Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    hihi Majo, ik ga in ieder geval (ook?) naar cp... haha, zal eraan denken als ik met Faye in het zwembad ben :D

* even ego :)*

Ohhh mensen, Sinjaman is nu aan het afstuderen. Hij zit nu middenin zijn verdediging... zooo spannend!!!! EINDELIJK! Dus heb net al snel taart gehaald en ben het huis aan het poetsen. Schoonmoeder komt straks gebakje eten en vanavond meer bezoek (weet Sinjaman nog niet)...
    Faye is op het kdv. Voelde me vanochtend echt zo'n ontaarde moeder. Van tevoren zei ik heel stoer: jaaaa, ik heb een dagje vrij, maar Faye gaat gewoon naar het kdv. Anders gaat ze bijna 2 weken niet en moet ze straks weer wennen. En ik ga lekker haar kast opruimen, huis poetsen etc. Maar vanochtend had ik echt gewoon een steen in mijn maag liggen ervan.. Ze moesten wel lachen op het kdv toen ik het vertelde. Maar goed, ga haar om half 4 ophalen heb ik afgesproken :D Nu dus huis poetsen, zo even taart eten met schoonmoeder en Sinjaman (dan moet hij weer verder ah werk), dan nog tas inpakken voor het weekend weg en Faye haar kamertje opruimen. Dan komt mijn moeder en dan is het alweer tijd om haar op te halen ;) Pfff wat een ramp, mijn eerste dagje eigenlijk echt 'voor mezelf' maar kan er nog niet aan wennen ;)

Weet niet of ik hier nog kom voor ons weekendje (vanavond bezoek en morgen gaan we al redelijk op tijd). Dus misschien tot straks, en anders tot maandag/dinsdag! :)

*zwaai zwaai*

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hier gaat het denk ik niet zo goed...
    Heb sinds maandag heel iets bloedverlies en buikpijn.(spotting zeg maar) het is bijna niet op te noemen zo weinig maar uit ervaring weet ik dat het niet veel goeds kan betekenen...
    Maandagavond is het begonnen met een klein beetje donkerbruin, gisterenavond was het helder en vanmorgen was het weer donkerbruin.
    Ik hoop maar dat het niets te betekenen heeft maar hou mezelf denk ik wel een beetje voor de gek daarmee aangezien ik ook echt best veel buikpijn heb :(

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ohneee Pat.... natuurlijk het hoeft niets te betekenen, maar als je zelf er een slecht gevoel over hebt! Wat zou dat vreselijk zijn...wordt je eerst verrast door zo'n wondertje... Maar goed, 'bruin' hoeft nog niets te betekenen, ik duim heel heel hard dat het niets betekent en dat jullie wondertje bij jullie blijft!!! Sterkte en dikke knuf meis!

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh nee pat....ik hoop dat het niets te betekenen heeft. Heb je nog veel buikpijn? Ik hoop echt dat het beebje blijft zitten, zo'n mooi wondertje.....zou echt kl*te zijn als het mis gaat. Dikke knuff meid!!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    pat, ooowww ik hoop zo dat het niks ernstigs is. Ik heb zelf hier geen ervaring mee....wat lijkt me dit angstig. Ik hoop dat dit wondertje bij jullie blijft! Heb je het zkh al gebeld?

Sinja, alvast een gezellige middag met veel taart en een fijn weekend.

Jewel, al je echo gehad?

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Pat, ik hoop dat dat het niets te betekenen en dat je gevoel nu gewoon fout zit.
    Idd ja, heb je het zkh al gebeld?

@hier, eindelijk maar gebeld met de huisarts en morgen mag ik langskomen. Hoop dat hij een oplossing weet voor mn geblaf want dat duurt nu al 2 weken. Krijg er echt hoofdpijn van!

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    He Suus, wat vervelend dat het niet over wil gaan. Hopelijk kan de ha je helpen!

