Jewel... dat is schrikken zeg. Poeh poeh... gelukkig heeft hij er niet al te veel last van. En gelukkig dat de koffie niet meer heet was.
Goede morgen!!! Esser, ik heb geen idee wanneer ik het hoor. Mijn baas moet overleggen met de directrice. En hij is nooit zo snel. Ik ga er van uit dat het maar een stapje wordt maar twee zou wel super relaxed zijn. Nou ik ga douchen. Maurits ligt nog steeds te slapen. Een wonder! Hij is anders altijd vroeg op. Alhoewel we hem de laatste tijd ook vaak moeten wekken. Ik geniet nog even van de rust.
Jewel, gatsie wat eng met Ruben! Idd je allergrootste nachtmerrie... Gelukkig heeft ie er nix blijvends aan overgehouden. Mn zus heeft vroeger hete thee over zich heen gekregen en heeft daar inderdaad brandwonden aan over gehouden. Gelukkig niet in haar gezicht maar wel over een deel van haar bovenarm. Mn ouders voelen zich nu nog steeds schuldig.......... Wees dus maar blij dat de koffie ver genoeg was afgekoeld want de schade was niet te overzien geweest. Nightelf, wat spannend weer zeg, weer begonnen! Hoor vaak nare bijwerkingsverhalen over die Clomid en hoop dus ook dat jij er minder last van ondervindt. Hoe gaat het met Amber? Hier alles wel oke. Drukke dag voor de boeg Maar gelukkig morgen nog 1 dagje werken en dan VAKANTIE! Lekker begin natuurlijk met die vwp op donderdag Maar goed, tijd gaat ontzettend snel dus deze 2 dagen kom ik ook nog wel door. Gisteren mn ouders voor het eerst sinds 2 maanden weer gezien (waren met vakantie) en dus ook dat zij Sophie voor het eerst weer zagen. Ze vonden haar enorm veranderd! Sowieso qua uiterlijk (haargroei) maar ook in doen en laten. Ze loopt nu natuurlijk los, praat honderduit en is heel wijs (hun woorden). Ikke = trots! Oh, moet even aan de slag hier!
Vandaag voor de eerste keer gekolfd. Ging supergoed toen ik het eenmaal goed doorhad Syra daarna flesje gegeven voor te oefenen... nou die dame... oefenen is niet nodig... fles ging zo leeg
Susan... dat is zeker fijn. Dacht laat ik nu maar beginnen met oefenen. 7 juli heb ik namelijk teamuitje en ben ik van 's middags tot 's avonds weg en dan moet ze drinken uit flesje... maar gewoon al fijn dat het nu zo goed gaat. Kan papa idd ook gewoon een keer flesje geven. Vind ie ook leuk om te doen... als zegt hij... ow maakt mij niet uit dat ze aan de borst drinkt... komt wel. Ben nog alleen een beetje aan het zoeken wanneer ik doe kolven en wanneer ik de fles met borstvoeding geef. Hoe deden jullie dat?
