Wat een prinsesje is die maud toch! En die traktatie had mijn schoonzusje ook! Met die koekiemonster. Las trouwens van de zaaduitslag..... Wat een ellende..... Jullie zijn gezegend dat je maud hebt!
Zó!! Daar ben ik weer.... met op de achtergrond de muziek van de finale van x-factor . Nightelf, jij zit nu lekker bij de musical Zorro! Veb benieuwd of ie leuk was! Ook veel plezier nog het verdere wknd! Hier ooit wel eens ovu testen gebruikt, maar ene keer wel donkerder, andere keer niet. Maar ja...heb dan ook w.s. niet maandelijks een eisprong, maar weten we niet zeker. is nooit verder onderzocht omdat dat bij ons toch niet uitmaakte gezien zaadkwaliteit. Zoë, Jáááá! Daar was je weer! Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat! En gewoon ook al 18 weken zeg! Tjee...das bijna de helft! En wat fijn dat je je zo goed voelt! Mees en Maud gaan nog steeds aardig gelijk op geloof ik. Hier wel staan staan staan en klimmen klimmen klimmen. Stapjes doet ze echter nog niet en Maud heeft inmiddels al weel 2 boventanden. Lekker hoor dat je met Mees naar het strand kan . En de verbouwing was dus uitgesteld...jammer is dat, hopelijk zijn ze straks snel klaar. Onswondertje, Leuk dat je ook hier meeschrijft nu . Nog een paar weken..... Al aan het aftellen? Ingrid, Syra alweer 1 mnd oud . Wat gaat dat snel! En lekker volop aan het genieten! Goed zo! En ze groeit goed zeg zo te lezen! Gaat het met de bv ook goed?' Pat, Nog een paar wkn en dan is Amy ook alweer 1 zeg! Al bezig met de voorbereidingen? En de echo was goed las ik . Súper! En ook 4 dgn vooruitgezet! Toch geen kerstkindje?! Alhoewel...kan natuurlijk nog steeds... Elin, Hoe was het bij de helmenboer? Hebben ze weer wat aangepast? Gaat het goed met Olaf? Oké....even tussendoor....X-FACTOR........ Tjee!!! Wat is die Rochelle GOED zeg!! Die gaat écht wel winnen!! Jessy, jij heerlijk aan het genbieten met je gezinnetje op KOS! Super zeg! Vliegreis goed gegaan? Hoe was je echo trouwens laatst? Je was toch nog steeds niet ongi geworden? Of nu inmiddels wel? Lelie, hoe is het met je hoofdpijn? Was weer terug begreep ik? En is je zusje inmiddels al bevallen? 20 wkn alweer? Tjee!! Wat ga je hard. Kleintje, Maurits z'n eerste stapjes los gezet las ik! STOER . Alleen net op het kdv? Die ondeugd toch . Zijn idd érg gezegend met Maud . (maar wil 'r wel héééééél erg graag nóg eentje..... durf er alleen bijna niet meer op te hopen) Esser, Jaaaaaa! Morgen gaan jullie dan eindelijk over naar jullie nieuwe stekkie!! Meteen inrichten dit wknd of moet er nog vanalles gebeuren? Joep een mooie kamer gekregen? En babykamer kan lekker ROSE zag ik?! Cool zeg . gefeliciteerd! Suus, Druk druk druk met de zolder nog steeds.... aan het verven nu dus? Nog even en dan kun je met het leuke werk beginnen...het inrichten! En wat een gedoe met jullie vakantie zeg! Maar goed dat je ouders een blik hebben geworpen op de door jullie geboekte camping! Groot gelijk dat je geannuleerd hebt! Jewel, jij bent lekker aan het werk steeds, of niet?! Fijn dat Ruben dan naar je s-ouders kan! Ideaal! En jij ook weer een goede echo gehad! En gelijk met Kleintje uitgerekend zag ik! Spannend hoor....ben benieuwd wie tegen die tijd de eerste is. En Ruben 'lekker' klierig dus op het moment!! Bestaat er ook een dreumespubertijd dan ?. En zo grappig dat ie nu ook de deuren open kan maken!! Zora, Tjee...Sara groeit ook goed zeg!! 69,5 cm alweer en 8300 gram? Maud is nu 72 cm en 8800gram ofzo. En die is toch wel wat maandjes ouder . Was Sara bij haar geboorte ook lang? Maud was natuurlijk maar een ukkepuk . Loessie, hoe is het eigenlijk met jou? Nog veel last van lichamelijke klachten? Met Siem gaat het goed zag ik in babyrinth! Hij kan zitten! Leuke foto kwam daar voorbij! En wat veranderd ie in z'n gezichtje zeg . Sooner, hoe is het met jou en Kris? Is ze nog steeds zo'n lekkere kletstante?! Confi, begint je nieuwe baan al wat te wennen? Je moest aardig wat werken toch, de eerste dagen? En Dane al een beetje bekomen van zijn verjaardag inmiddels? Is ie verder nog ziek geworden of niet? En gaat het met eten nog steeds goed nu? Sinja, hoe is het bij jullie? Nou.....volgens mij heb ik iedereen nu wel gehad toch? Zo niet...Solly!
