Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Night volgens mij lopen we ook gelijk op, ik ben vandaag zoals op de vorige echo te zien was (was wel moeilijk te meten) 7 weken en 2 dagen, volgens mij dan uitgerekend op 27 december.

Ik vind trouwens ook dat je een hele mooie banner hebt!!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nightelf, mooie banner!!!!!

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nightelf idd erg mooie bannet

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, oh meid wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! En idd je bent geen slechte moeder hoor! Zoals je leest hebben andere moeders ook zoiets meegemaakt. Ruben viel een keer met z'n hoofd tegen de radiator aan, ik voelde mij ook zo ontzettend dom omdat ik hem niet beet hield, het ging niet hard maar dat was wel z'n eerste blauwe plek....je voelt je dan echt niet fijn. Maar het gevoel slijt idd, al heb je daar nu niet zoveel aan. Dikke knuff iig!!!
    En een ietwat vreemd gesprek ja........maar eerst dus de zaadtest afwachten. Misschien is het nu wel een heel andere uitslag.

Sooner, dikke knuff meid voor jullie!! We denken nog steeds aan je hoor en we snappen het heel goed. Liefs!

Jessy, ik snap dat het voor jou nu ook erg moeilijk is en vooral omdat je nu nog langer moet wachten. Maar bedenk ook maar dat je lichaam er klaar voor moet zijn, nu zou het zeker niet gelukt zijn. Voor de cryo tp ben je straks helemaal in topconditie en dan moet hij/zij wel blijven plakken! :) Ook een dikke knuff van ons!!

Esser, fijn dat alles er weer goed uit zag!! Beebej beweegt dus al flink :)
    En het einde van het klussen al bijna in zicht dus. Heerlijk straks in een nieuw huis! Succes nog de laatste weken!

Nightelf, goed van je dat je nu lekker gaat genieten! Die beeb zit gewoon goed te plek en blijft daar ook mooi zitten :) Toch wel leuk ook toch dat geregel allemaal weer. Kraamzorg regelt de verzekering hier (menzis) maar liever doe ik het toch zelf. Ik wil graag weer bij de kraamvogel is erg goed bevallen de vorige keer.
    Oh ja, en idd een mooie banner :D

Pat, fijn dat het bloedverlies bij jou nu helemaal over is! En jij nu dus ook lekker gaan genieten! Hoe gaat het met Amy?

Suus, oh wat erg van de hond van je zus! Het lijkt mij zo naar om je huisdier te verliezen en dan eigenlijk ook nog zo onverwachts. Ik kan onze hond soms wel achter het behang plakken maar missen kan ik hem echt niet. Sterkte meid!
    Oh ja, moest vanmiddag ook weer naar de tandarts (die lekkere vent :D) en nu weet ik zijn naam; S.tefan Veldhuis. Tenminste ik denk dat het de zoon van de tandarts is omdat ze wel op elkaar lijken. Misschien ken je hem wel.

Lelie, dus de blauwe mandjes maar teruggebracht.......en er nog wat leuks voor in de plaats gekocht? :D
    Dus al wel een paar kilootjes aangekomen. Hier zit er ook al wat aan en heb ook al echt een buik (maar is toch meer m'n vetrol ;)) maar dat komt ook omdat ik een paar weken echte vreetbuien had, niet normaal! Gelukkig nu niet meer en eet ik weer normaal.
    Leuk dat je naar Ciara gaat! Doe je de groetjes van ons?

Kleintje, en inmiddels al wat van je sollicitaties gehoord? Wel raar dat je van die ene niks meer hebt gehoord. Inmiddels ook al een vk gevonden?

Loesie, is Siem al weer een beetje zichzelf? ;) Ze kunnen echt 'vervelend' zijn he tijdens een sprongetje. Maar wel leuk om te zien wat ze dan weer geleerd hebben en dat ze ineens iets doen wat ze eerst niet deden. En heeft Siem nog lekker geslapen in de auto?

Hier gaat het goed. Vandaag weer 2 uurtjes gewerkt :D Moest wel lachen want ik was aan het strijken en ziet ze mijn buikje en zegt ze voor de grap, zwanger? haha.....euuuh ja :) ik wou ook niet liegen tegen haar en ik ben bijna 12 weken dus een geheim is het ook niet meer. Ze begon meteen over haar bevallingen van haar kinderen en dat die echt pijn deden en ze heeft het er de rest van de ochtend alleen daar maar over gehad. Maar wel een heel lief oud vrouwtje hoor :)

Nou ik ga nog even bankhangen en dan op bed. Morgenochtend weer zwemmen en dan mijn moeder van de trein halen. Die past zaterdag op Ruben want wij hebben dan een personeelsuitje van mijn vriend zijn werk. We gaan de hele dag naar Texel waar we oa gaan fietsen en met een garnalen visser boot mee. Ze hebben het over niet zulk mooi weer dus ben benieuwd.

Fijne avond nog allemaal :)

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    hmmm had iets getiept en nu is het weg........... Naja jullie krijgen vanavond wel weer aandacht. Ik ga nu werken.

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nightelf, prachtige banner meid!!
    Helemaal goed!

