Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh Nigthelf, krijg zo nog een brok in mijn keel als ik je verhaal lees............... :( Wat een verdriet.......
    En gister het vruchtje ook al verloren.....jeetje, dat moet wel zo verdrietig zijn. Ik hoop ook zo voor je dat een curretage je gespaard blijft..... Ik wil je voor vandaag, en je man en Amber toch nog een warme en zonnige dag toewensen. Geniet van elkaar meid. Veel sterkte en goed dat je de komende tijd ook aan jezelf denkt.
    Veel knuffels voor jou!
    liefs

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Och lieverd toch...:( Weet ook even niks te zeggen....vind het zo sneu voor jullie! Hele dikke knuffel voor jullie.

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, wat een verdrietige situatie is het toch...en dan is nightelfman ook nog ns jarig vandaag. Hoe dubbel... Ik hoop dat de curretage niet nodig zal zijn en de pilletjes hun werk voldoende doen. Moet je anders geen ijzertaletten innemen als je zoveel bloed verliest?
    Neem idd maar even goed de tijd voor jezelf en elkaar. Heel veel sterkte!

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, ik heb hier ook geen woorden voor. Wel goed dat je thuis blijft van je werk. Kan je alles even op een rijtje zetten want dit is niet niks. Eerst de onverwachtte blijdschap die nu eindigd in intens verdriet. We zijn er voor je!

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ooh nightelf...ik lees het nu pas...wat verschrikkelijk!!
    Alle echo's lieten tot nu toe zien dat er een hartslag was en dan ga je uiteindelijk de bloedingen accepteren en dan gebeurd dit :(
    Ik vind het echt vreselijk voor jullie, heb er geen woorden voor...

Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen de komende dagen/weken en een hele Dikke Knuffel.

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jeetje Nightelf...lees het ook nu pas...
    Heb je vanmorgen op hyves nog gefeliciteerd met je man terwijl ik gewoon nog helemaal van niks wist...

Wat ontzettend erg voor jullie!!!! Al die onzekerheid, al die echo's, toch weer goed, toch weer bloedverlies, het heen en weer geslinger van hoop naar vrees....dan uiteindelijk het accepteren en dan dit...

Tranen in mijn ogen, ik vind het zo erg!
    Dit had gewoon nooit mogen gebeuren, zo'n wondertje en dan wordt het zo bruut afgenomen...

Een hele dikke knuffel voor jou!!!!!!

Ik ben hier op het moment niet zoveel, veel pijn...
    Ik kan 11 juni op zich ook wel, moet even kijken of het lichamelijk wil.
    7 juni moet ik naar reumatoloog, kijken wat hij/zij er van zegt!

Siem is op het moment 's avonds erg van slag, dus daar erg druk mee...tandje/sprongetje, ik weet het niet. Overdag is hij supervrolijk, maar zodra hij 's avonds in bedje wordt gelegd is het mis...ook al is hij moe.

Hij is nu van 15.00 t/m 20.15 wakker geweest...en gewoon hetzelfde ritueel als altijd, maar op de één of andere manier is het nu niet leuk...

Herkent iemand dat?!

Fijne avond meiden!

En sorry voor ego naar nightelf!

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nightelf, sterkte met de komende dagen samen, dag lieve vlinder.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nightelf, op het verlengde wachtbankje schreef je dat hier je verhaal stond dus ik kwam maar ff hier kijken...
    Wat ontzettend verdrietig :(

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nightelf ik kan er echt om huilen als ik je verhaal hoor! Wat verschrikkelijk. Maar idd groot gelijk dat je even rust neemt en niet gaat werken. Dat heb je ook zeker nodig om
    Alles op een rijtje te zetten
    Ik wens je ook vanaf hier onzettend veel sterkte meid!

10. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ben ik weer met een vraagje. Ik had woensdag ongesteld moeten worden en werd het niet dus had er een testje tegen aan gegooid. Niets natuurlijk. Vandaag nog niet ongesteld. Dacht doe nog maar een test want ik ben echt nooit zo lang overtijd. Weer negatief. Ook geen klachten dat ik ongesteld ga worden. Normaal moet ik heel veel naar t toilet. ( sorry voor het praatje) en heb ik pukkels en trek in chocolade. Geen van dit alles. Kan het zijn dat mijn cycles van slag is van de punctie vorige maand. Ik snap er zelf helemaal niets van. Ik heb een echo op dag 12 gehad om te kijken of we een tp konden krijgen en toen zat me ei er al. Dus volgens mij is die gewoon gesprongen. Ik ben echt nog nooit zo lang overtijd geweest. Meestal een paar dagen van te voren al bruin verlies en als we vrijen begint het vaak opeens. Dit zelfs niet.
    Iemand ervaring mee. Weet iemand hoe dit kan. Ik word hier zelf helemaal gek van

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, hoor wel vaker dat een cyclus can slag is na een mislukte poging. Miss heeft t ook een tijd geduurd voor je eigen Rini's gesprongen, langer dan normaal bijv. Als je je echt erg onzeker erover voelt, moet je anders even het zkh bellen morgen.

