Aaaaaaaaaaaaah Suus, verschrikkelijk he?!?! Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt met hond van zwager en schoonzus, een Ierse setter. Was ook 5 jaar en begon ineens de hele tijd te spugen. Ook naar dierenarts en daar bleek ook dat alles helemaal verkankerd was...ook meteen in laten slapen. Ik heb ook zoooooooooooooooooo gehuild...Hij kon ook zo mooi spelen met onze Golden...en toen we daar kwamen vlak nadat die hond dood was, zat onze hond hem helemaal te zoeken enz...snik... Sterkte lieverd... (en over Ajax, hij is een gebrainwashed net zoals al die andere ajaxfans! Ik heb pas verstand van voetbal!) Nightelf, oe bah! Dat is kl*ten! Denk je net dat het de goeie kant op gaat en dan komt het bloedverlies weer terug! Hoe laat moet je morgen?! Ik duim voor je!!!! Kleintje, wat fijn dat je nu lekker naar je eigen verloskundige mag!!! Dat is weer een stap verder he?! Lelie, nog wat moois gekocht?!?! Confi, kindje ook al gebrainwashed zo vroeg, wat zielig!!! Meiden, ik ga Siem de fles geven! Knuffel!!!
Ja Loesie, als ik er al aan denk hoe mijn hond zijn vriendje strax gaat zoeken in hun huis, of als Sophie z'n naam roept (uus wat staat voor Guus)...dan voel ik nu ook al het verdriet van m'n zus en haar vriend. Verdorie zeg, ik blijf ook maar steeds huilen.......
Nightelf, denk aan je en blijf duimen voor je hoor! Het bloedverlies hoeft echt niets te betekenen! (i know.......je gevoel roept echt wel wat anders....) Zolang er geen stolsels bij komen EN daarbij flinke buikrampen kan 't gewoon goed gaan met jullie beeb! Suus, jee..........wat een kl*te k*t en sh*t bericht....!! Heel veel knuffels voor jullie! Kleintje, had je nu vandaag je afsluitend gesprek? Hoe was t gegaan? Wat wordt er zoal besproken dan? Jewel, hoe is t met je? En je boy Ruben? Lelie, het kleurt weer ROZE bij jullie!! Hoe gaaf!!!!!!!!!! Idd, echt een meiden huis. Sooner, had je mijn sms nog gehad? Zal je er voor de zekerheid nog een sturen. Confi, heerlijk zo samen met papa naar 't voetbal kijken! Hihihi Pat, hoe voel je je? Gaat alles okay? @Hier; nog steeds...............druk druk druk druk, nouja; druk dus! Maar het vordert gestaag en zoals het er nu voor staat, gaan we zaterdag 28 mei overhuizen! Yihaaaa!! Kort daarna zal er wel een housewarming-party komen; dus meiden bij deze zijn jullie uitgenodigd! Oh, we hebben slaapplaatsen genoeg dus alles mogelijk! Morgenmiddag weer een afspraak in het ZH. De combinatietest. Ben erg benieuwd........... Is trouwens onze 1e afspraak in het nieuwe (en vooral grote!) JBZ ziekenhuis. Het schijnt erg super te zijn! liefsssssss meiden!
Joepie!!!! Alles was goed!! We zijn zo ontzettend opgelucht en gelukkig! Ik ben nu 6 week en 6 dagen zwanger en uitgerekende datum is 29 december (goede timing ) Zal vanavond of morgen maar eens een mooie banner opzoeken
Nightelf ik wou je net succes wensen, maar dat is dus niet meer nodig!! Wat fijn dat alles goed zit!! Suus wat naar van de hond van je zus...zo zielig...kan me je verdriet goed voorstellen. sterkte Lelie een Meisje...wat leuk!! Gefeliciteerd!! Hier gaat het goed, beetje druk...ach zo kan ik ook niet te veel nadenken. Volgende week dinsdag al op tijd de echo, geloof half 9. Vind wel een beetje dat alles afhangt van die echo.. als dan het hartje goed klopt geloof ik wel dat het goed zit. Nu vind ik het nog heel erg onzeker. Heb trouwens geen bloedverlies meer gehad. Ooooh zie dat mijn meisje over 1,5 maand jarig is!! Ik mag wel eens beginnen aan de uitnodigingen...haha..
Nightelf, Wat fijn dat het allemaal goed gaat! Nou ik ga nog maar even wachten op mijn baas die mijn meeting verplaatst heeft en nu niet komt opdagen.....
