WHHHHAAAAAAAAAHHHHH, wat is dit voor vruchtbaar topic!!!!!! Nightelf, GEFELICTEERD!!!!!!!! DAT IS TOCH NIET NORMAAAAAAAAAAAAAAAl. En pat oook al......... Nou nog iemand anders die ook zwanger wil worden want dan moet je dus hier zijn Ik zit nu lekker bij mammie, Maurits slaapt lekker. Kreeg net de opmerking dat ik mijn buik moet gaan in houden op mijn werk omdat het opvalt Nog 3 dagen werken en dan heb ik meivakantie. Daarna wil ik het gaan vertellen. Dus hopelijk houdt de baby even een groeipauze Ik heb vandaag trouwens ook het bedrijf van het gesprek van vrijdag opgebeld en verteld dat ik zwanger ben. Had er geen goed gevoel bij. En zeker omdat zij een baan voor mij gaan zoeken bij twee grote bedrijven wil ik mijn kansen daar niet verspelen. Doen zij veel moeite en dan zeg ik: GHIHI, dankejwel voor de moeite ik ben zwanger en daar gaat jullie goede naam....(weet niet of het zo extreem gaat maar toch). De man vondt het erg fijn dat ik er zo open over was en zei.... moeten we dan wel even rekening mee houden dat ze weten dat je er even 3 maanden uit bent. Maar we gaan gewoon door zoals afgesproken. En hij benadrukte nog even dat hij mijn CV toch graag in gepimpte versie had in de loop van deze week. Dus daar moet ik morgen avond nog ff aan gaan sleutelen....... Nou ik ga weer ff verder surfen en genieten van dat heerlijk nieuws wat hier voorbij komt. Jessy, een dikke knuffel voor jou!
WTF!!! Nightelf, ben je gewoon sneaky die mmm uitgevlucht door je spontaan te laten bezwangeren?! Wat goehoed!! Gefeliciteerd en spannend voor jou en Pat hoe ver jullie nou zijn want die strepen knallen van die testen af!! Ben je al teruggebeld door de gyn? Hoop dat de duphaston geen kwaad kon voor nightelfbeeb... Uh Sooner, wie weet zit er bij jullie dan toch ook wel een ongelukje aan te komen?? Zou Soonerman dit maar niet laten lezen want die houdt spontaan z'n zakie in z'n broek!! En dat is toch wel jammer toch??
Hihi, bedankt voor alle felicitaties!!! We zijn er nog steeds compleet ondersteboven van en kunnen het stiekem ook nog niet geloven..... Gelukkig kan de duphaston geen kwaad voor het beebje, hele opluchting! Morgenmiddag nog even bellen voor een echo-afspraak, mn eigen gyn was er vandaag niet en de secretaresse wilde niet het risico lopen dat we te vroeg zouden komen vooor de echo en er nog niets te zien zou zijn, morgen is ze er weer en dan wordt alles geregeld. Sowieso vandaag een topdag, manlief had examens van een opleiding die hij via zn werk volgde en is geslaagd! Suus: erg he, dit vluchtgedrag van mij Enneh, laat Soonerman dit idd maar niet lezen, dan komt Sooner nl droog te staan Kleintje: hopelijk kun je het nog een paar dagen verborgen houden en het na de vakantie lekker vertellen. Goed van je dat je dat bedrijf toch hebt verteld dat je zwanger bent. Ik denk dat zij liever iemand hebben die er eerlijk voor uit komt, dan dat ze er later achter komen. Lelie: misschien krijg jij er ook ooit nog eentje van je zelf, je weet het maar nooit in dit bizarre topic Ik had het ook echt niet verwacht, zelf een eisprong, denk dat mn gyn ook van haar stoel valt van verbazing Ik ga ff bank ploffen, ik ben niet gaan sporten, manlief was nl laat thuis en mn schoonvader zou oppassen, maar die is ziek, dus ben nu lekker thuis. Zo dus ff een lekker gebakje eten, manlief heeft die nl meegenomen om het te vieren
Waaahaaaa!!!!! Wat een nieuws hiero!!!!!!!! Zo super Nigthelf!! Niet te geloven dit topic; net wat Kleintje al schreef. Kunnen we ons niet ergens op 't forum aanmelden voor "the best topic in......."??! Gegarandeert wij in de top 5 komen te staan qua zwangerschappen 2e kindje. Zooooo bijzonder! Hou 't ff verder hierbij. Ben weeeer erg moe. Poeh..... Beentjes omhoog en op tijd ons bed in vanavond. Morgen een drukke MAAR leuke dag met 't nieuwe huis! Oh, ff vergeten wie 't vroeg; het is een rijtjeshuis, maar wij zijn een hoekwoning. Buren dus mooi maar aan 1 kant. toedels meiden en n knuffel!
