Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    13 november : Lelie, Nightelf, Esser
    14 november : Lelie, Esser
    20 november : Lelie, Suus, Nightelf, Esser
    21 november : Lelie, Esser, Majo
    27 november : Lelie, Nightelf, Kleintje, Esser, Majo
    28 november : Lelie, Kleintje, Majo
    11 december : Lelie, Suus, Kleintje, Esser, Majo (o.v.b.)
    12 december : Lelie, Suus, Kleintje, Esser, majo (o.v.b.)

Ook aangevuld.... maar idd zoals Kleintje ook al schreef.... helaas niet één datum dat iedereen kan. En ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereen ;). Misschien nog een aantal datums verderweg plannen? Of anders in het nieuwe jaar? Of vinden jullie dat té ver weg?

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    13 november : Lelie, Nightelf, Esser, Sooner
    20 november : Lelie, Suus, Nightelf, Esser, Sooner
    21 november : Lelie, Esser, Majo, Sooner
    27 november : Lelie, Nightelf, Kleintje, Esser, Majo
    11 december : Lelie, Suus, Kleintje, Esser, Majo (o.v.b.), Sooner (o.v.b.)
    12 december : Lelie, Suus, Kleintje, Esser, majo (o.v.b.), Sooner (o.v.b.)

Als we nog twee aanvullers (o.a. Jewel) afwachten en dan kijken?

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey Majo, Maud is vandaag alweer 5 maanden oud. Wat vliegt de tijd he?
    Ik moest lachen om je kerel. Bij ons gaat het al net zo.
    Ga jij vanavond nog wat doen???? En dan dat gezicht erbij. Dan weet je al genoeg.
    Ook eentje die je misschien bekend voorkomt: Ga jij vanavond vroeg naar bed? Dan weet ik dat hij nog naar een vriend toe wil.

Hey Suus, bijna jarig he?! En Sophie ook. Groot feest gepland?

Zoals jullie aan de tijd kunnen zien is Kris weer vroeg wakker vanochtend.
    Ze was vannacht ook een paar keer wakker, maar ik heb er niet heen hoeven gaan.
    Ze huilt dan niet hard, maar een beetje klagerig.
    Nog steeds geen doorslaper dus. Helaas.

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey mieiden,

even een teken van leven van mij.
    Afgelopen vrijdag het afscheid gehad op mijn werk.
    Het was zo emotioneel, de bewoners begonnen te huilen en ik....tja hield het ook niet droog.
    Vandaag mijn eerste werkdag op de nieuwe werkplek.
    Ben erg benieuwd.

Sooner welcome back!!!

De rest reageer ik van de week op.
    Oja, ik wil heel graag ook naar de meeting ( als die rond Utrecht is)
    Ik zal ook nog even gauw naar de data kijken.
    Al zal ik ook een voorstander zijn van iets plannen in januari.
    Daar is het net iets rustiger dan zo vlak voor de feestdagen.
    Maar ik vul het lijstje één dezer dagen wel even in.

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Op verzoek nieuwe dagen voor de meeting.............:D

MEETING

15 januari: Lelie
    16 januari: Lelie
    22 januari: Lelie
    23 januari: Lelie
    29 januari: Lelie
    30 januari: Lelie

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sooner, welkom terug! Fijn dat het beter met je gaat! Gaat het ook weer relaxt tussen jou en je man? Enne...Krisje nog geen uitslaper....
    Maare dat over s nachts wakker worden kan ook te maken hebben dat ze een nachtmerrie heeft....Emma wordt ook vaak laat en s nachts wakker...nouja wakker, ze slaapt nog half maar is wel van streek. Ik hou haar heel even vast..een beetje knuffelen en dan leg ik haar weer in bed. Daarna slaapt ze weer door:D

majo, wat cool een 4 generatie-foto!!! Dat heb ik vorig jaar ook al laten maken:D Mijn oma (wordt over 1 maand 87) is toen overgekomen nog voor Emma was geboren. Daarna heel veel foto's gemaakt;)
    Ben je nog gaan zwemmen met Maud of is dat vrijdag weer? Hier gisteren wel gezwommen met Emma. En leuk dat ze het vond!!!!

Ohhhh er is hier iemand aan het krijsen!