Sinja, geweldig dat je man nu bijna helemaal klaar is!!! Geniet lekker van de taart :D en een fijn weekend alvast! Huis al helemaal aan kant? ;)

Vanochtend de echo gehad en alles zag er super goed uit!!! Beeb was al druk aan het bewegen, zo mooi weer om te zien!!! Armpjes en beentje kon je ook goed zien. Ruben was ook weer mee en vond het ook prachtig :D
    Nu alleen nog maar de GUO in het zkh en vanaf nu weer alleen naar de vk.
    Was helemaal vergeten om te vragen naar de GUO en dus daar zonet nog even over gebeld. Het hoeft niet persé meer maar ik wou wel graag. Dus die staat gepland op 15 juli. Duurt dus nog wel even ;)
    Oh ja en stomme muts die ik ben ;) Had ik van de vk formulieren voor het bloedprikken meegekregen ben ik het helemaal vergeten vanochtend...........stom! Ben wel erg helder momenteel........
    Nou ja volgende week de intake bij de vk en dan daar maar prikken, ik heb geen zin om weer apart naar het zkh te rijden.

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    O nee, Pat :( Hopelijk zit je gevoel niet goed en blijft dit beebje lekker bij je plakken. Heb je het ziekenhuis al gebeld?

Jewel: super dat de echo weer zo goed was!!!

Sinja: veel plezier dit weekend! Naar welk cp gaan jullie? Wij gaan in de zomer een weekje naar cp Erperheide. Gefeliciteerd met Sinjaman!

Kleintje: applaus voor Maurits!!! Nu duurt het vast niet lang meer voor hij de eerste echte stapjes zet.

Suus: hopelijk kan de ha je helpen om van je gehoest af te komen. Hoe gaat het met Sophie, begint ze het lopen ook al een beetje te ontdekken?

Elin: wat balen dat je hele stuk weg was, gebeurde mij ook heel vaak. Tegenwoordig kopieer ik het eerst maar even voordat er iets fout kan gaan.....

Zora: knap hoor, dat je geen 1/2 gebakje hebt gegeten. Ik kan zulke dingen nooit laten staan........

Mayo: wat wordt het nu ook spannend voor jullie. Hopelijk is het zaad goed genoeg om mooie emmies te maken!

Hier gaat het super!!! We zijn eindelijk een beetje van de schrik bekomen, maar begrijpen doen we het nog steeds niet :)
    Zometeen even opgeven voor MvM, heb ik de vorige keer ook gedaan en voel me eigenlijk ook een beetje verplicht (ondanks dat het nu spontaan gebeurt is) om weer mee te doen.

Wanneer hebben jullie een vk gebeld? Bij de zwangerschap van Amber was ik nl onder controle bij de gyn, ik heb nu geen idee hoe het nu gaat. Ik denk dat we eerst de echo maar afwachten en dan navragen wat precies de bedoeling is.

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    sorry voor mijn ego...

Heb ondertussen vanaf vanochtend niets meer gezien en de buikpijn is ook minder...misschien toch nog maar eventjes afwachten... We hebben in ieder geval woensdag al de echo, mocht ik geen spotting meer zien laat ik het daar denk ik bij.
    Mocht het nog wel terug komen ga ik denk ik toch even bellen of ik langs mag komen, alhoewel ze toch niets kunnen doen mocht het misgaan...maar ja dan weet ik wel of het goed zit ja of nee...

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Pat: de ego maakt helemaal niets uit, hoor. Is toch ook vreselijk als je ineens begint te bloeden terwijl je wonder boven wonder zwanger bent geworden. Fijn dat het nu toch opgehouden is en hoeplijk laat de echo woensdag een mooi kloppend hartje zien!

11. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Pat, houdt de moed er in!

Nightelf, Mooie tekst onder in je handtekening!

Nou hier aan het werk... geen motivatie......maar nog een uurtje en ik mag naar huis. En echt nog niks nuttigs gedaan. Gelukkig moet ik morgen metingen doen. Doe ik tenminste nog iets nuttigs.

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Owh Pat! Bah, wat een onzekerheid zeg!! Hopelijk had het allemaal niets te betekenen en zit het allemaal nog goed! Knuf!

Sinja, jij gaat naar CP dus!! Foutje...had in mijn hofd dat het Elin was geloof ik. Gefeliciteerd met Sinjamans afstuderen (eieieieindelijk na al die jaren :))! En die steen in je maag.....kan het me zóóóó voorstellen! Hier afgelopen zondag en gisteren voor eerst wat voor mezelf gedaan meerdere uren achtereen (sauna), maar ja....toen was papa thuis en dan voelt het niet zo dramatisch ;).

