Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeker spannend dames!!

Nightelf, gefeliciteerddddddddd!!!!!!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En ja hoor...de eerste bruine afscheiding is gespot;)
    Voel me beroerd en zielig:)
    Wat is dat nou toch?! Zit dus wel regelmaat in..laatste keer was het op 10,11,12 en 13 oktober dat ik daar last van had.
    Maarjah..of je dit ongi kan noemen...nee, is geen bloedverlies maar wat dan wel? Pffffffffffff

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hoera voor Amber!! GEFELICITEERD
    Nightelf, van harte gefeliciteerd met jullie meid! Een hele fijne dag toegewenst!

Suus, hoe is het nu met Sophie? Houd ze haar eten nu wel weer binnen? Pfff wat een pittige nacht heb je gehad zeg! En dan wordt je vent ook nog weggeroepen.......ik snap dat je daar helemaal klaar mee bent.

Enise, whow spannend! Morgen de 20 weken echo al! Willen jullie weten wat het wordt? (of had ik dat al eens gevraagd :))

Lelie, wat gek dat bruinverlies van jou....Heb je dat voor de bevalling nooit gehad? Misschien is het een poging van je lichaam om alles weer op te starten?? Zeg ook maar wat ;) Wat zeiden ze ervan toen je bij de gyn was? Heeft het ook invloed op een behandeling of maakt het niet uit?

Calani, eigenlijk ging het bij de 2e keer proberen met groente al goed met Ruben. Hij at het gewoon op, hij keek soms wel eens raar maar dat was vaak bij het eerste hapje. Nu eet hij echt alles.

Gister ook weer naar de diëtiste geweest. We blijven nu mooi zo door gaan. Als hij een jaar wordt beginnen we weer met melkproducten te introduceren. Ik wou nu eerst al een provocatie doen met yoghurt om te 'bewijzen' dat hij het heeft voor de vergoeding voor de pepti, maar ik kreeg van het cb al een formulier waarop staat dat hij het tot 1 jaar vergoed krijgt. Ik had om een verwijzing voor de diëtist gevraagd maar ik kreeg dit :( Maar ik vind het prima hoor. Nu kunnen wij zo mooi doorgaan én krijgen we de pepti ook nog vergoed! :)

De meeting zou idd wel weer bij mijn ouders kunnen, tenminste...ze hebben nu net alles gesausd en nieuwe meubels dus ik weet niet of ze op al die kleine grijphandjes zitten te wachten :D hihi nee hoor, dat maakt ze niks uit. :)
    Maar voor confi en Dane is het idd ver weg. Ballorig klinkt ook erg leuk!! Dan kunnen we zoiets ook wel doen toch? Ik zal nog even naar de datums kijken wanneer wij kunnen. Maar ik heb wel zin in weer een meeting! Dat moeten we er eigenlijk wel inhouden hoor!

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jewel, wat relaxt dat jullie de pepti tot zn 1e jaar vergoed krijgen!!!
    Wat gebeurd er eigenlijk daarna? Moet hij dan doorgaan met de pepti????

@all, ik voel me vreselijk:D Ja echt waar....hoofdpijn, duizelig, vreetbuien en moe!
    Ik snap er werkelijk geen snars van! Er komt wel troep uit zegmaar..dus er moet wel iets hormonaal aan te pas zijn gekomen, maarjah...geen ei.
    Ik durf het eigenlijk niet te vertellen aan de gyn (had ook niks gezegd de afgelopen keer) ...ben zo bang dat ik niet met de behandeling mag beginnen.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, wat vreemd! Zou idd nix zeggen hoor tegen die gyn. Gewoon hun jullie laten helpen, klaar! Er worden hele mooie kindjes gemaakt in de mmm. Dat wordt toch elke keer maar weer bewezen ;)

Jewel, lekker hoor, de Pepti voeding vergoed krijgen! Scheelt toch flink wat hoor! En ja de meetings houden we erin hoor!

@hier: Sophie is weer lekker zichzelf. Brood at ze nauwelijks vanmiddag maar fruit en ontbijt vanmorgen ging prima! Ook haar sapje ging er goed in. Gelukkig maar!

