dank dank dank!! Jullie duimen heeft echt geholpen, ik was er zelf echt helemaal van overtuigt dat het mis was en was er eigenlijk best rustig onder de laatste twee dagen. Dacht echt we zien wel. Ik was dus ook echt heel erg verbaast toen ik een vruchtzakje met vruchtje erin zag. En toen de arts even later het hartje liet horen was de glimlach echt niet meer van mijn gezicht te slaan..haha.. Nightelf hoe gaat het nu? Heb je ook rood bloed of krampen? Ik weet uit ervaring dat bloeden zenuwslopend kan zijn :x Bij mij is het sinds gistermiddag gestopt...heb ook alleen bruin verlies gehad, met heel minimaal 2x een beetje roze. Maar tja geen idee waar het vandaan komt/kwam... En het zou idd verboden moeten worden!!
Pat hehe eindelijk, wat super fijn goed nieuws te lezen. Nu op naar de volgende goede echo! Nightelf, bij jou ook nog spannend lees ik. Ik blijf voor jullie duimen.
Nog maar even een fotootje want door de spanning heeft denk ik iedereen de vorige gemist. En tsja, ik vind het niet erg mijn kleine meid vaak te showen! Bekijk bijlage 148433
Woehoe Pat, supernieuws!!! Gelukkig dat het er goed uitzag. Wanneer moet je nu weer voor een echo? Nightelf, voor jou nog even een hele dikke knuff! Kleintje, weet je al wat meer van je sollicitatie? Zora, wat een leuke foto! En al tandjes, hoeveel heeft ze er? Hier heeft Olaf nog helemaal niks, denk elke keer dat er wat door komt, maar voel nog niks. Jessy, hoe is het met jou? Al weer beter? Loesie, hoe is het nu bij jullie? Siem al weer wat vrolijker? Jewel, veel plezier morgen met je nieuwe baan! Ben benieuwd hoe het gaat en wat je er van vind. Confidence, hoe is het nu met Dane? Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, ken dit niet van Olaf, maar die is natuurlijk ook een stukje jonger. Susan, hoe is het met jullie verbouwing? En met jezelf? Al weer wat beter te pas? Rest, ben ik kwijt, sorry. Dus voor jullie een zwaai! Hier, gaat alles goed. Olaf draaide vandaag voor het eerst van zijn buik naar zijn rug. Had hier eerst totaal geen belangstelling voor om dit te doen, maar vandaag rolde hij zo om. Net of hij het altijd al deed. Volgens mij is hij er wel een beetje laat mee, maar hij lijkt vast op zijn mama. Ik was ook laat, ben nooit gaan kruipen, maar stond en liep binnen één week. Maar was toen al wel stukken ouder, als ik mijn moeder moet geloven.
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA voor Pat!!!!!!!!!!!!!!! Wilde al smsen als ik zo net nog geen berichtje van je kon vinden! Wat super dat die glimlach niet weg te slaan was! En terecht!!!! Er komt een BRUSJE voor Amy, hoe bijzonder is dat! Zora, je hebt een prachtig meisje!!!!!! En wat kijkt ze lekker wijs uit haar oogjes! Heerlijk!!!! Nightelf, balen dat je nog steeds bruinverlies hebt!!!! Het zou zoals al gezegd, verboden moeten worden! Rest, kom snel weer, maar nu lekker vakantie aan het vieren met mannetje! En daarbij komt dat Siem OF tandjes krijgt OF in een sprong zit! Hij vindt echt niks leuk, dondersongeduldig en mekkert heel wat af...je merkt gewoon dat hij niet lekker in z'n vel zit, erg zielig...dus we zijn lekker druk met hem! Knuffel voor jullie allemaal! LIEFS
Zora idd echt een knappert Pat wat een supernieuws! Vind het echt superleuk voor jullie. Een brusje! Gefeliciteerd meid. Nu wel gaan genieten. Jeetje wat een zwangere hier zeg! Nightelf haha idd ik ga ook met Suus mee het zou verboden moeten worden. Zo onzeker! Loesie. Klote zeg dat Siem zo van slag is. Hopen dat hij gauw weer lacht! Hier al redelijk opgeknapt Gisteren bij de Poli geweest. Echo gehad en moeten alsnog wachten. Dit omdat mijn eierstokken er niet rustig uit zagen. Er zaten nog aardig met bloed gevulde folikels. Wij balen natuurlijk. Je stelt je ergens op in. En mijn baarmoederslijmvlies was erg dun. Dus omdat we volgende maand op vakantie gaan Word het juli. Net voor de zomerslyiting. We zijn allebei aan het balen hier. Maar ik zei tegen me man dat het blijkbaar ook op de natuurlijke weg kan. Als ik naar hier kijk Dus dan aankomende maanden maat gewoon klussen. Is ook iets fijner! Ook gisteren naar de tatoo shop geweest en mag vanavond al aan de naalden. (zo doodsbang) Ik wil een kleine tatoo met Siem zijn naam. Word me Eerste. Ik ben wel bang dat mensen een vooroordeel krijgen. Ach ja ht is geen gekleurde plaat. Het is echt een klein tekstje.