Gefeliciteerd nightelf! Wat een nieuws zeg! Jeetje wat lijkt me dat heerlijk. Lekker van genieten. Zo groot wonder! Kleintje. Goed zeg dat je het gewoon verteld hebt!! Suus hoe is het met de verbouwing en je verkoudheid? Hier wel een beetje verdrietig. Dringt door dat t mislukt is deze poging. Had het ziekenhuis gebeld en moet toch vrijdag gaan bloedprikken en mag dan pas een afspraak maken! Dus ik denk dat het pas juli word want in juni zijn we op vakantie. Ach ja als km het hier lees moeten we gewoon maar aan de klus gaan aankomende maanden We hebben nog steeds niets gehoord van het ziekenhuis of we nog cryo's hebben. Ik hoop het wel.
WAt een nieuws. Nightelf gefeliciteerd. Ik vind het echt ongelofelijk. Eerst zoveel moeten doen ( en laten) en dan opeens spontaan zwanger. Jullie zijn goed bezig dames. Jessy, daarentegen voor jou is het pijnlijk en moeilijk. Het is dat ik weet dat er bij ons nooit een 2e komt en ik dus ook niet opnieuw deze MMM in hoef, maar stiekem ben ik wel een beetje jaloers Dikke knuffel voor jou. Kleintje goed dat je duidelijk bent geweest naar de nieuwe werkgever. Ze mogen je immers om die reden niet weigeren. Majo, welke deur heb je geverfd? Ik las de andere kant van de deur en ik dacht dus de deur van Mauds kamer? Hier is Dane WEER ziek. En WEER moet echt dubbel gedrukt. Ik word er helemaal gek van. Hebben jullie kindjes dat nou ook? Suus van jou lees ik het ook dat Sophie zo vaak ziek is. Zou dat dan toch door het KDV komen? Zaterdag begon het met tranende rode ogen, vervolgens snotneus. Waardoor wij aan hooikoorts dachten, omdat manlief dat ook heeft. Maar zondag werd het erger, oorpijn, hoesten en pijn bij hoesten en koorts. Steeds als hij geslapen heeft zitten zijn ogen helemaal dichtgeplakt. Ik ken mijn mannetje niet meer. Hij dreint en huilt de hele dag ( wat ik hem overigens niet kwalijk neem) Ik kan zo met hem mee huilen, zo zielig vind ik het. En bij ziek zijn horen natuurlijk ook gebroken nachten.... Ik hoop dat hij snel weer opknapt. zo ga even voorbereidingen treffen. Dane gaat morgen schoonouders ipv KDV, is net wat rustiger voor hem. Maar dat betekend 1/2 uur heen rijden, dan naar werk, `s middags gesprek op mijn nieuwe werkplek en dan weer Dane ophalen. Dus een hele boel extra spullen inpakken, voor zijn logeerpartijtje bij opa en oma.