Ben nu bezig om zelf cakejes te bakken, voor het eerst in mn hele leven!! (ben zo trots op mezelf) Had, om uit te testen, papieren vormpjes en siliconen vormpjes. Die papieren vormpjes zijn volledig mislukt :( dat zie ik nu al... Heb ze wrs te vol gevuld en ze zijn bezweken :( De siliconenvormpjes doen het perfect! Die zien er echt al supergoed uit! Nu nog 30 min wachten en dan ga ik nog zelf chocoladeglazuur maken. Ben benieuwd hoe dat wordt! Daarna nog de rupsenbroodjes uit Opperdepop. Nu nog kijken wanneer we dat allemaal gaan opeten :D

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, hihi keukenprinses :D En ik wil je wel helpen met het opeten hoor! :p
    Fijn dat het met Sophie alweer beter gaat!

Lelie, idd vreemd zeg. En idd niks zeggen, als er iets van een ei geweest was hadden ze het wel gezien op de echo van laatst.
    Als Ruben een jaar is proberen we weer melkproducten te geven, als hij daar nog steeds op reageert dan krijgt hij sojamelk. De pepti krijgt hij tot 1 jaar. Maar vaak groeien ze er over heen. Opzich is het niet echt erg want er zijn al zoveel melkvrije producten en het staat nu ook overal duidelijk op. Je moet even goed etiketten lezen, en daar ben ik nu al een ster in ;)

Nou ik ga even bankhangen, was vergeten hoe lamlendig je je kunt voelen door de ongi......
    Fijne avond nog!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haai haai, zwaai zwaai...

@Nightelf, van harte gefeliciteerd met Ambers eerste verjaardag :) Hebben jullie een leuke dag gehad? Weer tijd voor Amberspam :D.

@Jewel, wat sneu dat Ruben last heeft van verlatingsangst. Hopelijk groeit hij er snel overheen. (wel lekker dat ze dan vaak zo hangerig bij mama zijn ;)). En eindelijk dus ongi geworden. Hoe lang na stoppen met bv was dat?

@Suus, gelukkig dat Sophie zichzelf weer helemaal is :)! Wat naar dat ze zo moest spugen zeg! Niets zieligers dan je kindje dat ziek is. Doet je zelf pijn in heel je lichaam en hart. Hoe is het eindresultaat van je cakejes geworden?

@Calani, tsja....iedere dag 5.35 uur je wekker. Bah! :( Jij werkte toch ook in de zorg? 'k Werk nu nog therapeutisch dus begin dan om 8 uur, dus kan dan nog 'uitslapen' tot 6.30 uur. Normaal gesproken om 7.15 uur beginnen en heb dan al bekeken dat mijn wekker hier dan ook om 5.30 uur zal gaan. (lang leve de zorg en een half uur rijden ;)).

@Enise, heel veel succes saampies bij de 20 weken echo!! Heel spannend weer allemaal!! Hopelijk is alles goed. Willen jullie het geslacht ook weten :(.

@Kleintje, fijn dat het zo langzamerhand met jou ook weer beter gaat en je het op je werk ook naar je zin hebt :). Je hebt ook een druk jaar achter de rug met de mmm, afstuderen, nwe baan etc.
    Dus.... Maurits naar nwe kdv na de vakantie. Ook weer spannend!! Hopelijk is hij daar snel gewend! Gelukkig knapt het ecceem van je kleine kereltje nu ook eindelijk op :).

@Lelie, waar is je onderschrift gebleven??? Is ineens foetsie.... En rara klachten heb je zeg....je zou bijna nog gaan denken.....

@Meeting, lijkt me erg leuk om jullie allemaal 'in live' te ontmoeten :). Maakt mij helemaal niets uit waar de meeting is...wij komen d'r wel. Ben wel gewend lange afstanden te rijden met fam. en beste vriendin in het westen en fam in zuid-Limburgia. Zelfs al zou het bij jou zijn Calani :D. Kom zó naar België hoor!! Alhoewel het voorstel van nightelf om het bij haar te doen ook niet gek is....das 20 min. rijden ongeveer :p. Zal van de week even kijken naar de data en invullen op het lijstje.

