En Suus, Is het een beetje mee gevallen de vwp? Hopelijk houden jullie het een beetje vol tot de uitslag... duurde toch een week? Nou nog geen uitspraak of ik 1 of 2 stapjes omhoog mag. Moest net het formulier onderteken maar de toekenning is nog niet ingevuld omdat hij dat neem ik aan nog moet overleggen. Maar ik durf mijn baas nu ook niet meer de pushen want dat zal wel niet in mijn voordeel werken......... Wel spannend,,,, wordt er een beetje chaggie van..... maar met 1 stapje moet ik ook gewoon tevreden zijn.... alhoewel 1 of 2 stapjes wel 100 euro bruto per maand scheelt.......Perfectionist dat ik ben
Nou ben inmiddels thuis en lig op de bank, net een heerlijk broodje van de vd op! De vwp viel me echt ontzettend mee! Eerst gingen ze kijken met de echo hoe de kleine (man --> jaja weer duidelijk te zien) ervoor lag. Ook vruchtwater bekeken en waar ze gingen prikken. Daarna buik insmeren met jodium en prikken maar! 1e deel prik was net als spuiten met Puregon maar daarna nog door m'n stugge baarmoeder heen. Dat was wel even vervelend maar ging heel vlot! Toen 3 buisjes vruchtwater opzuigen waar ik nix van voelde en de naald er weer uit trekken. Alles konden we volgen op de echo. En dat was het dus! Stelde qua handeling dus niet zoveel voor. Ma, di of wo worden we gebeld met de voorlopige uitslag. Down is dan al wel bekend, net als chromosomen 13 en 18 en de geslachtschromosomen. Gelukkig veel afleiding door de vakantie dus dat scheelt! Mag vandaag alleen niets doen en vanaf morgen heel rustig aandoen. Nou ik ga ff lekker relaxen! Thanx voor jullie lieve berichtjes allemaal.
Suus, gelukkig viel het enigszins mee! Geniet van deze verplichte rust en hopelijk goed bericht over een paar dagen! Majo, wat een leuke foto zeg!!! Wat een leeftijd zeg 99 jaar........dan hebben wij nog wel even te gaan hopelijk Gelukkig hebben jullie het binnen de tent nog droog gehouden Jullie hebben niet het mooiste weer getroffen idd maar fijn dat het toch nog geslaagd was! Wat heb je trouwens ook weer leuke foto's van Maud op hyves! Echt zo'n schattig meisje is het met zo'n ondeugende blik in de ogen......daar krijgen jullie vast nog wat mee te stellen Mooi dat de controle goed was en dat jullie niet meer terug hoeven te komen! Dit weekend gaan we samen weg. Ben erg benieuwd waar we heen gaan, er is een bubbelbad aanwezig en meer weet ik niet Kleintje, spannend dus nog hoeveel stapjes je nu omhoog gaat...ik hoop ook voor je 2 stappen, 100 euries meer is altijd leuk Met kamperen geen ervaring. Nu vinden wij het allebei niks dus denk ook niet dat het in de toekomst gaat gebeuren maar je weet het nooit, met kids is het toch heel anders. Als wij ooit gaan kamperen dan iig naar een land waar je zeker bent van mooi weer. In een tent zitten met regen lijkt mij echt verschrikkelijk!