Ha meiden, Was ik weer!!!!! Esser, veel plezier in kreta, lekker genieten!!!!!!!!!!!!! Jewel, gggrrrr van schoonpapa! Hij weet idd niks van computers! Balen! Heb je alweer buikfoto's in je album staan? Suus, wauw EEN JONGEN!!!!!! Wat leuk zeg! Jongetjes zijn zooooooooooooooooooo leuk!!! haha! Ben je nog erg bezorgd over dat gene wat bij jongetjes vaker voorkwam en wat suusman ook heeft gehad? (weet niet meer precies hoe het heet en wat het was!) Ingrid, ik heb ook niet lang borstvoeding gegeven helaas, dus kan je niet goed helpen! Mooie foto's staan er op hyves zeg, wat een schatje! Majo, hoe gaat het met je?! Jewel, lees nu het verhaaltje over Ruben en de koffie en tranen staan in mijn ogen...jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Kan hij al bij het aanrecht dan?! ppffff...jullie hebben wel supergoed gehandeld hoor!!!! En gelukkig is het allemaal meegevallen! Nightelf, joepie, weer begonnen!!!!!!! En natuurlijk mag je nog verdrietig zijn om je mk. Er is je zomaar een wondertje afgenomen, dat is ook gewoon niet eerlijk! Pat, waar blijft je banner?!?!?!? En weet je nog dat we het in de auto hadden over Amy's verjaardag, toen in april!? En dat dat toen nog wel eventjes duren! Nou is het al bijna zover! Wauw!!!!! Lelie, hoest met jou en je meisjes?! Wat vindt lelieman er eigenlijk van dat hij een 2e dochter krijgt?! Helemaal trots? Kleintje, hoe staat het met je werk? Weet je al in welke schaal je komt? (of heb ik het niet goed, was jij dat niet?) Sooner, zwaai! Zoe, daar was je weer!!!! Je gaat hard hoor, wauw!!!! Is het ook echt zo dat het bij de 2e zwangerschap veel sneller lijkt te gaan?! Wondertje, hoest met jouw mooie mannetje! Lastig dat je de banner in weken hebt, haha, ik denk nu in maanden! Van december is hij he? Alweer een half jaar! En bijna het gesprek, joehoe! euh....euh....euh....euh....euh....euh.... ppfff...sorry, ben het echt even kwijt! even ego dan: WIJ GAAN DE VOLGENDE CYCLUS WEER VAN START!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Manlief is overstag! Ben vandaag ongesteld geworden en toen noemde ik tussen neus en lippen door dat we het dan wel konden redden om voor de vakantie naar Texel in augustus nog een poging te doen. Dan heb ik vakantie en hij ook, dus dan hoeven we beide geen vrij te nemen. Toen zei hij meteen: oh, dat is goed, dat is wel makkelijk. Toen zei ik, ja echt? oke, dan bel ik morgen of overmorgen Irma wel even (assistente dr. s in dusseldorf) ...toen pakte hij de laptop: ik zoek het nr wel even op, bel nu maar vast! Haha, hij werd enthousiast. Het is even onder voorbehoud, want dan moet mijn eisprong wel op tijd komen, want we gaan 5 augustus naar Texel... Zou ongeveer de 31e mijn eisprong hebben (of iets eerder) 1 augustus eisprong/2 augustus ontdooien/3 augustus terugplaatsing. Ik kon altijd bellen en mocht het te kort dag zijn, dan schuiven we het op naar de volgende maand! Wat wel nieuw is trouwens is dat ze geen fm's meer doen, maar als je cyclus gewoon normaal is, dan moet je een ovulatietest doen en als die positief is bellen...geen pregnyl meer ofzo. Vraag wel om utrogestan, dat wil ik wel hebben hoor! Zal zo eens in het vruchtbaarheidsbehandelingen vragen of dat meer gedaan wordt, mbv ovulatietesten...want ik ken het alleen met fm's en pregnyl...we zullen zien! Einde ego, smak voor jullie allemaal en in het bijzonder voor de meiden die ik vergeten ben!
