En.......het is ROZE!!!!!!!!! We krijgen weer een gezonde dochter!!!!! Ben zo happy dat alles goed is en dat ze goed groeit!! Ik loop nu zelfs voorop nu 23 oktober uitgerekend...maar ik blijf netjes op de 25e staan hoor... Het was een hele mooie ervaring en zo bijzonder om dit weer mee te mogen maken. Ik ga nu even de fotootjes bekijken.... Misschien kan ik ook straks een of twee hier laten zien.... Ik ga gauw weer verder....moet nog een hoop mensen bellen OOOOOhhh ik ben zoooooooooooooooooo blij
Gefeliciteerd Lelie!! Weer een meisje, wat leuk zeg!!!! Ik dacht ook aan een jongetje maar had het dus helemaal mis Nu kun je echt gericht shoppen
Gefeliciteerd en wat leuk dat het weer een meisje wordt !!!! Is ook heel handig kun je veel dingen weer gebruiken.
Mijn ouders waren echt superverrast, die wisten ook weer van het hele mm-gebeuren en konden het ook bijna niet geloven. Mn schoonouders reageerden zoals verwacht: dus minder enthousiast als mijn ouders, maar wel blij hoor. Het zijn gewoon van die supernuchtere Drenthen , we zijn ook niet anders van hun gewend. Hoe reageerde je vriend op het roze nieuws? Hier al wel weer zenuwachtig voor de echo woensdag, het bloedverlies is een stuk minder, is meestal alleen nog een beetje bruinverlies. Collega van me heeft vrijdag nog even met de echo gespiekt (uitwendig) en er zit nog steeds wat en het lijkt ook al weer groter dan een paar dagen ervoor. Het voelt allemaal goed, dus laten we daar ook maar van uit gaan
Hey meiden, Was ik weer even! LELIE, WEER EEN MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!! En wat superdesuper dat het er allemaal goed uitziet!!! Geniet! Nightelf, wat is dat toch met schoonouders!!!! Lijkt wel in ofzo, dat die niet zo enthousiast mogen zijn! Maar wat leuk dat je ouders zo lief reageerden! En nog steeds wat bruinverlies...volgens mij kan het echt geen kwaad! Pat, hoest met jou?! Confi, wat een mooie hanger heb je gekregen! En knutselwerkje is natuurlijk zoooooooooooooooooooo superschattig! Knuff voor jou en de *-tjes...kan me voorstellen dat het je af en toe weer even aangrijpt! En dat mag ook best, even huilen! Jewel, GROM, mannen!!!! Da's ook nie lief! Kon hij inkomen dat je het gewoon echt niet leuk vond?! Suus, jij ook?! Haha, je bent ook zo'n bezig bijtje jij! Bekervoetbal, HOERA VOOR TWENTE!!!!! Manlief was chagerijnig eerst, maar feliciteerde me later wel...ach zei hij, volgende week is belangrijker en dan winnern wij! NOT! Euh, er is niet veel blijven hangen merk ik wel... Esser, een goeie echo weer, hoera!!!! Jeetje...weet het echt niet meer...sorry Hier, gaat prima, Siem is weer een stuk beter te pas! Sprongetje lijkt voorbij, hoera! Liefs!
Is Loesieman dan ook voor Ajax? Komt ie oorspronkelijk uit deze omgeving dan of heeft hij gewoon wel verstand van voetbal??
Lelie, gefeliciteerd met alweer een meisje!!! Nightelf, leuk dat je het nieuws eindelijk hebt kunnen delen. Losie, gelukig is Siem weer wat beter in zijn vel. Sprongetjes zijn niet leuk Suus, wij komen van limburg maar mijn man is echt ajaxfan. Zelfs Dane is lid van ajax. haha
Ah kijk, confi.....jullie hebben dus ook verstand van voetbal!! War ontzettend stoer dat Dane lid is van Ajax zeg!!