Zo, hier is de pc eindelijk weer klaar (wat een hel, zo zonder internet (nouja, beetje internet op de playstation )) Suus: fijn dat de vwp zo meeviel. Nu duimen dat de uitslag helemaal goed is! Alvast een hele fijne vakantie gewenst! Esser: heerlik, lekker op Kreta. Geniet ervan! Jewel: hier ook geen kampeertypes hoor, wij gaan lekker deze zomer een weekje naar centerparcs, ideaal! Kleintje: ik hoop dat je 2 stapjes omhoog gaat. Scheelt toch altijd weer lekker in de portemonnee. Hier ga je standaard elk jaar een stapje omhoog, duurt bij mij helaas niet zolang meer totdat ik aan het eind van mn schaal zit. Ben al wel steeds een beetje aan het rondkijken voor wat anders (niet dat ik mn werk niet meer leuk vind, maar ik merk dat ik een beetje uitontwikkeld ben in mn huidige functie en wil toch wat meer.....), maar ik wil toch iig meer verdienen en het moet redelijk dicht in de buurt zijn en ik wil max 3 dagen werken, dus erg lastig. Mayo: wat een prachtige foto! Je hebt op hyves idd ook een paar hele mooie staan van die shoot, echt prachtig! Wat goed dat je nog steeds bv geeft (stiekem beetje jaloers dat er bij mij na ruim 5 maanden niets meer over was....) Loesie: yeah!!!!!!!! Jullie mogen weer beginnen!!! Echt super! Nu hopen dat het qua planning allemaal goed uitkomt. Ingrid: ik kolfde de eerste 6 weken volledig (Amber vertikte het om zelf uit de borst te drinken) en na die tijd om voorraad op te bouwen, kolfde ik altijd de borst waar ze niet uit had gedronken tijdens de voeding (ze dronk altijd maar uit 1), na haar voeding leeg. Dit werkte voor ons prima. Elin: jij deze week al ws een cryo-tp. Superspannend!! Sooner: zwaai en een hele dikke knuffel voor jullie! Pat: het schiet al lekker op naar de verjaardag van Amy, nog maar een paar daagjes! Leukleukleuk! Hier gaat het goed. Al weer 4 tabletten van de duphastonkuur gehad (nog 6 te gaan ) en helaas weer behoorlijke hoofdpijn, rottabletten........ Als ik dan ongi wordt, op dag 2 of 3 een uitgangsecho en dan weer beginnen met de clomid. Hopelijk doet dat nog gewoon zn werk, vind het stiekem toch wel erg spannend........ Vanochtend heerlijk met mn meisje gezwommen. Ze vindt het zo leuk op het moment, vooral helemaal los zwemmen (wel met bandjes om natuurlijk ). We zijn zelfs van de grote waterglijbaan afgeweest voor het eerst. Ze vond het gelukkig heel leuk
Suus, had je al terug gesmst maar wilde je vanaf hier ook sterkte wensen! Geniet van je rust en op naar de vakantie!!! Ik heb er de volste vertrouwen in dat het allemaal goed komt!!!! Nightelf, voor jou schiet het ook al op! Ergens volgende week al de echo, joehoe! Majo, wat een toffe foto indd! Zoveel jaren verschil maar ik zie wel dezelfde ondeugende blikken in de ogen van de vrouwtjes Wat een saaie dag vandaag. Regen en regen, kan geen kant op...of het is koud. Laat de zomer maar komen. Mijn zusje is nog steeds niet bevallen zaterdag is ze al 41 weken.... Pfff, lijkt me best zwaar...je bent op het punt gekomen dat je TE erg benieuwd bent naar de kleine Morgen komt de hele dag een vriendin langs uit DB. Heb al lekkers en de lunch al in huis gehaald Jummie jummie Oh, ik ga Emma eens even van de bank afhalen...die is toch heerlijk aan het klauteren
Suus, gelukkig is de vwp je meegevallen!! Nu dus verplicht met de beentjes omhoog en intussen bedenken wat voor leuke dingen je strakjes op vakantie lekker gaat doen . Zullen wel spannende dagen worden.....gelukkig heb je wel genoeg afleiding! Wanneer gaan jullie weg? Nightelf, spannend idd weer hoor! En volgende week de eerste echo dus weer. En op zoek naar event. een andere baan?! Waar zat je aan te denken dan? Wat stoer dat amber v/d waterglijbaan is geweest met Mama . Jewel, Je hebt het weekendje dus nog tegoed....hééérlijk zeg . Ben ook benieuwd hoe het logeerpartijtje van Ruben wordt! Gaat vást goedkomen. Ben bang dat we idd ook wel wat te stellen gaan krijgen met Maud....hihi....helemaal als ze een beetje op d'r moeder lijkt . Merk het nu soms al hoor! Zit sinds 2 weken soms 'een kop op' !! Kleintje, Túúúúrlijk was Maud mee kamperen!! Laat haar ECHT GEEN week 'alleen' hoor!! Mijn moeder en stiefvader kwamen vr/za/zo oppassen op de camping, zodat wij naar Concert at sea konden. Maud sliep dus voor het eerst niet bij ons....alhoewel......de afstand naar hun caravan was ongeveer dezelfde als in huis naar boven . Enne jullie dus w.s. kamperen? Heb je al vaker gekampeerd dan? Of nog helemaal niet? Ik vind het heeeeeeeeeerlijk!! Lekker buiten de hele dag!! Een dagje regen vind ik ook geen ramp, als het de volgende dag maar weer mooi weer is . Lelie, tjee zeg....je zusje nog niet bevallen? Haar geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! (en die van jullie ook ). Hopelijk begint het nog uit zichzelf, anders wordt het inleiden over een week.... Allemaal nog bedankt voor de complimenten op de foto's