Loesie, ff kort.... Hier ook met ovu testen gewerkt. In combi met fm. Maar uiteindelijk gaf de test het moment van tp aan. Je kan ook om pregnyl ondersteuning vragen. 4 keer een prikje zetten geen vieze plakbollen en zie het resultaat! Wel vet dat jullie weer gaan beginnen! Zo hier zo eten. Wacht op vriendlief met Chinees. Hij was weer eens laat
Loesie, waaaaaaaaahhhhhhhhhhhh............volgende cyclus alweer beginnen! Super zeg!! Spannend weer en trouwens ideaal dat het mooi in de vakantie kan. Geen idee hoe dat zit met fm's en zo met een cryo tp. Maar ik hoor idd wel vaker dat ze ovutesten gebruiken. Kleintje had dat deze keer ook volgens mij?? Ja het was echt schrikken voor ons en ik heb het er nu nog soms wel moeilijk mee. Als ik er aan denk dat de koffie heet geweest was...........maar dat was hij gelukkig niet. Ons aanrecht is wat lager dan normaal. Daarom kan Ruben er ook bij. Ik let er altijd op maar deze keer was hij te snel Ingrid, super dat Syra uit de fles wil drinken! Is toch altijd even afwachten. Met Ruben ook nooit problemen gehad hoor, al dronk hij niet goed uit de avent flessen maar wel uit de difrax fles. En fijn dat het kolven ook zo goed gaat! Ik was ook zo blij de eerste keer In het begin kolfde ik net voor ik een voeding zou geven. Een halfuurtje ofzo. Ik zou niet te vaak tussendoor gaan kolven in de eerste weken/maanden want dan kan je productie ineens een boost krijgen en daar zit je ook niet op te wachten. Ik was nl veel te enthousiast (was zo blij dat het goed ging en maar flesjes vullen voor de vriezer ) en daardoor kreeg ik veel te veel melk. Na een uur stonden mijn boobs alweer op knappen, was niet fijn Na een tijdje is je productie was stabieler en dan kan je wat makkelijker zijn met het kolven. Mooie foto's trouwens! Echt een liefie is Syra! Suus, heel veel succes morgen!!!!! Hoe laat heb je de punctie? Ik hoop dat het meevalt qua pijn. Ik zal aan je denken! En dan genieten van jullie vakantie!! Heerlijk zeg! Dat hebben jullie wel verdiend na alles. Fijne vakantie alvast! En je zus vroeger dus ook zo'n ongelukje gehad..........gelukkig niet op het gezicht. Mijn vriend heeft vroeger ook koffie over zich heen gekregen (zo vader zo zoon ) maar dat was wel heet en daar heeft hij nu ook nog littekens van op z'n borst. Lelie, en niet meer misselijk geweest van de vlaaien? Gek trouwens dat je nu weer misselijk wordt........of valt het mee momenteel? Nightelf, yeah jullie mogen ook weer beginnen!! En wel begrijpelijk dat je soms nog verdrietig bent over de mk. Gewoon de traantjes laten stromen Nu weer op naar een nieuwe poging!!! Vervelend trouwens dat jullie pc kapot, gelukkig de ps3 nog! Pat, jeetje wat gaat dat hard zeg! Amy over een week al 1 jaar!!! En de tuin is ook een mooie vakantie plek toch? Wij zijn de afgelopen 2 jaar ook niet vakantie geweest, maar dit jaar kon het eindelijk wel Veel plezier met de voorbereidingen voor het feest!! Esser, ik ben toch wel een beetje jaloers op jullie hoor! Lekker aan het genieten van het mooi weer en het mooie kreta........Waar zitten jullie trouwens in kreta? Kleintje, lekker zeg dat Maurits niet meer zo hele vroeg wakker is, dan kun jij idd even rustig aan doen in de ochtend. Ik hoop elke keer dat Ruben ook wat langer slaapt maar tot nu toe nog niet Ach je went er aan maar weekends mag hij best wel eens uitslapen tot een uur of 8 Hier gaat het weer goed! Al zit de schrik er bij mij nog wel een beetje in hoor. Ik zie het nog steeds voor me hoe hij de koffie over zich heen kreeg Maar gelukkig heeft Ruben er helemaal niks van overgehouden! Hij heeft die nacht heerlijk geslapen en er is ook niets te zien op zijn gezichtje. Hij is het ook alweer vergeten want hij wil nog altijd graag zien hoe de senseo werkt Dan staat hij ervoor en dan zegt hij steeds 'okkoe okkoe' = dus koffie Gister ook weer naar de vk geweest en alles was weer goed. Bloeddruk was weer netjes en het hartje klopte ook weer mooi Ik ben nu net zo zwaar als toen met Ruben met deze termijn, best wel grappig weer. Ik zal van de week nog even een buikfoto maken. Is nu wel leuk om te vergelijken. Nou ik ga nog even bankhangen en dan vroeg op bed, morgen nog werken en dan weekend! Fijne avond nog allemaal!!