Confi, sneu dat Dane weer ziek is! Helpen paracetamol zetpillen wel tegen de koorts? Die anders gewoon lekker geven hoor! Als Sophie koorts heeft, houden wij haar ook thuis hoor. Zieke kindjes horen binnen te zijn (in bed bijv) vind ik. Op zich is Sophie niet echt vaak ziek maar wel altijd vrij lang verkouden. Koorts valt gelukkig wel mee maar meer dus langdurige verkoudheid. En ja, het is heel sneu als ze ziek zijn... Esser, stoer hoor een hoekhuis! Echt heerlijk maar aan 1 kant buren. Hoop wel dat ze aardig zijn!! Kleintje, goed dat je t hebt aangegeven. Eerlijkheid waarderen ze echt wel hoor! @hier, onze gevel is vandaag naar voren gezet dus nu is duidelijk te zien hoe groot de nieuwe ruimtes worden! We zijn er zo blij mee!! Ik had in m'n vorige appartement een pc meubel van hout gekocht, best een duur ding, alleen kregen we m hier niet van begane grond naar 1 hoog omdat ie te groot was en niet via de trap omhoog kon. Toen dus met een lift buitenom via het dakterras op zolder gezet. Maar ja, met de herindeling willen we Sophie's huidige kamer tot pc kamer annex wasrekruimte annex logeerkamer gebruiken. 3 jr geleden lukte het trouwens ook niet binnendoor van 2 naar 1 maar nu een muurtje weg is (sinds vandaag), vanavond weer een nieuwe poging ondernomen... Weer lukte het niet!!! Zag al m'n mooie meubel voor een prikkie op mp staan... Hij leek nl niet zo heel makkelijk in elkaar te zitten (we zagen nergens schroeven) maar........toch een demonteerpoging ondernomen en gelukt!!! Alle plankjes zijn nu los dus strax moeten we m licht schuren en dan weer in elkaar lijmen!!! Kan ie toch in de kamer staan!! Ben helemaal happydepeppy! Waar je al niet blij van kan worden....... We hopen dat over 1.5 wk de stucadoor erin kan en daarna moeten we alleen nog verven. Daarna kan de vloer erin!!!! Vind t zo leuk allemaal!!!!! Nou we gaan weer ff verder voetbal kijken
He meiden, Kom af en toe hier binnen gluren... durf al bijna niet meer, kom hier zooooo weinig Confidence wat vervelend dat Dane weer ziek is! Faye heeft ook echt vaak koorts en is eigenlijk vanaf dat ze 6 dagen oud was non-stop verkouden. Denk dat het kdv niet echt meehelpt eraan. Nu gaat het qua koorts gelukkig al bijna 3 weken goed (maar wel erg verkouden). Wel fijn dat het zo goed gaat met het brood eten bij Dane! En wat een scheetje zeg! Echt een mooi mannetje. En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! Jessy wat balen van de negatieve test Dikke knuffel voor joe! En dan Pat: WOW, jeetje dat is een verassing. weet nog idd dat je nog niet zo lang geleden je twijfels voor een 2e postte. En nu dus spontaan zwanger!!! Wat een wondertje zeg! Van harte gefeliciteerd! Mag ik vragen waar het 'zwanger-worden-probleem' bij jullie zat? En Nightelf: WOOOOOOOOOOOOWWWW, jij ook spontaan zwanger!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie zeg!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd hoelang je zwanger bent! Esser gaaf zeg die foto's van je nieuwe huis! En morgen krijg je dus de sleutel? Veel succes en plezier met klussen! Majo heerlijk zeg relaxen in de sauna. Alleen dan wel enorm balen van die koppijn. En ook aan het klussen thuis? Jewel, jeetje zeg dat schoentjes zo duur zijn. Hopelijk kan hij er wel een tijdje mee doen! Kleintje soll-gesprek klinkt goed! En snap dat je toch hebt verteld dat je zwanger bent. Denk dat ze dat erg op prijs stellen