Majo, Wij kamperen al JAAAAAARRREEEN. En dan echt op de primitieve manier he. Gasbrandertje met van die aluminium pannetjes (gaan wel de helft van de tijd uit eten natuurlijk). En alle spullen in een backpack en een licht gewicht klapstoeltje mee.Alleen hoe we dus met Maurits moeten kamperen dat weet ik nog niet. Ook aangezien we dus nooit met de auto gaan kamperen. Dus ik zit vooral een beetje hoe we dat dus met alle spullen doen (alhoewel maurits heeft niet veel nodig en heeft al een matje/slaapzak van zijn tentje). En hoe doe je het met slapen van hem. Kan me voorstellen dat als het regent en het is avond dat je dan dus met zijn 3-en in de tent gepropt zit. En hoe grote tent hebben jullie? Nu hebben wij een 3 persoons koepeltje (eigenlijk 2 personen met bagage) dus een andere tent moeten we zoiezo als Maurits mee gaat. En wij hebben Maurits trouwens nog NOOIT een nachtje gemist! En dan wil ik graag zo houden
Majo: het is niet zo dat ik echt heel erg op zoek ben naar iets anders, maar ik hou mn ogen en oren open Ik wil heel graag iets meer met stralingshygiene doen en dan bijvoorbeeld bij de RIVM of de Arbo- en milieudienst, maar dat soort banen is hier in de regio niet voor het oprapen. Ik heb ook al wel eens aan een nieuwe studie gedacht, maar wat ik wil (Technische Geneeskunde of iets in de richting van klinische fysica) is er niet in deeltijd en ik zie het niet zitten om weer voltijd te gaan studeren (kan financieel ook niet).
Kleintje...tsja....op die manier kamperen met een kleine erbij is denk ik wel wat ingewikkelder qua bepakking idd!! Wij gingen met de auto (station ook nog en toen konden we al niet alles meekrijgen ). 't Is natuurlijk wel zo...hoe meer ruimnte hoe meer 'rotzooi' je meeneemt . Wij hebben dan trouwens ook een enórm grote tent waar je rechtop in kan staan, 2 slaapcabines en een zitgedeelte + een voortent. Vrienden noemen het vaak een balzaal, dat zegt denk ik dan wel genoeg . Met regen trouwens wel ideaal hoor zo'n grote tent....Maud kon gewoon haar gang gaan en lekker spelen en kruipen binnen. Nightelf, klinkt allemaal reuze interessant. Dat je d'r zin in hebt....een studie beginnen met de kleine Amber erbij en straks hopelijk nog een 2e !! Maar nu dus een beetje uitgekeken.... en is er niet iets anders mogelijk in de buurt wat wel kan en dan toch even een nieuwe uitdaging is?!
Nightelf... ja Syra drinkt ook maar uit 1 borst en soms het "toetje" uit de andere... Ben dus van plan om de borst waar ze bijna niet uit heeft gedronken leeg te kolven voor de voorraad... en verder soms voor een voeding en dan niet aan de borst maar uit de fles. Vind het zowiezo wel leuk voor manlief... die kan dan ook een keer he Majo... als ik iets wil weten... weet waar de expert zit. Thnx. Susan... fijn dat de vwp is meegevallen. Hopen op goed nieuws. Succes en denk aan je. Spannende dagen, maar geniet van je vakantie Andere meiden, zwaai zwaai
Zo dames, een ware bij lees en schrijf poging van mijn kant. ( ik schaam me diep) Ik begin maar gewoon bij iemand en probeer dat wat ik gelezen heb te onthouden @Lelie, heerlijk jullie gaan binnenkort op vakantie. Is dat de eerste keer dat jullie vliegen met Emma? Fijn dat het geboortekaartje eindelijk naar wens is. Toch wel belangrijk. @Suus, Wat is dat schrikken zo`n uitslag van de combinatietest. Je hebt inmiddels de VWP achter de rug. Ik denk wel dat het feit dat er tijdens de echo niks geks is gevonden, je goede hoop geeft. Wel gek dat je binnen zo`n korte tijd ook al de uitslag hebt. Toen mijn zusje de VWP had ( was wel specifiek op chromosoom 13/14) durde het 3 weken