Doeiiiii....tot zo weer;)

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    MEETING

15 januari: Lelie, Suus?
    16 januari: Lelie, Suus
    22 januari: Lelie
    23 januari: Lelie, Suus?
    29 januari: Lelie, Suus
    30 januari: Lelie, Suus

Ik heb in januari heel veel jarigen, waaronder mn zus, vader en man. Geen idee wanneer en of zij de verjaardagen gaan vieren. 22 januari is mijn man jarig dus of hij het nou wel of niet viert, het is natuurlijk wel gezellie als ik dan bij hem ben ;)

Ook is e.e.a onder voorbehoud omdat ik dan wellicht ongeveer start met de cryo en ik miss naar het zkh moet :D maar dat is dan elke keer denk ik ff kort...

Majo, ik moest zo om je berichtje lachen!! Over je man!! haha

4 generatiefoto: zit er hier niet in. Heb nog maar 1 oma (moeder van mn vader) en die 2 hebben nog ruzie ook. Zit er dus niet in. Daarnaast is mn oma ook gewoon niet leuk........:(

Babyzwemmen, ik moet dat miss ook maar ns doen dan..............

@Sooner: WELCOME BACK!!!!!

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Haai girls!

Weekendje weg was heerlijk! Even eruit! Het weer was wel klote dus niet zo heel veel gedaan. Lekker gerelaxt in het huisje dus was ook niet zo erg :D Ruben vond ook alles prima. Alleen het zwembad viel wel tegen; erg klein en ze hadden 2 pierebadjes met 15cm water maar dat water was niet echt warm dus eigenlijk helemaal niet geschikt voor babies. Maar we hebben even gezwommen ;)

Sooner, WELKOM BACK!! Ik zou je nog een sms terug sturen maar ik had geen bereik op het park. Fijn dat het weer wat beter met je gaat!!
    Dus Kris nog steeds geen doorslaper? Ruben ook niet hoor, en ben bang dat hij nooit wordt ;) Je moet ook weer een foto van Kris spammen hoor! Zo lang geleden dat we haar gezien hebben! :)

Suus, alweer wat opgeknapt?

Majo, leuk zeg een 4e generatie foto! Hier lukt dat helaas niet ;)
    Hahaha mooie actie van je vent. Dan vinden ze het niet erg nee als je achter de comp zit ;)

Kleintje, hoe is het gegaan op het nieuwe kdv? Ik snap dat je er wat tegenaan zag/ziet. Maar dat gaat ook allemaal goed komen!
    En ook al een afspraak in het zkh! Hadden jullie nog cryo's trouwens?

Lelie, dus het zwemmen bevalt goed? Sneu dat Emma naar droomt. Ruben heeft er ook wel eens last van. Ze begrijpen nu alles steeds beter hè.

Esser, hoe was jullie suprise weekend? Nog wel een leuke jurk gevonden? En vond Joep het gezellig bij je zus?

Enise, fijn dat alles goed is met jullie 2e MEID! Gefeliciteerd!!

Nightelf, was het gezellig zondag? Amber zeker weer helemaal verwend :) Nog gelukt met de taart?

Confi, succes vandaag op je nieuwe werk!!!

Zo alle koffers zijn weer uitgepakt en de wasmachine draait ook alweer op vol vermogen. Dat vind ik altijd het minst leuke; het thuiskomen ;)
    Ruben zegt nu ook al Mem (mama ;)) Zo lief! Hij is momenteel erg eenkennig......soms als ik de kamer uit loop begint hij te huilen en zegt hij 'mem mem mem', met zo'n zielig stemmetje....Vriendlief vind het soms wat minder leuk want die krijgt hem dan ook niet altijd stil. Hopelijk duurt deze fase niet erg lang want het is soms wel vermoeiend hoor. Maar voor de rest gaat het heel goed! Hij staat overal bij op en begint ook al wat stapjes langs de tafel te zetten. Nog heel wiebelig hoor. ;)

Hoe ging het met het uur eraf bij jullie? Nog 'last' van gehad? Hier niet. Het was toch allemaal wat anders dan normaal en hij ging meestal later op bed dus hij werd zondagochtend om een uur of 8 wakker. En vanmorgen ook weer.

