Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jessy, wat een rot nieuws. Hele dikke knuffel voor jou!!!!

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Pat niet rot over voelen. Gewoon lekker van genieten! Je bent zwanger meid!!
    Het gaat eigenlijk wel redelijk. Had wel een vermoeden ik had zoveel buikpijn. Dat was de eerste keer ook en toen was het ook fout. Ach ja we gaan gewoon verder. Weet nog niet of we cryo's hebben. Krijgen een brief.
    Wel Lief dat jullie allemaal aan me denken!

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even in een nieuw bericht, wel een beetje tegenstrijdig, maar;
    Pat, wow!!!!!! Wat een bijzonder wonder! Gefeliciteerd!!!!!!
    Hoe voel je je nu? Kun je het al wat meer bevatten?

Rest, zwaai, zwaai! Lekker druk hier. Heb vanmorgen gewerkt en de rest van de dag visite gehad. Lekker buiten gezeten, had allemaal hapjes gemaakt met eieren. Was erg geslaagd, ben nu alleen wel een beetje misselijk van al die eieren, zit dus heerlijk uit te buiken op de bank.

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jessy, wat erg dat je nog niet weet of je cryo's hebt. Bij ons in het zh kreeg je gelijk een brief mee. Wanneer zou je die brief krijgen dan? Pfff, tis al zo onzeker en dan weet je nu ook nog niet waar je aan toe bent. Nog een keer een dikke knuff voor jou! Had ik net ook al gedaan, maar ik weet niet of je mijn berichtje had gezien. Die had ik nl. gelijk met jou geplaatst.

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje Pat: wat een wonder! Jullie komen er vast wel uit, van harte gefeliciteerd!

Confi: Wat een leker ding is jullie Dane toch, en zo'n leuk petje!

Jessy: Mais wat rot zeg, knuffel, ik hoop mee dat jullie cryo's hebben.

Verder even niet teruggelezen, hier ook druk en eigenlijk gewoon lekker aan het genieten van het prachtige weer. Vanmiddag zijn mij ouders geweest voor een bbq in onze mooi nieuw met lounge set ingerichte tuin, zijn er echt blij mee. Gister lekker een lange buitenrit gemaakt in de zon (te paard uiteraard) en morgen gaan we nog de laatste bloemetejs shoppen voor de tuin. Tussendoor slokt Sara lekker alle aandacht op, morgen is ze alweer een half jaar, wat is dat snel gegaan zeg.

Tot snel meiden!

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jessy, even hier nog voor jou een dikke knuffel meid!
    Wat ontzettend kl*te....... Denk aan je!
    liefs

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @all, iedereen ook zo genoten (aan t genieten) van het heeeeeeerlijke weer?!! Oh, wat doet dit goed zeg!
    Tot nu toe een heerlijk (paas) weekend gehad.......

Hopelijk iedereen ook zo!
    Joep ligt net in bed, en mannetje is lekker vers ijs voor ons aan het halen. ;) Jummie....
    Morgen een dagje werken, en dan verder weer helemaal vrij tot aan volgende week maandag. Zo fijn......! Al zal het niet echt rustig zijn, woensdag de sleutel dus kunnen we aan de klus!

Geniet nog van de avond-zon meiden!
    liefsssss

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Met 11 weken.... Nou ik heb echt het idee dat dit weekend mijn buik weer gegroeid is.......

Esser, jou buik begint dus ook al! Leuk he! Wat sneu dat Joep weer ziek is.. En wat een VET huis!!!!

Zoe, Leuk he met die kleintjes op het strand!! Maurits heeft dit weekend ook lekker lopen graven in het zand. Tot in zijn luier :). Ben je al veel aangekomen??? Hier gelukkig nog niks.

Jewel, gezellig hier met al die buiken! Ik ga hier onder ff tiepen hoe het gesprek gegaan was.

