de hypotheekverhoging en kunnen we eindelijk de eerste facturen betalen van de aannemer. Ook komt de aircoman morgen want in beide kamers komt een airco te hangen. Ik ben vandaag wrs erg vroeg klaar met werken. Heb nu tot half 4 geen patienten en weet niet eens of de laatste sowieso wel komt (nieuwe patient --> altijd afwachten). Als ik thuis ben, gaan we nog even langs de Hubo om te kijken naar een op maat te maken inbouwkast, in beide kamers eentje. Vrijdag gaan we dan naar de vloerenman. Oh heb er helemaal zin in!!! Nou chickies, ik ga opruimen hier zodat, als de patient niet komt, ik vrijwel meteen weg kan! Oh ja Sooner, mijn man is nu naar Ikea om die stoppers te kopen zodat Sophie die kastjes niet meer kan open maken Sorry voor ego! Liefs Suus
Tjee zeg Suus!! Drukke, maar leuke dag morgen!! Succes met alles . Kleintje, dan kun je idd veel kanten op met jouw diploma zeg! Handig, maar ook weer totaal niet .
Haha, wat een gezwaai hier! Sooner en Jewel, nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Sooner, wat gaaf! Een mamafiets. Heb je hem al? Ik heb geen ervaring met de htc, maar het schijnen wel hele goede telefoons te zijn. Zit er android op? Geloof het wel, of niet? Jewel, ben je al weer beter? Wat fijn dat alles weer goed was met de echo! Wat een ontzettend leuke foto van Ruben in de zandbak. Volgens mij vind hij het zelf ook helemaal fantastisch, of niet? Kleintje, wat vervelend dat Maurits een spreidbroekje moet. Hoelang moet hij die dragen? En hoe gaat het nu 's nachts? Al helemaal aan gewend? En zelf volop aan het solliciteren, vind je dat niet spannend? Moet je ergens weer opnieuw beginnen, ik ben geloof ik nog wel een muts in zulk soort dingen. Heb je het vanmiddag nog vol kunnen houden? Lijkt mij idd slaapverwekken, dat je drie uur lang moet opletten. Kun je niet ondertussen zp'en? Majo, jij dus ook nog steeds erg veel last van je bekken. Had niet gedacht dat het zolang zou duren. Ik heb soms ook nog hele slechte dagen, dat ik er veel last van heb. Ik vind het vooral heel vervelend als ik 's avonds moet werken. Ik heb geen fysio meer, ze kon niks meer voor mij doen. Ik moet zelf mijn oefeningen bijhouden, maar ik moet wel zeggen dat het er nog wel eens bij in schiet. Hoe is het met jullie tuin? En binnenkort intakegesprek, spannend hoor! Ben je niet bang voor je bekken bij een volgende eventuele zwangerschap? Ik heb daar nl. wel een beetje angst voor. Pat, wat super dat Amy doorslaapt!!! En kleine stukjes kruipen, kan mij voorstellen dat je trots bent! Ik heb hier een snoozz, maar Olaf draait nog niet. Dus ik weet niet of die daar tegen bestand is. Confidence, wat lastig dat het zo gaat met vast voedsel. Ik geef Olaf potjes van zes maand, hier zitten niet echt stukjes in. Heb je de uitslag van het bloed al? En ben je al bij de diëtiste geweest? Hopen dat die je verder kan helpen, want dit is ook wel vervelend. Nightelf, jij hebt dus ook veel last van je bekken gehad? En na een jaar pas over, tjee duurt echt lang. Heb je nog gewerkt het weekend? Of was je lekker vrij? Moet je aankomend weekend nog werken? Ik hoef alleen eerste paasdag 's morgens, dat valt dus nog mee. Lelie, hoe is het? Inmiddels weer op nederlandse bodem? Hoe was de echo? Susan, super dat je auto bijna klaar is. Mocht ook wel een keer, heeft lang geduurd, of niet? Wat fijn dat de verbouwing goed gaat, hoelang gaat het nog duren? Is het einde al een beetje in zicht? Is de patiënt nog komen opdagen? Of kon je eerder weg? Wat trouwens geen straf is met dit weer. Jessy, hoe is het met jou? En zoe, met jou? Voel je je nog goed? En met Mees? Loesie, ook alles goed? En met Siem? Weer helemaal bijgekomen van het doopfeestje? Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad en anders sorry! Hier gaat alles goed. Weinig te melden. Olaf is goed te pas, met zijn helmpje gaat ook alles goed. Het is alleen wel een beetje weer zoeken naar wat aan te doen met dit weer. Maar vind het wel heerlijk hoor, het mag van mij zo wel blijven. Ik krijg al helemaal de neiging om het zwembad op te zetten, maar dit is denk ik nog een beetje te koud.
