Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Susan... heb je foto's bewonderd. Super!!!

Elin... spannend! Duim voor je dat ze mooi ontdooien.
    En nog beter dat helmpje misschien na 5 juli wel af mag :D

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ingrid, dank je wel! Hoe is het met jullie? Heb je eigenlijk foto's van Syra in je fotoalbum staan? Ben wel benieuwd naar jullie mooie meisje.

Susan, ga ook even je foto's bewonderen.

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo allemaal,
    Ben ik weer een keertje....

Suus wat een schrik, maar fijn dat de echo je gerust heeft kunnen stellen. Als zal dat pas weg zijn na je vwp...En een jochie wat leuk zeg een koningskoppel.
    Heel veel succes met de punctie, ik hou me vingers gekruist voor jullie...

Heb niet zo heel ver terug gelezen dus ik zal proberen te reageren op wat ik wel heb gelezen...

Elin, tuurlijk is het spannend, het is allemaal niet niks. Ik hoop dat de cryo goed ontdooid, dat is dan wel weer even het spannends. Hoeveel hebben jullie er nog???
    En wat fijn dat Olaf bijna van helmpje af is, heeft hij nu een mooi rond bolletje?? Hoe lang heeft hij m nu gehad?

Loesie, balen dat het allemaal niet lekker met je gaat. Ze kunnen tegenwoordig al zoveel, maar helaas niet voor iedereen...

Ingrid, jou ken ik eigenlijk niet zo heel goed, moet me even wat meer gaan inlezen. Maar je klinkt iig als een super verliefde moeder, heerlijk om te lezen...

Waterlelie, weet niet over welke winkel je het hebt, maar wij hebben er hier ook 1 op het dorp, winke van Dirk Kuyt (de voetballer) Ook allemaal Armani, Guess, Tommy en noem maar op. Maar ze hebben nu 50% korting, zodra ik volgende week weet welk smaakje we krijgen ga ik toch even langs om in te slaan...

Uhmmmm ben de rest even kwijt (maar ik ben dan ook bijna 35 volgens mij mag het dan toch;))

Hier gaat alles nog super, voel me nog goed, buik groeit explosief, echt ongelooflijk. Vorige week zijn we een weekend naar Ameland geweest, helaas geen mooi weer en een ziek ventje (na zijn laatste prikjes) Maar ondanks alles wel genoten van het met zn 3tjes zijn, wat een rijk gevoel ik dat.
    Mees heeft erg veel last van zijn mond, volgens mij komt echt alles tegelijk door straks. Kan ook niet anders, stand is nog steeds 2 tandjes met ruim 14 maanden. Suus jij als tandarts dat is toch wel heel erg weinig, of niet??

Volgende week gaan ze eindelijk gebinnen met verbouwen, totaal geen zin in, maar het schijnt binnen 2 weken klaar te zijn, dat zou toch mooi zijn....

Maudje, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had met je verjaardag, maar vanharte mooie meid, ben je lekker verwend!! Je bent nu echt baby af en een grote dame aan het worden, doe je de groeten aan je mama???

Kleintje, ik zou de naam ook gewoon gebruiken hoor. Ik zeg zelf nu tegen alle zwangeren die ik ken dat de meisjes naam al staat vanaf dat we zwanger waren van Mees en dat die dus echt niet veranderd als er iemand in mijn omgeving de zelfde naam heeft. Kan ik daar geen gezeur over krijgen....
    Maar ik denk zelf dat het weer een jongetje is, maar misschien is dat ook wel een beetje ijdele hoop...Ik vind meisjes een beetje eng;) Ik weet hoe ik zelf vroeger was en verder heb ik alleen maar kleine jongetjes in mijn omgeving waar ik stapel op ben...
    Maar een meisje is natuurlijk ook van harte welkom...

Zo ga zo lekker mijn mandje in. Manlief is met de gasten een weekend op stap, hoe verzint hij het met vaderdag!!! Krijgt hij ook geen ontbijt op bed....

Prettig weekend allemaal, ondanks het slechte weer wat voorspeld is...