Haaidiehaai!! Kom ook weer eens even aanwaaien! Net als Esser hier ook drudruk druk en nog drukker . schuren, verven, slopen, etc etc. Volgende week komt de keuken dus dan moet de rest klaar zijn! Nightelf, gelukkig dat de echo goed was zeg!! En nu moet dat bloedverlies maar eens ophouden....heeft lang genoeg voor onzekerheid gezorgd! Suus, knuffel voor jullie, wat zielig zeg van de hond van je zus! Wat goed trouwens dat Sophie nu begint te lopen ! Lelie, gefeliciteerd! Wat leuk weer een meisje . Esser, het klussen gaat dus goed bij jullie . En eind mei dus over....dat schiet al mooi op! Confi, wat een ontzettend mooi hangertje heb je gerkegen zeg . Hoe ging het bij de diëtiste met Dane? Jewel, wat jammer van moederdag. Als ik jou was zou ik vaderdag juist extra GROOT 'uitpakken'! Hij mag het best eens even voelen toch ? Leuk dat de baan goed bevalt. Zijn het vaste uren die je hebt bij die Mw? Zoë, hoe is het bij jou? En met Mees? Lang niet gezien hier! Sooner, en met jou en Kris? Ook al tijdje niet geweest hier! Pat, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Nu op naar dinsdag dus.... spannend hoor! En Pat over 6 weken ook alweer 1 idd maud ook alweer over 3 weken! Kleintje, fijn dat je 2e echo ook goed was . Zora, hoe is het met jou en je mooie meisje? Jessy, en bij jou en Siem? Wanneer lieten jullie nou ook alweer een cryo tp 'en? Loesie, Jouw Siem weer uit z'n sprongetje dus.... en nu weer helemaal vrolijk!! Geniet er lekker van! Vergeet ik nu nog iemand? Weet het even niet meer..... even ego berichtje hieronder, anders wordt deze zo lang!
Hier een turbulente emo week achter de rug hoogte met hoogte en hele erge diepte punten.... Even flink in de EGOSTAND want moet m'n 'ei' even kwijt.... Week geleden naar zkh geweest voor overleg brusje......even kopietje uit ander topic: " Op 'date' geweest voor een brusje in spé, Maud was gezellig mee . Liep meteen alweer 30 min. uit, gelukkig kan ze zich goed vermaken. Zaten binnen en hij bladerde wat in ons dossier. Begon eigenlijk meteen erover dat het de vorige keer zo moeizaam was gegaan met maar 8 goede zaadcellen, dat het toen natuurlijk een mazzeltje geweest was. Stuurde er eigenlijk meteen op aan dat hij niet wist of het wel zinvol zou zijn het weer te proberen daarom. Wij zeiden dus al.....wel maar 8 zaadcellen, maar wel met mooi resultaat, wijzend naar Maud . Zei toen lachend...'heb ik daar ook aan meegewerkt'? Wij...: 'Ja' ! Begon daarna direct over Nijmegen , dus ik vroeg naar Mesa/Pesa/Tese? Ja dus.... heb wel aangegeven dat de zaadanalyses wisselend zijn geweest, van 20.000 tot 0.0 en een aantal er tussenin. Ging ie dat opzoeken, en dat klopte. Daarom nu toch eerst een controle zaadanalyse om te zien hoe het er nu voor staat. En tips mee als: weinig alcohol, geen strak ondergoed, geen mannencosmeticaproducten, zonder onderbroek slapen etc. (alsof we dat nog niet wisten , maar goed.....). 23e is nu de zaadanalyse en in eerste instantie pas 5 wkn erna de uitslag ! Heb dat gelukkig kunnen vervroegen naar 8 juni, 3 wkn eerder dus. Dr. V. informeert intussen al wel alvast voor de zekerheid naar mogelijkheden in Nijmegen. Zullen het wel zien dus.... afwachten..... Wel gaf hij ook aan dat hij dacht dat ze in Zwolle nu ook bezig zijn met invriezen van eicellen. Deden ze 2 jaar geleden nog niet. ZOu voor mij ook eventueel nog een optie zijn om in elk geval in eerste instantie niet voor niets een punctie te ondergaan mochten ze geen zaadcellen vinden op het moment suprème . " Verder schiet het hier in huis met al het klussen wel aardig op inmiddels. Wel druk en veel werk naast Maud en m''n werk. Maar goed....volgende week moet het klaar zijn dus. Het wordt wel mooi(er) dus dat scheelt dan weer . Zaterdag een fotoshoot gehad met Maud en manlief. Was leuk, maar wel vermoeiend voor Maud. Hopelijk krijgen we ze deze week. Gaan we eens een mooie verjaardagskaart van maken als uitnodiging En toen was daar dan eindelijk ook mijn eerste moederdag ! Lekker ontbijt op bed gehad. 