Hoi hoi, ik ben indd al terug op Nederlandse bodem!! En wat een ontvangst met dit weer!!!! Wel meteen druk gehad met wasjes draaien, drogen en was opvouwen pffffff En ook nog gisteren een echo gehad!!! Uitslag was keurig; 1.3!!! Brief krijgen we nog thuisgestuurd met daarin ook nog de bloeduitslagen. Nu op naar de geslachtsbepaling haha Ik dacht trouwens wel een piemeltje te zien haha (zal wel in mijn hoofd zitten ) We hebben 4 mooie foto's meegekregen. Wat een wonder weer!!!! Stras nog even langs de vk voor intake en hartje luisteren. Ga haar wel meteen vertellen dat ik nog steeds dagelijks wakker word met hoofdpijn. En ik ben ook nog steeds zo moe. Miss ijzer tekort...we zullen het straks wel zien. Nou, er is niet eens zoveel geschreven tijdens mijn afwezigheid dus ik ben er geloof ik wel een beetje bij... Meiden, fijne dag allemaal!!!! Oh en zullen we alvast een datum prikken voor onze volgende meeting????
Zo meiden, ben d'r ook weer eens Jee, wat is het druk geweest. Een hoop moeten regelen voor ons huis. En we zitten er nog eens niet in.... Het is 180 vierkante meter aan woonoppervlakte, excl. ons dakterras (6 bij 6 meter) en dubbele, inpandige garage!! Helemaal super..... Binnen moeten alle muren gestuukt worden (schoonbroer heeft eigen stukadoorsbedrijf, erg handig ) en overal moet kliklaminaat vloer gelegd worden........ Genoeg nog te doen dus. Lelie, weer terug in NL! Zag aan de foto's dat je het heerlijk hebt gehad! En wat is emma weer gegroeid zeg. En ook weer n mooie echo en NP meeting op zak, super!! Suus, midden in de verbouwing jullie! Niet al teveel troep en stof? Of staat het huis aardig op z'n kop? Sooner, zo te lezen een hele hoop gezelligheid van Kris......zooo leuk! Al dat geklets en heerlijk buiten spelen. Welke donderdagen zou je evt kunnen, dat je zo al weet? Jewel, ook zo'n mooie echo erbij, goed zeg! Hoe voel je je? Kleintje, hoe voel jij je? Heb jij nog een echo op de planning staan? Wanneer had je nou je soll.gesprek staan? Spannend...... Elin, fijn om te lezen dat het goed gaat met het helmpje. Hoe lang blijft het helmpje? Zoe, confi en pat, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog plannen voor dit paasweekend meiden? Buiten, genieten van het heeeeeerlijke weer natuurlijk?! Oh, dinsdag weer een echo gehad, ditmaal met onze eigen behandeld arts. Hij is ook degene die het IVM onderzoek leidt. Hij gaf aan dat onze zwangerschap bij hem en het team meer dan bovengemiddeld aandacht heeft gehad in de afgelopen periode. Tijdens en na de echo was hij meer dan tevreden en vond het fijn dat dit kindje bij ons wilde blijven.... Kindje zag er prachtig uit, we hebben ook al het hartje horen kloppen! Blijft zoooo mooi..... Datum nieuwe meeting = leuk! liefssss
Meiden lees echt mee. Maar probeer momenteel niet teveel overal mee bezig te zijn. Wil niet dat deze poging mislukt doordat ik mezelf gek maak
