Pat, helemaal toppie!! Heerlijk nieuws.......... Idd, tijd voor een nieuwe banner? @hier en combinatietest; beebje is helemaal in orde! Geen verhoogde kans op hetgeen wat is onderzocht. Geeft toch nooit helemaal 100% garantie maar wel wat geruststelling. Vrijdag weer bij onze eigen gyn. een afspraak en bij de vpk. Oh, en de pretecho inplannen want we willen weer graag weten wat 't wordt. Beterschap voor de zieke kindjes!! En dames, goed blijven vasthouden aan jullie mooie buikjes hoor! liefsss
Esser, wanneer willen jullieveen pretecho gaan doen? Ik wil Ook graag ( en snel .....) weten wat het wordt. Maar echo bureaus doen een geslachtsbepaling vanaf 18 weken. En met de 20 weken echo weten we het ook. Dus ik zit nog in dubio want voor die twee weken eerder weten........ Moeilijk.
Pat gefeliciteerd meid. Nu genieten. En esser ook goed nieuws! Fijn dames. Hier weer even ego. Siem word steeds zieker. Vanmorgen naar huisarts geweest. Die zei dat t griep was. Hij had toen straks 39,5 en hij wil niet meer eten. Ik met mijn slimme kop fruit gegeven. Dit vond hij wel lekker. Nog geen minuut en het hele zooitje kwam eruit. Hij is echt zielig. We kijken het aan. Als hij zieker word en stopt met plassen ga ik de huisartsen post bellen. Dus hier een overbezorgde mama. ( wie had gedacht dat ik dt zou zeggen)
Jessy sterkte met Siem! Zo zielig als die kleintjes ziek zijn! Sinds wanneer heeft hij koorts? Pat: JAHHOOEEEE van harte meid met de goede echo! Heerlijk zeg!!! En kleintje, bij sommige bureau's kun je al vanaf 16 weken terecht! Dat scheelt dan toch wel weer!
Jessy: Sterkte met Siem, lijkt me erg rot als je dan zo machteloos moet toekijken. Pat: Hoera wat een fijn nieuws! En 8 juni alweer babygluren, heerlijK! Elin: Volgens mij vroeg je dit al een tijdje geleden maar Sara heeft 2 tandjes nu. Hoe is het met Olaf? Majo: Jeetje jij hebt enerverende weken achter de rug zeg, afspraak ziekenhuis, spijker in je voet, ongelukje met commode. Jeetje, even een dikke hug vanaf hier! Hier gaat het goed, volgende week naar CB dan weet ik Sara's maatjes ook weer maar ik denk dat ze qua postuur op Siem lijkt van Jessy. Ik denk namelijk dat ze ruim 8 kilo is nu. Ze is alleen nog steeds niet super lang volgens mij. Tis een echte lekkere bolel baby met van die vetrolletjes op haar beentjes haha. Morgen ga ik denk een voor het eerst een paar stukjes brood proberen. Wanneer deden jullie dat? Ze heeft nu namelijk nog erg veel honger na de flessen 's middags. En wanneer gaven jullie iets van yoghurt na het eten? En wanneer dronken jullie kleintjes water? Veel vragen maar omdat mijn 6 maanden afspraak bij het CB verzet was en ik volgende week pas terecht kan vraag ik het jullie! De ervaren mama'! Zal proberen weer een beetje meer bij te lezen en reageren. Liefs!
Wow, super Pat! Beterschap voor Siem. Hier onverwacht al weekend , Amber is nl ziek en had weer flinke koorts, dus net naar de ha geweest , maar gelukkig niets bijzonders gevonden.
Nightelf, beterschap voor Amber. Ik heb het vermoeden dat mijn weekend ook eerder gaat beginnen. Ben echt ziekig. Vanmorgen mijn ontbijt er uit gegooid en gistermiddag 1,5 uur geslapen. En nu zou ik ook niets liever doen dan naar mijn bedje gaan. Een van mijn collegas vroeg ook of het allemaal wel goed ging.......
Kleintje, beterschap! En Nightelf ook beterschap voor Amber! Zora, Faye lijkt dan ook wel een beetje op jouw meisje, ze woog met precies 6 maanden 8245 gram en was 69 cm. Ook veel vetrolletjes enzo Maar merk nu ze zit en probeert te kruipen (lukt alleen nog niet) dat ze veel meer beweegt. Dus komt vanzelf goed. Wij hebben Faye 2 weken geleden een broodkorst gegeten toen we zelf zaten te eten. Echt ideaal, ze zit er heerlijk op te smikkelen en wij kunnen rustig eten Daarna krijgt ze haar groentehapje. Het is dus niet echt een boterham nog, en we geven het dus ook nog niet om de goede tijd Maar die korst zorgt wel voor veel afleiding en een zeer tevreden meisje Ook proberen we af en toe een slokje water, diksap of rooibosthee, maar ze vind het allemaal vies. Probeer haar nu iedere dag wel een slokje water te laten drinken maar dat gaat met veel moeite. Bij mij zei het cb dat we pas vanaf 9 mnd écht haar iets anders moesten laten drinken en vanaf dan ook echt brood als een maaltijd. Ik zou 't gewoon proberen als ze nog honger heeft! Yoghurt hebben wij nog niet geprobeert, maar dat is meer omdat ik het niet in huis heb standaard en steeds vergeet te halen
Sinja, Maurits at pas met 10 maanden echt een boterham en drinken (naast melk) ook pas daarna. Nu slurpt hij zijn tuitbeker helemaal leeg bij zijn fruit en koekje. Dus komt vanzelf. Maar aanbieden is nooit verkeerd.