en dat dat ook weer in je voordeel kan werken. Ben wel benieuwd naar alle beginnende buikjes! Hoe is het verder met de zwangerschapskwaaltjes van iedereen? hihi suus moest wel lachen om je pc-meubel verhaal! Maar heerlijk dat je em nu toch op de juiste plek kunt zetten En dus een grote verbouwing thuis en straks veel meer ruimte? Ook heerlijk! Loesie zag dat Siem ook al goed gegroeid was (in je onderschrift). Fijn zeg! En zoooo heerlijk als ze je gaan herkennen! Dat hebben wij met Faye nu ook, echt zo genieten! Elin hoe gaat het met jou mannetje? Zora je meisje ook alweer 6 maanden! Wat gaat dat toch hard! Hoe groot en zwaar is ze nu? @hier (durf het echt serieus bijna niet te melden, kom hier maar zo af en toe...) gaat alles supergoed! Echt Faye is sinds een week of 2 echt weer zoooo vrolijk! Ze had denk ik echt een sprongetje. Kan nu ook heel goed omrollen en ze blijft (als je haar neerzet) ook al heel stevig zitten en valt nog maar nauwelijks om! Ook heeft ze 1 tandje en is het 2e tandje (ernaast) aan het doorkomen!! Gaat allemaal echt superhard! Deze week heerlijk vrij en van het weekend gaan we een weekend met mijn (deels stief-)familie weekendje weg! Gewoon naar een cp-park. Ben benieuwd hoe Faye het nu in het zwembad vindt! hoop hier snel weer bij te lezen! En veel meer posi-berichten te lezen
Confi, wat zielig voor Dane . Maud gaat nu een tijdje alweer erg goed. Is m.n. tussen de 6 en 9 mnd herhaalderlijk ziek geweest. Enne....de nieuwe huiskamerdeur heb ik in de verf gezet, niet die van Maud dus . Suus, de zolder wordt dus mooooooi . Jessy, logisch dat je je verdrietig voelt! Is ook flink kl*te als de poging niet lukt, helemaal met zoveel andere wel positieve verhalen hier kan ik me voorstellen dat het even extra hard aankomt.... Sinja, haai haai!! Geeft toch niet dat je hier maar zo af en toe eens binnenwipt.... gezellig toch?! Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie . En Faye dus druk aan het leren!! Knap allemaal he, wat die kleintjes allemaal doen!! Kleintje, wat goed dat je het gemeld hebt en wat fijn dat het voor hen geen probleem vormt. Niet dat ze je daarom mogen weigeren, maar toch.... Sooner, hoe is het met jou? Best moeilijk lijkt me voor je om al die positieve berichten hier te lezen.....?! Hier.....krijg steeds meer 'de zenuwen' voor het ingaan van de eventuele volgende poging. Alhoewel zenuwen....weet niet of dat nu wel de juiste benaming ervan is.... Probeer er maar weer érg nuchter in te gaan/staan. Er is nu zóveel (gelukkig!!! !!!) positiviteit hier, dat het me bijijijijna 'bang' maakt te gaan beginnen.... kan namelijk toch niet zo goed blíjven gaan hier zou je zeggen!! Nou ja....ik stel me er (zelfbescherming, ik weet het !!) maar 'gewoon' op in dat het niet gaat lukken (deed ik bij Maud ook en geloofde het zelf ook al bijna toen ). Met Maud alleen ben ik ook héééééél erg supergelukkig, want dat hadden we eigenlijk al niet eens durven dromen (= tevens stukje uit tekst geboortekaartje, hihi). En als ik dan ook kijk naar Schoonzusje en zwager waarbij onlangs de 3e icsi poging is mislukt.....en zij nog steeds geen kindje van hun samen hebben . ben ik al zó blij met wat we hebben!! Dus.... instelling hier wordt/is nu.... we houden het bij één kindje en zien wel wat er in de MMM straks weer gebeurd . Ofzo....................... (hihi )