Even een snelle zwaai,b en nl bekaf. Amber had vannacht geen zin om te slapen, de hele tijd huilen en nog eens huilen, wat we ook deden. Uiteindelijk heb ik maar een uur of 2 slaap gehad en ben nu dus bekaf. Amber ligt nu heerlijk te slapen, dus ik ga zelf ook ff plat. Morgen en morgennacht moet ik nl ook nog werken en paasmaandag ook
Tjee Nightelf!! Amber 'op de hobbel' dus? Hopelijk kunnen jullie beiden wat bijslapen vandaag! Lelie, Hoera voor goede echo en np meting Elin, ben idd wel beetje bang voor BI bij event. 2e zwangerschap. Maar ja....wens is tóch groter dan angst voor de pijn. Weet nu natuurlijk wel waar ik vanaf begin af aan op moet letten, vorige keer niet en ben toen eerst 3 wkn stug doorgegaan ondanks veel pijn. Dacht toen ook nmlk totaal ook niet dat het al BI kon zijn. Zal fysio volgende week ook inlichten dat we weer aan de start staan. Ze zal het wel nog niet zo'n goed idee vinden ben ik bang, maar goed. Hier eerst maar eens een zaaduitslag afwachten als we deze over 2 wkn kunnen afspreken. Dat is voor ons écht stap 1 met in ons achterhoofd de laatste keer maar 8 levende zaadjes. Suus, auto al terug? Weer opgeknapt? Mooie grote oppervlakte van de zolder? Esser, druk druk druk dus! En groot huis zo te lezen . En ook hoera voor goede echo . Jessy, wanneer is je testdatum ook alweer? Eind deze week? Of volg. week? Spannend zeg!! Hier vandaag lekker vrij, morgen nog 1 dagje werken en dan 6 dagen vrij En het wordt práchtig weer . Allemaal leuke dingen gepland Vrijdagavond BBQ'en met fam. Zaterdagochtend op stap met vriendin en onze dochtertjes, zondag met beste vriendin naar sauna, maandag en dinsdag rustdag/klussen in huis dag, woensdag alwéér naar sauna met ander vriendinnetje, donderdag komt vriendin met zoontje lunchen . Heb er helemaal zin in
Jessy, whow maandag al testen! Spannend Nightelf, hopelijk vindt je wat rust. Niet leuk aks je meisje niet slaapt. Nou, morgen gesprek en daarna een lang weekend naar renesse met de schoonfamilie. MAurits is niet meer zo happy met mijn spreidbroek. Zo zielig. Dinsdag mogen we naar de fysio. En een vraagje voor de zwangeren, begint jullie buik al te komen. Die van mij is zo opgezet dat ik wel al 15-20 weken lijk...... Volgens mij hebben mijn collega's het al lang gezien...
Kleintje, vanaf 11 weken begon het bij mij te groeien. Ik ben al 3,5 kilo aangekomen!!!! Dus in 2 weken tijd enorm verschil. Gisteren zei de vk ook al dat mijn bm erg groot is en al vrij hoog ligt. Bij Emma begon mijn buik al bij wijze van spreken de dag van de posi test, dus tja...alles is mogelijk Veel plezier in renesse!!!! Alles gaat hier verder wel okee. Straks komt mijn mams langs omdat ik zo naar de fysio moet en daarna langs de KArwei voor nog 3 traphekken. Daarna weekend en veel Paasbrunchjes in de planning!!! Meiden, geniet van het mooie weer!!!!!
