Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, behang afstomen? Ik sla een rondje over als je t niet erg vindt. Ons huis zat ook onder het behang. Begane grond en 1 hoog zijn we 1 week non stop mee bezig geweest, zolder was in 1 dag gepiept. Ik vind dat ik m'n portie wel gehad heb ;) Kan je wel m'n ervaringstip meegeven: huur een stoomapparaat!!! Scheelt echt behoorlijk hoor!

Bedenk nu...ook m'n vorige appartement zat onder het behang :( 1 voordeel is wel dat er prima kale muren onder zitten! 1 nadeel kan zijn: meerdere lagen over elkaar heen ;)

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Suus wat fijn dat het hartje het zo mooi deed!! Nogmaals Gefeliciteerd!!

Rest
    Lief dat jullie allemaal met me meeleven en aan me denken. Ik wacht het maar gewoon af woensdag.
    De spotting blijft nog steeds hetzelfde.
    En stiekem blijf ik toch hopen dat alles nog goed gaat, maar eigenlijk weet ik ook wel beter..

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ow pat, wat een onzekerheid!!!!! Hou vol meid!!!!

@all, gezellige q-day!!!!!!!!!!

4. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Pat maar oud bloed kan toch? Hoeft toch niet te betekenen dat het fout gaat. Zolang het niet rood is en het bij een beetje blijft probeer jezelf niet gek te maken. Als het echt fout gaat komt er veel meer als een beetje. Dat was bij mij miskraam in ieder geval.
    Ik hoop dat je het wel vol houd tot woensdag. En dat het hartje gewoon als een gek knippert!!

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Maar in ieder gval wel een digi knuffel in deze onzekerheid! Ik moet eerlijk zeggen ik zou ook gek worden!

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    iedereen een leuke Koninginnedag gehad? Hier was het rete druk dus niet lang in de stad geweest......

7. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Even kort een reactie op pat.
    IK heb bij de poging van Dane zelfs helde bloed gehad en zeker tot 12 weken iedere keer weer oud bloed.
    Steeds dacht ik dat het over was, maar je weet hoe het is afgelopen.
    Ik kan me voorstellen dat het voor jou nu moeilijk is om positief te denken, maar ik ga iig keihar duimen.

Liefs C.

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Zo, ben ik ook een keer weer.

Pat, wat een onzekere bedoeling. Hele dikke knuffel voor jou en ik ga voor je duimen dat het woensdag er goed uit ziet.

Jessy, hoe is het met jou? Wat super dat je nog 2 cryo hebt!

Susan, gefeliciteerd met jullie knipperlichtje! Wat super!!!
    Wanneer moet je er weer heen? En wat heeft de ha gezegd van je gehoest?

Esser, hoe is het met je huis? Enne, behang afhalen vind ik erg leuk werk, maar dan moet het er wel gemakkelijk afgaan.

Confidence, hoe is het met Dane? Is hij inmiddels weer beter?

Loesie, wat een heerlijk ventje is Siem! Ook nog gefeliciteerd met zijn half jaar!

Majo, wat leuk dat je een fotoshoot gaat doen! Wel even foto's komen spammen hé! Wel slecht dat je van die andere fotograaf niks hoort. Enne, ik ging niet naar cp, ben laatst geweest. Denk dat je daar mee in de war bent.

Kleintje, hoe is het met jou? Al iets weer gehoord van je sollicitatie?
    En hoe gaat het met het lopen van Maurits?

Lelie, hoe is het met jou? Zie ik nu in je onderschrift dat je 9 mei een geslachtsbepaling hebt? Spannend!

Sinja, heb je een leuk weekend gehad? Welk cp ben je geweest?

Jewel, nog gefeliciteerd met je goede echo! Voel je je verder ook goed?

Nightelf, heb je de vk al gebeld? Zie dat je 11 mei ook al de eerste echo hebt, spannend!

Zora, leuk om te lezen hoe het met jou en Sara is. Ik moest wel een beetje lachen om je zwem avontuur met Sara.

Hoop dat ik iedereen heb gehad en anders sorry!

Hier is alles goed. Weet niet meer wie het vroeg, maar met mijn moeder gaat het goed. Ze voelt zich nog niet helemaal de oude, maar het gaat al wel stukken beter.

Met het helmpje van Olaf gaat het ook goed. Hij heeft hem alleen niet met die warme dagen op gehad. Heb vanmorgen nog even een foto gemaakt, zal die wel even in mijn album plaatsen. Ik zie zelf niet zo heel veel vooruitgang meer, maar mss dat jullie het wel zien.

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Zat even de foto's in mijn album te bekijken. En als ik de eerste foto en de derde foto zie, zie ik wel vooruitgang. De tweede foto kun je niet zo goed vergelijken, omdat hij daar zit.

10. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Elin ik zie wel verschil.
    Ik had de eerste foto nog niet gezien, maar sjee wat een verschil met nu.
    Echt mooi hoor.
    Kan me voorstellen dat je met dit weer het helmpje niet op doet.

Met Dane gaat het sinds vandaag redelijk.
    Hij heeft tot gister koorts gehad.
    Wel heeft hij nog veel last van het hoesten en slijm.
    GIng het net zo goed met brood eten, zijn we nu weer kunnen stoppen omdat weer alles eruit komt.
    Dus krijgt hij weer pap en zelfs dat komt er met het hoesten regelmatig uit.

En wij....zijn inmiddels ook aangestoken....heel fijne boel hierzo.

11. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Dan heeft Dane het behoorlijk te pakken. Wel fijn dat het sinds vandaag wat beter gaat, hoop dat hij het nu gehad heeft. Wel balen dat je nu weer overnieuw kunt beginnen met brood. Het ging in het begin niet zo heel goed, toch?
    En jullie het nu ook al, wat een pech zeg! Ik neem trouwens altijd cinuforce tabletjes in, helpt mij altijd erg goed. Is homeopatisch.
    Bedankt voor je reactie over het hoofdje van Olaf! Bij de eerste foto vergeleken is het idd een heel stuk verbeterd. Er zat eerst gewoon een deuk.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ff Ego: vanmiddag om 15:40 een echo, omdat ik sinds gisteravond helderrood bloedverlies. Ik denk dat het game over is........................

Laat jullie vananavond nog wel weten hoe het was.

X van een hele verdrietige nightelf

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, Owneee........ Het mag niet mis gaan dit wondertje.......Heel veel sterkte alvast en hopelijk gaat het toch allemaal goed......

Pat, Hoe gaat het bij jou?

Hier net weer een sollicitatie de deur uit gedaan..........

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nightelf, nee:(:(:( dit mag niet waar zijn!!! Wat een narigheid allemaal; eerst pat en nu jij :(
    Ik hoop toch op een wonder!!!
    Heel veel sterkte vanmiddag!

15. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Sterkte, mijn duimen draaien voor goed nieuws.

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, ik duim voor goed nieuws!
    Sowieso een hele dikke knuffel...

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    oooh...Nightelf niet jij ook.... Ik duim voor je!!

Hier nog steeds hetzelfde...word niet erger, maar ook niet minder.

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nightelf, heel veel sterkte, ook ik duim voor je. Hele dikke knuff!

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ohnee... dit kan toch niet waar zijn!!! Nightelf ik duim voor je... dikke knuf!

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Alles goed!!!!!!! We hebben zelfs al een kloppend hartje gezien. De gyn houdt nog wel een slag om de arm, eerst de 12 weken maar eens doorkomen, maar voor nu vieren we een feestje!

Deel Deze Pagina