Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Jessy.

Veel plezier!!!

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Dank jullie wel. Lief van jullie!! We gaan zeker ons best doen x

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, ik zou zeker ORS meenemen. Strax wordt Siem ziek en droogt ie uit. Moet je ORS bij je hebben!

Veel plezier iig.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Veel plezier jessy!

En mijn felicitatie bovenstaand was natuurlijk voor Maud en Dane en niet voor Aud en dane.

Sorry!

Wat een weertje vandaag he? Heerlijk!

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haai, nou we zijn weer thuis! Was een top weekend! Alleen een akelig moment met Maurits. We waren even in de keuken en mau in de kamer. Horen we hem huilen, is hij niet in de kamer..... Vriendlief ziet hem ineen halverwege de betonnen trap hangen naar de kelder. Gelukkig heb ik het niet geIen maar er had iets veel ergers kunnen gebeuren. Hebben dus wel geleerd dat we hem niet uit het ook mogen verliezen.

Nou ik ga vroeg naar bed! Spreek jullie later!

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kleintje, oei wat akelig!!!!! Nooit uit het oog verliezen indd!!! Ze zijn razendsnel de kindjes!!!!

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Ik zie dat je woensdag al de 20 weken echo hebt... JEeetje wat gaat het snel...

Esser, Hadden jullie vandaag niet een pretecho? Veel plezier!

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jaaa Esser heeft volgens mij een pretecho!!!! Spannend!!!!! :D:D:D
    Snel melden meid!!!! ;)

Kleintje, het gaat super snel indd! Morgen op de helft en ik heb al een bolle buik ;) Het lijkt wel alsof ons meisje een groeispurt heeft gemaakt want ik eet gek niet zoveel...
    Woensdagavond dus de echo en even zwaaien :)....vind het best spannend hoor.

Had zoe nog gereageerd op je sms??????

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Helaas heeft zoe niet gereageerd op mijn smsje....... Hopelijk gaat het allemaal goed daar....

Nou ik ga weer werken want ik lam veel te veel...

10. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Yep, zo om half 8 de pretecho........ Zo spannend. Jullie horen het zsm van mij. Liefs

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh Esser je hebt al kunnen zwaaien naar jullie beebje :)
    Hopelijk is alles goed enzo!!!!! Ik blijf aan de compie vastgeplakt :D

12. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Heel voorzichtig hallo vanuit deze kant (schaam mij een beetje)

Ten eerste wil ik Nightelf veel sterkte wensen wat een rot nieuws meid. Ik vind het zo gemeen dat mmm meisjes ook miskramen krijgen...Maar helaas is het de hele harde realiteit. Vind je wel super sterk overkomen, dikke knuffel vanaf hier....

Maud en Dane allebei vanharte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag, wat een mijlpaal!!! Hoop dat jullie genoten hebben (en jullie ouders ook..)

Zo en dan even een update vanaf hier, hoewel er niet zo heel veel te vertellen valt. Zwangerschap gaat heel goed, totaal nergens last van, voel me heel erg goed. Alleen die buik hè, die groeit echt super snel...Maarja dat komt vast wel weer goed...
    Op 24 juni de 20 weken echo, heel spannend, en ook heel fijn om te weten of alles goed is of niet. En natuurlijk eindelijk weten of Mees een zusje of broertje krijgt...

Met Mees gaat het heel erg goed, hij is de hele dag bezig met staan en klimmen, net een klein geitje. Stappen aan de hand gaat nog erg waggelend. Nog steeds maar 2 tandjes onder, en verder niets (bijna 14 maanden!!!!)
    Maar zijn tandvlees boven is erg opgezet. Slapen en eten gaat heel erg goed. Kortom een heerlijk, gezellig, lief mannetje...

Op 22 juni gaat hier ook eindelijk de verbouwing beginnen, 2 maanden later dan gepland, maar eindelijk toch nog...Ben erg benieuwd hoe het gaat worden.