'Zelfgemaakt' cadeautje van Maud gehad wat ze op het kdv had gemaakt en Kneipp douchegelletjes die ze samen met Papa had gekocht! Moederdag begon dus fantastisch en veranderde later in een HEL :x! Waren bij m'n schoonmoe geweest, komen terug, wil Maud nog even verschonen voor ze naar bed zou. Had haar op de commode zitten en luiers waren op in mandje op de commode. In onderste commode la liggen altijd reserve, dus ik bukte en houdt er met 1 hand vast. Ook daar luiers op. Pak luiers stond ernaast, die gepakt en open gemaakt, dacht leg meteen even weer wat in de la. Met dat ik me buk, bukt Maud ook voorover om te kijken wat ik doe en kukelt me daar toch voorover v/d commode af . Zag 'r in mijn ooghoek gaan en in 1 tel lag ze naast me op de grond. Had 'r direct te pakken en heb hééééél hard naar manlief geroepen. Ben echt ZÓÓÓ! Geschrokken! Bleef in eerste instantie juist heel rustig, ze huilde (krijste) gelukkig direct! Bleef even huilen, getroost en later lachte ze weer en kon alles nog bewegen, was weer net zo vrolijk als altijd en tijgerde er weer flink op los. M'n gevoel zei dat ze zich goed voelde, maar verstand niet, die zei HA post bellen!!! Dus langsgeweest en ze leek niks te hebben. Ze had één klein krasje op haar dijbeentje. Toen we weer thuis waren heb ik echt ÉNORM gehuild . Ben echt zooooo geschrokken en voel me zó SCHULDIG! Heb me nog nooit zó slecht gevoeld. Voel(de) me een enorm slechte moeder. Dit hoor je bij anderen, gebeurd jou echt niet! 'k Let altijd goed op. Altijd in elk geval met 1 hand vast en nu even niet.........en........ Ben zóóóóó ongelooflijk boos op mezelf :x! Ze lijkt er niets aan over gehouden te hebben gelukkig (moeders wel ben ik bang....blijf maar denken aan hoe het anders had kunnen lopen.... en begin wéér te janken). Zei al....vier nooit geen moederdag meer, heb ik niet verdient! Manlief zegt dat ik mezelf gek maak.... (is misschien ook wel zo) maar kan het niet loslaten! Ben zóóó verdrietig en boos dat ik dit heb laten gebeuren! En dan de goedbedoelde opmerkingen als.... ongeluk zit in een klein hoekje / ze worden groot met vallen en opstaan / bijna iedereen overkomt dit wel een keertje..... ik kan ze niet horen, want mij gebeurt dit niet! (nou wel dus!). En daar gáááán we weer.... jank jank jank ! Wat ik me nu steeds afvraag...hoe is ze terecht gekomen... op haar hoofd? op haar zij? Op haar billen? Ik weet het niet...ineens lag ze daar naast me op de grond. Op haar zij geloof ik. Mogelijk heeft de la die nog openstond haar val gebroken, maar ze kan daar ook op geklapt zijn... pffffffff.... Wat een narigheid zeg! Oké...en dan nu nog even een posi afsluiter van dit ego ego enórme ego bericht... Met Maud gaat het heel erg goed! . Die blijft leren en leren en leren. Wat wordt ze groot! En wat gaat ze steeds meer kunnen zeg! Ze zegt de hele dag 'oh!' 'oh!' als er iets is of zegt, 'och'. Ook zegt ze Ape tegen haar slingeraapje. Ze zit af en toe op haar knietjes (zou ze dan toch ook nog gaan kruipen?), trekt zich bijna zelfstandig op tot stand en brabbelt er de hele dag vrolijk op los . Maakt 'bruggetjes' met haar benen als ze op haar rug ligt en begint eindelijk weer te drinken uit fles en/of tuitbeker/gewone beker. Ook stopt ze éindelijk zèlf dingen in haar mond! Speelgoed af en toe en ook haar broodje eet ze praktisch zelf. Gisteravond pakte ze haar lepeltje van het warme eten en stopte dat in haar mond. Daarna lepeltje met eten erop aangegeven en ja hoor...Madammeke at zelf ! Blijf er iedere keer verbaasd van hoe enorm TROTS je op je kind kan zijn! Wat ben ik toch blij dat het allemaal zo goed is afgelopen want dit wil je toch niet missen allemaal! Jank jank jank ! Goed....gaan ons even fatsoeneren (lees aankleden ) nu en dan naar de gemeente saampies, eens even wat sloopafval wegbrengen want er moet ook nog geklust worden vandaag . Meiden, allemaal een hele fijne dag!!