Oké, nu dan nog even een stukje flink in de egostand!! Wordt niet zo veel geschreven hier de laatste weken dus zal het aantal berichtjes eens even 'upgraden hier' . Zijn volgende week 6 dgn naar Zeeland/Zuid-Holland dus dan laat ik jullie weer even met rust . Geloof dat jij vroeg Pat, wat Maud allemaal voor haar verjaardag had gehad? Nou...bijna teveel om op te noemen....... Maar voor het geval je nog wat ideetjes nodig hebt voor Amy haar 1e verjaardag Schrik niet.... Driewielertje voor 3 fases, Ballentent, Schelpenzandbak mét speelzand (érg geslaagd! ), Schepjes, harkjes, emmertjes, zandauto (rose/paars ), zandmolentje, Babyborn, 3 Puzzels, 2 Voelboekjes, 1 buggyboekje en 1 voorleesboekje, Veel haarclipjes en elastiekjes, Baybyroller, Houten kikkerloopauto met blokjes (érg geslaagd! ), Muziek roller, Xylofoontje + rammelaar met belletjes, 3 stel Kleertjes, Knuffeltje, Geld op spaarrekening, Badspeeltje, Vormendoos, Zwembadje, Doosje Duplo, Nekkussen voor in de auto, Zwemband, Zwembroekje. Ahhhhhh..... BELACHELIJK veel dus!! Nou...hoezo het is hier nèt een speelgoedwinkel . Oké, dan ook nog maar even een spammetje van Maud op haar driewielertje van 2 dgn later, waar ze de dag zelf niet meer uit wilde ! Bekijk bijlage 158546 Verder van de week dus naar zkh geweest voor uitslag SOT. Arts zei al (hadden Maud mee)... 'jullie dachten....we nemen het bewijs dat het kan maar mee'?! Hihi...jazéker! Wie weet helpt het?... Alleen helaas geen enkele zaadcel gevonden . Plan is nu om a.s. dinsdag nogmaals een SOT te doen en dan niet 2-3 dgn onthouding zoals 'normaal', maar de 3 dgn voorafgaand juist een zaadlozing te hebben. In de hoop dat hier een paar zaadcellen in gevonden worden. (was bij Maud toen ook zo...eerste x zat er niets in, meteen nogmaals en toen vonden ze er wel 8 ). Als dit zo is, gaan we voor deze manier in 'ons' zkh voor icsi (je hebt er tenslotte niet zo heel veel nodig, vorige keer had ik 8 eicellen, dus was 8 zaadcellen ook genoeg) en als er niets gevonden wordt, worden we doorverwezen naar Nijmegen voor een Tese of Mesa. Pfoe....en ik van de week in eerste instantie nog flink balen omdat ik dag voor uitslag ongi was geworden en hoopte dat we misschien direct konden beginnen met de pil en dat meestal op de 1e dag is en ik dan nu weer een mnd zou moeten wachten.... Nou ja... gaan hier nu maar even nergens meer vanuit, gaan er maar vanuit dat het alleen bij Maud gaat blijven.....ofzo........)) Oh ja.... voor d nieuwsgierigen.....in album foto's gezet van de fotoshoot van 4 wkn geleden.... Oké, UIT die egostand nu maar weer