Majo wat jij zegt herken ik wel een beetje. Ben ook best heel bang om te starten voor een 2e.. Vooral omdat ik juist in mijn omgeving ook meerdere mensen heb die wel een 1e kindje hebben maar waarbij de 2e er nooit is gekomen. En wij hebben wel echt enorm de wens voor een 2e wondertje. Dan denk ik: nu zijn we zoooo gelukkig met Faye. Als we ons weer gaan aanmelden dan begint de ellendige mmm weer. En ook al hebben we de instelling: 1 is al geweldig, dan nog weet ik dat het toch veel pijn zal doen als het er bij 1 zou blijven (wel veeeeeeel minder/niet vergelijkbaar dan dat er nooit een kindje zou komen hoor!!!) Dus zodra we de mmm voor een 2e instappen komt er weer opnieuw angst, onzekerheid en misschien wel verdriet tót we zwanger zijn van een 2e. Of tot 'we ermee stoppen'. Dan nu nog maar even wachten en gewoon genieten en er even niet mee bezig zijn... Maar het speelt wel door ons hoofd: wanneer gaan we weer bellen, wanneer gaan we ons weer aanmelden... en dat terwijl faye natuurlijk pas 6,5 maand is dus eigenlijk hoef ik me er nog niet zo druk om te maken. (maar ook afhankelijk wat het kabinet gaat doen ivm vergoedingen)
Hihi, Majo, ik ben dus gister betrapt hier. Had gewerkt en niet heel veel puf meer. Heb de helft hier niet meegekregen, maar lees het nu; Nightelf, wat een bijzonder wonder!!!! Wauw!!! Gefeliciteerd! En wat een knaltest. Tjee, dat had je toch ook niet verwacht. Echt onwijs gaaf! Majo, kan mij voorstellen dat je het spannend vind om weer te starten. Ik kan mij helemaal bij Sinja aansluiten. Zo voelt het hier ook. En ook hier is de wens voor een tweede heel sterk, wij gaan waarschijnlijk over niet al te lange tijd een cryootje op halen. Ik moet nog bellen naar het zh, wat hun beleid hier in is en hoe alles in z'n werk gaat met een cryo. Maar wij zijn er eigenlijk wel klaar voor. Ook heel erg met de gedachte bezig dat, mochten wij het voor de tweede keer weer mee mogen maken zwanger te worden, dat het wel weer zolang kan duren. En dan kun je niet vroeg genoeg weer beginnen. Beetje krom gezegd, maar jullie snappen het vast wel. Rest, zwaai zwaai. Had uitgebreider willen reageren, maar Olaf is wakker en die ga ik even uit bed halen.
Hoi meiden! Zo ik ben ook maar weereens helemaal bijgelezen. Esser: vandaag de sleutel van jullie nieuwe huis! Gefeliciteerd, nu lekker klussen. En tussendoor nog wat van het mooie weer meepakken misschien? Kleintje: Helemaal into nieuwe banen: Goed dat je gebeld hebt, denk altijd dat dat wel gewaardeerd wordt. ben benieuwd, succes met het pimpen van je cv. En buikje dus al lekker aan het groeien? En fijn dat jullie zo hebben genoten van het weekendje weg! Majo: Ja echt heerlijk weer om paard te rijden, echt genieten. Zal binnenkort nog even een foto plaatsen van de nieuwe ingerichte tuin. Haha en nee, geen half gebakje gegeten ben nog steeds op dieet voor de laatste kilootjes. Susan: Hoe is eht moet het hoesten? gaat het al beter, vervelend kan dat zijn he? En jullie zijn er maar druk mee hoor, zal vast heel mooi worden als het af is, en fijn dat het meubel uit elkaar gehaald kan worden, ik zit het beetje met hetzelfde probleem met een kast, maar helaas moeten we die toch echt wegdoen. Wel jammer. Nightelf: mooie cijfertjes van Amber en nog mooier een posi test: Wow meid van harte gefeliciteerd, hij knalt echt van het scherm. Pat: Volgende week woensdag eene cho, spannend, hoop dat de week een beetje snel zal gaan voor