@Hier, morgen dan éindelijk naar R'dam met m'n moeder naar m'n oude oma van 98 jaar voor een 4-generatie foto :). Ze weet niet dat we komen, anders maakt ze zich alleen maar druk. Dan even lunchen bij oom en tante en 's avonds met Maud en m'n moeder uit eten en dan weer naar huis. Etentje vanavond met vriendinnen ging niet door helaas. Vriendin ziek. Gaat echt enorm rond hier zeg!! Alleen bij huize Majo t.n.t. gelukkig niet. (en wil dat graag zo houden :p). Heb trouwens ook oproep gehad voor reumatoloog. 23/11, duurt dus nog wel ffies.

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey girls,
    Even een zwaaitje hier en zal morgen zekerrrrrrr meer reageren!!
    Ben nu giga moe na een erg drukke week. Gelukkig gaat het met het zwak, ziek en misselijk zijn al weer wat beter. Heb denk ik het ergste achter de rug nu.
    Truste ladies!

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Majo, ik heb een hele mooie banner/onderschrift:)

@meeting, mij maakt het namelijk ook niet uit waar we het gaan houden...
    Maar centraal NL lijkt me voor iedereen het beste!

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haaay Zwaai!!!

NOu meiden ik ben nog zo lekker aan het genieten van mijn herfstvakantie!!! Gisteren een drukke dag gehad. We hebben de studeerdkamer helemaal opgeruimd. Alle zooi weg. We wouden namelijk even kijken of we ook zonder die kamer kunnen. Mocht dat de slaapkamer van Maurits gaan worden als er plaats gemaakt moet worden in de babykamer. Morgenochtend ga ik bellen naar het IVF-centrum voor een afspraak. Ik vind het zo spannend! Eigenlijk zouden we volgende week gaan bellen maar ik kan niet meer wachten. En nu ben ik ook lekker thuis!.. Gisteren ook in de stad een nieuwe bril uitgezocht. Was best moeilijk. Uit eindelijk had ik er twee over. MAar ik kon niet kiezen. Toen zijn we een kopje koffie gaan drinken om er over na te denken. Ik had een zwart/bruine (heel standaard daar lopen er veel mee rond) en een beetje een jaren-70 bril in het paars (best apart maar wel VET!!!! Maar wist niet of ik dat aandurfde). Uiteindelijk voor de paarse gegaan!! En mag hem vrijdag ophalen. VInd het wel super spannend. Want ik loop nu al 5 jaar met dezelfde bril dus was wel weer tijd voor iets nieuws. Vandaag en morgen nog even druk zijn want dit weekend komt mijn beste vriendinnetje uit het noorden met haar man en zoontje (scheelt 2 weken met Maurits) logeren (nog een reden om de studeerkamer op te ruimen want daar moeten zij slapen). Had bedacht om tapas te halen bij een spaans winkeltje. Straks even er naar toe om te vragen hoe dat precies werkt en of ik moet bestellen. Ook nog boodschappen doen, het huis poetsen. Lekker druk dus.

Met Maurits eczeem gaat het echt supergoed!!! Hij heeft alleen nog wat rode plekjes. En op de vaseline-cetomacrogolcreme reagereerd hij echt goed! Dus die kunnen we zo veel smeren als we willen. De hydrocortisoncreme gaan we nu 1 dag wel 2 dagen niet smeren. Ben echt zo blij dat het nu eindelijk verbeterd. Ook geef ik hem op het moment alleen nogmaar potjes. En ook dat gaat goed. Is misschien minder goed maar voor mijn zelfvertouwen is het beter. Want was toch bang dat ik iets neit goed deed met het eten maken waardoor hij reacties krijgt. Als alles goed gaat deze week gaan we volgend weekend eindelijk met brood beginnen. Had gisteren trouwens weer met de huisarts gebeld. Maurits heeft een ontstoken teentje. Ik had zijn nageltje te kort afgeknipt. geen bloed gezien maar toch niet helemaal goed gegaan. Nu mag hij lekker met zijn voetje in de biotex.....

Meeting, Ik vond het bij de ouders van Jewel op zich wel prima. Maar op zich ben ik meer voor ergens in Utrecht. Dan kan ik gewoon helemaal met de trein (Esser was ook fijn om mee te rijden hoor :p) En kan ik de kinderwagen mee hebben. Was echt helemaal gebroken van het tillen van de maxi cosi, en alle zooi, door het station. En dan ben ik ook iets minder lang onderweg. Ik vind ballorig ook een goed idee!!! Maakt qua reistijd niet zo heel veel uit.