Hallo lieve meiden, Was ik ook weer eens! het is me allemaal teveel, meerdere topics en nogal veel last van de fibromyalgie de laatste tijd. Meiden die ik op hyves heb zullen af en toe wel wat meekrijgen. Naar reumatoloog geweest, maar ze kon alleen pijnstillers geven, maar aangezien we nog graag een 2e kindje willen, toch daar maar eerst voor gaan, want anders moet ik ook nog weer afbouwen! En ik hoef (liever niet natuurlijk, haha) nog maar 3x ongesteld te worden voordat we gaan beginnen, dus dan hebben we geen tijd voor meds! Dus vandaar wat minder hier! ff kijken: Majo...jeetje...schrok wel van je onderschrift hoor! Wat een kl*tennieuws...hoe voel je je eronder? Heb je nog vertrouwen in de 2e uitslag?! Die was de vorige keer ook beter he?! Ik duim voor je! En MAUD ALWEER 1 JAAR!!!!!! Van harte! Wat een mooie foto's zeg! zag het lijstje met cadeautjes die ze gekregen had, jeetje wat is ze verwend zeg!!!!!! ook een mooie tractatie! Errug schattig!!!! Esser, EEN MEISJE!!!! Wat leuk zeg! van harte! Nu alle jongenskleertjes op zolder en lekker ROZE shoppen!!!! Wat heerlijk genieten! En wat goed dat Joep al zo goed loopt! Foto!?! Jewel, moest stiekem wel een beetje grinniken om je berichtje! Hoe je omschrijft dat zijn tandjes verrekte scherp zijn, hihi! jaja, nu begint het echte opvoeden he?! Hopelijk wordt hij gauw wat rustiger, want jij zult ook wel moe zijn!!! Ingrid, wat een supermeisje heb je!!!! Zie elke keer zulke mooie foto's op hyves!!!! En wat doet ze het goed! Heerlijk hoor, dat je kilo's eraf vliegen...had ik dat hier maar! Elin, kan me goed voorstellen dat je Olaf dat helmpje niet aan wil doen met dat warme weer! Heb je alweer nieuwe foto's in je album staan? En wat spannend dat jullie een cryo op gaan halen!!!! Kleintje, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! En hoe gaat het met je zwangerschap?! Je wilt graag een meisje las ik? tja, ik heb dat gevoel zelf niet zo...zou een meisje leuk vinden, maar ik zou niet teleurgesteld zijn als het een jongetje zou zijn...eerst maar weer zwanger raken natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel... Fijn dat je weer zo'n goeie echo had! Idd jammer dat vriendlief er niet bij was dit keer!!!! Suus, las over je zorgen op het vw...kan niks anders doen dan je een dikke knuffel geven! Nightelf, ik heb ervaring met die ovutesten...ik kreeg altijd wel 2 dikke strepen...dus misschien idd geen eitje dit keer?! Wat gezellig dat je met je fam naar balloorig bent geweest! Waterlelie, jij gaat ook hard zeg! Straks eens in je album kijken of je al mooie foto's geplaatst hebt!!! Ben benieuwd! En balen van die voorliggende placenta! Hopelijk is het bij de volgende echo verplaatst...(of hoe zeg je dat) pat, fijn dat je weer zo'n goeie echo hebt gehad!!!!! Wat genieten of niet!? Nu is het toch wel heeeeeel echt! Andere banner misschien?! Confidence, volgens mij had ik op hyves al gereageerd, maar ook nog van harte met Dane's eerste verjaardag!!!!!! Zora, Sara groeit ook zo lekker?!?! Hier ook hoor!!!! Heerlijk is dat he, lekker wat van dat babyvet!!!! Kletst Sara ook al zoveel?!? Siem begint nu echt met medeklinkers...dadadadadada...de hele dag door! Onswondertje, ook lekker aan het aftellen naar het spannende moment!!!! Ben benieuwd hoor, misschien zijn we straks weer samen zwanger!!!! Sinja, zwaaaaaaaaaaaaaai! Hoe