voordat ze de officiële uitslag had. Dit was ivm de chromosoomafwijking die zij en ik hebben. Maar voor jou wel fijn dat het zo snel gaat. Heel veel sterkte met wachten en ik duim voor goed nieuws. @Kleintje, wat goed dat Maurits nu loopt. Heerlijk toch. En jij dus druk in onderhandeling met je baas over het salaris. Jouw zwangerschap schiet ook al op he? Bijna de 20 weken echo? @Elin, weet je al wanneer je de cryo terug geplaatst krijgt? Wel spannend hoor. Zeker omdat je er niet zoveel vertrouwen in hebt na die eerste cryo poging. Maar wie weet, loopt het nu allemaal anders. Ik ga in ieder geval hele hard duimen. Fijn dat Olaf een mooi rond bolletje heeft nu. Dan heeft het helmpje dragen toch effect gehad. @Esser, heerlijk aan het genieten in Kreta? En ook alweer bijna 20 weken zwanger. Wat is Joep een heerlijk ventje (heb ik op Hyves gezien) Heeft hij het ook naar zijn zin? spelen in het zand, rennen door het water .. Wat fijn dat alles thuis klaar is. En dat jullie je daar goed voelen. @Zoe, Goed te lezen dat het goed met je gaat. Alleen jammer dat jullie weekendje weg niet zo leuk in verlopen. Had Mees zo`n last van de BMR? ( pfff staat mij ook nog te wachten) Wanneer heb jij de 20 weken echo? Ik zie nu pas dat jullie allemaal wel er gelijk oplopen. Wel erg leuk voor een meeting als de beebjes zijn geboren. Succes met de verbouwing. @Ingrid, wat een mooie meid is Syra ( en wat een mooie naam ook) Je schreef dat we bij elkaar in de buurt wonen. Maar woon jij dan in Nederland of Belgie? Voor ons is Maasmechelen Village namelijk nog een ½ uur rijden. Wat fijn dat het kolven goed ging en ze de fles meteen accepteerde, je hoort wel eens andere verhalen.
@Ons Wondertje, Wat goed dat S weer tegen de gewone voeding kan. Nog een paar dagen en dan begint jullie avontuur weer. Het eerste gesprek voor een brusje. @Jewel, ik kan me voorstellen dat de schrik er nog steeds in zit na het koffie incident met Ruben. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik vroeger vrij snel mijn mening had klaar staan als dit soort ongevallen gebeurden. Zo van: daar let je toch op enz. Maar ik moet mijn mening helemaal bijstellen. Een ongeluk zit ECHT in een klein hoekje en die kleintjes zijn ook zo vindingrijk en zo snel, dat je echt ogen tekort komt. Zie je nu nog iets van rode huid of zo? Dit weekend dus even een weekend voor jullie zelf en Ruben de eerste keer uit logeren. Spannend. Geniet maar lekker van elkaar. ( met jullie beebje in je buik) @Nightelf, wat fijn dat jullie weer begonnen zijn. Ik hoop echt dat alles nu voorspoedig verloopt en jullie ook snel weer in blijde verwachting mogen zijn. Zeker heb je je MK een plaatsje gegeven, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog regelmatig even bij stilsta, bij de 4 vlindertjes die weg zijn gevlogen. En soms ook de tranen ook weer komen, ondanks al het moois wat we nu hebben. Ben benieuwd of je wat kunt vinden qua andere baan. Wat doe je nu ook alweer? @Pat, nog een paar dagen en dan is Amy jarig. Houdt je een groot feest? Wel fijn dat je wat dagen vrij heb om het één en ander te regelen. Komt toch vele bij kijken bij zo`n feestje. Hoever ben jij nu in je zwangerschap? En hoe voel je je? @Loesie, wat leuk dat je man zo enthousiast reageerde op het opnieuw starten met een poging. Het gaat dan ook best wel snel dat je weer van start kan. Hoe is het met je fybromyalgie klachten? Hier gaat het op en af. Het tillen van Dane blijft wel een opgave voor mijn lichaam @Majo, we hebben het beschaafd gehouden met shoppen. Maar het klopt wel wat je zegt: alles wat ik nu koop is voor Dane. ( arm kind heeft niks) Wat leuk dat jullie gekampeerd hebben. En dan ook nog naar Concert at sea. Ben jaloers dat je Anouk hebt gezien. Ze heeft ooit eens in mijn achtertuin gespeeld ( tijdens pinkpop Wat een mooie foto van je oma en Maud. Dat is echt iets om te koesteren. Zo, heb ik iedereen gehad? Hoe is het met Sooner en shit ik ben de naam vergeten. Ik ben in ieder geval niemand bewust vergeten