Nightelf, ik duim voor een mooie echo!!!! Klinkt toch wel veelbelovend hoor..echt super handig dat je in het zkh werkt Loesie, joepie Siem is weer uit zn sprongetje!!!! Even weer alles 'normaal' Emma zit momenteel enorm in een peuterpuberteit GRRRRRR Suus, hoe staat het met de zolder????? Ik kom wel gauw kijken hoor!!!! Enne...tja, mijn mannetje zei nog dat hij alleen maar meisjes kan maken gelukkig vind hij het totaal niet erg haha Hij wilde altijd al een gezin net als R. ten Brink Een huis vol met kippies Nou eindelijk, de regen is gestopt...ik ga maar eens de blauwe plastic manden terugbrengen (had ze voor de zekerheid gekocht) en verder boodschappen doen en kijken of er nog wat te scoren valt in de babyspeciaalzaak wat dicht gaat.... Doeidoei
Peuterpuberteit? Blij toe dat wij dat nog niet hebben! De zolder gaat prima! Gisteren zou de stucadoor komen dus wij verwachtingsvol gisteren na het werk kijken, is ie niet geweest!! Potverdorie! Vanmorgen heeft manlief de grote baas gemaild van de aannemer en gevraagd wanneer ze denken het te kunnen opleveren en dat is eind volgende week... Heb er een hard over in als ik zie wat er nog gedaan moet worden. In principe kunnen we denk ik al wel einde van deze week starten met verven in 1 kamer en alvast de radiatoren spuiten zodat die volgende week ook weer kunnen worden opgehangen. Ook maar even deze week contact opnemen met de vloerenman zodat die al kan kijken wanneer die gelegd kan worden. Sophie loopt trouwens nu 1 meter los! Van papa naar mama, is dan supertrots en ziet het ook echt als een spelletje. Zou het dan toch een keer gebeuren.............??? Ze loopt dus niet zomaar 1 meter los...er moet dus wel een doel zijn
Even een snelle zwaai vanaf hier. Heb een beetje een dipje (zenuwen voor de echo van morgen en vanochtend ineens weer helderrood bloed verlies) Ik zal morgen zo snel mogelijk laten weten hoe het gegaan is (moet wel werken, dus weet niet of het overdag lukt). Liefs,
Nightelf, dikke knuffel en veel succes morgen. Lelie, shop ze! Suus, jeetje wat een gedoe z'on verbouwing. Maar dan heb je ook wat! Straks naar de fertiliteitsarts. Afsluitend gesprek. En dan mag ik eindelijk een afspraak maken met de verloskundige. Net hard gewerkt in het huishouden sus nu ff met een glaasje drinken met de benen omhoog.
Nightelf, het zit jou echt niet mee he...wat een zenuwslopende situatie!!! Ik hoop morgen op positief nieuws meid. Dikke knuffel.
Meiden, hier zeer verdrietig nieuws. Ben gebeld door mn zus en haar hond (labrador van bijna 5 jaar oud) wordt nu geopereerd wegens een tumor in zn buik. Ze ontdekten gisteravond dat hij al een opgezette harde buik had en dat vond de uitlaatservice ook vandaag. Dat icm koorts van hem zijn ze naar de dierenarts gegaan. Meteen dus onder narcose gebracht en nu maken ze hem open om te kijken hoe het eruit ziet. Zit de tumor alleen in zn milt dan is het 'goed' nieuws en verwijderen ze direct zn milt. Zit het in de lever, dan halen ze daar zoveel mogelijk van weg en hopelijk kunnen ze met chemo zn leven nog iets rekken. Is het 1 grote puinhoop binnenin, dan maken ze hem meteen weer dicht en laten ze hem ook meteen inslapen... Ik ben er zooooo gigantisch verdrietig van en kan alleen maar huilen. Hun hond is ook echt hun kind en het is ook zo'n lieverd! Door hem hebben ook wij een hond genomen! En nu is hij er strax misschien niet meer.
Wat ongelooflijk verdrietig nieuws, Suus. Hopelijk is het beperkt tot zn milt en kan hij snel weer lekker mee naar huis. Dikke knuf!!!
Suus, las ergens anders dat ze hun hondje hebben moeten inslapen Wat ontzettend sneu zeg!!!! Knuffel!!!
Ja klopt, hij is meteen vanmiddag ingeslapen omdat de tumor in z'n lever zat en die was zo immens groot dat de lever nauwelijks meer te zien was... Ik ben er echt kapot van, als ik aan hun lieve mannetje denk en ook aan hun verdriet. Toen ik m'n eigen labrador zag net, moest ik ook heel hard huilen weer omdat hij nu ook z'n vriendje kwijt is en dat weet/snapt hij nog niet. Het is zo onwerkelijk.......