Het is inderdaad heerlijk weer. Volop genieten dit weekend dus. Wat leuk dat de buikjes van jullie al zo goed groeien. Die van mij ook....maar of dat nou zo positief is Pff moet echt wat er aan gaan doen. Maar waar vindt ik de fut om wat aan lichaamsbeweging te doen? Heb eigenlijk een hekel aan sport haha. Bedankt voor jullie reacties wat betreft het eten van Dane. Sinds vorig weekend ben ik weer opnieuw begonnen met brood te geven, nu gesopt in de melk. En meiden het gaat goed !!!! Heerlijk om hem te zien smullen. Als hij een korst brood of een stukje stokbrood krijgt eet hij het ook helemaal zelf op zonder te kokhalzen / spugen. Al heeft hij nu wel minder last van slijm, dus mogelijk dat dat helpt. En de "rapley" methode lijkt zo gek nog niet. Hij heeft nu 2 tandjes en ja hoor....hij heeft me ook al gebeten hihi Moet je maar niet je vinger in zijn mond stoppen Inmiddels zwaait hij en klapt hij in zijn handjes. Het lijkt wel of hij elke dag meer leert. Ik heb zelf ook een leuk nieuwtje. Ik heb een andere baan per 1 juni. Mijn huidige baan ( planner bij de thuiszorg) is hartstike leuk, maar qua organisatie zit het daar niet zo lekker, ik kan me niet vinden in hun visie en ik mis heel erg de bewonerszorg zelf. Ik heb dus donderdag gesprek gehad in een zorgcomplex waar thuiszorg intern geleverd wordt. ( allemaal apartementen in één groot complex) En dezelfde dag kreeg ik te horen dat ik in hun team paste en ze me graag willen verwelkomen. De directeur daar, was ook directeur op mijn oude werkplek. Ze hadden daar navraag gedaan over mij en hij had gezegd: die moet je meteen binnen halen, aannemen!!! Haha wel goed voor mijn ego dit. Gister op mijn huidige werkplek opgezegt. Ze waren best in shock!!! Het betekend wel weer weekenden, avonden en feestdagen werken, maar ze wilde me wel tegemoet komen in mijn wensen. ( op de dagen dat ik geen opvang heb, geen dagdienst maar avonddienst) Dus dan hoef ik me ook geen zorgen te maken om de opvang van Dane. Ik ben helemaal blij. Nu hopen dat ik op mijn huidige werkplek de vakantiedagen eind mei mag opnemen, dan zal half mei de laatste werkdag zijn. Sorrie voor dit ego verhaal, maar moest het ff kwijt. Fijn weekend allemaal, fijne pasen met jullie gezin en Jessy, zet `m op. Ik duim dat het raak is. Liefs C en Xje van Dane
Confi wat een ontzettend mooi mannetje!! Verder alleen even ego op dit moment...sorry Ik zit al een week op mijn ongi te wachtten, hou het niet zo goed meer bij sinds we Amy hebben. Weet het wel altijd ongeveer en ben dan wel alert. Maar weet dat het afgelopen donderdag alweer 5 weken precies was dus zat er echt op te wachtten. Net maar even voor de zekerheid een testje gedaan en hij was gewoon al heel snel posi... Weet niet zo goed wat ik er nu van moet denken...ben natuurlijk wel heel blij met zo'n groot wonder!! En dat voor een tweede keer. Maar eigenlijk waren we er nog niet uit of we nog wel of niet een tweede kindje wouden, en ik zit er financieel ook wel een beetje mee in mijn maag..ook al weet ik dat het wel los zal lopen. Mannetje is overigens helemaal blij!! pffff...ik ben echt helemaal in shock gewoon...
Confi, heeeerlijke foto!! Knappe knul hoor! En wat goed dat het eten zoveel beter gaat. Met Joep hebben we ook de rapley methode gebruikt, en tot op vandaag geen enkel probleem met eten met 'm gehad. Jewel, Fijne en gezellige dag morgen samen met je s-zus! Gezellig zeg! Jullie hebben er wel super mooi weer bij gekregen hoor. Zoe, zeker lekker genieten en waaien aan zee daar! Is het niet belachelijk druk nu? Of hebben jullie speciale plekjes die wel meevallen qua drukte? Meiden, geniet van het paasweekend en het o zo heeeeeeerlijke weer!! Hier al 2 BBQ's op de planning staan, dus dat komt wel goed. liefsss
Pat!!!!!!!!!!!! Waaahaaa!!!! Wat een geweldig nieuws!! En dat na jullie zware traject met Amy! Oh meid toch! Kan je zorgen best begrijpen maar jullie zullen daar zeker met elkaar wel een weg in vinden! Geniet meis!!