Pat, hoe gaat ie met jou? Wanneer heb je weer een controle staan?

@other girls, hoe gaat t met jullie?
    Hadden jullie nog fijne vakantie plannen voor de boeg?

Nog plannen voor dit weekend?
    Heb morgen een vrijgezellenfeest, (en mannetje natuurlijk ook) helemaal zin in! Joep blijft morgen heel de dag bij mijn ouders.
    Zondag de verjaardag van mijn moeder vieren, dus een leuk weekend voor de boeg.
    liefssss

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Pfffff, heb geen zin meer om te werken..........

Heb net wel gesprek gehad met mijn directrice. Ik krijg weer 4 weken betaald ouderschapsverlof! Dus kan ik weer 6 maanden thuis zitten.

Sollicitaties, Ik denk dat ik het allemaal ga uitstellen. Want na de zomervakantie is het nog 8 weken en dan ga ik al met verlof. En zeker om dat ik weer zo lang verlof heb kan ik beter bij mijn huidige werkgever blijven. En heb ook niet zo veel meer gehoord van mijn sollicitaties.

Gesprek met baas, Was goed gegaan. Hij was heel tevreden en weer wat nieuwe inzichten gekregen. Dus dat geeft me wel weer energie. Ook gaf de directrice aan dat ze erg positive verhalen hoorde over mijn werk........ Dat ik dat zelf dan weer niet in de gaten heb he en denk dat ik het niet goed doe........

Nou ik ga nog ff werken. Zondag lekker uit eten met vriendlief. Als verrassing voor hem. Was de laatste tijd wat wrijving tussen ons dus moeten even aan de relatie werken...........

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ow.... en misschien moeten we weer eens een meeting plannen. Ergens in juli??? net als vorig jaar??

9. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Heej heej,

Nu kan ik me hier dus ook melden. Ben op moederdag bevallen van onze prachtige dochter Syra Mila Isabella. Inmiddels is ze 6 dagen oud. Ze doet het super.

Ga hier gezellig meekletsen.

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heeeey Ingrid, WELKOM!!!!!!

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ingrid, welkom hier!!! :D

@meeting, jep dat moeten we even plannen ja!!!!!

Ik zal wel even wat dagen neerzetten:

11 juni: Lelie
    18 juni: Lelie
    2 juli: Lelie
    9 juli: Lelie

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    11 juni: Lelie, Suus
    18 juni: Lelie, Suus
    2 juli: Lelie
    9 juli: Lelie

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Meeting!!!!!!!
    Met de gezelligste dames van ZP!!!!

11 juni: Lelie, Kleintje, Suus
    18 juni: Lelie, Kleintje, Suus
    2 juli: Lelie, Kleintje
    9 juli: Lelie, Kleintje (liever niet)

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    11 juni: Lelie, Kleintje, Suus
    18 juni: Lelie, Kleintje, Suus, Jessy1983
    2 juli: Lelie, Kleintje, Jessy1983
    9 juli: Lelie, Kleintje (liever niet), Jessy1983

Jammer kan alleen 11 juni niet. Zijn we op vakantie. (ook leuk)
    Vind t wel superspannend want ken nog niemand. En volgens mij kent iedereen elkaar al!

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Meeting

11 juni: Lelie, Kleintje, Suus, Esser
    18 juni: Lelie, Kleintje, Suus, Jessy1983
    2 juli: Lelie, Kleintje, Jessy1983
    9 juli: Lelie, Kleintje (liever niet), Jessy1983

Jammer...........ik kan niet alle data...... :(
    De 2e en 3e data vallen precies in onze vakantie naar Kreta.
    En op de laatste data zijn wij met onze vriendenclub een lang weekend weg in NL; hotelletje, festival etc etc. Super gezellig allemaal maar wil toch ook eigenlijk graag aansluiten met jullie meiden!
    liefsss

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Enne...zaterdag 21 mei??:D kan ook :D

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zaterdag 21 mei gaan wij hier verven dus dat is niet handig.
    Ik ben 2 en 9 juli met vakantie dus vandaar mijn afwezigheid...

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Www kunnen ook een datum later in juli kiezen...

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Mij maakt het niet uit hoor.

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2520 Majo, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
    Haai meiden!!

Bedankt voor jullie lieve reacties :). Wel 'fijn' (beetje raar woord in deze context ;)) te lezen dat ik niet de enige ben.....
    Ook een dikke knuffel voor jullie en jullie kindjes want dit is echt NIET leuk om zoiets mee te maken :(. Janken wordt hier al iets minder, maar ben pas echt gerust als alles over een paar weken ook nog goed is. Dat krijg je met die rare zusters he ;):). (heb op neurologie gewerkt en je wilt niet weten wat je dan soms nog kunt krijgen een paar weken nadat je hard op je hoofd gevallen bent :$:().

Hmmm.... maar niet over nadenken (makkelijk gezegd........... ;)). 't Is ook gewoon.....ze is écht mijn allessie :). Mijn lekkere dingetje, mijn schattepetat, mijn hompiewompie ;), mijn wurmpie ;), mijn kleine vrouwtje, mijn meissie, mijn lekkere wijffie, mijn....nou ja......mijn allessie dus gewoon :). (maar dat snappen jullie natuurlijk allemaal, want dat hebben jullie ook natuurlijk met die van jullie (soms in de mannelijk versie dan)!

