Lelie, heb net de foto's even bekeken en wat een lief kamertje zeg! Echt mooi! Best nog wel een beetje onwerkelijk dat er over een paar maand gewoon weer een beebje in de wieg ligt ofniet?
@ Lelie; Leuk wordt het zeg het kamertje. Lekker roze! En wat een prachtige meid hebben jullie. Lief! @ Esser: Zwaai terug! Fijn dat jullie zo genieten en succes met alles aan kant krijgen. @ Susan: Vallen kan inderdaad gebeuren, maar snap wel dat dat de druppel voor je was hoor nadat het zo (niet) gaat met eten en drinken. Vooral als je spullen meegeeft. Nightelf: Lief dat je het vraagt. Ze heeft weer bij ons geslapen. Ze is tot 23.00 uur wakker geweest, daarna nog een flesje gegeven en toen is ze in slaap gevallen en heeft redelijk geslapen gelukkig. Wij moesten vandaag allebei weer werken dus nog gelukkig! Fijn dat je de 20e al terecht kan. En beterschap, ook al voel je je niet ziek! @ Pat: Zwaai, maakt niets uit, rust maar lekker uit. Jewel: Dat is zeker leuk werken Ik ben het met je eens hoor, beter 3 slapen in 1 bed dan niemand in 2 verschillende bedden. Ben blij dat er meer zo over denken. Moet zeggen dat ik stiekem weleens bang ben dat ze het went, maar eigenlijk doet ze het alleen als ze neit lekker is verder is ze een voorbeeldige slaper. Dentinox helpt hier niet, dus ga maar eens Chamodent halen misschien helpt dat.
Zora, gewoon in bed nemen hoor! Doen wij ook nog steeds met Sophie, is nix raars aan! Lelie, weet niet of ik het al had gezegd maar leuk kamertje! En weer roze he Mooi roze verveelt zeeeeeeeeeeeeker niet Jewel, heerlijk zeg maar 45 min werken! Hopelijk de komende 2 dgn ook zo Daar teken je toch voor?! Nightelf, de 20e mag je alweer komen! Snel hoor! Hopelijk kan je dan ook weer meteen starten. @sloeder: thanx voor de reacties. Weet dat vallen overal kan gebeuren maar als het jou overkomt, kan je nog altijd jezelf de schuld geven. Haar allereerste ongelukje, met zichtbare (ook al is het tijdelijk) schade, komt nu dus door sloeder en dat blijft je dan toch altijd bij. Vanmorgen zat het er nog en dan word ik weer herinnerd aan dat mens! En ik wil juist zo min mogelijk aan haar denken!! Nu weet ik dat mn man toch nix tegen haar gaat zeggen dus ik ga ervoor zorgen dat ze nu al helemaal niet meer op Sophie hoeft op te passen. Heeft ze zelf veroorzaakt!!! Dusssssss, als wij 2 september een bruiloft hebben, vraag ik gewoon of ze 1 dagje extra kan op kdv. Dan kunnen mn ouders haar wel ophalen van de creche. Is ze iig niet bij sloeder (wat wel de bedoeling was)... Nou, ga maar ns snel opruimen hier want wil Sophie wel ophalen Was weer een vermoeiend rotdagje werken Nog 5 dgn wekrne en dan bijna 4 weken VAKANTIEEEEEE!!! @zon: geen zon gezien hier. Te druk voor gehad om naar buiten te kijken...
Susan: Lekker hoor bijna vakantie! En ik snap je hoor, Sara is 1,5 dag in de week bij mijn schoonmoeder en dat gaat gelukkig heel goed. @ vannacht, gelukkig heeft ze heerlijk geslapen in eigen bedje. Ze gaf wel een keer een schreeuw maar sliep daarna weer verder. Heb gister Chamodent gegeven, weet alleen niet of dat dan zo goed helpt of dat het toeval was.