Nog ff 2x spam van ons nieuwe huis. (Het is dus een kasteel-complex, met 'erin' ons huis )Komende woensdag de sleuteloverdracht!!
Pat?!?!?! Wat zeg je ons nou?!?! Gezien je berichtje weet ik niet goed of ik je moet feliciteren......maar ik doe het lekker toch!! Bij deze meid! Snap de schok maar het zal vast loslopen, toch? Nou wat een vreemd Pasen zal dit voor je zijn! Meiden, lees altijd mee maar kom er niet aan toe om (uitgebreid) te reageren. Nu 3e dag vrij op rij maar zo voelt t niet. Er zitten te weinig uren in een dag en 's avonds ben ik gewoon op. Dus ik houd t even hierbij! Sorry sorry sorry!!!
Pat, WHOOOOEEEEEEE...wat een duidelijke test!!!!!!!! Ik snap je onzekerheid en dit nieuws is hartstikke vers dus even laten bezinken en nadenken over hoe nu verder. Maar jeetje, wat geweldig en ook spontaan! Dit kan dus ook!!! Is absoluut een wonder Pat Ik ga gauw weer de tuin in!
Wow, Pat! Wat een ongelooflijk wonder!!!!! En ook ik feliciteer je maar gewoon! Gefeliciteerd!!!! Nou, ik duik ook weer lekker de tuin in (en hopen dat mn ongi nou eindelijk eens doorbreekt, zelfs met duphaston schiet het niet op, mn man zei al, misschien een testje wagen?!!?!? Als ik dinsdag nog niet ongi ben, dan misschien toch maar eens doen.....)
Pat, whaaaaaaaa wat een nieuws. Lijkt me idd raar als je het niet verwacht of er mee bezig bent. Van de andere kant......moet het misschien zo zijn. Ik denk ook dat jullie er wel uitkomen. Gefeliciteerd.
zo weer van de eerste schrik bekomen... Inderdaad net zoals jullie dachten/zeggen zijn we hartstikke blij met zo'n groot wonder...helemaal gezien de voorgeschiedenis van voor Amy. Dus heel erg bedankt voor de lieve felicitaties!! Het is echt nog heel erg onwerkelijk, voel me ook echt helemaal niet zwanger. Esser mooi kasteel!! daar gaan jullie vast met veel plezier wonen. Night ik hoop dat je dinsdag posi test, de flow is er in ieder geval nog maar mocht dat niet zo zijn hoop ik dat je ongi heel erg snel komt zodat je kan beginnen. Meiden geniet van het heerlijke weer met de pasen!!
Haaidiehaai Allemaal!! Wowhey Pat!! Wát een nieuws zeg!! Van harte gefeliciteerd!! Zal allemaal wel 'loslopen' joh.... ergste schrik te boven, dus nu gauw gaan genieten van dit práchtige wondertje . Esser, zielig voor Joep die middenoorontsteking. Hopelijk helpt de Ab-kuur snel en knapt ie gauw op! Niets zo vervelend voor die kleintjes als oorontsteking . (jeugdtrauma hier wat dat betreft ). En mooi optrekje zo te zien zeg! Helemaal leuk! Zoë, daar was je weer !! Dacht al.... met dit weer zijn ze vást en zeker op het strand te vinden! Héééérlijk zeg . Heb je nog leuke spam van jullie zandmannetje? Jessy, spannend zeg maandag testen! Hoop zó dat ook jij meteen mee mag gaan in die posiflow hier !! Nightelf, balen dat het nog steeds niet opschiet met je ongi . Kleintje, hoe is je sollicitatiegesprek gegaan vrijdag? En veel plezier in Renesse!! Is leuk daar . Mijn pleegopa had daar vroeger altijd een stacaravan! Sooner, lag de bank lekker? Lekker gerelaxd? Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Kris, jullie kletskopje nog weer nieuwe woordjes geleerd? Jewel, veel plezier met jullie verjaardagen! En dus zelf broodbakken. Hmmmmm....héééérlijk de geur van vers gebakken brood dus straks in huis . Suus, druk druk druk. Ook nog een beetje gneieten van je 6 vrije dagen he?! Lelie, lekker tin de tuin te vinden en paasbrunches dus hele weekend? Met familie? Vrienden? lekker lekker!! Confi, gefeliciteerd met je nieuwe baan . Héééérlijk onregelmatig werken . (vind ik althans wel!). En leuke foto van Dane zeg met dat petje...deed me meteen beetje aan Ciske de Rat denken.... Hier eerste vrije dagje er alweer opzitten . Máááár....nog wel 5 te gaan !! Ook hier vaak te weinig uren in een dag Suus. Héééél herkenbaar . Morgen lekker naar de sauna in Houten met vriendinnetje uit Den Haag. Lekker bruinbakken .
