Esser, wat leuk! Een meisje!! Gefeliciteerd! Nu kun je helemaal los gaan met meisjesspullen Kleintje, fijn dat het weekend geslaagd was!! En je kunt ze idd maar goed in de gaten houden. Gelukkig liep het goed af met Maurits! Zoe, leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat! Hier soms ook wel eens een paar dagen zonder de computer aangezet te hebben. Vooral met het mooie weer. Elin, heel begrijpelijk dat de helm wat minder vaak opzit, met het warme weer vooral. In het begin kon je toch wel heel goed het verschil zien? En zelf zie je het ook lang zo goed niet he, een ander merkt het vaak eerder. Als het nog nut heeft zou ik wel doorzetten want bij volwassen mannen kan ik het altijd nog wel goed zien dat ze een afplatting hebben, en mooi is het niet En super zeg dat jullie volgende maand een cryo op gaan halen! Spannend!!! Suus, dus ook nog superdruk met de verbouwing bezig. Neem je wel je rust op tijd? Alles goed met Sophie? Ingrid, hoe gaat het bij jullie? Mooie namen heeft Syra trouwens. Wij hebben nog geen idee wbt namen maar nu zie ik deze namen.......... Nightelf, hoe gaat het op het werk? En met jou? Met de rest ook alles goed? Hier gaat het ook goed. Ruben is momenteel wel erg klierig zeg. Hij doet alles wat niet mag en alles is leuk behalve zijn speelgoed. Als ik nee zeg dan lacht hij mij vierkant uit. En knijpen, bijten en haren trekken is momenteel ook erg in Hij heeft het zelf niet echt door maar die verrekte tandjes zijn vlijmscherp. Ik heb gewoon een blauw plek op mijn bil. Hopelijk gaat deze fase ook snel weer over want soms kan ik hem echt achter het behang plakken. 'Gelukkig' van de week en volgende week veel werken dus kan hij dan Pake en Beppe treiteren Nou ik ben al op sinds 6.00 dus ga weer even een powernap op de bank doen
Kleintje: wat zullen jullie geschrokken zijn, zeg Die kleintjes zijn echt zo supervlug, je moet echt overal ogen hebben..... Esser: wat super, een meisje! Dat wordt shoppen Succes met de verhuizing dit weekend! Lelie: hoe is het met je hoofdpijn? Suus: fijn dat de verbouwing nu opschiet en het einde in zicht komt. Ik vind verbouwen altijd zo vervelend. Wij zijn ook aan het verbouwing en het duurt mij nu ook al lang genoeg (en dan is het nog niet eens binnen....) Jewel: Ruben is dus behoorlijk ondeugend... Amber heeft mij idd ook al een keertje gebeten. Was ze net lekker met me aan het knuffelen, voel ik ineens ene paar scherpe tandjes in mn schouder. Heb het direct erop aangesproken en tot nu toe is het gelukkig niet weer voorgekomen. Elin: logisch dat je het helmpje hebt afgelaten met dat ontzettend warme weer, dat zou volgens mij iedereen doen. Wat spannend dat jullie ws volgende maand een cryo gaan ophalen (klinkt net als even boodschapje sdoen ). Hopelijk is het direct raak. Ingrid: hoe gaat het met jou en jullie kleine meid? Zoe: wat leuk om weer wat van je te horen en wat fijn dat het zo goed gaat! Hier gaat het wel goed. Ben druk in de weer met ovutesten, maar tot nu toe alleen nog maar hele lichte tuurstreepjes, ik weet gewoon zeker dat het niks wordt.....verder nl ook geen enkele aanwijzing dat er een ei aan komt. Ik heb nog 7 testjes en daarna maar de fa bellen voor een uitgangsecho en dan hopelijk direct weer van start. Vanochtend heerlijk met mn zusjes (we waren alledrie vrij vanaag en dat is echt uniek) en mn 2 nichtjes naar Ballorig geweest. Was erg gezellig en de meiden hebben flink gespeeld. Vanavond voor het eerst na de mk weer sporten, ben benieuwd of ik het volhou, ben nl nog steeds erg moe......
