Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Even een zwaai vanuit hier!!
    Morgen een hele rare moederdag denk ik...mijn eerste!! En dan ook alweer zwanger :p wel een gek idee hoor.

Meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne moederdag!!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, hier een baalmiddag gehad... Onze schoonmaakster heeft een kindbeveiliging gesloopt van ons keukenkastdeurtje. Die zat erop geplakt en viel er toen af...terwijl de sticker er nog aangekleefd zat! Ja idd, zeker een stuk van 2cm van het fineer van ons kastje eraf. Onherstelbaar beschadigd... :( Net naar Bruynzeel geweest en waarschijnlijk kunnen ze nog wel een nieuw deurtje bestellen in onze kleur (horen we halverwege volg wk definitief) en het gaat ons bijna Euro 200,- !!!! Nou, we maken ons huis zelf wel weer schoon want dit wordt wel heel duur. Was dus flink pissig, kunnen jullie je wel voorstellen. Nu even relaxen in de tuin en genieten van de rust, maar jeetje wat is het heet zeg!!! Pffff

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even zwaai kom snel weer reageren en bijkletsen. Fijne moederdag!

4. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier ook zwaai!! En inderdaad een fijne Moederdag! Hopelijk veel ontbijtjes op bed

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Fijne Moederdag!

Heb net ontbijt op bed gehad. Maurits had een dienblad met eten op zijn loopauto. En zo kwam hij de slaapkamer binnen. En ze hadden vanmorgen ( eindelijk) de gipsafdruk gemaakt. Met een foto er bij hoe het ging tijdens het maken. Waszo trots op mijn mannen. En nu lig ik op de bank met een dekentje terwijl de mannen de afwas doen. Lief hè!

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier ook nu al een mooi begin van de dag! Emma heeft een tekening voor mij gemaakt en kwam ook met een tasje met luchtje er in. Zo lief hoe ze dat aan me gaf...

Straks naar mijn mams, varen en vanavond buiten grillen!!! JumJum:p

Genoeg afleiding, dus het is zo morgen :p:D

Fijne dag iedereen!!!!

7. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Fijne moederdag allemaal.
    Mijn dag kan niet meer stuk.
    Wat is het toch heerlijk om ( eindelijk) mama te zijn :)

8. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Moest dit mooie hangertje toch even showen.
    Voor altijd ons gezinnetje om mijn nek.

9. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    En mijn eerste zelfgemaakte moederdag cadeautje van Dane.
    Voel me echt super gelukkig.....

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Confi, Heel erg mooi zeg! Ik had vorige jaar een bedeltje met een M gekregen voor aan mijn Tedora armband. En nog even en dan is kleine Dane niet zo groot meer he want hij is bijna JARIG!!!!!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lerlie, heb er strax wellicht geen tijd voor maar veel plezier strax bij dr Papa!! Laat je het ons zsm weten want ook wij zijn errug nieuwsgierig!! ;):D

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Confi, wat een super mooi hangertje! En dan ook een prachtige tekening...dat heeft hij goed gedaan!!!:)

Iedereen een leuke dag gehad?
    Het was natuurlijk erg mooi weer enzo, wij zijn gaan varen met Emma erbij!!! Staat haar wel cool hoor zo'n reddingsvestje :D En maar zwaaien naar iedereen als zij een boot voorbij zag varen haha

Na vanmiddag geen vraagtekens meer....Heel erg benieuwd of ik op een blauwe of roze wolk mag :)

Doeiiiii

13. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    @ Kleintje, idd ik ben de dagen al af aan het telen naar zijn 1e verjaardag.....

@lelie, Veel plezier bij de echo.

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    lelie, Hoe laat had je ook al weer de afspraak? Wel meteen komen vertellen he!

15. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ik besef me eigenlijk nu pas wat voor een dag het is vandaag.
    9 mei.... 5 jaar geleden hebben we afscheid moeten nemen van ons 1e kindje.
    Pfff wat is er veel gebeurd in de tussentijd.
    Er komen nu nog vele data aan. ( 12 mei 4e*, 30 juni 2e*, en 25 januari 3e*)
    Tuurlijk doet het nog pijn, als ik er aan denk dat er al een kindje van ruim 4 jaar hier had kunnen rondlopen.
    ( en een kindje van 3 en 2 kindjes van 2)
    Maar het is nu wel anders.
    We hebben Dane en dat zorgt natuurlijk niet ervoor dat we de andere kindjes vergeten zijn, maar wel dat we onze ouderliefde iig aan 1 kindje 100% mogen geven ( dat vertrouwen was ik afgelopen jaren wel eens kwijt.)
    Pfff nu zit ik toch nog te huilen. ( wat een muts he?)