Jessey, spannend zeg maandag..................!! Duim voor je hoor! Kleintje, succes met het gesprek en daarna heerlijk genieten in renesse! Moet goed komen met dit mooie weer!! Majo, heel veel plezier de komende dagen. Ik lees een hele hoop leuke dingen! Geniet er van! Lelie, geniet van je pasen, klinkt gezellig en lekker. Sooner, zwaaaaiiiii terug! @hier, rustig aan. Joep is gister gestart met zijn AB kuurtje. Heeft een flinke middenoorontsteking. Zooooo sneu...... Koorts is wel aan t afnemen maar soms gilt ie t ineens uit. Dan zie je gewoon dat z'n oren pijn doen. Voor de komende dagen bekijken we per dag wat kan met Joep. @buik; hier ook hoor. Zelfs de arts in het ZH vond het opvallen. Maar goed, die gaf ook aan dat een zwangerschap bij een 2e, 3e etc kindje veel sneller gaat met je buik. Je 1e kindje heeft al een hele weg vrijgemaakt. liefsss
Hallo allemaal, hier even een dikke zwaai vanaf de zonnige warme kust. Ben heel weinig thuis en als ik thuis ben dan is het om het huishouden te doen. Hier al 3 dagen strand achter de rug, wat is dat heerlijk zeg. De eerste 2 dagen bleef Mees netjes op het kleed dat ik mee neem, maar vandaag is de durfal er toch vanaf gegaan. Gevolg, zandmannetje, te schattig. Nu alleen nog even snel leren dat schelpen, stokjes en sigarettenpeukjes niet voor consumptie zijn!!!! Verder is het net een klimgeitje, alleen maar klimmen en klauteren, stoer hoor. Wel even een bikini moeten kopen die Mees (en zwangerschaps)proef is. Verder gaat het hier goed, voel me echt prima. Maar ook hier begint de buik (en de rest ook!!!) lekker te groeien. Heb overal ook weer lekker een extra rand vet over mijn hele lichaam...het is niet anders, we zullen het wel nodig hebben.... Oje daar is Mees weer, hij lag zo lekker te slapen, helaas kan ik dus even niet verder reageren...Ren snel naar boven... Heel veel plezier allemaal van het weekend!! XXX
Hai Dames! Wat een weertje niet? Heerlijk, van mij mag dit zo wel blijven! Zoe, dus ook lekker aan het genieten van het mooie weer!! En Mees vindt zand dus wel leuk Is volgens mij bij elk kindje wel een succes. Heerlijk zeg dat jullie zo dicht bij het strand wonen! (ik is een beetje jaloers ) En heel herkenbaar van dat randje vet extra, ik bekeek mijzelf ook eens goed en zag ook randjes die er eerst niet zaten. Ach straks zie je er niks meer van als de buik groeit Kleintje, dus jij ook al een flinke buik Hier ook hoor, als ik hem uitzet dan lijk ik wel 20 weken zwanger......Zo is het idd moeilijk om het voor anderen te verbergen, ik denk dat hier ook al een paar mensen een vermoeden hebben. Nou ze moeten nog maar even wachten Hoe ging je gesprek gister? En geniet van het weekend!! Esser, whow flink huis hoor! Is het weer een appartement? Dus de komende weken/maanden aan het klussen.........succes!!! En wat sneu dat Joep het zo te pakken heeft. Hopelijk knapt hij snel weer wat op!! En jij dus ook al een buikje, en grappig dat de arts dat ook opviel Suus, al wat opgeknapt? Dit weekend maar lekker rustig aan doen! Jij ook al een buikje? Sooner, zwaai vanaf de bank met je HTC? Bevalt hij wat? Hier een 'gewone' mobiel en niet zoveel verstand van die dingen Jullie ook nog plannen voor het paasweekend? Jessy, whow maandag al testen! Ik ga iig voor je duimen! Majo, jullie weekend wordt zo te lezen goed besteed! En lekker 6 dagen vrij!! Heerlijk! En dan al weer bijna naar het zkh....zo vliegt de tijd voorbij. Bij ons waren de bloedtesten e.d. 2 jaar geldig dus wij hoefden dat iig niet. Zaadtest wel. Ik hoop dat er deze keer wat meer dan 8 zijn......al is het daar ook mee gelukt. Spannend allemaal weer zeg! Nightelf, slaapt Amber de laatste nachten al weer wat beter? Dat nekt je echt zo'n nacht. Ruben wou gister ook niet meer slapen, heeft ook 2 uren geduurd voordat hij weer sliep. Hij heeft dat altijd in het weekend de laatste tijd. Jammer dat je moet werken het weekend Hier gaat het goed! We genieten echt van dit weer zeg! Al zit Ruben wel in een sprongetje momenteel want hij is soms echt niet te genieten! De hele tijd jammeren en niets is goed Gelukkig vermaakt hij zich buiten wel aardig maar dat duurt meestal niet erg lang. Morgen vieren mijn s-zus en ik onze verjaardagen dus dan genoeg afleiding en maandag gaan we ook nog even weg. Zometeen nog wat boodschappen doen en eens zien of we een lekker brood kunnen maken in mijn nieuwe broodbakmachine Fijn paasweekend allemaal!!