Susan... #$%^^ potverdorie... je schoonmoeder moet haar wel echt eten en drinken geven hoor. Is zo belangrijk voor de kleine. Ja en idd het vallen kan gebeuren, maar je hebt liever dat het niet gebeurt en als het moet gebeuren het gewoon bij jezelf gebeurt. Kan je man echt niet met zijn moeder hierover praten? Ook al wil hij het misschien niet. Maar herken het wel hoor. Voor manlief is het toch moeilijk om zoiets tegen zijn eigen moeder te zeggen. Voor de bruiloft heb je het al in je hoofd hoe je het wil regelen. Zou ik ook doen hoor. Anders zit je op de bruiloft toch steeds met je gedachte bij de kleine die bij schoonmoeder is, en is wel de bedoeling dat je ook lekker kunt genieten. Maar binnenkort, nog paar daagjes en dan VAKANTIE!!! Lekker hoor. Hopen dat zonnetje gaat schijnen, is nu namelijk ook weer ver te zoeken, tenminste hier in limboland. Zora... vervelend dat Sara last heeft van haar tandjes. Hoop dat de tandjes snel doorkomen en ze er geen last meer van heeft. Loessie... vervelend dat je zoveel last hebt... sterkte. Enne wat is die Siem toch een lekker manneke... ik weet dat er al veel dames op de loer liggen, maaruh Syra joehoeee met zo'n knappe vent mag ze straks wel thuis komen hoor Hier lekker aan het genieten van ons meisje. Zo bijzonder. Zo'n lekker ding. Ze doet het echt super goed. Ze lacht soms al echt bewust naar ons. Slaapt 's nachts supergoed door. Dus wat willen we nog meer. Wanneer mogen ze eigenlijk in een wipstoeltje? Ow, en verder hier over na aan het denken hoe het met borstvoeding en straks werken moet. Borstvoeding gaat super, maar op werk lastig om te kolven etc. Dus eens even met leidinggevende over babbelen. Ik heb namelijk mijn rechten
Ingrid, ik ben al getrouwd hoor en sloeder heeft zich er toen al mee bemoeid. Weten de meesten al hier Daarna met de keizersnede is het geescaleerd en nu is ze dus weer vervelend eigenlijk. Heb het nu ook zo geregeld op de creche dat Sophie daar naartoe kan als wij een bruiloft hebben op 2 september. Ga dan aan mn ouders vragen of zij haar willen ophalen daar. Hoeft sloeder niet op te passen (wat wel eerst de bedoeling was). Manlief is ermee akkoord!! Wel gisteren weer een ongelukje gebeurd, maar nu op kdv. Sophie liep, raakte uit balans en leunde toen op de grond om niet te vallen. Precies op dat moment fietst er een *^&^$*(* kind over haar beide handen!!! Nu heeft allerlei schaafwonden op haar vingers en van haar ringvinger ligt haar halve nagel eraf. Nu valt die rode bult op haar hoofd ineens ontzettend mee Ze heeft er gelukkig geen last van (en geen gebroken vingers, waar ik vooral erg bang voor was). Ingrid, wipstoel: daar deden we Sophie al best vroeg in hoor. Wel opletten dat het niet te lang is. Wij hielden max de tijd aan wat ook staat voor de maxicosi autostoel maar vaak was het korter. @verder: wat verbouwingsperikelen en helaas weeeeeeeeeer problemen met mn auto vrees ik. Staat nu bij de garage. Rijd nog wel oke hoor maar hoor een vreemd geluid uit de motor vandaan komen op sommige momenten dus echt vertrouwen doe ik niet! Word vanmiddag gebeld over de diagnose ervan.
Suus, het zit jou en Sophietje niet mee he........ Nou hier weer aan het werk na 4 vrije dagen!!! Ben nog steeds gaar van het weekend. Had ook een mailtje in mijn inbox. Een collega is bevallen van een dochter. Leuk zou je zeggen...... Alleen de naam...... Vrij welk exact wat wij in gedachten hebben mochten we een meisje krijgen...... Maar ik ga mijn keuze niet veranderen hoor....... Maurits was ook lekker vervelend afgelopen weekend. Bijna niks gegeten ook zijn brood en fruit niet. Een hapje en dan hield hij het voor gezien. maar gisteren thuis at hij gelukkig beter. Ook moest hij kei veel kwijlen dus zitten weer kiezen aan te komen..... hij had ook veel geslapen. Moest hem s ochtends om 7 uur wekken (normaal tussen 6 en half 7 wakker), s ochtends 2 uur en s middags 3 uur (en ik ook 2 uur ) geslapen. toen om 7 uur naar bed gedaan en vanmorgen moesten we hem weer om 7 uur wekken. dan zal hij er wel last van hebben gehad toch......... Nou ik ga weer werken........
kleintje, gewoon lekker dezelfde naam gebruiken hoor! Is toch jullie keus!!! Ingrid, ik had Emma al na een maand in een wipstoeltje gedaan...vond ze al erg leuk..beetje kijken en spelen. Niet helemaal rechtop maar half liggend. Net ons proefkaartje binnen gekregen van de geboortekaart. Hij is helemaal top! Ik heb m namelijk zelf ontworpen en dit is de 3e kaart wat nu eindelijk goed is! Is heel simpel hoor wit met roze letters en er staat een leuke tekst bij Vanavond 2e poging de 20 weken echo. Laten we duimen dat ze nu goed gaat liggen. Wil toch wel graag een mooie foto mee
Meiden, hier minder goed nieuws te horen gekregen. Uitslag van de combinatietest: kans van 1 op 190 voor een kindje met syndroom van Down. Houd in een verhoogde kans dus wij gaan een vruchtwaterpunctie laten doen. Kan de VU niet meer bereiken dus hoop dat mn zus haar telefoon nog ziet als ze nog is daar. Heb haar direct gesmst. Moet nl ingepland worden bij 15 weken en dat is volgende week. Ik kan alleen donderdag en vrijdag want daarna ga ik met vakantie, ook dat nog! Kan wel janken, echt waar! Correctie: ik jank ook echt... Nu maar hopen dat ik snel terecht kan.
