Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    #241 Esser, 28 okt 2010
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
    He ladies,
    Toch er eens even voor gaan zitten voordat ik dadelijk m'n bedje in duik! Hoe is het met jullie allemaal hier?
    Fijne feestende mama en kindjes hier gehad! :D Meiden wat gaat het toch snel! Blijf me daar over verbazen; hebben jullie dat ook?

Suus, las ik nu dat je erg bedroerd bent nu? En met sophie en het spugen heb je ook heel wat te stellen gehad zeg!! Arme jullie!

Jewel, lekker weg naar het land van bartje! Geniet ervan!!!
    Vind de omgeving daar super...... Zijn nog niet zo lang geleden met z'n 3tjes naar 't Hof van saksen geweest. Was genieten!

Kleintje, woehoe!! Jij en een hippe bril = moet gaaf zijn!! Wel showen hoor met een kiekje als je 'm hebt! Enne, mee liften kan natuurlijk altijd met meetings. :p Of misschien gaan Joep en ik ook wel met de trein als we in de regio utrecht gaan afspreken. Kan zeker net zo makkelijk zijn!

Nightelf, hoe is het met jullie eigen speelgoedwinkel? Amber bedolven onder het speelgoed? Heeft ze een kado gehad waarvan je nu al kan zeggen dat ze dat kado wel heeeeeeel erg leuk vindt?

Lelie, je meisje bijna met een bekkie vol tandjes lijkt het haast!! Toch? Hoeveel heeft ze er nu?

Enise en Ciara; hoe waren de echo's?!

Hier vanmiddag geshopt voor een jurkje maar niet geslaagd :x
    Morgenochtend nog maar eens even wat shoppen. Zaterdag gaan manlief en ik nl een verrassings-weekend weg, geheel georganiseerd vanuit zijn werk! Bedoeld voor alle managers en directors, incl aanhang. :D We moeten ons 's middags melden en inchecken bij het Krasnapolsky Hotel in Amsterdam, (met dresscode; kostuum en chic) en vervolgens..........weten we helemaal niets! We hebben de overnachting erbij maar verder is alles nog een surprise, dus we zijn erg benieuwd. Joep gaat bij mijn zus logeren, zuslief is helemaal enthousiast en heeft er al zin in!
    Dit weekend ben ik er dus verder niet om te buurten. ;)
    liefs!

oh, en Joep is morgen al weer 10 maanden! We gaan ook richting de 1!

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Meeting

13 november : Lelie, Nightelf, Esser
    14 november : Lelie, Esser
    20 november : Lelie, Suus, Nightelf, Esser
    21 november : Lelie, Esser
    27 november : Lelie, Nightelf, Kleintje, Esser
    28 november : Lelie, Kleintje,
    11 december : Lelie, Suus, Kleintje, Esser
    12 december : Lelie, Suus, Kleintje, Esser

Heb 'm ook even ingevuld!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    JOEPIEDEPOEPIE, JOEP is 10 maanden!!!!!!!

Esser, heel veel plezier dit weekend.

En ik ga zo bellen naar het ziekenhuis...... SPANNNEND!!!

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kleintje, spannend! Je zou wel in gesprek zijn nu:D SUCCES!

Esser...wat rete gaaf!!!!!!!!!!!!!!!! Een surprise weekend!!!! Oh heerlijk hoor!!! Jullie zijn dan eventjes vlakbij ons:D Heel veel plezier en maandag verwachten wij een uitgebreid verslag:p

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    potverdikkie doet de thuis telefoon het weer niet en ben ik mijn mobiel kwijt.....

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kwijt? Hoe ken dat nou?!:(
    Moet ik je even bellen zodat je m kan horen;)

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heb mijn vriend even laten bellen. Hoorde hem niet. Bleek hij beneden in de fietsen schuur te liggen in het mandje van de kinderwagen.

Maar ik heb gebeld!!!! En we hebben een afspraak op dinsdag 7 december!!!!!! We zouden ook al over 2 weken kunnen maar dat vond ik iets te vroeg.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, wat fijn 7 december al! Het aftellen is begonnen!!