Sooner, voor jou een heeeeeeeeele dikke knuffel! Ik snap je gevoel o zo goed. Niet dat je daar wat aan hebt! Maar vindt het wel jammer dat je er daardoor niet zo vaak bent. Vind het leuk te lezen hoe het met jou en je práchtige dochter Kris gaat :).

Jessy, ook knuffel voor jou, tegenvaller zeg dat je tot eind juni moet wachten nu. Maar écht....voor je het weet is het zover, helemaal als je eerst nog lekker op vakantie gaat. Hoe is het met Siem? Begon ie nou al een beetje te draaien enzo?

Jewel, alweer wezen werken dus! Grappig he....die verhalen van oudere mensen :) Leuk dat je het nu inmiddels ook aan anderen kunt vertellen! Veel plezier op Texel morgen! Hopelijk zit het weer mee! Lekker gezwommen vandaag met Ruben?

Kleintje, wat fijn zulke goede berichten v/d directrice. En 4 wkn doorbetaald ouderschapsverlof, beterrrrrrrrr! Zou ik ook maar blijven voorlopig :). Enne....voortaan dus meer vertrouwen in je eigen kunnen, want blijkbaar zijn ze dus heel tevreden over je :cool:. Hoe is het eigenlijk met Maurits en zijn spreidbroekje?

Esser, leuke dingen voor de boeg zo te lezen, verjaardagen, vakantie komt eraan, weekendje weg....leuk leuk leuk. En beebje ook goed 'op termijn'....wat wil je nog meer....(w.s. dat je klaar bent met klussen en van je nieuwe stekkie kunt gaan genieten :)). Lukt het allemaal een beetje bij jullie? En hoe is het met Joep?

Nightelf, mooie banner :). Balen dat het bloeden door blijft gaan. Wel goed dat je het probeerd te accepteren. Wel moeilijk hoor en onzeker maakt het je vast stiekem toch :(.

Loesie, nog steeds alles goed met Siem? Heeft ie nog lekker doorgeslapen in de auto? Nog gezellig bij je vriendin?

Suus, hoe is het met je zus? Zo triest van haar hond :(. En jij? Hoe is het met jou? En Sophie? Doet ze alweer een stapje verder?

Lelie, jij gaat hard zeg! En lekker aan het shoppen geslagen dus :). Enne....voor meisjes heb je soms ook wel leuke blauwe kleertjes hoor.....om nog een heel klein beetje in die 'sferen' te blijven ;). Oh....en BELOOF me dat je idd Emma geen tel alleen meer laat....écht....het kàn zó snel gaan.... je kunt er niet tegen knipperen..... (sorry, maar angst zit er hier goed in....zie d'r iedere keer wéér gaan). Alles goed met the big Sister in spé?!

Ingrid, welkom hier kersverse moeder :). Hoe is het met jou en de kleine Syra? Lekker aan het genieten? Geef je BV/ FV? Kraambezoek al lekker op gang? Leuke kraamverzorgster? Geniet ervan Meis! Laat je lekker verwennen!

Pat, wanneer heb je de echo nou ook alweer? Alles verder dus wel rustig bij jou nu?! Spannend hoor! Maar broeken passen al bijna niet meer? Goed teken! En Amy gaat ook hard he? Heb je al met 'r op de fiets gezeten?

Hier ècht een pechweek zeg! Stond ik eergisteren toch ook niet nog eens met m'n voet in een gigantische spijker :$! Met beide voeten nota bene ;)! Tsja....hoe DOM kun je zijn :)! Eerst met ene hak klein stukje, trok m'n voet weg, zet m'n andere neer en wel ja....vol met de andere voet in een spijker. Ging er 1,5 tot 2 cm in! Ieks! (dwars door m'n slipper heen.....wat natuurlijk ook niet helemaal slim is....gaan slopen op je slippers met blote voeten ;)). Huisarts geweest en hele reutemeteut. (tsja....2e keer in 3 dgn bij de HA....hoewel ik liever 10 spijkers in m'n voet had, dan dat ik er met Maud had gezeten....maar goed...). Gelukkig geen tetanus injectie , ik spuit ook liever anderen dan bij mezelf, hihi :D. (was nog geldig van verre reis paar jaar geleden).

En gisteren....heb Maud nóóóit voorin de auto, altijd achterin, maar daar lag puin wat naar de gemeente moest.... kijk ik in m'n spiegel of alles goed ging achterin bij een rotonde, ineens een hele harde klap op m'n voorruit! Ik verschrikt kijken, zie ik heel veel water en een stukje ballon. Hadden kinderen een enorme waterballon op de auto gegooid terwijl ik langsreed. Schrok me het apelazerus. Nu was het een ballon, volgende keer een steen.... Tjee zeg....dit was me het weekje wel zeg! En vandaag....vrijdag de 13e..... HELEMAAL NIETS :). Gelukkig maar!

Deel Deze Pagina