Majo, pffffffffffff jeetje zeg! Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Ik begrijp je gevoel volkomen (ook Sophie is van het bed gekukeld en vond mezelf ook zooooooo'n slechte moeder ) en geloof me maar, het slijt echt wel hoor... Meer kan ik je niet zeggen want het heeft toch geen zin vrees ik... Je zal je er niet beter door voelen Op je gyn verhaal had ik al bij het VW gereageerd Nightelf, wat fijn zeg dat je wel weer een goede echo had! 29 december mooie datum, toch Esser??
Joehoe! Hier was de echo weer helemaal super!! Meting kwam uit op 2,2 mm. Netjes binnen de norm dus. Ook weer bloedgeprikt, en wordt nu a.s. maandag tussen 16.00u. en 17.00u. gebeld door het ZH met de definitieve uitslag. De echoscopiste (schrijf je dat zo?) heeft beebje verder goed bekeken en gaf aan dat alles (zoals nu te zien was) er prima uit zag. Beebje lag vrolijk te spartelen/bewegen.....heerlijk.... Volgende week mogen we weer maar dan de controle bij onze eigen gyn. Nightelf, goed nieuws meis!!! Helemaal heerlijk voor jullie..... Majo, wat een schrik..................!! En nee, je bent ECHT niet alleen...................mij (lees ons, mijn man en ik) is het overkomen. Gewoon allebei in zijn kamertje, ik Joep zijn pamper aan het verschonen en ik draai mijn hoofd richting mijn man omdat ik hem niet verstond. En ineens....... Joep maakt een halve draai met zijn lijfje, en hups; daar lag ie op de grond. Ik ook eerst rustig, mijn man ook en meteen handelen voor Joep. Maar daarna................wat een drama! Voelde me zoooo kl*te!! En wat suus schrijft; het slijt en krijgt een plekje maar nu voel je je zoooo rot. Ik herken het dus helaas.................. Kleintje, nog lang moeten wachten op je werk/baas? @other girls, hoe gaat ie met jullie? Ga hier lekker een filmpje kijken (Never let me go), mannetje is op 'n pokeravond met vrienden. Heerlijk ff alleen thuis....... liefs
Hi meiden, heb beetje moeilijk met mijn 2e kinderwens, vandaar niet vaak hier. Mis jullie wel, daarom lees ik soms. @majo, kris onderuit op haar hoofd in de douche, oh wat voelde ik me slecht. Zo slecht van mij, gelukkig niets ergs, maar zo boos op mezelf. Gedeelde smart, halve smart? Dikke kus voor jullie omdat jullie me niet vergeten. NElf, wat een wonder! Met mij en kris gaat het geweldig, ze is zo lief en mooi en leuk. Vanaf mijn htc
Sooner, dikke knuffel van mij en Maurits. Vind het jammer dat je er niet zo veel meer bent. Maar ik snap het ook wel. Maar we vergeten jou en Kris niet hoor!