Meiden even snel. Pat wat een gaaf nieuws. Lekker van genieten meid. Hartelijk gefeliciteerd Hier slecht nieuws. Ben vrijdag ongesteld geworden en vandaag brak het door. Dus dinsdag maar het ziekenhuis bellen. Ach ja dan drinken we lekker met koningendag!
Oh Jessy Wat kl*te zeg! Zo tegenstrijdig kan het allemaal zijn! Meid, ik hoop dat je toch nog wat kunt genieten van de paasdagen en neem lekker een borreltje Al wou je natuurlijk dat het anders was. Sterkte meid!!! Dikke knuff!
En Pat Jij gewoon zwanger!!! Gefeliciteerd! Wat moet dat idd een schok voor jullie geweest zijn zeg! Je verwacht het natuurlijk ook niet, maar wat een bijzondere paasdagen hebben jullie nu zeg! Nightelf, hmmm jij ook maar even een testje wagen Zou wat zijn toch? Confi, wat een heerlijk kereltje is Dane zeg! En fijn dat het met het eten van Dane nu ook goed gaat! Het is eerst ook even wennen voor ze hè. En jij gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Het is idd leuk om te horen dat ze je graag willen Esser, wat mooi zeg!! Was dat complex laatst niet ook in een of ander programma op de tv? Het zijn echt mooie huizen zeg! En een super locatie! Suus, zaten er soms maar wat meer uren in een dag hè. Doe maar lekker je ding en wij redden ons wel Succes met alles! Lelie, was je in mijn vorige post helemaal vergeten sorry!! Maar fijn dat de nekplooi goed was!! Is toch altijd weer een opluchting. Ik ben ook wel erg benieuwd wat jullie nu krijgen Ik ga ook voor een jongen Majo, de dagen vliegen voorbij he als je vrij hebt. Gelukkig heb je nog een paar dagen Veel plezier in de sauna!! Gister nog even de stad ingeweest voor nieuwe schoenen voor Ruben. Nou dat was een rib uit mijn lijf zeg! In de eerste schoenen zaak konden ze mij niet helpen omdat hij brede voeten heeft en zij geen schoenen daarvoor hadden (had ik net zulke leuke shoesme gezien) Naar een andere zaak toe en daar gelukkig wel. Maar maar keus tussen 2 schoenen.....En niet schrikken maar ze waren 73 Damn, maar ja door die breedte maat zijn ze zo duur en ik wil ook dat hij een paar goede schoenen heeft. Hij heeft ook een paar goedkope en die kan hij mooi in de tuin aan. Er zit nog groeiruimte in dus hij kan er als het goed is nog wel even mee (hoop ik tenminste ) Nou wij gaan even koffie drinken, fijne dag nog allemaal!!
Even snel een hele dikke knuffel voor Jessy. Wat ongelooflijk balen. Gaan jullie gelijk door voor de volgende ronde? Prettig weekend iedereen!
Snel...wat ben druk met Siem, maar WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Pat!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met dit grote wonder!!!! En het komt vast echt allemaal goed! Jeetje, wat is er hier toch aan de hand joh?!?! Maar dan lees ik het nieuws van Jessy, ach lieverd toch! Een hele dikke knuffel voor jou! Wat kl*ten! Rest, hele dikke knuffel! Dopen was leuk, wilde foto's op hyves zetten, maar dat ding loopt steeds vast! Verder gaat het supergoed, Siem is zo'n HEERLIJK manneke! De hele dag vrolijk! En hij herkent je nu ook echt! Als hij één van ons ziet, dan krijg je zo'n big smile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik smelt dan gewoon! Ik vlieg weer! SMAK
O Jessy, en dan kom ik met mijn nieuws kan me voorstellen dat dat niet echt leuk voor je is. Heb je nog cryootjes over uit deze poging of moet je weer een verse starten?? Dikke knuffel voor je!!