Heej heej, Hier gaat alles goed. Ons meisje doet het echt super. Het is ZO GENIETEN!!! Ze slaapt sinds ze 2 weken oud is 's nachts door. Dat betekend de laatste voeding rond de klok van 23 uur en daarna weer tussen 6 en 7 uur! Heerlijk!!! Verder komt ze supergoed aan qua gewicht. Afgelopen week 260 gram. Ze zit nu op 3930 gram. Donderdag, morgen dus moeten we naar de arts van het CB. Ben benieuwd. Met mij gaat alles goed. Mijn gewicht vliegt er af. Zit inmiddels 7 kg onder mijn startgewicht, maar ik had wel die extra ICSI kilo's zoals ik ze noem Ik ben nog niet helemaal genezen van de bevalling. Daaronder klopt nog niet alles @Esser een meisje... wat leuk!!! Ik weet niet meer of ik dat al gezegd had... @Jewel... dank je, krijgen ontzettend veel reacties op haar naam. Alleen maar positieve! Fijn dat we een beetje inspiratiebron voor je kunnen zijn Ruben in de peuterpubertijd wilde ik zeggen... maar daar is het nog een beetje te vroeg voor... @Kleintje... wat zal dat schrikken zijn geweest. Je komt soms ogen te kort. @Nightelf... Leuk naar Ballorig... fijn dat het zo geslaagd was.
Haay, Nou had net controle en alles was goed! Bloed was goed....bloeddruk was goed 135/65. En kreeg weer een echo! Lag op de bank en toen zat ineens dat echo apparaat op mijn buik.... Ow ons kindje!!!!!! Vriendlief baalde nu wel dat hij niet mee was.... Mag dus over 6 weken weer naar de vk en over 4 weken een uitgebreide 20 weken echo. Bij Maurits hadden we gewoon de normale 20 weken echo. maar nu dus een GUO. Nou prima toch! maar kan nu niet in ons ziekenhuis. Moeten we voor naar diagnostisch centrum. Wel een voordeel dat het dan s avonds kan (hoop ik!). Nou dat was het nieuws, nu even verder werken en reageer misschien vanavond nog wel even uitgebreid.
Kleintje wat leuk zomaar opeens een echo, fijn dat alles goed was en je weer eventjes hebt mogen gluren daarbinnen!! Esser een meisje, wat leuk!! Elin wat spannend dat jullie een cryootje op gaan halen... En wat betreft dat helmpje, ik kan me voorst Amy vond het erg leukellen dat dat met dat warme weer niet prettig is voor dat kleine mannetje. Nightelf hoe gaat het nu met je? Ik vind je erg sterk en ik begrijp dat je je met goede moed richt op snel een nieuwe poging! Ik hoop dat je snel weer opnieuw posi mag testen.. ik gun het je zo... Vanmorgen lekker naar ballorig geweest met je zussen, leuk zeg!! Wij willen binnenkort ook eens met Amy naar Dolle pret ofzo gaan, zijn vorige maand met familie weggeweest naar ook zoiets en ze vond het zo leuk dat we dat vaker willen gaan doen. Zoe wat fijn om te horen dat het goed met jullie gaat!! Ingrid Syra alweer een maand oud!! Fijn dat het zo goed met haar gaat en dat jullie al een regelmaat hebben gevonden. enn..Jewel heeft je powernap nog geholpen, kon je mautje weer aan gistermiddag? Wat grappig zeg...nou ja grappig is misschien niet helemaal het goede woord...maar ow ow wat een ondeugd..haha..ben bang dat we met Amy ook nog wel wat gaan beleven, want die is nu al af en toe heel eg ondeugend en als we nee zeggen begint ze ook te lachen.. Suus de verbouwing schiet dus op, dat is fijn. Las in de vw dat je alweer hebt moeten spugen?? Nou ja gelukkig komt dat niet zo vaak voor toch? Lelie hoe is het met je hoofdpijn? ben vast nog iemand vergeten maar weet het niet meer...sorry... Kom ook even mijn goede nieuws melden...vanmorgen de echo gehad en alles was goed!! Ben zelfs 4 dagen vooruit gezet dus nu ben ik 23 december uitgerekend en op 2 dagen na 12 weken dus de onzekere periode kunnen we langzaam af gaan sluiten. Vanmorgen een heerlijk gebakje gehaald en even samen met manlief en Amy dit grote wonder gevierd!