Confi, Leuk dat je langs komt!!!!! En ook goed dat je actie ondernomen hebt qua baan. Klinkt ook wel alsof het allemaal redelijk smooth ging... Ik ben veel te lang bij deze werkgever blijven hangen.. Dus nu ook hard op zoek. En ik heb trouwens Maurits haren geknipt! Met Bumba op ging het prima! En wat een knap mannetje is Dane toch.

Pat, Jeetje wat een verrassing!!! Ik kan me goed voorstellen dat je in shock bent. Hoe was je bij Amy zwanger geworden? Ben ik vergeten........ Maar even rustig bekomen..... Ghihi maar ik vind het wel super leuk!

Majo, Was echt leuk! Was er al een keer geweest. Hoe was het in de sauna?

Jessy, Jeetje wat balen dat deze poging niet gelukt is......Dikke knuffel

Nightelf, Nu maar hopen dat het bij jullie opschiet met die ongi. Of een positest!

Loesie, ga maar lekker genieten van Siem!

Elin, zwaai!!!

ZO, nu zal ik ff tiepen wat ik allemaal meegemaakt heb

Gesprek, ging super! Ze zagen het helemaal zitten met mij. Hadden een aantal interessante vacatures die perfect aansloten bij mijn achtergrond! En geen onderwijs.. Ook daar even over gehad. En ze hadden me wel even laten schrikken dat als ik nog 4 a 5 jaar in mijn huidige baan zit waarschijnlijk het bedrijfsleven niet meer in kom. Dus heb eigenlijk besloten toch eerst een baan te gaan zoeken bij een bedrijf. Dat onderwijs kan altijd nog. Nu moet ik mijn CV wat uitbereiden en mailen en dan gaan ze mijn CV voorleggen..... En dan dus even afwachten..... Wel waren ze niet zo happig op 3 dagen werken :(. En ik ben ook nog zwanger.....(weten ze nog niet :))

Renesse, was een erg gezellig weekendje. Wel altijd even wennen zo op elkaars lip met de schoonfamilie maar heb het overleefd (NEE WAS KEI LEUK)! Maurits had het weekend van zijn leven, in het zand spelen, pootje baden in de zee, op een springkussen, van de glijbaan, een hele mooie pet gekregen, in de bolderkar.... En nu ligt hij totalloss in bed.... We hebben heerlijk genoten van het mooie weer en lekker BBQ! Alleen was vriendlief ziek geworden. Hij heeft al vanaf vanacht diaree.... Hopelijk is het niet besmettelijk want ik heb daar niet zo veel zin in :p
    Heb ook hele mooie zootjes slofjes gekocht voor de nieuwe baby. in een outlet voor maar 10 euro :)

Nou ik ga ff verder surfen...

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lieve lieve Jessy, bah zeg :(!! Wat een kl*te nieuws na ál die eerdere goede berichten hier op het forum zeg! Begon al bijna te denken dat het voor een 2e keer makkelijker zou zijn (misschien wat naïef, maar had gehoopt dat iedereen lekker in die posiflow mee zou gaan....hoewel....hopen mag altijd natuurlijk), maar nee....daar is dan weer het harde bewijs van die kl*te MMM! Dikke knuffel voor jou! En ook ik hoop voor jullie dat er nog een paar mooie cryootjes zijn, zodat je niet weer meteen van voor af aan hoeft te beginnen.

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Kleintje, wat goed van het soll. gesprek zeg :). Ben benieuwd of het nog tot een baan gaat leiden! En beregezellig wknd gehad dus! Klinkt in elk geval erg gezellig allemaal :).

Loesie, mooie nieuwe banner heb je :).

Esser, lekker genoten van je ijs? Heerlijk is dat he?! Hier vlakbij een italiaanse ijssalon die tot 22 uur ofzo open is.....doen dat dan ook nog weleens....'s avonds een heerlijk ijsje halen daar :). En woensdag dus starten met klussen, leuk hoor! Gelukkig veel vrije dagen dus. Gaat Joep dan met je mee of gaat hij naar opvang/familie?!