Nightelf, Grappig he met al die mannen werken! En nog gefeliciteerd met Amber haar 1e verjaardag!

Lelie, jeetje ben jij zo'n zuipschuit...... Hoe lang is het geleden met die ex? Ik heb helaas helemaal geen contact met mijn ex-en. Zou het af en toe wel leuk vinden om te horen hoe het met hun gaat. Ik weet wel dat mijn ene ex een dochtertje heeft, en het was een ongelukje. Cru he? En wat een gedoe elke keer met jou ongi. Lijkt me echt vervelend dat je niet goed weet waar je aan toe bent. Heb je dat altijd gehad?

Calani, Ik vind het vooral zo zielig dat je er zo weinig aan kan doen. En hij bleef alles maar open krabben. Maar nu met zijn anti-krabpakje gaat het veel beter!!! En ik zwaai ook nog even naar je!! Hoe gaat het trouwens met werken?

Susan, Gaat het alweer wat beter met de kleine Sophie. Zo zielig als ze ziek zijn. Maar volgens mij heerst het he. Ik en mijn vriend hebben vorige week ook alles bij elkaar gekotst en aan de diarree. En Maurits ook alleen hoefde hij niet te kosten. Wel 2 keer de poep tot in zijn nek gehad. HAdden we nog niet eerder meegemaakt. En wat vervelend zeg met je man zijn werk. Volgens mij is het wel redelijk normaal dat onder die omstandigheden ruzie krijgt. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf. EN daar ben ik ook niet altijd even blij mee. Maarja het is geven en nemen in een relatie........ En wat leuk dat je cakejes gelukt zijn. Ik ga hier ook zo weer aan het bakken. Toffee banaan taart! Moet eerst een blikje gecondenseerde melk een uur koken en laten afkoelen (duurt wel een halve dag) en dan morgen de taart in elkaar flansen voor het bezoek van zaterdag.

Confi, We moeten er gewoon voor zorgen dat jij ook kan komen! EN vanaf Eindhoven kunnen we samen reizen!!

Enise, En hoe ging de echo. Alles goed met jullie kleine spruit? En weten jullie ook al wat het gaat worden of willen jullie het niet weten?

Jewel, Wat fijn dat jullie de pepti vergoed krijgen! En zonder provocatie test. Lijkt me zo zielig he. Als je eigenlijk al weet dat ze er last van gaan krijgen ze dan toch melkproducten geven. Ik ga iig uit voorzorg wachten tot een jaar met melk, ei, tomaat, wortel en noten. De dingen waar ik zelf allergisch voor was.

Majo, Fijn dat jij het hele land door wil rijden voor ons!!!! Als je wilt mag je me ook wel op hyves toevoegen. Wel even via een pb want ik ben nog wel gesteld op mijn privecy ;).En wat leuk een 4 generaties foto!!! VOordat Maurits geboren werd hadden wij nog maar 2 generaties :(.

Esser, Fijn dat het beter met je gaat meid!!! Ik heb nu ook nog wel wat rommellende darmen maar verder ook weer helemaal hersteld. Denk dat het echt een heersend virusje is.

Bright, Leuk dat je ook wilt meeten!!! Kan je mooi met Nightelf mee rijden.

Zo nou ik ben weer klaar met reageren. Hebben jullie toch weer 30 minuten van mijn tijd gekregen!!!!

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Meeting

13 november : Lelie, Nightelf
    14 november : Lelie
    20 november : Lelie, Suus, Nightelf
    21 november : Lelie
    27 november : Lelie, Nightelf, Kleintje
    28 november : Lelie, Kleintje,
    11 december : Lelie, Suus, Kleintje
    12 december : Lelie, Suus, Kleintje

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Grrr er is al geen dag meer dat we allemaal kunnen. Misschien moeten we iets verder vooruit gaan plannen........

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise en Ciara: succes met de echo!!!

Kleintje: klinkt leuk, je nieuwe bril. Ik ga begin volgend jaar op pad voor een nieuwe, ben ook wel weer toe aan een nieuwe.
    Echt super dat het met Maurits zo goed gaat.