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Kan ook nog van na de zwangerschap komen. Mijn eerste cycli na de zwangerschap waren erg lang. Rond de 33/34 dagen terwijl ik er ook had van 24 dagen.
    Hopelijk snel ongi en kun je weer verder.

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Vanmorgen weer naar de gyn geweest en gelukkig is alles op een paar kleine stolseltjes na weer schoon. Hij verwacht dat het bloeden nog een week of 2 duurt en zodra het is opgehouden, gaan we weer een afspraak maken bij de fa. Hij vond het eerst beter om eerst een menstruatie af te wachten, maar dat kan bij mij nog wel een eeuwigheid duren, dus dit was ook een goede optie, vond hij (dit was niet mn eigen gyn, dus hij wist dat allemaal niet). Ws zijn we dan zo weer 4 tot 6 weken verder voor we weer kunnen beginnen en hopelijk is het dan ook weer snel raak.

Het lukt ons ook aardig om het een plaatsje te geven, hoewel ik nog wel om het minste of geringste moet huilen :). Het scheelt denk ik ook wel dat we Amber natuurlijk al hebben, dus daar hebben we veel afleiding van. Die begint ook steeds meer te babbelen, zo grappig. Als ik vraag of ze een broodje wil, zegt ze altijd gelijk 'kaas', 'kiep' of 'appetoop'.
    Ze eet op het moment echt vreselijk slecht, hooguit 1 boterham per dag en een paar happen warm eten. Haar fruit eet ze wel goed, maar melk drinken is drama, hooguit een paar slokjes per dag. Ws is dat gewoon weer een fase en gaat het snel weer over.

Jessy: geen idee of dit van de punctie kan komen, anders volgende week nog een keer testen?

Ik zal zo ook nog even het lijstje van de meeting opzoeken.

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Meeting

11 juni: Lelie, Kleintje, Suus, Esser, Jewel
    18 juni: Lelie, Kleintje, Suus, Jessy1983, Nightelf
    2 juli: Lelie, Kleintje, Jessy1983, Nightelf
    9 juli: Lelie, Kleintje (liever niet), Jessy1983, Nightelf

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nightelf, fijn dat het er goed uit zag, en dat je iig geen curretage hoeft. Mooi dat je nog even lekker vrij bent, kun je lekker extra van Amber genieten en het proberen een plaatsje te geven. Lekker huilen wanneer je er zin in hebt ;) Veel sterkte nog meid, ik vind het zo erg voor jullie :(
    Hopelijk duurt het bloeden niet al te lang meer zodat jullie ook weer verder kunnen met de behandeling.

Amber begint dus al echt te babbelen :) Zo leuk zeg! En het zal idd wel een fase zijn dat ze nu wat minder eet. Ik merk het nu ook aan Ruben. Hij eet minder dan voorheen. Ach zolang ze het zelf aangeven zal het wel goed zijn. Als ze honger hebben zullen ze het vast wel laten merken ;)

Jessy, zou idd wel door de behandeling enzo komen dat je nog niet ongi bent. Je lichaam moet misschien wel even herstellen van alles? En je bent ook nog niet zo lang geleden bevallen dus dat kan ook meespelen. Maar wel vervelend dat het niet doorbreekt, jullie willen nu ook wel verder. Hopelijk duurt het niet lang meer!
    Hoe gaat het nu met Siem?

Loesie, wel herkenbaar hoor. Ruben heeft dat ook met fases gehad. Maar dan overdag ook wel dat hij niet sliep. Dan ging het een week goed en dan was het weer mis, wat we ook deden. Wij hebben het geaccepteerd (al gaat hij daar natuurlijk niet beter van slapen ;)) maar voor ons zelf gaf het wel meer rust. Maar Ruben heeft vanaf het begin altijd slecht geslapen. Pas vanaf dat hij 13 maand slaapt hij eindelijk goed, overdag en snachts. Maar zo zal het met Siem vast niet gaan ;) Een tandje kan idd ook erg vervelend zijn voor ze en vooral savonds kunnen ze daar erg last van hebben.