@hier: ben idd ziek maar wel aan t werk. Ik zal wel moeten......:( Gisteren hele middag/avond diarree gehad, 's avonds ook nog gekotst wat eigenlijk wel opluchtte omdat ik de hele dag al misselijk was, alleen na het kotsen had ik keelpijn. Heb wel een goede nachtrust gehad en vanmorgen voelde ik me niet meer misselijk, nog wel diarree en mega keelpijn. Heb me naar mn werk gesleept en op zich gaat het wel, hoewel ik wel zeer traag ben vandaag. Heb nog wel antibiotica voorgeschreven voor mezelf want heb gewoon een keelontsteking; dat voel ik heel duidelijk! Praten, slikken, kuchen; alles doet pijn in mn keel en het trekt ook naar mn oor. :( Nu gewoon hopen dat de dag snel voorbij gaat want liggend voel ik me het best. En natuurlijk hopen dat ik geen diarree aanval krijg tijdens mn patientenbehandeling.....

Dit is wel goed voor de lijn want ik ben sinds gisterochtend toch zeker 1.4 kilo kwijt!! Alleen is de manier waarop niet echt de juiste......

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, hoe is het verder gegaan vandaag? Nog enigzins het kunnen trekken op 't werk?

Kleintje, thanks! Joep stond vandaag in zijn box flink te swingen dat hij zich helemaal alleen kan optrekken en kan staan. ;)
    En wiehoe!! Jullie afspraak staat! Helemaal top.
    Nu aftellen geblazen. ;)

Lelie, thanks. :) :) We zijn erg benieuwd! Zal maandag zeker verslag uitbrengen hier!

Kom verders alleen nog even zwaaien hier. Morgenochtend thuis nog even in de weer en tegen 13.00u. vertrekken we richting Amsterdam. Ladies, fijn weekend voor jullie!
    liefs

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, veel plezier vandaag!! We horen wel hoe het is geweest!

@hier: de werkdag heb ik volgehouden, zeker naarmate de dag vorderde, voelde ik me ook stukken beter! Nu weer helemaal de oude :D

Heb ook nog ff een fotootje van Sophie gemaakt vanmorgen:

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, mooi dat je je weer stukken beter voelt! En een super pica van Sophie!! Nog heeeel even en ze is 1 jaar!

Ben d'r weer van tussen! Doegggggggggg

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kom ook ff snel zwaaien!

Ben druk in de weer in de keuken met de voorbereidingen om allerlei lekkere hapjes te maken en taart. Morgen komt nl nog veel verjaardagsvisite voor Amber.

Esser: heel veel plezier!!!

Kleintje: oh, het aftellen is begonnen!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Buddy-nieuws van Sooner:

Hi meiden, hoop dat alles goed met jullie is. Hier begint de zon te schijnen, figuurlijk dan :) Doen jullie de groetjes op zp? Ik kom binnenkort weer mee kletsen! Gr Sooner

Sooner, we wachten met smart op je gezellige berichtjes!! :D:D

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah sooner, wat leuk om iets van je te horen!!!!!!:)
    We missen je!!!!!!

Liefs

Ohja, weet iemand al iets van Enise haar echo??????

Van Ciaar weet ik het al:D

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    even een ego bericht.....

Moet morgen weer werken na een week vakantie en ik heb er totaal geen zin in :(. En morgen gaat Maurits naar de nieuwe opvang en ik maak me zo'n zorgen of het allemaal wel goed komt. Heb wel alles in zijn schriftje geschreven maar de leidsters kennen hem natuurlijk helemaal niet. OH wat maak ik me druk....... Hoop dat ik morgen een beetje kan werken. Denk dat ik maar ga slapen..... Dan kan ik me tenminste niet meer druk maken.....Zucht.....En ben bang dat we de verkeerde beslissing genomen hebben om over te gaan naar een andere opvang omdat de oude eigenlijk wel goed beviel. Maarja deze beslissing hadden we al genomen voordat Maurits naar de eerste opvang ging...

nou weltrusten...... einde ego bericht!