je, is toch weer spannend he? Jessy: Knuffel meid, kan me voorstellen dat het voor jullie een erg grote teleurstelling is, vooral met de posi flow in dit topic. Het lijkt dan zo makkelijk, weer zwanger raken, maar helaas is dat toch niet voor iedereen weggelegd. Ik hoop dat jullie nog cryo's hebben meid! Confi: Kan ook best begrijpen dat je een beetje jaloers bent, niets mis mee hoor. Wat vervelend dat Dane zoveel ziek is. Ik denk wel dat het KDV er wel mee te maken heeft, er komen daar natuurlijk veel kindjes en dan wordt het ook sneller doorgegven denk ik. Sara is tot nu toe een keertje verkouden geweest een paar dagen, verder nog niet eigenlijk. Maar goed dat kan natuurlijk nog komen ik zal niet te vroeg juichen. In ieder geval beterschap voor je kleine man. Sinja, leuk dat je weer even om de hoek komt gluren. Maakt niet uit toch als je hier wat minder bent. Gewoon af en toe even laten weten hoe eht met je gaat. Faye doet het harstikke goed zie ik, ze gaat een beetje gelijk op met Sara, alhoewel Sara loopt eits achter maar Faye is ook iets ouder. Geniet van je vrije week en van je weekend CP volgende week! Majo: Snap wel een beetje wat je bedoeld mbt 2e poging. Je moet toch et beide beentjes op de grond blijven in de MMM ook al is er zo'n posi flow gaande hier. Ik deel een beetje jouw instelling. Hoewel ik best verdrietig zou zijn als een tweede niet lukt, ben ik heel erg blij met Sara, zij heeft ons ouders gemaakt en dat kan niemand ons meer afpakken. Daar komt bij dat wij in de toekomst ook open staan voor Pleegzorg. Overigens, Sinja, hoe jij het verwoord vind ik ook wel mooi gezegd. Elin: jullie dus ook weer voor een tweede binnenkort, fijn dat jullie nog cryo's hebben. Hoe is het met Olaf en zijn helmpje? Gaat het nog steeds zo goed vooruit? Zal even in het volgende berichtje Zora update geven anders wordt het zo'n lange lap tekst.
Las hier trouwens iets over zwemmen, Sinja volgens mij bij jou, wij zijn 2 weken geleden een weekend weg geweest en hebben met Sara gezwommen, ze vond het super leuk, maar helaas begon ze binnen no time te poepen en moesten we eruit, zo'n zwempamper houdt niets tegen. Sara moet donderdag weer naar het CB dus dan hebben we weer cijfertjes, ben erg benieuwd. Verder is ze afgelopen vrijdag voor eht eerst echt omgerold zonder hulp. Het is echt een mollig babytje met vetrolletjes aan de beentjes en armpjes dus ze heeft er nog wel wat moeite mee haha. Als ik haar in het wipje eten geef gaat ze ook constant rechtop zitten uit zichzelf, dus dat zitten gaat ookgeen maanden meer duren denk ik. En er komt een tandje door onder en die er naast is ook onderweg volgens mij. Ze heeft ons vannacht helaas niet zoveel nachtrust gegeven. Na de tuin een beetje aangepakt te hebben gaan we ook binnen beginnen. We hebben een tijdje terug lekkage gehad, dat is gerepareerd en binnenkort worden 1 muur en een stuk plafond overgeschilderd. Al onze muren zijn gebroken wit en nu gaan we die enen muur een kleurtje doen, beetje verandering na 5 jaar kan geen kwaad. Verder willen we graag een andere bank en een leuk speelhoekje voor Sara straks, daarom gaat onze boekenkast weg, en helaas kan ie neit naar zolder dus moet ie op marktplaats wel balen maar goed, anders wordt het allemaal te krap. Enw e hebben een mooi groot canvas doek van Sara's foto die nu in de woonkamer hangt. Mou dat was het wel weer zo'n beetje......