Zoe, hoe gaat het eigenlijk met jou meid? Lang niet wat van je gehoord! Alles goed met Mees en de beeb in de buik?

Hier gaat het goed! Alweer 13 weken! Voel mij super, nergens last van. Ben vrijdag ook weer te sporten geweest. Ben blij dat ik gegaan ben want ik miste het wel hoor. Wel wat spierpijn gehad (was ook alweer 4 weken geleden dat ik wat gedaan heb:)) maar zo'n lekker gevoel weer. Twee keer pumpen in de week vind ik wat te zwaar dus ga nu 1 les pump en 1 les basic gym in de week doen. Basic gym is wat 'simpeler' en komt geen gewicht of springerij bij.

Nou ik ga hier nog even wat wasjes ophangen en opruimen en dan nog even op de bank met een boek (vaste prik :D)

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    :$ Owh nee toch, lieve lieve nightelf... ik lees het nu allemaal pas!! Wat ontzettend naar en oneerlijk allemaal zeg! Zo groot als het wonder was van jullie lieve vlindertje, zo groot is jullie verdriet nu :(. Een hele dikke knuf voor jou en je hummie! Ik denk aan jullie en hoop dat het gauw allemaal een plekje krijgt. Wel heel goed dat je de komende weken tijd voor jezelf neemt om alles te verwerken. Gelukkig heb je wel afleidingen door jullie práchtige Amber die al zo lekker begint te babbelen :). Hopelijk voelen jullie je gauw beter en kunnen jullie over een paar weken weer met frisse moed verder de mmm in. Liefs!!

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haai Meissies!!

Ben d'r even niet zo vaak, druk druk druk en nóg drukker hier met verbouwen!

Alles even teruggelezen van afgelopen week.....

Esser, Hoera voor goede combitest :)

Suus, Hoera voor 2e goede echo :) Hoe gaat het met het loslopen van Sophie eigenlijk?

Lelie, Hoera voor 2 dgn hoofdpijnvrij (las ik op vw ;))

Loesie, kl*te dat je nu zoveel pijn hebt en Siem ook even niet zo lekker in zijn velletje zit :(

Ingrid, lekker aan het genieten van jullie zonnestraaltje :)

Kleintje, best zwaar dus toch...zwanger zijn en een kleine rond hebben huppelen...pak je rust waar je kunt. Maar dan niet té lang weer slapen he ;)!

Jewel, 2e adresje met werk erbij dus? Oud mannetje die veel rookt? Bah! Maar oud dametje wel leuk :). En weer gaan sporten....wat is dat ook alweer....sporten...?? Hmmmm....hier eigenlijk ook weer hoogtijd dat ik dat eens ga doen!

Zora, Sara dus wisselend met eten. Geeft niets hoor, hoeft op deze leeftijd nog niet zo heel veel te eten naast de melk. Is meer nog bijvoeden en proberen.

Jessy, rot van overtijd zijn en niet weten waardoor :(. Hopelijk gauw ongi of stiekem toch ineens een positest. Tsja...dan hoop ik natuurlijk het tweede. Maar dit is niks...dat onzekere...

Sooner, hoe is het met jou en Kris?

Pat, hoe voel jij je? Al kwaaltjes? Wanneer volgende echo? En wanneer nieuwe banner?

Nightelf, nogmaals een knuf meid!!

@Meeting, kan d'r nog niks zinnigs over zeggen...heb m'n rooster van juli nog niet :(.

@Hier, druk druk druk en nog drukker met verbouwen. Kaart (uitnodigingen) voor Maud haar 1e verjaardag gisteravond gemaakt en besteld, komt hopelijk morgen of overmorgen binnen :). Afgelopen 3 nachten voor eerst in 1,5 jaar weer nachtdienst gehad. Was op zich best te doen. Alleen wel iets minder goed slapen met ons kleine dametje overdag in huis. Gelukkig ging ze gisteren met Papa een dagje op stap zodat Mama hele dag kon maffen ;). Woensdag en Donderdag wordt nieuwe keuken geplaatst. Dan ga ik v/h wknd de laminaatvloer leggen en hopen we voor Maud haar verjaardag beneden weer alles klaar te hebben. Wordt in elk geval wel beter dan 't was :). Maar meisjes...wat leven we op het moment in een EEEEEEEENORME PUINZOOI zeg!! Al een week geen keuken en geen laminaat mee in huiskamer. Alle meubels staan als een pakketje bij elkaar in midden v/d kamer en de nieuwe keuken staat er ook al 4 dgn in enorme dozen tot aan plafond. Ben zóóóó blij als het strakjes eindelijk klaar is allemaal!