Suus: is Sophie al weer helemaal opgeknapt?

Lelie: het rommelt echt vreemd bij jou (!@#$%-PCO), ben benieuwd of het toch echt gaat doorzetten. Begin jij straks eerst weer met Clomid of ga je direct spuiten? Bedankt voor het leuke kaartje!

Jewel: ook heel erg bedankt voor het kaartje!

Mayo: heel veel plezier morgen!

Esser: fijn dat je je weer wat beter voelt.

Meeting: het is misschien idd handiger om wat verder vooruit te plannen. Zou wel het leukste zijn als iedereen kan komen.
    Ergens centraal in het land vind ik ook prima.

Iedereen nog ontzettend bedankt voor de felicitaties. We hebben echt een superdag gehad en Ambertje is echt ontzettend verwend :). We kunnen bijna een eigen speelgoedwinkel beginnen :D As zondag houden we haar verjaardag nog eens, maar dan voor onze vriendengroep, dus dan zal er ook nog wel weer wat bijkomen. Ze vond alleen de cadeautjes wel erg vreemd, ze wist niet precies wat ze er mee moest. Op een gegeven moment had ze wel al door dat wanneer er weer iemand binnenkwam, dat diegene ook echt voor kwam, zo leuk om te zien. Haar taartje met kaarsje vond ze ook echt machtig interressant. Taartje werd dus ook compleet gesloopt :p.

Ben nu druk inspiratie aan het opdoen voor de taart voor zondag, ws wordt het een Bumba-taart. Nog maar ff op deleukstetaarten.nl snuffelen.

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    EnEnEn enise en ciara????????????????? Zijn de kids gezond en weten jullie al meer????

Ik denk enise: meisje
    ciara: jongen
    ;)

nightelf,

wat super dat het feestje geslaagd was!!! Op naar zondag....enne...de taart gaat vast wel goed komen! Spam je binnenkort wat foto's of had je dat al op hyves gedaan?
    Ja hier ook een eigen speelgoed winkel hoor:D

kleintje,

wat stoer...een hipperderpip bril!!! Mijn bril gaat nog wel maar ik moet toch wel weer langs voor lenzen!!! Heel zonde, had mijn ogen jaren geleden gelazerd maar is nu achteruit gegaan...nu min 1,5 ofzo
    Op zich kan ik wel zonder (niet met auto rijden) Maar begin m nu toch wel te knijpen;) Niet relaxt dus.
    Fijn dat maurits zn huidje beter gaat!!!! Leuke foto van hem met zn liga:D

Verder niks bijzonders......bruine afscheiding is weg...had het alleen t/m gistermiddag laat ;). Met echt ms krampen erbij. Nu is het weg.
    Begrijp er geen fluitje van!

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohja, wel nog iets..........De onderhoektanden en kiezen zijn sinds vorige week door:$:$:$

Wat een verrekte pijn moet dat voor haar geweest zijn...

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    he nightelf, mooie nieuwe banner!!!;) 3 min geleden was die er nog niet:D

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: de spam komt goed hoor. Manlief heeft alleen het kabeltje van de camera in zn tas zitten, niet handig dus.......
    Jeetje, wat heeft Emma al veel tanden!

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik kom even zwaaien! Ben al druk bezig met het bijelkaar zoeken van alles wat mee moet het weekend. Pfff wat een spullen moet je meeslepen zeg als je een kleintje hebt ;)
    We gaan naar landal 'het land van bartje'. In een luxe Drentse hoeve met zonnebank en sauna :D Samen met s-ouders en mijn s-zus en vriendin. Heb er echt zin in!

Nightelf, fijn dat de verjaardag zo geslaagd was!!! Hihi nu snappen ze de cadeautjes nog niet echt maar dat zal vast wel veranderen ;)

Kleintje, als je je bril hebt showen dan hè! :) Klinkt iig wel erg mooi! Oh ja en potjes is niks mis mee hoor, net zo goed als vers. Dus voel je niet bezwaard!

Nou ik zal nog even aardappelen schillen voor de boerenkool :) Een fijn weekend allemaal!

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: heel veel plezier dit weekend!!!

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789