XXX

4. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Excuus voor de taalfouten, vingers gaan sneller dan mijn verstand geloof ik....

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, wat fijn zeg, wellicht geen helmpje meer voor Olaf!! Heb je er weer een foto van??
    Spannend die cryo's! Krijg je nog Pregnyl of gewoon echt volledig in natuurlijke cyclus?

Zoe, 2 tandjes is laat maar Sophie had er toen ook niet heel veel meer, dacht 6, wat ook vrij laat is. Ze krijgt nu pas haar 3e en 4e ondertandje dus ja weet je, het gaat zoals t gaat!

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Zoe, wat leuk om van je te horen! En wat fijn dat het zo goed gaat! Wat ga je verbouwen? En twee weekjes is idd nog wel te doen. Je vroeg hoeveel cryo's we nog hebben, we hebben er nog vijf. Da's dus best wel veel, maar ik weet dat het niet heel veel zegt. Bij de eerste poging zijn alle vier de cryo's niet goed ontdooit.

Olaf zijn hoofdje is niet helemaal rond, er zit aan de bovenkant nog een klein deukje, maar dit is echt minimaal. Ben echt superblij dat het zo is geworden, tis een heel verschil met hoe het was.

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Susan, zal van het weekend even foto's plaatsen.
    Ik spuit één keer 10.000 ie pregnyl. Heb het gister opgehaald. Was ook wel weer raar, gelukkig was het niet zo druk. Woon nl. in een klein dorp en we willen het deze keer voor ons houden.

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

wat een weertje hè ;) pfff dat wordt weer binnen zitten helaas. Alleen wel even langs de multi vlaai omdat ik daar ontzettende trek in heb haha

Zoe, goed om te horen dat alles zn gangetje gaat! En je buik...tja...die moet groeien hè :D Wanneer had je nou de 20 weken echo??? Enne...2 weken in de verbouwing zitten valt indd best mee. Veel succes!!!!

Elin, wat goed van Olaf dat ie geen helmpje meer hoeft!!! Wat in een paar weken zoveel kan veranderen zeg!!! Ik spoot ook telkens 10.000 eenheden Pregnyl...vond het telkens een heerlijke shot haha

Nou, ik ga maar eens koffie drinken en een roggebroodje eten met een plakje kaas (ook al zo verslaafd aan ;):p).

Morgen vaderdag...ik heb van de week een canvasdoek besteld in zwart/wit....errug mooi!!!!!! Ohja en een boek van Ragas.

Fijne dag allemaal

9. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Lelie, wat een goed idee dat boek van Ragas. Zag het vorige week langskomen op tv maar ik was het weer vergeten.
    Ben van plan om straks toch nog even naar Amstelveen of Leidschehage te rijden kan ik die mooi nog even score...Bedankt voor de tip!

Ik heb volgende week vrijdag de echo, ben dan precies 20 weken, zo spannend....

Elin, 5 cryo's, ik hoop zo dat de topper er tussen zit. Maar ik snap de spanning zeker gezien de vorige ervaringen.
    Bij Mees hadden we 11 emmies en die hebben we allemaal nodig gehad, Mees was de laatste die gelukkig is uitgegroeid tot een heerlijk kereltje....
    Zag mijn geest nu ook al dwalen toen we deze keer "maar" 3 emmies hadden...En gelijk de eerste was raak, dus houdt goede moed, elke x is anders....

Idd Suus, het gaat zoals het gaat...ook als het langzaam gaat;)
    Zijn jullie al klaar met de zolder?? Wat een vertraging bij ons, we zouden geloof ik tegelijk beginnen.
    Wij krijgen 2 dakkapelen, ben echt zo benieuwd naar de ruimte die we gaan krijgen....

Zo even wachten totdat het spookje wakker is en dan gaan we maar even shoppen met z'n tweetjes. Ga maar naar een overdekt winkelcentrum, dit is toch geen weer mensen!!!!