Heb zojuist mijn echo gehad maar we moeten volgende week terug komen omdat de arts het niet helemaal goed kon zien. Het aangezicht en het ruggetje was moeilijk zichtbaar omdat ons meisje zowat in mijn placenta ligt verscholen Is best balen dat mijn placenta voor ligt...je ziet eigenlijk alleen maar een blok grijs in beeld Wat nou ook ontzettend k*t is, dat als mijn placenta over 10 weken nog niet goed ligt (niet mee omhoog groeit met mijn baarmoeder) en voor de uitgang ligt, dan wordt het uiteindelijk alsnog een ks!!!!! Ik baal enorm!!!! Ik WIL juist GEEN ks Ik ben zo bang daarvoor omdat het de vorige keer zo'n hel was...pffff mijn klaagmodus staat even aan hoor Ik hoop dat volgende week een succesje wordt en dat ik over 5 weken een mooie pretecho krijg want zo komen er geen mooie plaatjes helaas... Okee, ik ga nu even happen, hadden we ook nog niet gedaan... Tot later
Och Lelie, wat jammer dat jullie meisje niet goed te zien was.........En hopelijk ligt de placenta straks wel meer naar boven. Ik kan heel goed begrijpen dat je geen ks wilt! Had Suus dat de vorige keer ook niet? Dat de placenta eerst ook voor de uitgang lag? In de meeste gevallen groeit de bm wel goed mee dus hopelijk is dat bij jou ook zo!! Dikke knuff! Nou ik ga er weer vandoor, zometeen werken en vanmiddag weer. Maar eerst de hond nog even uitlaten en Ruben nog even wegbrengen. Fijne dag nog allemaal!!
Kleintje, fijn dat alles weer okay was! Heerlijk! Lelie, balen dat de 20 weken echo zo uitviel zeg...... Maar, aan de andere kant; volgende week weer een keer blieken. Toch? Of voel je dat zelf anders? Jewel, werk ze vandaag! Waar breng je Ruben dan naar toe? Suus, ook lekker 5 vrije dagen nu voor de boeg las ik ergens?? Heerlijk he! Hier ook fijn vrij. (komt ook wel mooi uit nu we zaterdag over gaan naar t nieuwe huis) Hoe staat het nu met de verbouwing? Nightelf, hoe is t verder met jullie 3tjes? @lopen; Joep gaat hier als n speer. Heeft langere tijd achter zn loopwagentje gestapt. Hij werd daar wel vrijer in zijn bewegingen door merkten we. En met net 16 mnd liep ie ineens los. Kleine stukjes. Dit heeft ie zo'n 3 dagen gedaan en sindsdien loopt hij rond en stabiel alsof hij nooit anders heeft gedaan. Dat is zo snel gegaan ineens!! Joep 'ziet' er ineens ook weer zo anders uit. Weer veel groter, en een andere uitstraling. Echt bizar! Hebben jullie dat ook? liefsss
Ingrid: wat super dat het zo goed gaat bij jullie en fijn dat je al zoveel kilo's eraf hebt. Zijn ook al je ICSI-kilo's er al weer af? Kleintje: leuk dat je weer een echo hebt gehad! Lekker genieten! Jewel: zo, jij was er op tijd bij vanochtend! Als ik moet werken is het bij ons ook altijd zo vroeg (blegh). Lelie: wat balen dat de placenta er zo voor zit en ze niet alles goed hebben kunnen bekijken. Ik duim voor je dat een ks niet nodig is. Esser: lekker een dagje vrij. Maar kun je idd ook wel gebruiken met de verhuizing in het vooruitzicht. Hebben jullie alles al ingepakt (dat vond ik altijd vreselijk werk). Stoere Joep, dat hij nu zo goed loopt! Het lijkt dan idd alsof ze veel groter en volwassener zijn. Pat: wat super dat je weer een goede echo hebt!!! En nu dus ook al bijna de 12 weken voorbij, echt geweldig! Hier een heerlijk relaxdagje, vanochtend even boodschappen gedaan en nu weer met de was bezig (dat houdt ook nooit op....). Morgen nog even een dagje werken (kantoordagje, dus dat scheelt, we