Haaay! Wat is het hier gezellig. En dan zit ik hier op mijn werk met een dik motivatie probleem.... Ow ik had nog niet verteld dat Maurits sinds vorige week zich kan optrekken aan de box, bed, caviakooi! En hij loopt rondjes rond de tafel. Wel al een paar keer gevallen, huilen, troosten en dan wil hij weer verder! Nou ik ga iets nuttigs doen anders wordt mijn baas straks boos dat ik mijn werk niet af heb . Ow nee dat gebeurd nooit :S
Whaaaaaaaaaa Nightelf Je bent gewoon zwanger!!!!! Wat een super nieuws zeg! Gefeliciteerd! Zijn jullie al een beetje bekomen van de eerste 'schrik'? Fijn trouwens dat de duphaston geen kwaad kan. Inmiddels al een datum voor een echo? Ben wel benieuwd hoe ver je nu bent. Majo, begrijpelijk hoor dat je het spannend vind. En dan al die zwangeren hier helpt ook niet mee Ik vond het ook wel moeilijk om weer te beginnen. De wens voor een 2e is heel anders dan de 1e maar toch ook heel sterk. Had je man bij de eerdere zaadtesten ook zo weinig zaad? Of was dat eenmalig toen? Sinja, het is altijd leuk om wat van je te horen! Maakt niet uit of je hier nou vaak komt of niet. En super dat Faye al omrolt! Zo leuk is dat om te zien hè, ik kijk nu nog wel eens de filmpjes terug van Ruben toen hij begon te draaien.....zo bjizonder blijft het elke keer! En de tandjes komen dus ook door! Heeft ze er veel last van? Elin, dus jullie gaan binnenkort ook de cryo's ophalen! Spannend zeg! Hoe gaat het nu met je moeder? En met Olaf ook alles goed? Zora, lekker zeg dat jullie tuin nu klaar is! Dus ook al gelounged En nu dus in huis aan de gang. Wij gaan van de zomer hier ook bezig, tuin is ook nog niet klaar (elk jaar moet er wel weer iets veranderen ) maar we gaan gewoon rustig beginnen. Jammer van de boekenkast, maar soms moet er iets weg om ruimte te creëren. Suus, super zeg dat de kast toch uitelkaar kon! Wij hebben ook een computerkast en die staat in de woonkamer. Eigenlijk vind ik dat hij teveel ruimte inneemt maar we hebben hem wel nodig. Nog een paar weken en dan kunnen jullie bezig met inrichten Esser, succes met klussen!!! En lekker zeg een hoekhuis, en nu hopen dat de buren wat rustig zijn Hebben jullie er ook een tuin bij? Lelie, hoe gaat het met jou? Buikje begint al te groeien? Kleintje, mooi dat het gesprek zo goed ging!! En goed van je dat je eerlijk bent geweest. Je weet nooit wat ze er mee gaan doen maar iig heb jij het verteld, dan krijg je geen scheve gezichten naderhand. Succes vandaag met werken! En goed van Maurits zeg dat hij zich al optrekt en al een paar stapjes langs de tafel doet!! Vanaf nu gaat het snel hoor! Confi, he vervelend dat Dane nu weer ziek is. Het kdv zal er idd wel een grote rol in spelen ja. Ruben is eigenlijk alleen nog maar verkouden geweest, en heeft nog nooit koorts gehad. Hij gaat dan ook niet naar een kdv Is alles al eens goed nagekeken door de huisarts? Om oorproblemen oid uit te sluiten? Dan blijft het vaak sluimeren. Ik hoop dat hij snel weer wat opknapt! Zo sneu als ze zo ziek zijn! Pat, en al weer een beetje met de beide beentjes op de grond? Zal echt wel gek zijn om ineens spontaan zwanger te zijn. En nog gefeli met je vriendin! Jessy, he meid, het is natuurlijk ook zwaar kl*te dat deze poging mislukt is en dan ook hier bijna iedereen weer zwanger helpt natuurlijk ook niet. Wel gek dat je nog niet weet hoeveel cryo's je hebt. Hopelijk kom je er snel achter. Dikke knuffel meid!!! Zo volgens mij heb ik iedereen zo wel gehad. Hier gaat het goed. Drukke paasdagen gehad maar wel erg gezellig. Zondag was ook een topdag voor een feest en het was echt gezellig! De kids konden mooi n de tuin spelen en die hebben zich prima vermaakt, geen omkijken naar. Ruben lag er laat in maar helaas sliep hij niet langer. Hij werd maandag al om 6.15 wakker.......HIj is momenteel altijd vroeg wakker en het maakt niet uit of je hem later op bed doet. Gister middag heeft hij het allemaal ingehaald in zijn middag slaapje: hij heeft geslapen van 12.00 tot 15.30! Was wel lekker want dan kon ik mijn ogen ook even dichtdoen Morgen weer naar het zkh voor een echo! De eerste weken blijven spannend zeg. Van mij mogen de weken nu wel even omvliegen Fijne dag nog allemaal!!