XX

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Klaar met de zolder?? Nee nog lang niet!! Vloer ligt er grotendeels in maar het wachten is op de schuifpui. Volgens mij is dat ding van goud want het duurt nu nog 3 wkn!! En we wachten er al een week of 5 op :( Die pui stagneert de boel behoorlijk want de vloer is nog niet helemaal gelegd bijvoorbeeld. De babykamer is wel redelijk af qua vloer en verven (vandaag hopelijk laatste deel). De nieuwe berging is ook bijna af (die sowieso vandaag verven en dan morgen spullen erin opruimen). De hal wordt aankomende week afgemaakt door de aannemer (schuifwanden plaatsen) dus hopelijk hoeft dat niet geverfd te worden, dan is die ook af. Kasten worden op maat gemaakt en worden dinsdag ingemeten. Na onze vakantie worden die dan geplaatst. En de berging op de begane grond, daarvan moeten we de plinten verven en die kunnen dan worden gemonteerd door de vloerenman. Aan de ene kant valt t mee, aan de andere kant duurt het nog zeker 1.5 mnd denk ik. Het is al wel, nu al, ontzettend mooi!!

11. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Zoe... wij kennen elkaar idd niet zo goed... maar je zit bij het juiste eind. Ben echt een verliefde moeder... hihI! Ik geniet zo van onze kleine meid :D
    Jij lekker aan het genieten van je zwangerschap! Ben jaloers ;)... ach dat heb ik bij iedere zwangere vrouw...

Elin... heb foto's in album staan, maar ben nog ff nieuwe aan het uploaden... alleen voor vriendjes :D

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    So hee, ik ben een partij misselijk door de 2 punten vlaai :) vreselijk vies: bananenvlaai en eentje met kersen....brrrr ik moet er niet meer aan denken :D
    Daarvoor ook al misselijk in de bloemist...duurde een beetje lang met inpakken enzo dus ik leunde op de toonbank voorover...pffff wel gek dat de misselijk terug komt.

Zoe, ik hoop dat het lukt met het boek! Gaan namelijk als warme broodjes over de toonbank, toen ik er was waren er nog maar 2.

Suus, nou...de stomme schuifpui ook! Dat blokkeert dus een hele hoop werk...jammer...maar...daarna kan je helemaal los gaan!!!! We komen zekers kijken hoor!!! Enne...nog een vraagje...wat doe je eigenlijk met de oude babykleding van Sophie? Doe je die weg of verkoop je ze? Misschien vind ik het wel leuk om wat over te nemen/kopen :p Heb nu namelijk de oude kleren van Emma gesorteerd en gewassen maar ik mis toch een aantal pakjes.

Okee, ik ga even plat! Emma lag 1,5 uur te spoken in bed...ze wilde maar niet slapen..

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, vreemd dat je weer wat misselijk bent...? Van die vlaaien snap ik wel, als ze niet te eten zijn. Was het misschien niet omdat je bloeddruk erg laag was? Heb ik wel ns nl, kan ik ook erg beroerd van worden!

Oude kleertjes van Sophie bewaar ik nog voor een eventueel kindje van mn zus. Is nog niet zwanger of plannen om zwanger te worden maar wie weet...? Dus helaas, ze blijven nog even bewaard in de doos.

Net nog even geverfd. Helaas waaide het erg hard waardoor het raamkozijn open vloog en half uit zn voegen is ;) Hopelijk kan de aannemer het nog maken. Ik denk zelf van wel met een beetje superkit. Nu is wel alles geverfd boven dus we kunnen morgen de berging boven inruimen! :) Gaan zo even naar de Gamma waar we gaan kijken voor raamdecoratie van Lief voor een jongetje. Uiteraard nog niets bestellen want we wachten eerst de vwp af, maar kijken kan geen kwaad dachten we zo :) Sophie's peuterkamer wordt roze met groen en wit (wisten we al) en we hebben het idee om de jongenskamer nu rood met blauw en wit te maken. In ieder geval, lekker gezellig met kleurtjes!! Denk deze keer geen Woezel en Pip want die zijn weer anthraciet met geel en dat past weer niet zo... :)
    Sophie heeft 2 konijnen van Lief (mannetje en vrouwtje) en heb al voor ons jochie 2 leuke bevers gezien van Lief. Vind het wel jammer dat ze nog geen leuk aankleedkussen en wrapper/omslagdoek hebben voor jongens van Lief. Denk momenteel uitverkocht ofzo.
    Ook al trouwens op internet de nieuwe Lief collectie meubels gezien!!! Errug leuk! We gaan even informeren of het dezelfde kleur roze is als de vorige collectie want dan nemen we voor Sophie het nachtkastje van de nieuwe collectie.
    Jaja, jullie lezen het goed; heb zin om in te richten!!! Stomme pui en vwp ook :(