is het met mooie Faye!? Jessy, veeeeeeeeeeeeeeel plezier op KOS! Heerlijk genieten!!!! Majo, moooooooooooooooooooooie foto's van de shoot!!! Wauw!!!! Sooner, haaai! Hoe gaat het met jou en Kris?! Zoë, daar was je weer!!!! Ook lekker aan het genieten van je mannetje! Wat vind je van Siem als jongensnaam? ! Ik vind Siem en Mees ook wel mooi samen...alleen jammer dat ze met dezelfde letters beginnen en eindigen (snap je wat ik bedoel!?) Fijn dat je zo lekker geniet en dat je buik alweer zo mooi groeit! En jullie willen dus ook weten wat het wordt! Spannend hoor!!! Ben ik iemand vergeten!??!Sorry!! Meiden, Siem wordt wakker, ga hem uit bedje halen en lekker in bad doen! Manlief mag vandaag uitslapen, ik mag morgen, joehoe!!! Hier ook nog even de mama-is-zo-trots-want-kijk-hij-zit-foto! Bekijk bijlage 158844 Fijne dag!!!! Liefs Loesie
Loesie, wat een lekker ding! En jeetje wat is hij gegroeid zeg!! De vorige keer dat ik hem zag lag hij nog in zn kinderwagen en nu is het al een grote jongen!!! majo, thanx voor je reacties op mijn foto's
Thnx Lelie!!!! Heb je me al toegevoegd als vriendje? Was wel benieuwd naar het kamertje! De rest is volgens mij allemaal geschrokken dat ik een keer weer wat van me liet horen!
Mayo: wat ongelooflijk @#$%^van de zaadtest.. Hopelijk is er bij de volgende test wel iets te vinden. Wat is jullie dametje ongelooflijk verwend met haar verjaardag Leuke foto ook! Loesie: wat naar dat de reumatoloog eigenlijk niet zoveel voor je kan doen, behalve dan die pijnstillers. Ik zou er idd nu ook nog niet aan beginnen, vooral omdat het niet zolang meer duurt voor jullie weer gaan beginnen voor een 2e. Ik heb zelf ook heel lang zware pijnstillers gebruikt (ik heb nl ernstige arthrose in mn voeten en een beetje in mn heupen, mn voeten zijn ook al vaak onder het mes geweest, 1 grote teen is al helemaal vastgezet (gewricht eruit)) en ik moest toen ook stoppen/ minderen met de pijnstillers en dat is me toen eerlijk gezegd vies tegen gevallen. Wat een superfoto van Siem! Echt al een grote vent. Lelie: ik ben ook benieuwd naar je kamertje! Heb je al een vriendschapsverzoek gestuurd Ik ben vrijdagavond met mn jongste zusje naar Zorro, de musical geweest. Was echt helemaal geweldig, super muziek (Gipsy kings) en ook een goed verhaal. Zaterdagochtend al heel vroeg naar brabant vertrokken en ook daar een heel gezellig weekend gehad. Nu dus druk bezig met de was en manlief is aan het metselen (of 'bokjes bouwe', zoals Amber zegt ) Morgen ga ik de fa weer bellen om weer een nieuwe afspraak te maken, het is nu bijna 4 weken geleden, dus ik hoop dat we ook snel weer kunnen starten.
oh lieve nightelf, wat moet je toch ongelooflijk veel geduld hebben Petje af hoor! Ik hoop dat jullie snel aan de slag kunnen!!
Dankje Lelie! Geduld hebben is helaas niet mn sterkste kant...... Ik heb net even de foto's van jullie babykamer bekeken, erg mooi hoor! Ik vind dat witte behang erg mooi!