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Dag meissies, daar ben ik dan ff.
    Rustig beetje opbouwen en af en toe mee kletsen.

Och wat heb ik veel nieuws gemist.
    En al de 1e verjaardagen van jullie lieve beebjes.
    Van harte gefeliciteerd!!!!

Ik zal ook snel ff het meetinglijstje aanvullen deze week.
    Ik probeer zeker van de partij te zijn.

Ik heb veel aan jullie gedacht de afgelopen tijd en jullie ook zeker gemist hoor waterlelie!!

We gaan weer lekker beppen!

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heeey sooner!!! je bent online!!! HAAAAAAI

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ff snel een berichtje van mij!! De 20 weken echo is helemaal goed gegaan.. Ze is helemaal gezond!! Jaaaa het is weer een meisjeeee hihi :) We zijn er super blij mee!!!

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    gefeliciteerd Enise, alweer een lief meisje voor jou.
    Wat geweldig.
    Wat weer fijn dat de echo goed is gegaan, toch altijd weer spannend he!

Hoi Kleintje, hebben we elkaar net gemist gisteren he!

Hey meiden, hadden jullie alweer een datum geprikt voor onze meeting?

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #260 Majo, 1 nov 2010
    Laatst bewerkt: 1 nov 2010
    Hellodieeeeeeeeeee!!

Kleintje, hoe ging het vandaag bij de nieuwe kdv? Hopelijk is alles meegevallen en heb je een beetje kunnen slapen vannacht en je op je werk kunnen concentreren? Enne....ben jij een echte taartenbakster?? ...... toffee-banaantaart? Klinkt hééééérlijk :) Hmmmmmm.... En wat fijn dat het met Maurits z'n eczeem nu goed gaat zeg! Je had het trouwens over toevoegen aan hyves...helaas....heb geen hyves! Wel gehad, maar nu al 2 jr denk ik niet meer. Werd een beetje gek van mezelf destijds...keek er veel op en voor ik het wist was m'n hele avond voorbij. Ook werd ik een beetje kriegel van alle verzoeken van mensen die je toevoegen om maar zoveel mogelijk 'vrienden' te hebben. Vervolgens was ik vriend nr zoooooveel en hoorde je niks meer van ze. Toen maar besloten om 'm op te zeggen. Maar zit erover te denken er toch maar weer één aan te maken....maar denk eerst nog ff verder...

Jewel, hoe was jullie weekendje weg?

Nightelf, heb je nog leuke spam van Amber haar verjaardag? Een leuke taartfoto ofzo :D?

En Esser? Joep ook alweer de 10 mnd gepasseerd! Wat gaat de tijd toch snel zeg! Ook een leuk weekend gehad in A'dam? Wat hebben jullie nu allemaal gedaan op het surprise weekend?

Suus, gelukkig weer aan de beterende hand.... en wat een schatje is die dochter van jullie toch. En BIJNA :) 1 jaar....al druk bezig met de voorbereidingen?

Enise, alweer een meisje! Gewéldig, wat óntzettend leuk zeg :)!! En wat fijn dat de 20 wkn echo goed was!

Hey Sooner....hoe is 't met je??

Hoest met de rest???

Hier de 4-generatie foto gemaakt vorige week :). Moesten eerst wel even een 'klaagzang' ;) doorbreken bij m'n oude oma van 98 jr over dat ze niet goed kon 'afgaan' en dat haar kleren zo wijdt zijn (weegt ook nog maar 38 kg, maar is ook maar een klein vrouwtje van +/_ 1.50 mtr). Uiteindelijk is het wel gelukt met de foto gelukkig.
    Hier ook wat moois....manlief vond vorige week dat ik 'verslaafd' was aan zp ;), dag later vraagt ie (héél serieus en gemeend) of ik niet nog 'iets' op de comp. moet doen, zp kijken ofzo..... Vond het al behoooooooorlijk verdacht............bleek.....er was voetbal op en dat wilde hij graag zien :$. Mooie grapjas.....praat ook maar net zoals het 'm uitkomt!

Deel Deze Pagina