Pat, ow wat fijn! Het zal toch spannend blijvenmaar houdt de moed er in! Nightelf, jij ook hè! Maar het is hier echt een wonder topic. Eerst enise en chiara. De bloedingen van esser. En nu kat en Nightelf spontaan. En zoiezo dat iedereen die de mmm weer in gegaan in al zwanger is. Maar ook een dikke knuffel voor alle meiden die niet zwanger zijn en het wel willen. Want elke is er een teveel.
Jessy, spannend hoor een tatoo. Ik zou het niet durven. En daar ben ik trouwens ook veel te degelijk voor. Succes vanavond! Solliciteren, niks meer gehoord. En daar baal ik van. Wel dus weer een nieuwe sollicitatie de deur uit gedaan maar daar hoor ik Op zijn vroegst 31 mei iets van.
Even kort en ego; vandaag 12 weken!!!! Jippie! liefs, een drukke-moet nog stofzuigen-boodschappen doen-Joep even wegbrengen naar oma-en klussen in huis- Esser..........! (zucht )
Esser: gefeliciteerd met je 12 weken!! Jessy: wat balen dat de terugplaatsing nu niet doorgaat, maar idd zelf dan maar aan de klus, je weet maar nooit...... Zora: wat een leuke foto van Sara! Kleintje: balen dat je nog steeds niets van die sollicitaties hebt gehoord. Hopelijk hoor je binnenkort iig nog wel wat. Pat: zit je lekker op je roze wolk? Ik heb geen krampen gehad, maar wel steeds bruinverlies en eigenlijk dagelijks (vanaf zondagavond, behalve gisteren) ook helderrood bloed (zonder stolsels). Ik vind het wel opvallend dat het bloeden steeds begint (sorry voor de details ) als ik voor een grote boodschap naar het toilet moet, dus ik blijf steeds maar hopen dat het 'gewoon' een gesprongen adertje is. Desondanks blijft het echt killing die onzekerheid. Eerst de echo van woensdag maar afwachten en hopelijk klopt het hartje dan nog steeds. Ik voel me verder wel hartstikke zwanger, ben heel erg moe, moet om de haverklap plassen en ben 's ochtends ook erg misselijk. Aan die symptomen hou ik me dan maar vast en we blijven hopen op een goede afloop. Ik ga nu ff lekker op de bank liggen, heb vanochtend nl lekker met mn zusje geshopt, dus ben best wel moe.....
Hoi Esser, hoera...gefeli met het bereiken van de 12 weken grens!! is natuurlijk altijd spannend...daarna eigenlijk ook Jessy, wat vervelend dat jullie niet door mogen...moeten jullie nu een maand wachten? Nightelf, hou vol meid. Nog een paar daagjes....*zucht* Andere meiden, zwaai Ben vanmorgen halsoverkop naar de babyplanet geweest. Ze sluiten de deuren op 16 juli (hier bij ons in het centrum) en alles is flink afgeprijsd! Nu heb ik voor de baby een grijze Trip trap stoel gekocht met een neutrale kussen erbij. Samen voor 130 euro!!!! Wilde natuurlijk de hele winkel leegkopen eerst maar even (nog 4 dagen) afwachten wat onze baby gaat worden....want vind het leuk om gericht te kopen...Ik hoop dat ze maandagmiddag nog leuke dingen hebben..en anders pech. Ik heb bij de KruidvaT ook van die opbermanden gekocht! 4 roze...komt altijd goed van pas...en 3 blauwe Als het een meisje is kan ik het altijd terugbrengen haha Emma kan ieder moment gebracht worden...heb mijn meisje gemist.. Ga nu even mijn hangmat uitklappen en erin liggen Fijne middag nog!!!!!!
Zo, weer terug uit de stad. Was gezellig met een vriendinnetje gaan lunchen/winkelen/kletsen samen met Maurits. Op het laatst was hij wel moe door alle aandacht. Nu slaapt hij braaf en ik zal eens aan het eten beginnen. Kom vanavond nog wel ff kletsen!