haha...loesie ik ga denk ik volgende week een nieuwe banner nemen. Amy is bijna 1 en vind het toch wel leuk om hem tot die tijd te laten staan!! Ingrid ik weet niet meer wie het was, maar die kolfde ´s ochtends (ik dacht eigenlijk stitchie..maar die schrijft hier niet meer mee) Ikzelf kolfde voornamelijk ´s avonds, maar dat was om de borstvoeding te stimuleren in de avond omdat ik dan bijna leeg was zeg maar... Ik zou je dus ook aanraden om ergens in de ochtend een plekje voor het kolven te vinden. En ik moet wel zeggen probeer regelmatig een keertje de fles tussendoor te geven want er zijn er veel die de fles op een gegeven moment gaan weigeren of er gewoon helemaal niet uit willen drinken... Wijzelf hebben hier ook weken last van gehad. Niet echt grappig Suus lekker vakantie!!! (op de vwp na dan) Veel sterkte morgen!! Kleintje leuk een stapje hoger!! Zou lekker zijn als het doorging. Nightelf wij hebben contact!! Was je nu begonnen?? Loesie...jullie gaan gewoon een cryo ophalen de volgende cyclus!!! Hoe spannend is dat?? haha en ja ik weet nog dat we het er in de auto over gehad hebben en nu is ze gewoon volgende week al 1!! Het is zo snel gegaan... Esser hoe is het daar?? Heerlijk zeg zo´n eind weg, daar waren jullie vast aan toe na dat harde werk van de afgelopen weken!
Sorry meiden, even gauw. Maar wil Suus even heel veel sterkte wensen voor morgen. Denk aan je! Zwaai voor de rest, kom van de week even uitgebreider terug.
Suus, Ook hier nog even....héééél veel sterkte morgen!! Moet gewoon goed gaan komen met jullie manneke!! Knuf!
Oké, en dan nu nog even gauw een reactie op alles wat ik na een dikke week afwezigheid heb gelezen!! Jewel, Tjee zeg!! Das was schrikken met die Okkoe okkoe over Ruben heen!! Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen! Zoiets vergeet je idd niet snel nee, maar het slijt wel over een tijdje hoor (spreek uit ervaring na die stomme commode val hier ). Enne...nog gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum!! Was toch afgelopen weekend dat jullie weggingen? Was het leuk? Of is het aankomend weekend? Nightelf, HOERA!! Weer van start dus!! Hopelijk zijn jullie héééél snel weer zwanger! En de verbouwing vordert dus ook goed?! Súper! Hoe is het met je keelontsteking? Weer over? Pat, Amy over een paar dagen ook alweer 1 jaar! BIG BIG PARTY dus?!! Hihi!! Zó leuk zo'n eerste feestje!! En wat is het snel gegaan he...dat eerste jaar! Zora, Zijn de tandjes van Sara inmiddels al door? Enne...af en toe tussen jullie inslapen...gewoon doen hoor! Helaas is manlief hier er niet zo'n fan van, maar wat mij betreft mag ze dat af en toe best wel. Is nu pas 2x gebeurd hier helaas . Vindt het wel gezellig. Maar vonden het hier ook wel eng ivm waterbed. Suus, tjee zeg... weer vanalles gaande bij jullie, gestagneerde verbouwing, alwéér autoproblemen, irritante schoonloeder, ongelukje op de crèche! uitslag combitest...pfff...zit jullie niet echt mee laatste weken. Dan wordt het nu dus tijd voor GOED nieuws! En dus een goede vwp morgen en een goede uitslag daarvan! Wel alvast een hele fijne vakantie gewenst! Hopelijk kunnen jullie er wel van genieten! Kleintje, hmmmm...een collega met dezelfde meisjesnaam?? Nou...niks van antrekken en die naam gewoon houden....collega's komen en gaan vaak...en als zij dat niet doen, dan jij misschien wel! En wat goed dat Maurits zelfstandig loopt!! STOER