Zora, lekker aan het genieten van je dochter en de mooie tuin dus? En niet te vergeten van je paard :). Wat een heeeeeerlijk weer om paard te rijden zeg! Vandaag nog een half gebakje gegeten omdat Sara alweer een 1/2 jaar is ;)?

Elin, al bekomen van je eierhapjes? Klinkt wel lekkerrrrrr allemaal :).

Rest....zwaai zwaai zwaai :)!

Gisteren heerlijk gerelaxd in de sauna. Dacht toen ik erheen reed....wat ziet deze weg er bekent uit! Was het gewoon schuin tegenover Ballorig in Houten ;). Wel ben ik het niet meer gewend een dag niks te doen zeg....had me 's avonds toch een knaaaaalende koppijn!! Dat was een beetje jammer en ook lang geleden dat ik zo'n hoofdpijn had. Vanmorgen gelukkig weer over en hier vandaag dan ook begonnen met klussen. Verf etc gehaald bij de Gamma en de nieuwe huiskamerdeur aan 1 kant geverfd toen Maud sliep. Morgen de andere kant. Wel leuk weer hoor, dat klussen :).

Hey Suus......Zwaai zwaai!! Hoe gaat de verbouwing bij jullie? En al weer helemaal beter?

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, lief dat je t vraagt... Helaas hoest ik nog steeds gigantisch! Miss toch maar na de huisarts bellen om vrijdag even langs te komen. Hoest nu al 10 dgn nonstop! Lijkt wel minder te worden maar Sophie en ik houden elkaars hoest in stand; geen gezonde situatie lijkt me... :(

Leuk hè, weer ns klussen! Ik heb er op zich ook wel zin in om strax boven helemaal mooi af te maken!
    Had hè trouwens niet gewoon koppijn vanwege de sauna?? al die hitte die je toch teveel is geworden?

Esser, wat een leuke plek om te wonen zeg!! Helemaal leuk! Willen wel foto's zien als t af is hè!

Kleintje, nou ben benieuwd of je een ronde verder bent bij je sollicitatie! Zou toch leuk zijn, niet?

Jewel, weet niet meer wat je had geschreven...maar leuk Pasen gehad?

Rest, zwaai zwaai!!

Confi, gefeliciteerd met je nieuwe baan en wat een stoer mannetje is Dane zeg!

@hier, erg druk geweest met Pasen en vooral erg moe... :( Komende 3 dgn werken, bah!! Nou ik ga nog ff tv kijken...

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden!!!

Net toch maar een testje gedaan en zie hier het resultaat:

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    We zijn hier echt totaal ondersteboven, dit hadden we dus echt niet verwacht!! Manlief is ook superblij :), die heb ik het net maar door de telefoon verteld, kon echt niet meer wachten met vertellen tot ie thuis zou zijn. Aan de ene kant wel jammer dat hij er met het testen niet bij was, maar we hadden geen van beiden verwacht dat ie positief zou zijn, het was meer even een test voor de zekerheid en dan de gyn bellen dat de duphaston niet aanslaat.........
    We weten dus ook niet hoe lang we zwanger zijn. Ik heb net de poli al gebeld (maak me ook wel een beetje zorgen , omdat ik natuurlijk die duphaston heb gebruikt) en ik wordt vanmiddag teruggebeld over een echo-afspraak etc.

Confi: gefeliciteerd met je nieuwe baan en wat een prachtige foto van Dane heb je geplaatst!

Mayo: die ijssalon, is dat toevallig Toscane? Die zit ook bij ons en daar hebben ze echt heerlijk ijs (vooral de groene appeltjes, die is echt favoriet bij mij)

Suus: beterschap! Is denk ik idd wel handig als je naar de huisarts gaat, zolang hoesten lijkt me ook niets.

Kleintje: klinkt goed, die sollicitatie! Hopelijk rolt er een leuke baan voor je uit. Fijn dat jullie weekendje zo geslaagd was.

