DANE, sorry sorry sorry. Je verjaardag helemaal vergeten!! Las dat je ziek was, maar gelukkig toch een hele leuke verjaardag hebt gehad met Papa en Mama . En flink verwend!! Wat leuk trouwens zo'n stoel zeg!! Kende ik nog niet! Oh ja....natuurlijk ook nog een paar ballonnen nog voor jou: Bekijk bijlage 155726
Hoi Allemaal! Alweer meer dan een week hier niet geweest. Sorry, maar we zijn hier echt héééééél erg druk met de verbouwing. Vandaag de laatste hand aan het laminaat gelegd want alles moet natuurlijk op tijd af voor morgen. (ehh...vandaag inmiddels al zie ik ). Heb ook nog niets teruggelezen, alleen even hoe Dane's verjaardag was geweest. Zag wel snel dat er niet zo heel veel geschreven is, scheelt me vrijdag weer teruglezen . Hoop dat met alles iedereen goed is?! Gaan hier nog even wat ballonnen opblazen en dan gauw naar bed . Tjee zeg...een jaar geleden om deze tijd lag ik te puffen..... Wat is dat jaar snel gegaan zeg!! Over 2,5 uur een jaar geleden was ze daar....... Meissies, sorr voor de ego en even geen verdere reacties maar ik maak het hopelijk vrijdag weer helemaal goed!! X Majo
Ik ben echt een superslechte forum (tja hoe noem je dat forumgaander). Idd dane alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Alweer 1 jaar oud En maud natuurlijk ook gefeliciteerd met haar 1ste verjaardag!
Majo en majoman; Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Maud!!!!!!!!!! Maak er een super fijne dag van met elkaar!! De zon straalt in ieder geval!
Hiep hiep hoera voor Maud!!!! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!! Een hele prachtige dag gewenst!!!!!
Hoera Maud is jarig!!!!Van harte gefeliciteerd!!! Majo en majoman, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Maud!! Ik hoop dat jullie een mooie dag gehad hebben!!! Liefs van ons!
Majo, Majoman en Maud, gefeliciteerd met Maud's 1e verjaardag!! Wat een prachtige dag om jarig te zijn zeg!!
Het kan nog net vandaag: Maud, van harte met je 1e verjaardag! En majo en man natuurlijk ook gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad Dane, jij ook nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Las dat je een leuke dag hebt gehad. Confidence en man, ook nog gefeliciteerd!
Oops nu ben ik Maud vergeten... Maar alsnog ontzettend gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Ik ben reuze benieuwd hoe het was, wat je ervan vond, en wat je allemaal hebt gekregen?? Papa en Mama natuurlijk ook van harte gefelciteerd!!
Maud... een dagje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een dag hebt gehad met veel kadootjes...
Majo, hebben jullie een leuke dag gehad? Het weer werkte iig wel mee, het was echt lekker gister!! Kleintje, veel plezier in Duitsland! Zijn jullie met z'n 3tjes? (4 eigenlijk hè ) Esser, wat jammer dat jullie de verhuisdatum een week moeten verschuiven Maar het moet natuurlijk wel allemaal klaar zijn En de tickets ook al binnen........heerlijk zeg naar griekenland! Ben een beetje jaloers. Hoe gaat het met Joep? Stapt hij ook al vrolijk rond? Lelie, hoe is het met de hoofdpijnen? Oh wat lijkt mij dat erg zeg, als ik ergens een hekel aan heb dan is het hoofdpijn.......... Suus, bij jullie ook alles oke? En hoe gaat het met de rest? Allemaal druk? Met dit mooie weer zit je natuurlijk ook niet veel achter de comp Hier is het goed. Gister nog even naar de babydump geweest, nog een stoeltje voor Ruben gekocht: de sack and seat. Hij vindt het prachtig! Gaat er steeds op zitten en sleept dat ding overal mee naar toe. Met mij gaat het ook goed. Druk met werken afgelopen week en volgende week ook weer. Het gaat allemaal nog prima maar ben wel moe als ik thuis ben. Dan gaat het werk gewoon door met een hond en een dreumes blijft het hier helaas niet lang schoon. Vriendlief had vandaag vrij dus die kon hier thuis mooi schoonmaken terwijl ik aan het werk was Belde vandaag nog met mijn manager en een client had tegen haar gezegd dat ze zeer tevreden over mij waren Dat is altijd leuk om te horen Zometeen nog even bankhangen en dan niet te laat op bed. Ruben is momenteel al om 6.00 wakker dus het zijn lange dagen. Fijne avond nog allemaal!!
Oh wat erg ik ben ook te laat voor Maud Ongelooflijk alweer 1 jaartje! Hoop dat het een mooie dag is geweest! En natuurlijk ook voor Dane!!
Thanks nog voor de felicitaties. Mayo jij ook gefeliciteerd met Maud. Hoe vond ze het? Dane was flink onder de indruk van alle toeters en bellen, maar vond het wel hele leuk. Hier gaat alles goed. 3e dag op mijn nieuwe werkplek erop zitten. Pfff wel wennen, maar ook leuk. Fijn weekend allemaal.
Confidence, fijn dat je nieuwe werkplek bevalt! En leuke foto's heb je op hyves! Dane is echt een lekker ventje Als we een meisje krijgen dan moeten we ze maar eens aan elkaar voorstellen
Zwaaizwaai!! Ook hier lekker druk en aan het genieten van het prachtige weer, dus weinig tijd voor de pc.......
Hier druk Aan t inpakken. Wat moet je veel mee nemen met zo'n kleintje! Morgen naar Kos!! Iemand nog tips wat je niet moet vergeten? X