Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Meid jeetje ik hoop echt op goed nieuws ik blijf toch hoop voor jullie houden zolang het niet rood is!

Even gauw ego. We hebben toch 2 cryo's en mogen gelijk door dus 4 mei echo!

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jessy wat een goed nieuws 2 cryo's!!
    Laten jullie ze beide terugplaatsen of eentje?
    En 4 mei alweer een afspraak, fijn!!

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Pat, ik hoop dat het goed blijft gaan!! Wat een onzekerheid nu zeg! Waren je vorige zwangerschappen ook spontaan?

Jessy, super dat je nog 2 cryo's hebt!!! En dat je meteen door mag! Hopelijk deze keer wel positief!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, even snel en kort! We zijn net klaar in de VU en hebben een mooi knipperlichtje gezien met 133 slagen per minuut! Lengte was moeilijk op te meten want onze uk lag helemaal verstopt in een hoekje... Met deze meting zou ik 6 wkn 5 dgn zijn maar dat klopt niet natuurlijk. Hangt ook af van waar ze haar meetpuntjes zet natuurlijk. Iig, wij gaan gebakjes eten vanavond! :)

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suus gefeliciteerd wat een goed nieuws! Een knipperlichtje!!

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    suus, helemaal toppie!!!!!

pat, ik duim nog voor goed nieuws meis!!!!

jessy, wow is al snel!!!! Wat fijn dat er cryo's over zijn!

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heb de pretecho bij drs P al geboekt op 8 juli:D Kon het niet laten...enne....aangezien hij snel vol zit en wij van de zomer op vakantie gaan moest het wel....volgens mij is hij zelf ook weg in augustus want je kon niet boeken.

Alles gaat hier redelijk! Voel me beter en af en toe plopjes in mijn onderbuik...geweldig!!!! Ik tel de dagen af....schijt zowat in mijn broek...zo zenuwachtig ben ik wat het nou is:p

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, super zeg!! Geniet lekker van de gebakjes!! Hebben ze niet vaker gemeten dan? Hier gingen ze net zolang door totdat ze de goede meting hadden.

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zwaai zwaai jewel:D

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, ja ze heeft meerdere keren gemeten maar het was echt moeilijk te zien hoor! Ze kreeg m ook niet heel mooi in beeld maar maakt niet uit. Gaat tenslotte om t hartje :)

Lelie, leuk weer naar Drs P!! Wij gaan 17 juni en ja, hij zit echt snel vol!!

Jessy, wat goed 2 cryo's! En wow meteen door! Is niet overal maar wel fijn!

@hier, Sophie had haar hele luier binnen 1.5 uur volgeplast incl kleding!! Lekker kunnen geschoven dus daar........

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, haha dus het is nu al een eigenwijsje :D Het hartje is idd het belangrijkste, mooi om weer te zien hè?

Hahaha Lelie, het is nu eigenlijk nog spannender als toen met Emma of niet? Ik ben ook wel errug benieuwd wat je krijgt. Wij willen het ook deze keer weer niet weten maar wat anderen krijgen vind ik dan wel weer leuk ;) Voel je je nog steeds goed?

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jessy: wat fijn dat jullie weer zo snel verder kunnen. Hoeveel laten jullie terugplaatsen?

Pat: hier draaien de duimpjes nog steeds hoor. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan....... Hele dikke digiknuffel!

Suus: wow,n gefeliciteerd met jullie knipperlichtje! Smaakte het gebakje?:)

Ik ga lekker plat op de bank, heb het helemaal gehad en ben bekaf........

Oja, maandanavond komt er al iemand van MvM, lekker snel.

Fijne avond!

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha het word nog druk bij dr papa. Wat is er zo bijzonder aan dr. Papa. Want ik heb gewoon pretecho gehad bij een buro in Breda? Sorry voor mijn lompheid. ;)

Ik had dus 2 cryo's ben zo blij dat ik niet gelijk voor een punctie moet. En heb wel vertrouwen in cryo's. Siem is er ook 1!