Nog even spammen :) Voor het eerst op de schommel

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    3 november : Lelie, Nightelf, Esser, Sooner
    20 november : Lelie, Suus, Nightelf, Esser, Sooner
    21 november : Lelie, Esser, Majo, Sooner
    27 november : Lelie, Nightelf, Kleintje, Esser, Majo, Jewel
    11 december : Lelie, Suus, Kleintje, Esser, Majo (o.v.b.), Sooner (o.v.b.) Jewel
    12 december : Lelie, Suus, Kleintje, Esser, majo (o.v.b.), Sooner (o.v.b.)

MEETING

15 januari: Lelie, Suus?, Jewel (ovb)
    16 januari: Lelie, Suus,
    22 januari: Lelie, Jewel (ovb)
    23 januari: Lelie, Suus?,
    29 januari: Lelie, Suus
    30 januari: Lelie, Suus

Hmmm wordt lastig deze keer een meeting plannen. Wij gaan in januari misschien nog een midweek weg en het hangt ook een beetje af van wanneer wij starten met de behandeling. Op de 29e is Ruben jarig dus dat wordt hem ook niet ;)

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt dames voor de felicitaties!!

Jewel, wat schattigggg!!

Dames, mijn kleine meid kan sinds gister zelf opstaan en een paar stappen zetten!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    MEETING

15 januari: Lelie, Suus?, Jewel (ovb), Nightelf
    16 januari: Lelie, Suus, Nightelf (ovb)
    22 januari: Lelie, Jewel (ovb)
    23 januari: Lelie, Suus?, Nightelf
    29 januari: Lelie, Suus, Nightelf
    30 januari: Lelie, Suus, Nightelf

Esser: hoe was je weekendje? Amber heeft idd al een paar favoriete cadeautjes: Nijntje badfluitjes, W&P stapelkubussen, loopauto en boekjes.

Jewel: wat een superfoto! Het is echt al een grote vent. Hier was het uur eraf niet zo'n succes......ze is nu al om 5 uur wakker ipv 6 uur. Gelukkig was het vanochtend al een kwartiertje later, dus komt vast goed :D

Sooner: yeah!!!! Je bent er weer! Echt super dat de zon weer lekker schijnt!

Suus: ben je weer helemaal opgeknapt? Ook bij jullie is het al bijna zover!!!! Ook een erg leuke foto van Sophie!

Enise: gefeliciteerd met de goeie echo. En wat leuk, weer een meisje!

Mayo: fijn dat de foto geslaagd was. Blijft toch altijd een mooie herinnering.

Confidence: hoe is je eerste werkdag gegaan? Fijn dat het afscheid bij je 'oude' werk zo fijn was.

Lelie: Amber wordt idd 's nachts ook regelmatig wakker, erg hard huilen terwijl ze slaapt. Gelukkig slaapt ook zij na een dikke knuffel weer heerlijk verder.

Hier is gelukkig alles weer rustig. Verjaardagsdrukte gehad en alles weer lekker 'normaal'. Ik merk dat Amber niet zo goed tegen al die drukte kan, ze wordt dan erg stil en kruipt het lieft bij mij of papa of schoot.

Hier nog ff wat leuke foto's:

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lekker taartje:

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    En nog eentje:

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    En nog eentje om het af te leren :p

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Okee, een foto van Kris dus! :):):)

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nou Jewel, gelijk een foto gespammed. Ook alweer gegroeid he?
    Ruben trouwens ook. Vond ie de schommel wel leuk?
    Zo ziet het er niet uit ;)

Kris is ook wat eenkennig en huilt makkelijk als je wegloopt.
    maar eigenlijk mag niemand de deur uitgaan.
    Ze lacht zich ook rot de hele tijd, dus dat is heel leuk.

Hey Lelie, ik zal thuis ff de kalender langslopen en de nieuwe data aanvullen. Ik kan in ieder geval niet 15/16 januari, shit shit.

Nightelf, wat een leuke foto's en wat een mooie taartjes. Dat gezicht van Amber naar dat taartje met die 1 erop. Hilarisch.

Ik weet ff niet wie het vroeg, maar de ruzies zijn bijna het huis uit. Dus dat gaat beter. Maar omdat ik -denk ik-meelezers heb, wil ik er niet zoveel over vertellen hier.

Hey vraagje;
    Iedereen vraagt wat Kris voor haar verjaardag wil.
    We willen graag vooral praktische dingen die we het komende jaar voor een eenjarige nodig zijn. Maar geen idee wat dat dan allemaal is.
    Hebben jullie tips voor mij?
    -wat ik al bedacht; buggie voor aan de fiets, winterjasje, schoentjes, loopfietsje heeft ze al

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh ja vergeet ik nog wat; wat voor buggie kun je aan de fiets hangen die niet te zwaar (en te duur) is?