Zo, nu tranen drogen en spullen pakken.
    Dalijk naar dietist met Dane ( ivm introduceren vaste voeding) en morgen naar de kinderarts.
    Hij blijft last houden van slijm.

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh Confi, jullie hebben echt al wat meegemaakt zeg. Ik heb geen ervaringen met miskramen maar wat lijkt mij dat moeilijk zeg als die datums dichterbij komen. En wat zeg je dat mooi, dat jullie aan Dane al jullie ouderliefde kunnen geven! Ik pink ook even een traantje weg. Dikke knuff meid!!
    En wat een ongelooflijk mooi sieraad zeg! En het knutselwerkje ook, jouw moederdag is zeker geslaagd :)

Lelie, whaaa vanmiddag weten jullie het dan eindelijk!!!!!!!!En wat jammer dat vriendlief niet mee kan........Soms is het ook lastig plannen met het werk enzo. Veel plezier vanmiddag!
    En leuk zeg dat jullie te varen zijn geweest! Was ook heerlijk weer ervoor. Emma vond het dus ook wel leuk :D En jij ook nog lekker verwend dus met moederdag :)

Suus, wat kl*te van het kastje zeg. Kun je haar niet laten opdraaien voor de schade? Plakdingen bleven hier nooit zitten dus wij hebben die dingen er in geschroefd, en maar goed ook want Ruben probeert nog altijd de kastjes open te maken, hij hangt er dan soms ook aan. Maar wij hebben nog een oude keuken (moet ooit nog vervangen worden) dus het maakt hier niet zoveel uit ;)

Kleintje, wat lief dat je ontbijt hebt gekregen zeg! En dat ze samen aan het knutselen zijn geweest :) Fijn dat de echo helemaal goed was!! Groeit het buikje al wat? Bij mij zijn het nu nog echt de darmen maar het begint nu al wel een beetje te groeien. Ik kan mijn buik nu echt niet meer inhouden, dus ik denk dat veel mensen het ook al door hebben ;)

Pat, en hoe was jouw moederdag? Heel speciale dag idd! Heb je nog bloedverlies of is het nu over?

Nigthelf, hoe gaat het met jou? Nog bloedverlies gehad? En hoe reageerde iedereen? :) Erg verrast of niet?

De rest ook allemaal een leuke dag gehad gister?

Nou hier dus niet :( Vriendlief heeft helemaal niks gedaan!! Ik wist wel dat hij geen cadeau had gehaald oid. Dat hoeft ook niet van mij maar hij had best even mij kunnen laten uitslapen of een ontbijtje maken (hoeft niet eens op bed ;)) maar niks van dat alles. Ik was ook zwaar teleurgesteld en heb hem dat ook laten weten.
    En toen ook nog naar s-ouders toe waar ik al geen zin in had omdat ze doodleuk al tegen iedereen verkondigen dat ik zwanger ben terwijl ik dat zelf graag wil vertellen, dus mijn moederdag was een om snel te vergeten.

Sorry voor mijn geklaag maar ik moest het even kwijt ;)

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, k*t van gisteren maar hier hetzelfde hoor ;) Moederdag bestond uit hockey, hockey en bekervoetbal ;) Alleen 's avonds heeft manlief iets meer met Sophie gedaan zodat ik kon relaxen op de bank maar verder noppes.......... Gedeelde smart is halve smart (of zoiets), toch?

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Och Suus, gelukkig ben ik niet de enige ;) Ach het maakt mij op zich ook niet echt uit hoor maar hij had best wel íets kunnen doen. Ik heb hem al gewaarschuwd dat vaderdag dan ook 'vergeten' wordt ;)

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Enenenenenenenenne....... Is het al bekend Lelie? Ik denk een jongen! Dus een mooie blauwe wolk!

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ghihi, Lelie, gefeliciteerd!!!!!! (had al even op Facebook gespiekt!)

Deel Deze Pagina