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps nightelf. Toch weer mvm. Ik ga als ik weer zwanger ben het ook weer doen. Ik vond wel die flessen zo stinken!
    Maar wel leuk want dan krijg je weer een testje!

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    O ja en we mogen er maar 1 terug laten plaatsen. Bn onder de 35 dus doen ze er niet meer als 1

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ja, die flessen stinken idd erg. Was vandaag ook voor het eerst misselijk, dus dat wordt feest ........
    Zitten jullie cryos in een apart rietje? Zou zonde zijn als er 1 verloren gaat.....

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ja twee rietjes dus nog twee pogingen. Hoop er maar 1 nodig te hebben! Haha.
    Maar pas wel op jezelf hè. Niet dat je je fles vult en over je nek gaat! Misschien dt je mannetje ze voor je kan vulln

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Pat, wat een spanning bij jullie zeg! Ik hoop nog steeds dat het allemaal niks te bvetekenen heeft, maar begrijp je zorgen ook gezien jullie voorgeschiedenis.

Jessy, wat fijn dat er toch nog cryo's zijn! En gelijk weer door! Heb je het alweer een beetje een plekje kunnen geven en alweer op aan het laden voor de cryo? Doen jullie die in eigen cyclus of moet je wel weer spuiten?

Suus, ook hier gefeleliciteerd :). Supernieuws!

Nightelf, nieuwe banner als echo geweest is?

Loesie, wat is jullie Siem toch een leeker ding zeg! Heeeerlijke foto :) En alweer een half jaar (en inmiddels een dag ;)) Gefeli nog!

Esser, zwaai terug nog (had je niet gezien). Huis dus helemaal leuk :). Succes met klussen!

Vanavond afspraak gemaakt voor fotoshoot van Maud (en ons). Volgende week zaterdag. Heb er echt zoooooo'n zin in :). Van kdv vandaag ook foto gekregen die onlangs door een fotograaf daar is gemaakt. 'Soort' van 'schoolfoto', hihi. Ze kijkt wat moe alleen, maar is best leuk geworden. Hadden van vriendin fotoshoot gekregen bij bevriende fotograaf, Toen Maud 9 mnd was al gemaild voor afspraak, nog niks gehoord (mnaandag is ze al 2 mnd). Vriendin heeft het paar wkn terug geloof ik alweer eens gezegd, maar hij had het druk. En nu hadden wij zoiets van....we laten zelf wel een shoot doen, ze is alweer 11 mnd! Vinden het eigenlijk alweer te laat :(. Bewaren we die shoot van vriendin wel voor later een keertje.

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ff kort, maar wel voor deze meiden:

Pat, ik blijf toch voor je duimen meis......
    Komende woensdag is de echo toch? Of heb ik 't dan verkeerd gelezen?

Suus, was je gebakje lekker?? Proficiat meid! Super mooi zo'n knipperlichtje!!

Hier helemaal op.............
    Vandaag is onze vloer binnengekomen, in totaal 57 pakken laminaat! Een grote pallet helemaal vol!
    Ook vandaag een nieuwe 2,5 zitsbank en 2 fauteuils besteld, joehoe!! Zo leuk. :)
    Morgen beginnen we met het verwijderen van al het behang......dat wordt een klus! Behang zit op vrijwel alle wanden in de woning..........zucht......
    Als iemand van jullie zich nog verveeld de komende tijd? ;)
    Adres is gewoon via PB te krijgen hoor; hahahaha!

liefsss

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    De mvm flessen stinken veel minder dan twee jaar geleden. Ze doen er een nieuw conserveringsmiddel in. Maar je plas stinkt natuurlijk wel :p.

We dreunen hier weg. Wonen dicht bij het centrum en daar is het nu koniginnennacht........ Hopelijk kan ik slapen......hhhmmmmm..... Hoor al weer een ambulance.......

Ik zit trouwens ook al nachten te malen over een naam. Vond het bij Maurits al zo moeilijk.......... En vriendlief wordt gek van mijn geZeur...... Misschien moet ik maar eens gaan slapen....

Deel Deze Pagina