Dan maar even een update van hier. Ik ben nu 3 weken op mijn nieuwe werkplek bezig. Het is een leuke baan, met leuke collega`s maar wederom heel erg wennen. Ik denk ook wel te weten waardoor dat komt. Ik heb zo lang op één en dezelfde plek gezeten, die ik samen met het team nieuw heb opgezet, waardoor je dus in de loop van de jaren een bepaalde positie heb gekregen. En nu....begin je overal onderaan en daar kan ikke niet zo goed tegen haha Ik be n een strevertje die alles wil weten en wilt doen. Maar dat is natuurlijk niet reeel na 3 weken. Dinsdag heb ik proeftijd gesprek en kan ik aan geven waar ik b.v. meer uitdaging in zoek. Ik zal dat dan wel aangeven dat ik graag extra taken doe, anders stomp ik snel af. Maar verder echt leuk hoor. We hebben even wat beroerde nachten gehad met Dane. Maar achteraf blijkt waardoor. Zijn beide boventanden zijn door en hij kan opeens zoveel meer. Alhoewel meneer nog steeds geen aanstalte maakt om te gaan staan, laat staan lopen. Van de week wel 1 x zelf gaan staan, maar dat was het ook ( luilak) Ach ja, ieder zijn tempo toch? Maar hij kletst ons de oren van ons hoofd. ( nog in zijn eigen taal) maar er komen echt hele verhalen uit. Verder veel nadoen en niks is meer veilig in huis Hij schuift op zijn billen naar b.v. de apperatuur, kijkt ons aan, schud NEE, omdat hij weet dat het niet mag en gaat er vervolgens toch aan en dan lachen....... Als iets valt zegt hij: "uh oh" Dus als `s nachts zijn speen uit bed valt, weten we dat meteen. Het is zo`n heerlijk vrolijk ventje, maar wel met een eigen wil en temperament, maar dat mag. Even nog wat vraagjes ana de mama`s met oudere kindjes. Hoelang hebben jullie de melk nog uit de fles gegeven? Hoelang nog echt een fles voor dat hij/zij ging slapen? Dane vindt het namelijk nog steeds een heerlijk rustmoment. En de speen, wie gebruikt hem nog voor haar kind en alleen `s nachts of ook overdag. En dan even specifiek een vraag voor Suus. Is het echt zo dat een speen de tanden vooruit duwt? en moe ik daar nu al op gaan letten? Oja, we zijn laatst no een midweel weg geweest naar de belgische kust. Heerlijk was het, Dane vond het zand en de zee prachtig. Al verheug ik me nu op onze echte vakatnie, daar is het net wat warmer. Ik zal proberen nog wat foto`s van Dane zijn verjaardag te plaasten en van dat mooie stoeltje wat hij heeft gekregen. Voor nu trusten....
Confi, nou applaus voor jezelf hoor...je hebt echt aan iedereen gedacht wat een tekst Ik hoop dat dinsdag tijdens de proeftijd gesprek wat oplevert! Gewoon je hart luchten hè. Over het flesje s avonds; die geef ik eigenlijk nog steeds. Soms in fles en soms in tuitbeker. Ik merk dat ze daar behoefte aan heeft...we hebben ook een vast ritueel zegmaar, dus ze weet dat ze na het aantrekken van haar slaapzak haar fles krijgt. Wel wil ik het gaan afbouwen maar ik weet nog niet hoe en wanneer Wij vliegen voor de 5e keer met haar....als baby ging het easy maar nu is het een ware monster in de cabine Waar gaan jullie heen met vakantie? Suus, hoe was je dag?????
Confi, wow respect voor je rea!!! Ongelooflijk zeg, niemand vergeten en ook uitgebreid zeg! Dane klinkt als een heerlijk mannetje en superleuke foto zeg! Succes met je gesprek dinsdag en idd gewoon aangeven dat je wat meer wil. Ze wilden je dograag hebben dus dit gaan ze echt wel doen! Over die speen, probeer binnenkort al wel af te bouwen. Zuigbehoefte is er niet meer dus in elk geval overdag zoveel mogelijk uitdoen. Wellicht nog wel even voor inslapen als hij dat nodig heeft en als ie slaapt, uitdoen en wegstoppen. Dan de (zuig)fles, die heeft Sophie allang niet meer! Denk al vanaf 1 jr oud? Ze drinkt nu altijd uit de rietjesbeker, laatste drinken is dan tijdens/na avondeten. Laatste wat ze krijgt is yoghurt, dus echt een toetje, en thats it! We krijgen binnen een paar werkdagen de uitslag van chromosomen 13,18,21 en geslacht. Die uitslag is dus volg wk ma,di of wo. Rest moet op kweek en duurt 2 wkn. Als we daarna dan niet worden gebeld, is t goed! Dus de voledige/officiele uitslag duurt ook zo lang hoor! Lelie, heb vandaag echt nix gedaan. Geslapen, tv gekeken, gegeten, geslapen, geinternet etc. Etc. Camperen, hier ook niet primitief maar redelijk luxe met een mega grote vouwwagen. Dus ook in de regen zit Sophie droog en voldoende speelruimte. Nu zelfs naar een camping met eigen toilet en douche op ons plekje Nightelf, hoop dat de hoofdpijn snel voorbij gaat! Is dat normaal bij Duphaston?