Even heel snel, want het is alweer laat en moet morgen om 5.45 uur op.... PAT en NIGHTELF!!! JOEHOEOEOEOEOEOE voor jullie goede echo's!!! Hopelijk stopt hett bloeden gauw zodat jullie niet meer langer in onzekerheid zitten. Op naar de volgende goeie echo! ESSER, Joehoe !! De 12 weken bereikt Succes met behangaftrekken en de rest! Schiet al mooi op....eind mei! Wordt er even flink tegenaan dus! Rest morgen! Denk ik....hier ook volop aan het klussen in huis dus druk druk druk
Majo, hoe ging het gesprek bij de gyn laatst? Eerst allemaal testjes weer? Nightelf, vervelend dat je soms nog steeds wat bloedverlies hebt.......het zou idd verboden moeten worden En door het persen kan er wel een bloedvaatje oid knappen, het is ook erg goed doorbloed daar nu. Hopelijk gaat het wel over want die onzekerheid is echt niet leuk! Heb je het je ouders nu ook al verteld? Pat, en is het goede nieuws al wat doorgedrongen? Hopelijk blijft het bij jou ook goed gaan! Zulke mooie wondertjes moeten blijven zitten! Zora, wat een lief meisje heb je toch! Mooie ogen ook! Verder alles goed met je? Lelie, dus al weer heerlijk geshopt! Mooi zeg dat er nu zoveel korting is! Hopelijk laten ze nog wat voor je over zodat je volgende week helemaal los kan! En nog lekker gehangen in je matje? Heerlijk he, wij hebben ook een hangmat (was het al helemaal vergeten dat we 1 hadden) en die ga ik van het weekend ook maar weer even buiten zetten...... Alles goed met Emma? Kleintje, dus ook al wat nieuwe positiekleding gekocht? Leuk is dat weer hè? Ik had heel veel aan mijn s-zus uitgeleend dus ga dat van de week maar eens ophalen, en zij had nog wat zomer kleding want ik heb meer winterkleding. Vind het nu wel erg leuk om in de zomer straks al echt een buik te hebben. Heb al heel veel leuke jurkjes en tops gezien Vandaag ook weer een echo toch? Veel plezier!!! Esser, yeah 12 weken!! Wat gaat dat al snel zeg! Al zal je het zelf wel niet zo ervaren Nog steeds druk aan het klussen dus......jullie gaan er opzich ook nog wel snel in zeg. Heerlijk straks in jullie nieuwe ruime huis!!! Suus, hoe gaat het met het klussen bij jullie? Wij krijgen vandaag ook de offerte binnen van onze nieuwe schuifpui. Hopelijk kunnen ze snel beginnen maar zal vast nog wel even duren. Bij ons wordt het bestaande kozijn er uit gehaald dus er hoeft niet te veel veranderd te worden. Hoe gaat het met het hoesten? Jessy, wat jammer dat je niet meteen door kan maar je lichaam moet natuurlijk ook wel in goede conditie zijn voor een behandeling. Te snel is ook weer niet goed. Maar idd met zoveel wondertjes hier kan er nog best wel iemand bij Klus ze iig!!! Gister dus mijn eerste werkdag (nou ja dag, was maar 2 uurtjes ) Maar was wel erg leuk. Een hele lieve vrouw die niet ophield met kletsen Ze is van oorsprong thais dus kon haar niet altijd even goed verstaan. Wel erg dankbaar werk hoor, zij kon echt niet veel meer en dan is het leuk dat je het voor haar kan doen. Schoonmaken is niet mijn hobby maar zo is het eigenlijk best wel leuk Nou ik zal mijn badjas even verruilen voor wat kleding, was een beetje lui vanochtend.....
Even ego, mijn vriendje kan maandag als we het geslachtsbepalende echo hebben niet mee. Hij heeft een belangrijke zitting en daarvoor ook nog iets belangrijks dus hij kan er niet bij zijn. Stom ook omdat hij steeds 16:00 uur in zn hoofd had in plaats van 14:00 uur vet K..!! Dus nou moet ik het ouderwets over de telefoon doorgeven wat het is... Gelukkig maakt drs. P wel mooie en duidelijke foto's van de beeb maar live zien is natuurlijk vele malen leuker. Is helaas niet anders... Mijn mams en Emma gaan nu met me mee en dat is ook gezellig!!!! Jewel, fijn dat je het naar je zin had op je werk. Ook al waren het maar 2 uurtjes, is toch iets he!!!!! Iedereen een fijne dag (en morgen ook) Ik laat straks een uur lang mijn voetjes masseren!!!! HEERLIJK!
Even een hele grote ZWAAI meiden plus knuffel! Een hele fijn weekend iedereen met super mooi weer!! Geniet! En..............morgen natuurlijk een hele fijne moederdag! liefs Esser
Iedereen een heel fijn weekend een leuke moederdag! Wij gaan het morgen vertellen, zo spannend ...........
Lelie, balen. Maar met je moeder is toch ook gezellig! Gisteren echo gehad, alles goed. Straks lekker asperges eten bij schoonouders. En net naar praxis geweest voor luxaflex voor Maurits nieuwe kamer. Was 20% korting dus dat was mooi meegenomen. Nou ga hoe eers lunchen en genieten van mijn haring van de visboer. Wil natuurlijk een slim kindje sus even wat omega vetzuren eten voor de hersentjes. Fijn weekend allemaal.