Majo, het zit jou niet mee hè. Hopelijk heb je het voorlopig gehad. En ik denk idd dat ik lekker bij deze werkgever blijf. Zeker omdat ik tot de zomer nog voor 4 dagen betaald blijf terwijl ik er 3 ga werken. Zien we daarna wel weer. Zo vriendlief is werken. Moesten een aantal experimenten gedaan worden. Hij is al sinds kwart voor 7 weg. Morgen lekker samen uit eten! Mautje slaapt nu dus Jan ik ff relaxen.
majo, wat een ellende! AU!!!!!!! Snel weer vergeten en volgende week met vol goede moed de nieuwe week in!!! Vanaf 14 juli zijn wij 2 weken met vakantie Kleintje, alvast veel plezier morgen! Wij gaan over 2 weken samen eten, af en toe moet het gewoon gebeuren vind ik! Geniet! Wij rijden straks naar Brabant. Ons neefje is 6 geworden...eerst even langs opa en oma om daar een eitje te eten en daarna gelijk door naar het feestje. Jammer dat het weer niet mee zit...ik zie het al voor me; met tig man binnen zitten en lekker broeien Jullie allemaal een fijne zaterdag!!!! laters XXX
Majo... alles goed hier met de kleine Syra en mama! Mama is goed herstelt na de bevalling. Vandaag zelf al met de kleine meid een stukje gaan wandelen. Wil je lekker naar buiten dat je haar kunt showen... kom je niemand tegen :S Ik geef BV. Dit gaat ook erg goed. Dame heeft gisteren ruim uurtje gedronken waardoor ze gewoon 6 uurtjes, van 0.00 tot 6.00 heeft geslapen. De kraamzorg is morgen voor het laatst. Ga hun (heb er ook nog een leerling bij) wel missen hoor. Het is erg gezellig, lachen, grappen maken. Beide meiden zijn nog erg jong, maar doen het super!!! Kraambezoek begint ook op gang te komen. Deze week was wat drukker, voor volgende week staat er nog niet veel gepland... maar zal wel komen. Volgende week is papa ook nog jarig, dus dan hebben we zowiezo al drukke dag! Mag dus met overig bezoek wel iets minder zijn...
Meiden, even ego...... Sophie heeft vanavond voor het eerst los gelopen!! Zeker een meter of 5!! En, het staat op film, meerdere malen! Een kort filmpje staat op Facebook Ik ben zo trots op m'n kleine meid! Eindelijk met 1,5 oud heeft ze voldoende zelfvertrouwen om het echt te proberen. We zijn zooooo trots!
Susan... super zeg! Wat goed van de kleine meid! Als ze het eenmaal door heeft dan kom je handen tekort
Suus, JOEPIEEEEEE hoera voor Sophie!!!! Maurits is hier volop rond de tafel aan het lopen! Alleen kruipen op zijn knieeen en zelf gaan zitten kan hij nog steeds niet........
Idd Suus hoera voor Sophie Majo. Siem kan nu al zeker een maand op zijn zij draaien. En vrijdag kwam zijn eerste tandje. Dus we Hebben een mannetje dat behoorlijk van slag is. Hij hijst zich op aan me handen en wil het liefst staan. En is dol op ander eten als zijn fles. Het word echt een Binkje. Hij is zo zwaar. En lang. Gisteren kwam een vriendin van mij met haar kleine die is van augustus en die was lichter als Siem en niet veel groter. Ik denk dat hij nu zeker ruim 8 kilo is. Wel enorm trots op onze kanjer dat hij zo groot word
Super Suus!! Welkom, Ingrid! Hier verder even een snelle zwaai. Gaat hier niet zo lekker, het bloeden wordt nl meer en dat is natuurlijk niet zo goed voor het vertrouwen. Het is heel frappant, doe ik heel rustig aan, dan komt er niets (bv 's avonds en 'snachts), maar zodra ik bv Amber ga tillen, op het werk wat meer doe, dan wordt het bloed dus ook meer. Ik snap er echt niets van. Als het echt mis zal gaan, denk ik persoonlijk dat er toch ook de hele tijd bloed moet zijn en niet dit gedoe van nu Het is ook niet echt veel, heb aan een inlegkruisje wel genoeg, maar deze week toch maar eens even met de echo laten kijken........
Ff snel vanaf mn werk. Heb net even een collega met de laten kijken en er zit nog steeds een prachtig knipperlichtje , dus ik ben weer helemaal gerustgesteld. Fijne dag verder!
Lelie: Hihi, ik ben wat dat betreft wel erg blij met mn werk, dat dat zomaar even kan. Ik ben op het moment ook gewoon zo onzeker, bah! Ach, komt ook gewoon door de hormonen......... Ben jij al weer lekker aan het meisjesshoppen? Echt zo leuk, 2 meiden. Wij zijn thuis met 3 meiden en hebben altijd heel veel aan elkaar gehad (en nog steeds). Het is bij ons sowieso een grote meidenbende. Mn oma heeft 1 dochter, mn ouders 3 dochters en inmiddels ook 3 kleindochters.
Nightelf, Fijn dat alles goed is! Hier weer aan het werk na een druk weekend! Hebben de badkamer geschilderd. Er was wat stucwerk naar beneden gekomen en wat last van schimmel. Hopelijk werkt de anti-schimmel verf!
Antischimmelverf? Nog nooit van gehoord! Ach, als het maar werkt Nightelf, superhandig jouw werk zeg! Toch wel weer een fijne geruststelling maar tjonge, waarom blijft dat stomme bloed nou niet weg!! Grrrrrrrr. Hier alles prima. Ben weer op het werk waar ik echt TOTAAL GEEN zin in heb
Even snel vanaf mijn telefoon, internet ligt er al het hele weekend uit. Morgenvroeg hebben we de echo, word nu toch wel errug zenuwachtig.. Verder gaat het goed, misselijkheid begint ook al goed te komen. Ik laat morgen zo snel m6gelijk iets van me horen!!
Suus, ja dat bestaat! Van alabastine. Wij hebben een badkamer zonder raam en met slechte afzuiging dus last van schimpie Pat, ik duim voor je! En ben ook wel benieuwd