Nightelf, is idd de Toscana ijssalon die hier vlakbij ons zit :) :) :). Idd heeeeeeeeeeeerlijk fantastisch ijs!!

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Pat, houd moed! Nu geen bloedverlies meer gehad?
    En je buikkrampen/pijn? Bij mij werd duidelijk gezegd; langere tijd flinke buikpijn en aanhoudend bloedverlies met stolsels = foute boel.
    Is dat niet, dan kan het alle kanten nog op!

Jewel, heerlijk weer kunnen zwaaien naar jullie kindje dus!

Suus, hopelijk levert de HA je wat op met die hoest.

Hou 't hier verder ff bij. Best moe, weer een gesjouw en geregel vandaag, incl intake gesprek in het ZH voor de nekplooimeting.
    Beentjes blijven nu omhoog vanavond. ;)

Oh, huis was geweldig gister!
    Zooooo ruim!
    Zaterdag flink van start met klussen.
    liefss en iedereen een dikke knuffel

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaaaaiiii majo! Zie je onderin hangen. ;)

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER EEN WONDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nightelf, van HARTE GEFELICITEERD met dit prachtige geschenk!
    GENIET GENIET GENIET!

Het wordt hier zowat eng, haha!

Pat, dikke knuffel voor jou! Met jouw geschiedenis lijkt me dit echt killing! Ik hoop dat het gewoon rustig blijft verder en dat
    je woensdag een mooie echo krijgt!!! En anders gewoon eerder bellen hoor, misschien kunnen ze wel wat zien!

Rest, ben superdruk, feestweek op school, ben KAPOT!

Knuf voor jullie allemaal!!!

SMAK SMAK SMAK!

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Was ik weer:

Jewel, hoera voor goeie echo!!!! Heerlijk, zo'n beweeglijk kindje!

Sinja, hoera voor afstuderen van manlief!!!! Heerlijk, wat zal dat een fijn gevoel voor hem zijn!

Esser, hoera voor mooie ruime huis!! klusserdeklus!

Kleintje, hoera voor metingen doen, hihi! Stuk leuker werk dus?!

Suus, succes vandaag!!! Laat je het snel weten?!

Pat, hoe gaat het vandaag?! Is het bruinverlies gestopt!?
    Ik hoop het voor je!

Nightelf, mooie tekst idd! Wat een wonder!

Elin, hoest met het helmpje van Olaf?! Heb je alweer nieuwe foto's?!

Majo, je vertelde dat Maud iets nieuws kon volgens mij...maar ik weet niet meer wat?!

Esser, wanneer staat nekplooimeting gepland?!

Elin, hoe is het met je moeder?!

Zwaai voor iedereen die ik niet genoemd heb!

Ego...ff Siemspam!
    Alweer 6 maand, HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Het is zo'n schatje!

Bekijk bijlage 147115

Fijne dag!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loesie, wat een prachtige foto van Siem!! Zo te zien is hij ook helemaal trots op zn 1/2 verjaardag ;)

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Loesie wat een lieve knappe vent! En gefeliciteerd met z'n halfjaarverjaardag haha. Hier ook al een half jaar geweest, gaat snel he?

Zal binennkort ook weer eens een foto spammen!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Pat: Hoe is het nou? Sterkte meid!

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hey meiden,

de donkerbruine spotting is er nog steeds en ook nog wel wat buikpijn dus voorspelt niet veel goeds denk ik...
    Heb geloof ik nog nooit zoveel tijd op het toilet doorgebracht ;)
    telkens even kijken en bij elk krampje dat ik voel naar het toilet, maar het word niet erger maar ook niet minder. Heb geen rood meer gezien, alleen donker zeg maar. En de buikpijn...tja als ik geen spotting had zou ik me er weer geen zorgen om maken en denken dat het bij de zwangerschap hoort...maar ja heb het er met mannetje ook over gehad en aangezien ons verleden denk ik niet dat er nog hoop is.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar onze "onvruchtbaarheid" ligt aan meerdere factoren, gekantelde baarmoeder, weinig zaadjes..rond de 4 miljoen (ik weet dat dat voor sommigen hier nog wel veel zijn) en een negatieve samenlevingstest. (zaadjes zijn binnen 24 uur allemaal dood) verwacht ook dat dit de reden is van de miskramen...foutje in de aanleg denk ik...:(

Deel Deze Pagina