Hihi ja, niet dat ze daar op ging letten ofzo en aan ons heeft laten zien maar ze zij wel 2 x dat ze een echte dame is
Owja dat bedoel ik..... We gaan geen geslachtsbepaling meer doen. Vriendlief vindt het onzin en vindt dat we nog wel 4 weken kunnen wachten. Hij wil dan liever later een pretecho doen. Maar ik denk dat we dat nu weer niet gaan doen omdat we in het ziekenhuis best vaak een echo hebben. En moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo heel bijzonder vind.... is dat erg....... Ben trouwens aan het rond kijken voor een vakantie... Zit te denken om naar een particulier frans vakantiehuisje te gaan. Lekker rustig in een vissersdorpje ofzo......
kleintje, dat klinkt heerlijk ontspannen huisje in frankrijk, lekker eten, stokbrood en jip&janneke wijn volgend jaar gaan we met de hele fam. een huisje huren in toscane!!!! echt zo eentje met een zwembad erbij nu al zin in!!!!!
Haaay Nightelf!!! Lelie, Wij zijn twee weken terug met de familie naar duitsland geweest. Was super! Toch wel leuk om je ooms/tantes enzo weer eens intensief mee te maken!
Suus, wilde je even succes wensen voor morgen! Veel kijkplezier en doe de groeten aan dokter P Ohja, en de winkel waar hij is zit is belachelijk leuk maar belachelijk duur Sms je mij dan even....ik denk aan je!!!!!!
Lelie, ja ik sms je!!! Laat m vooral goed kijken naar de Down kenmerken en geslachtsbepaling is nu echt secundair. Ben benieuwd naar die winkel! Ze hadden daar eerst Armani Baby etc
Er zijn te veel leuke dingen daar!!! Ik zag ook een zachtroze wiegdekentje...was ie 50,- euro schandalig! Ze verzinnen zelf de prijzen lijkt wel..
En suus, hoe was de echo. Hebben ze je een beetje gerust kunnen stellen??? Hopelijk wel. Dikke knuffel van mij en Maurits.
Ow ik weet niet hoe ik er dan weer bij kom dat je hem vandaag had..... En was nou ook morgen de punctie? Ben het een beetje kwijt...
Hee meiden, net terug van dr Papa en hij heeft alles nagelopen wat zou kunnen duiden op Down syndroom. Hij noemt dat soft markers. Hij heeft geen aanwijzingen gevonden (tav de softmarkers) dat wij een chromosomaal afwijkend kindje zouden krijgen. Ergens toch een hele opluchting deze echo!!! Het eerste beeld dat we hadden toen hij de probe op m'n buik zette, was een enorme piemel!!! Ik zei al: hij lijkt op z'n vader Hij zei ons iig dat we met een gerust hart de vwp in konden gaan.
Suus, had ook al bij VWB gereageerd maar dit zal idd een eerste opluchting zijn zeg.......... En nu de kleur blauw voor jullie! Leuk!!! Liefs
leuke foto's Suus! Sommige wel onduidelijk...had ik ook helaas. Maar hoe vond je de kamer van hem? Vet hè 2 van die schermen in de ruimte En wat vond je van de winkel? Overdreven hè
Suus, wat ontzettend leuk, een jongen! En wat fijn dat hij niks "aparts" heeft gevonden. Ben je al een beetje meer gerustgesteld? Zou nog even vertellen hoe het hier gaat. Ben van de week op het zh geweest en als alles mee zit, krijgen we eind volgende week een cryo terug geplaatst. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel weer superspannend vind. Had ik eigenlijk niet verwacht, dacht dat ik nu wat "nuchterder" zou zijn. Ben ook wel heel bang dat we alle cryo's in één keer kwijt zijn omdat ze niet goed ontdooien. En dan? Maar goed, nog maar even niet aan denken. Moet maandag weer voor een fm. Met het helmpje van Olaf gaat het ook supergoed, zelf zo goed dat hij mss de volgende controle, 5 juli, al af mag. Dan moet zijn hoofd nog wel ronder zijn, maar heb goede hoop. Voor iedereen een heel fijn weekend en een leuke dag zondag. Ik moet morgenvroeg en avond nog werken, maar zondag ben ik lekker vrij.