Goed....nu naar bed hier....beetje bijslapen na de nachtdienst. Vandaag maar 3,5 uur kunnen slapen omdat een installatiebureau eer vanalles kwam doen hier mbt omleggen leidingen enzo....

Terusten!!

18. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey meiden,

ben ene tijd niet geweest en lees nu het bericht van Nightelf.
    Vreselijk lieverd dat het mis is gegaan.
    Het blijft toch altijd pijnlijk.
    Geef het idd maar de tijd omn te verwerken.
    Wel heerlijk dat Amber voor genoeg afleiding zorgt.
    Dikke knuffel voor jou.

Gaat het met alle andere zwangeren goed?

Jessy, ik denk zeker dat het komt doordat je cyclus van slag is.

Even een update.
    De onderzoeken vorige week gingen goed en er is gelukkig niks geks uitgekomen.
    Wonder boven wonder heeft Dane opeens geen last mee van rochelen :(:(:( heel vreemd.
    Het eten ging dus al een stuk beter.
    Gister naar Pre logopedie geweest en wat blijkt nu....Mannetje eet gewoon een stuk banaan uit de vuist, en een boterham aan een stuk hapt hij zelf vanaf.
    Dus niet meer soppen, geen stukjes meer van 1x1 cm. Mannetje kan het goed "zelluf".
    Ben zo trots.

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van zijn 1e verjaardag!!! Zo leuk.
    Zaterdag is het zover.

Zelf heb ik afgelopen vrijdag mijn laatste dag gewerkt bij mijn huidige werkgever.
    Een waardig afscheid met bloemen en cadeaubon hahah.
    Volgende week woensdag start ik op mijn nieuwe werkplek.
    Meteen 5 volle dagen er tegen aan.
    Ben eens benieuwd.

Liefs C.

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2639 Majo, 24 mei 2011
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
    Rustig hier... Zwaai zwaai naar Sooner onderin mijn scherm :)

Ciofi, wat goed van Dane zeg :). Toppertje! Ja, leuk he...dé voorbereidingen voor de eerste verjaardag :). Hier ook volop (tussen de bedrijven door) bezig :). Verjaardagsuitnodiging is SUPERLEUK geworden :) (vinden wij) ;)!!

Doegie maar weer!!

Oh ja....mannetje is gisteren naar zkh geweest voor semenopwerktest.....ben benieuwd....8 juni afspraak gyn voor de uitslag en hoe verder voor een eventueel brusje :(.

30e afspraak bezichtiging kdv bij ons in de straat (5 deuren verderop) want ze doen nu ineens weer wél aan flexibele opvang kwam ik toevallig achter. En....ze hebben per direct plek :). Wel eerst opzegtermijn van 2 mnd andere kdv :(, maar goed.... dit is leuker voor straks voor Maud. In onze wijk, dus w.s. ook kindjes van hier en straks ook hier naar school (school staat achter het blok huizen achter ons huis en bso zit daar ook bij in) en dan misschien dezelfde kindjes ook?! Ook nog eens goedkoper én dichterbij (kan ze kruipend....oh nee...tijgerend, want kruipen doet ze nog steeds niet :p naar toe) en ze gaat nu zo weinig dat ze het hopelijk zelf nog niet zo in de gaten heeft v/d switch. Maaaar....alleen dus als het goed lijkt, want op zich zijn we nu tevreden...:cool:.

En....vandaag zijn ze (toch weer een dag eerder) begonnen aan onze nieuwe keuken :) Joehoe!! Zien we nu in elk geval waarvoor we nu al weeeeeeken in die puinzooi zitten hier! Het wordt móóóóói :). Ik is blij :)

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even snel. Zo druk de afgelopen dagen. Ik ben nu al 6 dagen overtijd. Was na mijn zwangerschap redelijk snel weer normaal op schema ongesteld. Gewoon zoals van te voren.
    Maar toch maar even de Ferti poli gebeld. Durf inmiddels geen test meer te doen want zondag was hij nog negatief. En meer als 2 word te gek. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben. Die kans is zo goed als onmogelijk.
    Maar krijg donderdag een echo. Kijken ze even wat er aan de hand kan zijn. Want ik heb wel een eisprong gehad.

Deel Deze Pagina