Suus, wat erg! Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Pfff ook dat nog Komt er ook nog een punctie bij.....
Och Suus Wat een kl*te nieuws zeg! Maar ik hoor toch ook nog heel vaak positieve verhalen dat het alsnog een gezond kindje is dus er is nog hoop. Dit helpt nu natuurlijk niet maar wou je toch even een hart onder de riem steken. Dikke knuff meid!!!
Jewel, heel lief van je hoor en zo moet ik ook denken. In 189 gevallen is er nix aan de hand en die kans is vele malen groter natuurlijk!! De vwp is trouwens volg wk donderdag. Die dag moet ik rustig aan doen en mag echt nix. Niet eens de hond uitlaten bijv, soort bedrust zeg maar, die ik ook volledig zal gebruiken. Lekker zo'n eerste vakantiedag... Maar goed, 3-5 werkdagen later krijgen we de uitslag. Zit dan wel in Frankrijk maar zal Lelie wel sms'en met de uitslag zodat ze het jullie kan vertellen. Lelie, hoop dat het vanavond wel lukt en niet dat de kleine meid nu al eigenwijs is!!! Kleintje, zou ook gewoon jullie meisjesnamen aanhouden hoor. Die naam vinden jullie mooi dus gewoon doen!! En wat is Maurits normaal vroeg wakker zeg!!! Nou, wij gaan hier zo eten... Oh ja, vandaag is onze vloer grotendeels gelegd. Morgen nog wat plinten!! Alleen Sophie's nieuwe kamer kon nog niet gelegd worden omdat de schuifpui er nog niet in zit. Daardoor worden de temp verschillen te groot en zou onze vloer eraan gaan. Beetje zonde dus... Helaas is die pui er wrs pas over 3-4 wkn dus echt inrichten gaat helaas nog niet... Nou ja, hebben geen haast!!
Susan, jeetje dat is niet wat je wilt horen. Ga er maar van uit dat het allemaal gewoon goed gaat. Is maar een 0,5% dat was bij ons de kans op spontaan zwanger worden..... Komt goed. En gelukkig heb je binnen 2 weken uitsluitsel.
Even kort bericht over de echo: Ze lag goed was echt een super de super snelle controle en we stonden snel weer buiten. Heb wat foto's meegekregen.. je ziet nu al dat het een totaal ander mensje is! Hahah natuurlijk maar ik zie nu al verschillen...vind dat de ogen wat dieper gelegen liggen en de mond is minder vol (van mij) plattere neus Naja, over 4 weken de pretecho en dan kan ik beter vergelijken Nu even in bad en dan babyboom kijken (neem nu op nml). Suus, moet steeds aan je denken. Ik weet zeker dat drs. P de tijd voor jullie neemt!!!! Hij zal absoluut de medische dingen bekijken, don't worry!!! Knuff
Suus, wat een k*t nieuws. Wat een onzekerheid. Ga heel hard voor jullie duimen dat er niks uit de vwp komt. Hele dikke knuff. Kleintje, ik zou ook die naam gewoon houden. Tis "maar" een collega. Staat niet zo heel dicht bij je, was mss anders als het in de familie was. Ingrid, hier Olaf ook al vroeg in een wipstoeltje. Ook niet te lang en liggend. Lelie, super dat jullie een mooie echo hebben gehad. En leuk dat je verschil ziet. Heb je de echo foto's in je album staan? Nightelf, hoe is het met je keelontsteking? Majo, wat een kl*te uitslag! Als ik het goed gelezen heb, heb je gister weer een sot gehad? Hopelijk een betere uitslag!? Loesie, wat een heerlijk ventje is Siem! En wat knap dat hij al zo goed zit. Olaf zit hier ook, maar alleen als er iets heel interessants voor hem ligt. Anders ziet hij er het nut niet van in Wat erg dat je zo'n last hebt van de fibromyalgie. Is dit alleen maar te onderdrukken met meds? Zora, Sara dus veel last van tandjes. Hier is het weer een klein beetje rustiger, nu er sinds vorige week vrijdag het eerste tandje door is. Olaf heeft er ook erg veel last van gehad, als het te erg werd deed ik hem een zetpilletje. Heb verder charmodent en dentinox gebruikt, maar heb het idee dat het hier niet heel veel deed. Esser, hoe is het met jou? Al flink aan t shoppen geweest? Voor de rest een zwaai. Ben het al weer kwijt (krijg je als je richting de dertig gaat) Ik ga nu naar bed. Kom morgen wel even terug voor een update van deze kant.