hoor!! Elin, Whaaaaaa! Deze week w.s. al een cryotp dus?! SPANNEND! En wat goed dat Olafs helmpje binnenkort af mag . Esser, inmiddels verhuist en nu lekker aan het genieten op Kreta!! Veel plezier daar ! Loesie, wat balen dat het lichamelijk niet zo met je gaat momenteel. Maar wat GAAAF dat ook jullie nu toch alweer van start gaan! Zie je dat lichamelijk dan ook wel helemaal zitten al? (zal wel...anders doe je het natuurlijk niet ). Ingrid, wat goed dat Syra al doorslaapt zeg!! Enne...hier wel ervaring met BV (en kolven dus ook) . geef het namelijk nog steeds ->), 1 x p/d. Was aan het afbouwen, maar vind het nog zo gezellig, zo 's avonds met z'n tweetjes. En dan ligt ze nog weer even zo lekker rustig! (als ze ouder worden willen ze namelijk niet zoveel meer knuffelen, dus geniet daar nog maar even flínk van!). En zit nog steeds met idee in m'n hoofd...misschien is dit wel de laatste keer dat ik het kan doen, mocht er nooit een 2e komen. Laat het nu dus steeds van een event. start voor een 2e afhangen wanneer ik stop met de BV. Maarre...als je dus iets wilt weten over BV of kolven... . Zoë, lekker zeg een weekendje Texel geweest. Wel jammer dat Mees niet fit was. Zijn er inmiddels dan toevallig al boventanden doorgebroken? Maud heeft er hier ook nog steeds maar 4 in totaal, ook nog niet echt veel geloof ik. En deze week dus de verbouwing van start bij jullie?! Hopelijk zijn ze snel klaar! En vrijdag de 20 wkn echo dus? Spannend hoor! Ben benieuwd wat het wordt! Ik hoop een meisje, hahaha . Ben nu wel heel benieuwd hoe jij vroeger dan was.... Ons wondertje, 28e het gesprek en w.s. volgende mnd alweer beginnen! Tjee zeg... spannend! En wat goed dat het met de voeding van Seyhan nu eindelijk goed gaat zeg . Lelie, misselijkheid begint weer bij jou? Bah bah bah zeg! En lekker aan het shoppen dus voor de 2e kleine meid! Leuk dat je het geboortekaartje weer zelf ontworpen hebt! Zijn jullie ook lekker snel mee zeg . Confi, nog geslaagd met dagje shoppen in maas mechelen? Flink wat kleren gekocht? Toch niet alleen maar voor Dane he?!! Hier zondag teruggekomen van 6 dgn Zuid-Holland/Zeeland. Lekker uitgewaaid . Tent heeft het van binnen in elk geval droog gehouden . Concert at sea werd de 2e avond helaas van afgelast, maar eerste avond was top! Vooral Anouk was érrug goed . Nog lekker naar strand geweest, Maud vermaakte zich prima in die grote zandbak daar . En ook nog op terugweg bij m'n ouwe oma van bijna 99 jaar (5 aug) langsgeweest. Zó leuk om haar met Maud samen te zien . Gister bij KA geweest voor hartruisje controle en alles was gelukkig goed. Hoeven niet weer terug te komen. Ook 2 bultjes die ik na paar weken na geboorte ontdekte in haar nekje blijken idd opgezette lymfekliertjes (onschuldig) te zijn. Verplaatsten zich doordat ze met haar hoofdje meegroeide en werden ook iets groter, dus maakte me wel zorgen erom. Op CB en HA ook, zeiden al wel dat het dat was...maar goed... zat er toch dus dacht...laat dat ook meteen maar even checken . Nu gauw naar bed, maar eerst nog even spamfoto van 2 vrouwtjes met leeftijdsverschil van bijna 98 jaar . Bekijk bijlage 161538
Majo, wat een geweldige foto! En 99 jaar als wij toch ook eens zo oud mogen worden! Was Maud trouwens mee met jullie weekje kamperen? Wij zitten er aan te denken te gaan kamperen met Maurits alleen weet ik nog niet precies hoe we dat moeten gaan doen.