Nou, wij gaan er zo vandoor! Manneke hangt nog even de was op, Sophie eet lekkere wortelchips (mond is helemaal oranje :D) en ik dus even op de iPad. Maar volgens mij is ie zo klaar!!!

Tot later!!!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elin ik lees hier volgende week een cryo tp wat spannend!!!!!!!!
    En Olaf waarschijnlijk geen helmpje meer wat goed!

Gek genoeg lees ik nog steeds veel in het andere topic maar niet hier.
    Vraag me niet waarom hahahah.

Zoe willen jullie weten wat het word?
    Ben niet nieuwsgierig heh:D

Loesie vind het erg te lezen dat het niet zo goed met je gaat:(

Ik moet echt weer ff bijlezen hier sorry.

Hier gaat alles steeds beter.
    S is nu van NAN AR zelfs op normale groeiestart met 3 schepjes nutriton ( waar hij eerst niet tegen kon!)
    En het gaat goed gelukkig!!!
    En hij word al 1,5 maand weer 6 maanden jeeeeeetje wat gaat dat snel.
    Veeeeeeel te snel.
    Zoals ik in het andere topic al had geschreven , wij heeben de 28e gesprek in Brussel en als het goed is juli starten met iui voor een brusje.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat is Maud een mooie meid.

En Siem zo'n knap stoer ventje.

Mag ik ook ff spammen?

16. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ons wondertje... wat een knapperd :D

17. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Wauw ons wondertje wat een lekker ventje.

Ik wil ook wel graag de kleine van jou zien ingrid, maar dan zal ik eerst vragen of ik je vriendje mag zijn ;)

Meiden, ik ga echt vanavond proberen weer bij te schrijven en lezen.
    We gaan nu eerst een dagje Maasmechelen Outlet shoppen.
    Tot later.

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ingrid, net je foto's gezien! wat een heerlijk klein meisje :) echt een dotje.

Nou, het cadeau voor papadag is super geslaagd! Hij blij en ik blij :D
    Voor de rest geen plannen, wel gaan we eind van de middag naar mijn paps toe borrelen en eten. Enne..mijn zusje is nog steeds niet bevallen...pffff nu 1 dag overtijd :D

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    En iedereen een leuke vaderdag hier???? Wij (Maurits en ik) hebben een tekening gemaakt, kado van de opvang gegeven en een lekker ontbijtje op bed voor de papa gemaakt! Maurits vond het allemaal reuze spannend. En zelf smulde hij ook van zijn croissantje.

Vanmiddag naar de schoonouders..... Schoonzusje met de kids is daar ook. Dus wel gezellig.......

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier net wakker want heb vannacht om 4 uur m'n zus en vriend naar Schiphol gebracht. Die gaan 2 weekjes naar Lanzarote! Manlief is dus bezig geweest met Sophie zodat ik nog even wat kon slapen. Lof er nog in :) Halverwege hebben we een familiehappening met manlief 's familie (schoonmoeder, -zussen, neven, nichten, ooms, tantes). Totaal geen zin in! Kostte ons euro 140,- voor midgetgolf en bbq!!! Belachelijk en manlief heeft zonder verdere uitleg te vragen gewoon betaald. Nou daar is t laatste woord nog niet over gezegd!
    Anyway, ook even wat schoonmaken in huis en opruimen want de berging is dus af dus kunnen we eindelijk weer in een normale slaapkamer vanavond :)

Meiden, fijne vaderdag allemaal!!

Deel Deze Pagina