Pat, En hoe ging de echo? Hier lekker een dagje aan het werk. En morgen en vrijdag weer vrij. Toch wel fijn even hoor een breek de week. Ben het niet meer gewend de hele week voor Maurits zorgen (overdag dan ).
Joepie! Mijn pakketje van Esprit (zwangerschapsshirtjes) is bezorgd!!! Mijn buren hebben het aangenomen terwijl ik aan het werk ben. Dus vanmiddag lekker uitpakken! Hopelijk past het allemaal een beetje........ Wie van de zwangeren zit trouwens al in de positiemode? Ik nog niet maar ik vrees dat ik er over een weekje of 3 toch wel aan moet geloven.......
Kleintje, ik ook nog niet maar ik denk dat het niet lang meer gaat duren. Ik draag zelfs mn gewone broeken...heb wel een noppies spijkerrok gekocht omdat het lekkerder zit. Gelukkig is de mode vooral tuniekjes enzo...daar kan mijn buik nog wel eff in groeien Pat, en???
Ik heb nu ook al een paar keer ingelogd, kijken of er nieuws is van Pat. Geen nieuws is goed nieuws???? ( hoop ik iig)
Nog steeds geen nieuws van Pat.................. Hoop zo dat alles goed is..... Hier nog steeds bruinverlies, maakt me zo onzeker, bah
Pat, ik zie dat je online bent, hoe gaat het meid? Nightelf, je hebt een kloppend hartje gezien! Vergeet dat niet. Blijven hopen en hard broeden meer kan je niet doen. Hier niet zo lekker. Had enorme behoefte aan Chinees. Vriendlief had gehaald. En helaas net alles uitgekotst. Lekker dus..... Maurits had vandaag lekker buiten gespeeld op de opvang. En hij kwam weer als een turkje thuis.
Pat, hopelijk goed nieuws meid! Nightelf, he jakkes dat je nog steeds bloed verliest......Is het helder rood? Ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!
Jaaaa daar ben ik dan eindelijk!!! Zoals het er nu uitziet gaat het gewoon goed!! Het vruchtje zag er goed uit en het vruchtzakje was compleet, termijn klopt ongeveer en er was zelfs hartactiviteit te zien en te horen!!! Natuurlijk nog heel pril en het kan nog alle kanten op, maar de gyn. wou ons toch alvast voorzichtig feliciteren. Wij zijn dus helemaal in de wolken!! O ja, we zitten nu ongeveer op 6 weken en 1 dag, maar dat was wel lastig te meten zij de arts. Over twee weken moeten we weer terugkomen.
Oh gelukkig pat!!! Pffffffff je hebt ons wel in spanning gelaten zeg Fijn dat alles er goed uit ziet en over 2 weken is er gewoon een super mooi beebje te zien!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Pat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe geweldig meid!!!!!!!!!!!!!!! Zo super nieuws. Geniet er van meid!! liefs
Goed nieuws Pat!! Gefeliciteerd hoor!!! Was er te zien waar de bloedingen vandaan komen?? Blijf dat toch altijd vreemd hoor, zwanger maar dan toch bloedverlies... Zou verboden moeten worden!!