Sooner. Ik begrijp t hoor. Maak je geen zorgen. Wat fijn dat al de echo's goed waren ik vind het echt super leuk Voor iedereen!! En al dat geklus haha. Hoop dat de huisjes gauw klaar zijn. Ben wel benieuwd naar de resultaten!! Majo. Ik moet eerlijk zeggen. Toen Siem nog heel klein was en bijna niet wou slapen. Had ik hem op me buik gelegd. En ben zelf per ongeluk in slaap gevallen. Ik werd wakker. (ik lag op de bank) omdat ik hem hoorde huilen. Toen ik keek lag hij op de grond. Ik voel me nog steeds een slechte moeder om die reden. Ik denk misschien dat drm een 2de nooit gaat lukken. Ik kan me je gevoel heel goed voor stellen. En je kan er gewoon niets aan doen. Ik denk dat veel moeders zoiets overkomt. Bij mij was t gewoon zo dom. Ik was zelf helemaal op en dan de kleine op me buik pakken. Gaat hier wel hard zeg met de zwangerschappen. Lees alles mee. Maar heb momenteel een beetje moeite met mezelf. Zit niet lekker in me vel. Wil zo graag een tweede. En hier zit iedereen in zo'n posi flow. Ik geniet wel met volle teugen van ons lachebekje maar vind het wel moeilijk. Maar gun iedereen zijn geluk! Vind het zo leuk dat het hier bij al die meiden lukt! Onze tp krijgen we nu pas eind juni. Ik heb een echo gehad en er zaten nog aardig met bloed gevulde follikels. Zag er onrustig uit. Onze kans zou zoveel kleiner hierdoor zijn. Dat ze toch even extra rust voorschrijven. Dus nu 1,5 maand wachten. Balen hier enorm Lees dus echt mee maar voel me af en toe te rot om te reageren. WAnneer was trouwens de volgende meeting?
Haaaaaaaaaai meiden, Majo, ik heb echt zitten janken toen ik jouw berichtje las...wat zul jij dan wel niet voelen. Ach arm meisje en ook arme mama. Dit is natuurlijk niet wat je wilde, dus je bent absoluut geen slechte moeder!!!!! Er zijn moeders die hun kind moedwillig pijn doen, DAT zijn slechte moeders, maar toen ik jullie (bijna) allemaal gezien heb in Utrecht viel toch gelijk op, hoe gek we allemaal moet onze kindjes zijn en we gaven nog net geen licht van trots! En ik snap dat je niks aan die cliche's hebt, maar meid, je kon er echt niks aan doen en ik weet zeker dat Maud het je nooit kwalijk gaat nemen, want ze weet en voelt hoeveel je van haar houdt en dat je haar nooit pijn zou willen doen! Knuffel voor jou en kusje op alle pijnlijke plekjes van Maud! Gesprek heb ik bij vw gelezen...tja, in het begin beetje apart niet dan?!?! Maar plan van nu klinkt uiteindelijk goed! Go for it! Nightelf, goeie echo, JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu lekker in genietstand, mag wel een keer na al die onzekerheid! Esser, wow, kindje wordt al groot zeg!!!!! Gefeli met goeie echo!!!! Sooner en Jessy, knuffel voor jullie!!!!! Ik heb het zelf nog niet zo, ook al zou ik ook al wel graag een 2e kindje willen. Ik heb nog even de tijd! Sooner, mag ik vragen hoe het zit bij jullie?! Heb ik dat gemist, ben je al wel weer bezig, of lukt het niet, of wil manlief (of jij) nog niet of...? (sorry, weet het niet meer) Pat, ik duim nog steeds!!! Kleintje, baas nog op komen dagen?! Oh, ik ga...ga naar vriendin en Siem wordt nu alweer wakker, dus dan pak ik hem maar in de auto, kijken of hij daar nog verder slaapt, is 3 kwartier rijden! Fijne dag en knuffel voor jullie allemaal! Liefs!
Sooner, ik snap heel goed hoe je je voelt, ook al sta ik ook nu aan 'de andere kant'. Ik ga je gewoon een hele dikke knuffel geven!! En Sophie hangt virtueel als een aapje om je nek Kusje voor Krisje hè!!
Sooner en jessy, wil jullie een hele dikke knuffel geven... Ik snap echt goed dat het moeilijk is om te reageren.. We denken wel aan jullie hoor!!!! Kussie Loessie, veel plezier bij je vriendin. esser, joehoe wat goed van de uitslag!! En het is natuurlijk super om weer even te mogen zwaaien leuk dat het kindje al zo heerlijk aan het spartelen was. majo, dat is zeker schrikken. Ik denk dat je hart even uit zn bol is gegaan...poeh poeh Zo zie je maar dat ze onwijs snel kunnen zijn.. Jeetje dat is dat wel een wijze les voor mij...ik laat Emma soms ook een paar tellen alleen om een broekje of truitje uit de kast te pakken.. Hmmm dat ga ik niet meer doen dus... Suus, hoe gaat ie? Je zus is er natuurlijk erg kapot van!!!! Sterkte he. Verder weet ik het even niet.... Vandaag een rustig ochtendje gepland ( alleen boodschappen doen) en vanmiddag gaan we naar Ciara, Lara en Nina Nina zal wel weer een stuk groter zijn nu... Met mij gaat het wel goed. Ik heb een mooi bolletje maar niet extreem groot ofzo. Vanochtend op de weegschaal gestaan en ik weeg nu 61 kilo...3 kilo meer.. Bij Emma waren het nu al 6 kilo Valt nog mee hihi Ohja, mijn placenta ligt vooraan....wel jammer dat ik de kleine niet zo snel kan voelen enzo... Ik mis de bellenblaas show. Heb al veel spulletjes gekocht voor ons 2e prinsesje. Alles is weer zachtroze van kleur, zo schattig. We hoeven nu alleen te behangen en wat planken op te hangen, klerenkast van Ikea en dan is het af!!!! Zal wel een foto spammen zodra die af is. Meiden, fijne dag!!!!