Confi, Respect voor de reactie. Avond fles krijgt Maurits niet meer. Alleen net als Sophie yoghurt na het eten. S ochtends krijgt hij nog steeds zijn melk uit zijn fles. Daar is hij te erg aan gehecht dus dat wil ik hem ook niet ontnemen. CB zei dat het zo ook prima was. maar dat de avond fles weg moest (die hebben we dus ook 2 maanden geleden weg gedaan, gewoon abrubt mee gestopt). Speentje heeft hij alleen s nachts en als we weg gaan met de bus/trein/wandelwagen/auto. Dat geeft hem rust en dan slaapt hij sneller. Verder, neem lekker de tijd om te wennen aan je nieuwe baan. Bij mij heeft het dik een jaar geduurd en nu nog voel ik me af en toe onwennig. Komt goed. Hier gisteren mijn massage bon ingeleverd. had ik gekregen in februari toen we 5 jaar bij elkaar waren. Lekker een half uur gelegen en in mijn rug/schouders laten kneden. Voelde me als herboren. Vanochtend ging het weer minder lekker. Vriendlief moest snel/vroeg weg. Dus wij allemaal opschieten. Sta ik te wachten in de gang komt hij maar niet. Is hij de voetsteuntjes van het fietsstoeltje aan het verzetten........ 10 minuten later konden we weg....... Ik was echt boos...... had ik ook wel rustig aan kunnen doen.......dus niet samen gefietst...... Ga hem zo misschien nog wel ff bellen.... Maar frustratie is hier hoog. Ook al door mijn werk, de studenten, die stomme salaris verhoging waar mijn baas vaag over doet..... Ik wil weekend..... nee ik wil vakantie en dan verlof.... ze zoeken het maar uit...... Zo ik ga weer uit mijn zeur mode.......
Thanks voor de complimenten op mijn reactie maar ik ben wel degelijk mensen vergeten. Jessy en Zora. Maar weet ook niet of zij nog actief meeschrijven. Ik heb laatst...eh hoe heet ze ook alweer , die belgische met de tweeling een PB gestuurd, maar helaas geen reactie. Lelie, Dane heeft dat idd ook nog, die laatste fles, dat rustmoment. Het afschakelen van de dag. Ik vind het zelf eerlijk gezegd ook wel heerlijk. We gana in September 8 dagen met het vloiegtuig naar Bulgarije, naar een all inclusief hotel. Booking.com: Hotel Sunset Resort, Pomorie, Bulgarije - 22 Beoordelingen. Reserveer nu uw hotel! Zie link ( is wel ene hele uitgebreide link haha) Suus, hij heeft overdag de speen nooit in, alleen bij inslapen. `s nachts valt hij na een tijdje uit, maar hij zoekt de speen `s nachts ook weer. Dus ik weet niet of wegpakken een optie is. Ik ben net blij dat we weer een beetje nachtrust hebben haha. Ik zal idd de fles maar gana afbouwen. Ik geef de avondfles niet zozeer omdat hij het nodig heeft, maar idd als rustmoment. Hij krijgt dan ook gewone warme melk en geen pap of zo. @Kleintje, ook jij thanks voor je tips. Overdag nem ik de speen van Dane alleen mee als ik weet dat hij idd moe gaat worden en niet thuis naar bed kan. Dan valt hij namelijk wel in de buggy in slaap. Lekker zeg die man van jou jij je haasten en dan gaat hij nog even wat verstellen. Ik zou ook op hete kolen zitten. Zo ik ga ook gauw verder. Moet naar de gyn ( nee niet voor een tweede.....was het maar waar ***droom verder***) Dan naar mam en dan naar de kapper. Dane is lekker spelen op het KDV.