Zo, nu even tijd voor een uitgebreidere reactie, Amber ligt nu nl lekker te slapen. Kleintje: beterschap!!! Hopelijk voel je je snel weer de oude. Zora: wij gaven Amber vanaf ongeveer 7 maanden een broodkorstje om te sabbelen (kun je het beste niet supervers brood voor gebruiken, dan kan ze zich verslikken) en vanaf ongeveer 8 maanden zijn we echt begonnen met eerst 1/4 boterham 's middags (droog of met een beetje boter) en dan water of rooibosthee erbij. Vandaag is onze trouwdag (alweer 4 jaar getrouwd) en manlief kwam gisteren van zn werk thuis, al heel sneaky door de garage (doet ie anders nooit) en vroeg of ik even iets van boven wilde halen. Ik kwam weer terug naar beneden, lag er bij Amber op de kinderstoel een prachtig boeket bloemen met een heel lief kaartje. Had hij dus namens Amber een boeket bloemen gekocht, zo lief! Amber heeft nu gelukkig geen koorts meer (lang leve de pcm), dus hopen dat het zo blijft en dat ze snel weer opknapt. Ben echt 1000000 x liever zelf ziek dan mn kleine schat
Bedankt meiden, ik ben al een stuk wijzer nu. Begon al bang te worden dat ik te langzaam was met brood haha. Maar Maurits dus pas met 10 maanden brood, dan heb ik nog wel even. Kleintje en Amber beterschap!
Idd kleintje en amber beterschap. Jeetje zou t heersen? Siem heeft nog steeds koorts vanaf maandag avond al. Nu had hij weer 39,3 van mij mag t nu wel beter gaan met onze kleine man. Maak me eerlijk waar ontzettend zorgen. Zelfs met paracetemol blijft het rond de 38 en je mag volgens de bijsluiter en huisarts niet meer als 3 gebruiken. Maar dit is zo zielig. X
Jessy, bij mij zijn het puur zwangerschapskwalen. Maurits vreet aandacht en slaapt slecht door de spreidbroek. En dat resulteerd bij mij in oververmoeidheid. Maar ik denk dat ik vrijdag misschien thuis blijf. Kan ik mooi de hele dag slapen. Gaan jullie ook zo babyboom kijken?
@ babyboom: ja dat staat zeker bij ons op het programma Heb er zin in! Kleintje, ik ben ook erg moe hoor. Is ook niet niks...we hebben er nu ook een kleintje bij en dat kost ook veel energie! Ook met mijn hoofdpijnaanvallen erbij maakt het niet makkelijker. Ik ga weer op de bank. Tot morgen.
Lelie, heb je al aan de vk kunnen vragen waar de hoofdpijn vandaan kan komen. En vooral wat je er aan kan doen? En moet zeggen dat ik het toch onderschat heb hoor, mama en zwanger.
Heej heej, Ben ook babyboom aan het kijken. Schrok ervan hoeveel stellen toch medische hulp nodig hadden. 47 van de 100 stellen... poeh poeh! Wist dat veel mensen hulp nodig hadden maar daar bij babyboom zijn het er idd wel erg veel. Boterhammen ed... nog geen idee. Syra drinkt nog lekker aan de borst! Ze doet het trouwens super! Ze woog bij de geboorte 3320. Daarna afgevallen naar 2980, daarna 3060, 3150, 3265 en vandaag woog ze gewoon 3390!
Kleintje en lelie wat klote dat jullie je dan toch zo voelen. Ik kan me voorstellen dat een tweede zwangerschap wel meer op breekt als bij een eerste. Je kan veel minder rust nemen als er al een klein ukkie in huis rond loopt. Maat t blijft t mooiste wat er is. Een wondertje!
Het is niet altijd even makkelijk. Ik kan niet even op de bank gaan liggen of mijn hoofd op stand nul zetten ofzo.. Ik heb het ook best onderschat..maar goed aan alles komt een eind he Ik denk niet dat de vk een oplossing heeft voor mijn hoofdpijn, ze zal wel zeggen dat ik pijnstillers in mag nemen...mag maandag weer. Babyboom was ouderwets gezellig. Sommige verhalen waren best ingrijpend. Zoals bij een stel die hun kindje zijn verloren met 22 weken. Op zo'n moment word ik daar best onzeker van.... Vond het ook grappig om bekende gezichten weer te zien. Toevallig vanavond het o zo opvallende stel.... 3 jaar geleden kwam ik hun tegen in de wachtkamer....hij natuurlijk met zn hoedje op haha Okee meisjes, ik ga naar boven....spreek jullie morgen wel. Doeiii