As weekend gaan we met zn 3tjes een weekendje naar Ameland, echt super veel zin in. Ons enige uitstapje dit jaar. Manlief is na de bevalling een paar weken vrij, dus de zomervakantie slaan we over...

Meiden heel veel sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen. Ik heb er eigenlijk ook niet echt een reden voor, gewoon veel op pad, en lekker buiten en geen zin om achter de laptop te zitten. Enige wat ik af en toe na kijk is het namen topic (we kunnen geen jongens naam verzinnen) en verder zit ik bijna niet achter de laptop. Ook al een paar keer heerlijk naar strand geweest, wat een supertijd is dit zeg. Alleen is rustig op strand zitten er niet meer bij, Mees is gek van de zee en zodra ik heb in het zand zet is hij er als een haas vandoor, ondeugd...

Meiden ik beloof vaker langs te komen....

Oh Esser, alles goed bij de echo????

XX

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zoe, goed te horen dat alles zn gangetje gaat! :)
    Nog dikke 3 weken en dan weten jullie het!!! Spannend hoor!!!

Esser, waar blijf je?????

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jaaaaaa........ook onze kleur mag nu op roze!!!!
    Ons 2e kindje is een meisje!!!!
    We vinden het zoooooo ontzettend gaaf!!!! En natuurlijk bijzonder; een koningskoppel. Joep wordt grote broer. :D

liefs!!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, wat gaaf een meisje!!!!!! Gefeliciteerd!

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    vanaf hier ook....toppie :D:D:D

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, gefeliciteerd met jullie kleine meid!! Stoer zeg, een jongen en meisje strax!!

Zoe, welkom terug ;) Blij te horen dat het nog goed gaat met jullie.
    (Ben er zelf ook minder want ook mega druk)

Kleintje, jakkie eng om je kleine man zo halverwege de trap te vinden. Vliegensvlug zijn ze hè!!

Hier alles goed maar best moe door werk en verbouwing........ Morgen komt een klein stukje vloer in de berging dus dan kunnen we hopelijk wat spulletjes even kwijt uit de woonkamer. Volg wk woensdag de vloer op zolder dus dan moet alles geverfd zijn!! Pfffff ;)

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, kan mij voorstellen dat jullie geschrokken zijn. Tjee, je hoort wel eens dat zoiets zo kan gebeuren. Maar je staat er niet zo bij stil dat het zo snel kan gaan. Gelukkig is het goed afgelopen.

Zoe, fijn om te horen dat alles goed gaat!

Esser, gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie een meisje krijgen. Kun je nu roze gaan shoppen:D

Hier ook erg druk. Probeer wel mee te blijven lezen, maar dat wordt vaak 's avonds in bed op mijn telefoon en dat is zo lastig reageren.
    Verder gaat alles goed, moet morgen weer naar de helmenboer. Heb het idee dat het helmpje nog weinig doet. Olaf heeft er ook erg veel last van, volgens mij zit ie niet goed meer. Moet wel zeggen dat we hem de laatste dagen niet op hebben gezet omdat het veel te warm was.

Nog even iets wat ik met jullie wil delen, maar wat ik verder stil wil houden. Als alles goed gaat gaan wij komende maand een cryo terug laten plaatsen. We hebben er nog vijf en hopen dat er hier één van een brusje voor Olaf mag worden.

Verder voor iedereen een hele dikke knuff!!!!!!

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, kan me voorstellen dat het helmpje killing moet zijn geweest met dat warme weer van de afgelopen dagen. Logisch dat jullie m af hebben gelaten.
    Spannend zeg, een cryo ophalen!!!

20. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Elin... begrijpelijk! Het was ook ZO WARM!!! Gelukkig is het weer nu niet meer zo warm. Tenminste hier is het bewolkt!
    En trouwens... spannend een cryo ophalen. Hopen dat er een mooi brusje voor Olaf bij zit

Deel Deze Pagina