Lelie: Heb je even een vriendschapsverzoekje gestuurd ben ook benieuwd naar he kamertje. Mayo: Jeetje wat rot van de uitslag, ik hoop van harte dat de volgende test wel wat gevonden zal worden. Maud is gelukkig het bewijs dat het kan. Wat een mooie meid is het en wat een leuke foto;s je ziet haar echt genieten. Sara was bij de geboorte 51 cm en 3320 gram. Dus niet extreem groot, maar ze was wel 2 weken te vroeg dus als ze nog even was blijven zitten was ze wat flinker geweest. Loesie: Wat rot dat het niet zo goed gaat met je en dat je veel pijn hebt. Sterkte ermee. En ook als snel voor een brusje leuk! Leuke foto vn Siem, knappe vent hoor. En kan hij al heleaal los zitten? Goed hoor, Sara nog niet. Siem dus ook zo'n lekker spekkie? En hoer ook flink brabbelen ja, vooral papapapapapa s favoriet, helaas nog niet de mamamamama gehoord haha. En ze klapt nu constant in haar handjes en dan moet ik klap eens in je handjes zingen. Verder slapeloze nachten hier. Sara krijgt (denk ik) boventandjes. Er is nog niets te zien maar wel rood opgezet tandvlees. Ze huilt bijna de hele nacht, echt zielig, dus ze slaapt weer tussen ons in. Anders krijgen we alle 3 helemaal geen rust. Esser: Weet eigenlijk niet of ik al gereageerd had maar wat leuk een meisje. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar moet alweer weg!
Meiden, even een snelle zwaai vanuit ons nieuwe huis!! Helemaal happy en al flink aan kant met de spullen. Enorm moe allebei maar wel zooooo genieten! Liefs!
Meiden, even ego hoor. Wat vinden jullie hier nou weer van?! Gisteren was Sophie bij m'n schoonloeder. Wilde ze haar brood niet, dat kan, maar vervolgens nix meer gegeven! Ze was er van half 1 tot half 6!! Kind heeft tot die tijd geleefd op een bordje pap en wat fruit 's ochtends!! Kan toch niet?! Ook heeft ze nauwelijks gedronken daar terwijl ik melk mee had, crystal clear en een pakje Spa Fruit. Nee want ze zei dat Sophie maar 5 slokjes melk wilde, 1 slokje crystal clear en toen had ze maar wat dubbelfriss gegeven... Toen wij dus kwamen ophalen, heb ik haar meteen het pakje Spa gegeven en die was binnen 2 min leeg... Ook de koekjes die ik had meegegeven, had ze niet gegeven 's middags. Nee maar wel om kwart voor 6 een soepstengel aanbieden?? Vlak voor het avondeten?? En dan heeft Sophie ook nog ns een rode buil op dr hoofd omdat ze is gevallen buiten!! Ze is bij ons nog nooit op dr hoofd gevallen, zeker niet buiten. Kortom, geen geslaagd oppaspartijtje: ondervoed, uitgedroogd en een gewond kind teruggekregen. Heb al m'n twijfels geuit bij m'n man of er wel een volgende oppaspartij in gaat zitten... Ik stel me toch niet aan, of wel? (soms ga je aan jezelf twijfelen nl...)
Susan, Kijk vallen kan een kind altijd, dat kan je haar niet kwalijk nemen. Maar wat het eten betreft .... Schandalig!!!! Ze had het op zijn minst kunnen aanbieden........ Hier trouwens ook een drukke bezige bij....... Dus niet zo veel tijd voor forummen........ Maar ik lees wel!!!!
Zora: hoe is het slapen met Sara vannacht gegaan? Hopelijk zijn de tandjes snel door zodat jullie weer een beetje rust krijgen. Kleintje:drukdrukdruk Esser: wat super dat het al zo opschiet in jullie nieuwe huis! Lekker genieten! Susan: vallen kan idd altijd, maar wat betreft het eten..... ik vind het niet kunnen. Heb je het daar ook met haar over gehad? Hier moeten wij schoonmoeder trouwens ook altijd duidelijke instructies geven wat wel en niet mag qua eten. Amber is nl een klein vreetzakje en zij geeft dus juist veel te veel. Vanochtend de poli gyn gebeld en maandag de 20e mag ik al komen voor een uitgangsecho en om het vervolg te bespreken. Helemaal happy!! Vanavond nog even lekker sporten (hoop dat dat goed gaat, heb nl een enorme keelontsteking (ene amandel is helemaal dik en ontstoken) en mn oor begint ook al pijn te doen), maar voel me verder niet ziek). Hie schiet de verbouwing ook al redelijk op, het metselwerk is nu klaar, deze week komt de voeger voor een paar proefstukjes en volgende week begint mn man met het dak.