Mayo: jeetje, wat zul je geschrokken zijn........dit kan natuurlijk iedereen gebeuren en daarom ben je echt geen slechte moeder hoor! Je gevoel zegt nu ws heel wat anders, maar hier kun je echt niets aan doen. Hopelijk valt de zaaduitslag bij jullie heel erg mee en gaat het weer 'gewoon' met ICSI lukken. Sooner: hele dikke knuffel voor jou!! Kan me zo goed voorstellen dat je het er heel erg moeilijk mee hebt........ Suus: wat een ongelooflijk verdrietig nieuws van de hond van je zus. Dikke knuf! Loesie: veel plezier vanmiddag! Jewel: vandaag weer lekker gewerkt? Lelie: hihi, helemaal weer into roze, geweldig!! Doe je Ciara de groetjes? Kleintje: heb je alweer iets gehoord van de sollicitaties? Jessy: oh, eind juni mogen jullie pas weer, dat duurt echt nog heel lang............... Jullie gaan eerst toch nog tussendoor lekker op vakantie (heel misschien dan ook wel zo'n prachtig spontaan wonder )? Esser: schiet het al een beetje op met het nieuwe huis? Pat: trek je het nog een beetje, meid? De rest weet ik niet meer........... Hier gaat het super!!! Ik heb besloten om het bloedverlies dat er nog steeds is maar te accepteren zoals het is en gewoon heerlijk te gaan genieten. 9 juni hebben we de termijnecho en het afsluitende gesprek bij de gyn en hopelijk mag ik dan naar de vk. Straks ook nog kraamzorg regelen, allemaal zo'n gedoe......... Vanochtend heerlijk gezwommen met Amber. Ze vindt dat altijd zo ontzettend fijn en dan geniet mama natuurlijk ook. Ik krijg ook al best een buikje, vooral 's avonds zit mn broek toch echt niet meer lekker. Dat had ik met Amber ook al zo snel.
Oooo Majoo wat kan ik me goed voorstellen dat je je een slechte moeder voelt...maar dat ben je echt niet!!! gelukkig heeft maud er niets aan overgehouden, ik hoop dat je het snel van je af kan laten glijden. Nightelf wat goed dat je het bloedverlies kan accepteren en lekker kan gaan genieten!! Ik hoop ook te kunnen genieten vanaf volgende week. Verder gaat het hier goed, geen bloedverlies meer gehad en heb wel telkns een weeig gevoel zodat ik moet eten. En loop al meer dan een week in dezelfde broek(wel tussendoor gewassen natuurlijk) omdat dit de enige is die nog lekker zit en ik nog geen zw.kleding aan wil doen. En oooh Sooner ik wil jou en krisje eventjes een heeele dikke knuffel geven!!! ik voel me ten opzichte van jou toch echt wel een beetje schuldig...jij met je onvervulde 2e kinderwens en dan kom ik met een spontaan vond-het-wel-goed-met-1-kindje-zwangerschapswonder...kan me zo goed voorstellen dat dat zeer doet!! Ik kan alleen maar hopen en duimen dat dat jou ook zal overkomen!! Loesie wat fijn dat het weer lekker gaat met siem!! Veel plezier bij je vriendinnetje. Lelie jij ook veel plezier vanmiddag! Verder alweer alles kwijt...sorry..
Pat: het klinkt allemaal wel heel positief bij jou, hoor! Gaat helemaal goed komen. Volgens mij lopen we ook aardig gelijk op, toch? Hihi, staat zo mooi, mn nieuwe banner