Esser: wat een mooi compex! Is jullie nieuwe huis een appartement of een rijtjeshuis?

Jessy: hoe is het met je? Weet je al of jullie ook cryo's hebben?

Elin: klinkt lekker, al die eierhapjes! Hoe gaat het met je moeder en met Olaf zn hoofdje?

Rest: zwaai zwaai!

Ik ga ff de was ophangen en een nieuwe in de machine doen en dan lekker in de tuin ploffen, even bijkomen van de schrik :) en energie opdoen voor vanavond, ga nl nog lekker sporten.

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oja, vanochtend nog met Amber naar het cb geweest en ze doet het prima, ze is nu 81,4 cm en 11 kilo.

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Whaaaaa....Nightelf wat goed zeg!! Van harte gefeliciteerd!!

Hier ook goed nieuws te horen gekregen...mijn vriendinnetje is gisteren bevallen via een keizersnede en we gaan er zometeen eventjes naartoe om de kleine te bewonderen!!

Hier ook wat buikpijn telkens..erg spannend.
    Ik heb in ieder geval al een afspraak mogen maken voor volgende week woensdag bij de gyn. voor een echo. kunnen we kijken hoe ver we zijn en of alles goed zit. Ik ga strakjes misschien nog maar eventjes een claer blue digi met indicatie ophalen.

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dankje Pat!!

Jij ook gefeliciteerd met je vriendinnetje!

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    WHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA Nightelf!!! WOWHEY!! Wat een KNALtest!! :) :) :)!! Van harte gefeliciteerd!! Wat onwijs gaaf zeg!! Tjee meiden....wat is dat hier toch op het topic zeg!! :)

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jessy, nogmaals een dikke Knuf voor jou. Weet je al wat meer over eventuele cryo's? Hoe lang duurt het zo'n brief?

Suus, hoesten dus nog steeds met z'n beiden....maar bij Sophie was het 'gewoon' een verkoudheid toch? Hier laatst ook laaaaaang gehoest, uiteindelijk na dikke 2 weken ebte het wel weg....

Zoë, jullie gaan toch ook inmiddels beginnen aan de zolder? Ook een uitbouw toch?

Pat, gefeliciteerd met je vriendinnetje. En hopelijk gauw weer over die buikpijn. Nog weer een testje gedaan?

Nightelf, al wat gehoord uit zkh? En anders even een clearblue digitest doen die verteld hoeveel wkn je zwanger bent? Wie weet ben je gewoon al vrij ver :).

Hier andere kant v/d deur geverfd, gauw toen Maud sliep. Hoor d'r nu net weer, dus ga d'r even uit bed 'vissen' en even wandelen buiten :).

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Mayo: hij knalt er idd vanaf en dat met middagurine en na ruim een liter water 's ochtends (denk dat ik misschien ook al een week of 5/6 zwanger ben....). Ik zit hier ook echt nog te shaken, geloof het eigenlijk nog steeds niet. Volgens mn gyn had ik bijna geen kans op een spontane eisprong (te zien aan mn bloedbeeld en echo) en zou het er spontaan gewoon niet in zitten.............

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    WHAT???????????????????????????????????????:$:$:$:$:$

Ik ben helemaal in shock:D

Inderdaad wat is hier in godsnaam gaande hahaha

Nightelf, Gefeliciteerd!!!! Ik denk aan de test te zien ook zo ongeveer 5 à 6 weken.
    Spannend joh!!! En over de Duphaston moet je je geen zorgen maken hoor...ben benieuwd wat ze zeggen en wanneer je langs mag komen voor de echo.
    Enne...geen eisprong...nou potverdorie...echt wel:p
    Ik zit bijna te twijfelen of ik ooit een eigen eisprong ga krijgen...maar dat denk ik niet;) aangezien ik noooooooooit in mijn hele leven een eigen heb gehad.

Ik ga even Emma uit bed halen....
    Tot later!!!

Deel Deze Pagina