Ff snel, want typ met de ps3 (niet erg handig ). 11mei hebben we de 1e echo, vindt het nu al weer spannend ............ Fijne avond!
Grrr, zit ik een heel verhaal te typen, druk ik per ongeluk op een knop. Alles weg!!! Heb nu niet veel puf meer om overnieuw te beginnen, dus voor nu maar even weer een zwaai. Bah, had net op iedereen gereageerd!!!! Ohhhhhh, dit kan ik echt niet uitstaan!
Sinja, ook wat jij schrijft is heeeel herkenbaar! En idd....ook al dat: nu al eigenlijk weer bezig 'MOETEN' zijn met..... wanneer weer starten, wanneer eerste keer bellen, wanneer aanmelden, alvast kijken naar of er wachtklijsten zijn, etc. etc. Dingen waar je helemaal nog niet mee bezig wilt zijn, want je wilt genieten en eigenlijk ook alleen maar genieten van het mooie kindje wat we al hebben . 'Anderen' hoeven daar ook niet over na te denken als ze graag voor een 2e willen gaan, zo oneerlijk dat wij dat wel moeten, anders gebeurd er noooooit wat . Elin, jouw stukje herken ik ook.... alvast maar weer beginnen omdat je niet weet hoe lang je bezig zult gaan zijn. En we weten dat dat laaaaaaaaaang kàn zijn . (maar dat hoéft natúúrlijk niet hebben we hier gelukkig ook al vaak mogen zien de laatste weken ). Maar bij ons is dat ook zéker één v/d redenen alweer te starten, alsmede de leeftijd van mijn man (bijna 39) en ook een heel klein beetje die van mij (32,5 ). 't Is dat ik met mijn BI en nog BV geven zat/zit, anders waren we hier denk ik allaaaaaaaang weer begonnen, hihi. Fijn dat jullie nog cryootjes hebben, hoeveel hebben jullie er nog? En er al uit wanneer weer 'van start' te gaan dan? Zora, geen 1/2 gebakje dus? Vind best dat dat 'stiekem' had gemogen hoor . En ook lekker aan de klus dus in huis strakjes! Gaan allemaal wel lekker aan de klus hier he.......... Sara dus poepen in het zwembad, hihi. En dan zeggen ze weleens dat kleintjes dat in het water niet doen.... geloofde dat al niet zo, gezien de drolletjes die in CP vaak in overvloedt in het water drijven (Wie gaat daar ook alweer heen van het wknd? Elin jij? ). Kleintje, APPLAUS voor Maurits die STOERE vent!! Lekker stappen, stap stap stap . Jewel, het weinige zaad van manlief bij poging van Maud was helaas niet eenmalig! Ooit begonnen bij 20.000 (best veel in vergelijking met 8 ) ofzo maar dan mankeerde er ook weer van alles aan , maar ook al 2x alleen maar dode zaadjes gehad . Gaan hier in eerste instantie dus al helemaal uit ons dak als ze uberhaupt wat levends vinden . Dát is voor ons écht stap één, rest zien we daarna dan wel weer. Succes morgen met de echo!! Inderdaad toch weer heel spannend!! Gauw over die 12 weken grens heen jullie allemaal!! En ik hier verdorie nu héééél gauw naar bed!! Manlief ligt er al in en het is al 00.13 uur . TERUSTEN!!