Nightelf, wow dat is al gauw! Fijn Suus, jeetje wat moet ik hier nou weer van denken...pfff De hele dag niks aanbieden omdat ze toevallig haar brood niet wilde kan echt niet hoor!!! Kijk, Emma is helaas geen vreetzakje dus als ze bijv. niet wil eten dan bied ik haar een uur later het weer aan of iets anders!!! Ze moeten eten toch..en wat drinken betreft, schandalig. Emma heeft bijv. altijd haar drinkbeker met water om haar heen! Zeker met dit weer moeten ze voldoende drinken!! Ik snap dat je nu enorm bezorgd bent en dat je niet meer zeker bent voor een 2e oppaskunstje van je S loeder....je MOET het echt tegen haar zeggen meid!!!! JIJ bent de moeder en de regels/gewoontes moeten nou eenmaal overal hetzelfde zijn anders is dat enorm verwarrend voor een kind. So..das eruit Ik kom laters terug, Emma ligt op bed dus ik wil eventjes genieten van het zonnetje.
ik kom alleen eventjes zwaaien, ben echt vreselijk druk en moe. heb bijna geen tijd om bij te lezen, laat staan reageren...sorry
Hier ook veel zon Suus, vallen kan overal gebeuren, en ik neem aan dat ze Sophie niet op de grond heeft gegooid maar eten en drinken moet gewoon wel gegeven worden!!! En drinken vooral. Hoe kom je erbij om zo'n kleintje niks meer te geven omdat ze haar brood niet opeet....... Ruben eet goed, al wisselt dat momenteel nog wel eens, maar ik moet ook echt tegen s-moeder zeggen wat hij moet hebben (en ik geef het ook altijd mee) en dat hij niet meer moet hebben. Ik zou haar nu ook niet meer zo maar daar brengen, je gaat je dan toch steeds afvragen hoe het gaat. Dus je stelt je niet aan Ze moeten gewoon doen wat je van ze vraagt, jullie zijn de ouders! Nightelf, super dat je volgende week al mag komen!!! En vervelend dat je keelontsteking hebt....Knap trouwens dat je dan nog wilt sporten, ik was thuis gebleven Fijn dat de verbouwing ook al aardig opschiet. Mannetje van jou is wel handig zo te lezen......doet hij alles zelf? Hier beginnen ze ook snel, iig voor 1 juli want anders geldt de lage btw niet meer. Pat, zwaai terug! Doe maar lekker rustig aan hoor, wij blijven hier wel Majo, wat een schatje is Maud toch!!! En helemaal blij idd met haar nieuwe speelgoed!! schandalig verwend idd Jullie nu al klaar met de verbouwing ed? Zora, he wat sneu dat Sara zoveel last van haar tandjes heeft. Gaat het snachts al wat beter? Hier hielp chamodent en dentinox wel aardig. Wij hebben Ruben toen ook een tijdje bij ons laten slapen hoor, anders sliepen wij ook niet. Toen hij geen last meer had sliep hij gewoon weer in z'n eigen bedje. En nu wil hij absoluut niet meer bij ons slapen Ik kreeg altijd commentaar dat hij bij ons sliep want dan zou hij daar aan wennen en wou hij nooit meer in z'n eigen bedje slapen.......tja beter bij ons in bed en alledrie slaap dan alledrie helemaal geen slaap Loesie, vervelend dat je zo'n last hebt momenteel Ik snap dat je nu dan niet aan de meds wilt. Helpen die wel goed dan? En wat een heerlijk kereltje is Siem zeg! En al helemaal alleen zitten........geweldig! En ja idd, het opvoeden begint nu echt..........pfff soms best wel zwaar hoor Hij moest gister wel 10 keer in de hoek staan omdat hij weer aan de staart van de hond hing, maar snappen doet hij het nog steeds niet maar we zetten gewoon door, hihi Ik moest vandaag werken maar vanochtend ging niet door omdat mijn client in het zkh ligt, en vanmiddag heb ik maar 3 kwartier gewerkt omdat ze de rest zelf wel kon. Kijk dat is leuk werken Ruben haal ik zometeen op maar is best wel even fijn hoor een paar uurtjes rust Zo kan ik rustig het eten klaar maken en de boel hier nog even opruimen. Morgen en donderdag ook weer werken, druk momenteel dus.