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: wat is Kris gegroeid!!!! Leuke foto hoor.
    Amber vond dat taartje met dat kaarsje idd maar vreemd, totdat ze door had dat dat taartje er was om op te eten......
    Wij hebben een Buggy van Koelstra, die mag aan de fiets (maximaal gewicht is volgens mij 7 kilo), maar vond hem wel redelijk aan de prijs (100 euro).

Oh, Amber is wakker, ga ervantussen!

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sooner, wat is ze alweer veranderd zeg! Wat een mooie meid!!!
    Hahaha Ruben snapte het nog niet echt. Hij vond het jongetje naast hem wat aan het schommelen was veel interessanter.

Moeilijk he qua cadeau's. Duplo valt meestal ook wel in de smaak. Een keukentje oid misschien?

De kruidvat heeft soms wel eens een buggy in de aanbieding. €20 volgens mij. Die is wel heel simpel; 1 stand en geen kap maar is wel heel licht en makkelijk mee te nemen. Ik heb zelf een koelstra buggy van marktplaats gekocht. Ziet er nog als nieuw uit en is een stevige en goede buggy. Nieuw vind ik ze eigenlijk te duur.

Nightelf, wat een leuke foto's! Heeft ze lekker gesmuld van de taart? :D Het is natuurlijk ook een hele drukte voor die kleintjes.

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Enise, Fijn dat de echo goed was! Is toch weer een hele geruststelling! En weer een meisje! Wat leuk. Ik zou ook zo graag een meisje krijgen! Maar een jongen is ook leuk hoor :p. En wat leuk dat de kleine meid haar eerste stapjes gezet heeft!!

Sooner, Wat leuk dat je er weer bent!!!! Waar ben je toch al die tijd geweest. Dat je ZP kon missen ;). Nee ik snap dat het moederschap ook druk is. Slaapt Kris nu beter?

Majo, Jammer dat je geen hyves hebt. Het is wel verslavend. Ik had hetzelfde met MSN. Dus dat heb ik verbannen.

Confi, En hoe was je eerste werkdag op je nieuwe werk? Zeker wel een omschakeling? En neem rustig de tijd he voor dat lijstje.

Lelie, En de kleine Emma stil kunnen krijgen :p

Susan, Druk ben jij :p. En er zullen wel meer meiden zijn die onder voorbehoud toezeggen. Ghihi want iedereen begint hier een beetje terug te gaan naar de mmm

Jewel, Zo weer terug van jullie weekendje. FIjn dat het bevallen is. En toch ook niet erg om eens even lekker niks te doen. En wat een knappe kerel is RUben toch zeg!!!

nightelf. Wat een leuke foto met dat taartje. Lijkt me wel gek dat jullie meid nu al 1 jaar is!!! Het gaat zo snel.

Nou gisteren is Maurits naar het nieuwe dagverblijf geweest. Dat was wel even wennen. Ik was de helft van de spullen vergeten mee te nemen naar huis dus kon vriendlief nog even na zijn werk de restanten ophalen. Verder had Maurits wel een goede dag gehad. Alleen was ik behoorlijk van slag. Allemaal nieuw. Ook hadden ze niet goed opgelet en had hij zichzelf weer helemaal open gekrabt. Maar daan konden ze niet heel veel aan doen. Deze opvang is gewoon veel drukker dan de oude. Daar hadden ze iets meer aandacht voor Maurits. Misschien ook omdat het een vertikale groep was en nu een babygroep. Morgen mag hij weer. Hopelijk is mama er weeriets meer aan gewend. Ook dit weekend bezoek gehad van mijn vriendinntje. Was erg gezellig.
    Vanavond ben ik alleen thuis. Vriendlief is zuipen met een vriend van hem. Niet leuk dus. Vandaag een rustig dagje gehad thuis. Maurits is nog wel een beetje van slag door het klok verzetten. Sommige voedingen zijn op tijd maar anderen een uur te vroeg. Ook was hij gisteren al om half 6 wakker. Toen heeft hij een uur lang lekker bij ons in bed gekletst.

Nou ik ga weer even verder surfen. En straks even de afwasdoen.

Deel Deze Pagina