krijgen op onze afdeling nl volgende week inspectie van het ministerie, dus daar moet ik wat dingetjes voor voorbereiden.). Morgenavond ga ik met mn jongste zusje naar de musical Zorro, heb er echt ontzettend veel zin in en zaterdag gaan we naar Brabant, daar hebben we een feestje en blijven daar ook slapen. Hoezo druk weekend Heeft iemand van jullie ervaring met ovutesten? Ik heb nl die van sensitest en de ene dag komt er wel een heel licht streepje op (bij het testgedeelte) en de dag erop is ie weer helemaal wit op het testgedeelte. Ik denk dat ik een ei echt wel kan vergeten Nou ja, ik maak ze op (nog 5 stuks, dus 5 dagen) en dan bel ik direct weer naar de poli. Wordt een beetje ongeduldig........
Nightelf, Hier ervaring met ovutestjes. Ik zag het streepje gedurende een dag of 5 steeds donkerder worden en dan was het in eens weg. Wel werd bij mij de test streep eigenlijk nooit donkerder dan de controle streep. Heb je anders een fototje? En fijn dat je een gezellig weekend voor de boeg hebt! Geeft ook weer afleiding.
Kleintje: de streepjes zijn te licht om op een foto te zien. Heb ff gegoogled, maar dit schijnt te horen bij PCO, helaas....
Hhmmmm...... Balen...... Maar hopen dat je snel kan beginnen aan de behandeling. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Nightelf, hier ook een tijdje ovutesten geprobeerd en die van mij werd wel donkerder dan de teststreep als mijn ei er aan kwam. Daarvoor was hij iets lichter dan de teststreep. Volgens mij had ik altijd wel een streep erop.... Misschien dat je een ei spot maar ik had denk ik ook het zkh gebeld. Lijkt mij erg frusterend nu allemaal. Hier begint elke dag vroeg helaas. Voor Ruben is 6.30 uitslapen dus een werkdag en een vrije dag beginnen hier op dezelfde tijd Ingrid, fijn dat alles zo goed gaat bij jullie! En lekker dat ze al zo lang slaapt snachts! Ik hoop dat deze beeb ook wat eerder door gaat slapen, Ruben sliep pas met 13 maand door......ach we zien ook wel En lekker zeg dat je je kilo's al weer kwijt bent! hahaha die ICSI kilo's zijn hier ook aanwezig Ik was net lekker op mijn streefgewicht maar door de behandeling e.d. er weer een paar bij. Na de bevalling zien we wel weer Esser, fijn zeg dat jullie dit weekend over kunnen! En Joep die ook al als een speer gaat....goed zeg!! En idd als ze lopen veranderen ze zo snel! Zoveel wijzer lijken ze ineens. Ik hoor nu ook vaak dat Ruben ook veranderd is. Veel succes dit weekend met verhuizen! Oh ja, als ik moet werken dan breng ik Ruben bij s-ouders. S-ouders zijn altijd thuis dus is ideaal, kost ook helemaal niks In augustus is het verlof van mijn s-sus weer afgelopen en dan komt mijn nichtje hier weer 1 dag in de week en dan gaat Ruben daar ook een dag heen. Pat, yeah fijn dat de echo er zo goed uitzag!!! En een paar dagen vooruit......zo ben je ineens al weer 12 weken! Nu kan het echte genieten idd beginnen!!! Kleintje, dus jij zomaar een echo....leuke verrassing Gaat verder alles goed met je? Met de rest ook alles goed? Hier gister wel erg moe na het werken. Het laatste adres was zo'n puinzooi! Niet normaal. Gelukkig hoefde ik daar niet alles te doen en hadden ze maar een paar klusjes voor me. Ik was een uur eerder klaar dus ik was blij dat ik daar weg was. Het was een inval adres dus hopelijk hoef ik daar niet weer heen....brrr... Nou ik ga de zwemspullen even bij elkaar zoeken en dan richting zwembad. Fijne dag nog!
Goeiemorgen!!! jewel, veel zwemplezier!!!! nightelf, nooit ovutesten gebruikt kan je helaas niet helpen. Lijkt me zo frustrerend..je wilt zo graag doorgaan maar het gaat helaas allemaal niet vanzelf. Knuf!! Vandaag weer een schot in de zaak (babykamer). We gaan zo behangen!!!! Joehoe zal als het klaar is zal ik een foto spammen... Zet m dan in mijn fotoalbum....alleen voor vriendjes Toedels
Nightelf... op 3 kilo na zijn ook de ICSI kilo's eraf. Jewel... ik had niks moeten zeggen over het doorslapen. Vannacht kwam mevrouw gewoon om 4.00 uur . Ach wie weet, heeft ze zich vannacht vergist en slaapt ze vannacht gewoon weer door. En is het niet zo dan hebben we toch 2 1/2 week lekker door kunnen slapen. Gisteren op CB geweest... ons meisje krijgt een 10 met griffel. Woog 4010 en was 53,9 cm!
Jááááááá!! Daar ben ik dan ook weer, een week later dan beloofd omdat we problemen met de internetverbinding hadden :x. Maar goed....inmiddels is alles weer opgelost en kan ik weer online . Meteen maar even weer flínk teruggelezen. Nee hoor...viel mee... is laatste tijd niet zo heel druk met schrijven hier op het topic... geeft niks...scheelt mij weer . Allereerst allemaal nog bedankt voor de felicitaties voor Maud haar 1e verjaardag ! We hebben alledrie een erg leuke dag gehad. Dacht slim geweest te zijn door 2 tijden op uitnodiging te zetten, maar helaas... bijna iedereen kwam toch ´s morgens. Zat 25 ´man´, kreeg ene na andere cadeau en ze had het prima naar haar zin. ´s middags nog 9 ´man´, dat was wat beter. Wist van gekkigheid niet van wie ze welk cadeau kreeg . Gelukkig had m´n broertje goed opgelet en kon ie het me navertellen. Manlief en ik in de weer met koffie-thee-gebak. En wat is ze verwend!! Net als bij jullie, ook hier net een speelgoedwinkel zeg! En ze vond het cadeaupapier niet eens het leukste. W.s. omdat ze daar dagelijks al mee speelt. Zal nog ff fotootje spammen van d´r feessie.... Bekijk bijlage 158393 Ze hield het nog aardig netjes met d'r taart. Prikte er eerst voorzichtig met haar vingertje in, daarna maar een lepel gegeven . Ze ging een paar mnd geleden met d'r yoghurt erger 'tekeer' .
Traktatie KDV...... vond 'm wel grappig geworden.... Erachter zit een kunststof bal geplakt als cadeautje. Bekijk bijlage 158398 'k kom vanavond terug!! 'k Ga nu naar een vriendin die over 2 wkn uitgerekend is!