Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wow meiden, vannacht om 3 uur zijn de vliezen gebroken bij mijn zusje :$:$:$ Het gaat beginnen!!!!!!!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Spannend!!!!! Heeft ze ook al weeen? Nou veel sterkte/plezier met wachten en straks lekker gaan kijken naar je nieuwe nichtje!!!!

Confi, Ja lekker he......... Hij heeft een beetje een gebruiksaanwijzing...... Hij was deze week ook al 2 keer pas om 7 uur thuis... Krijg je leuk een telefoontje, ja ik ben laat..... Zou ik eens moeten doen......En kan ik weer alles opknappen, koken, maurits eten geven, opruimen, maurits naar bed........ Dus dat gaf ook frustraties...... Maarja eigen zaak he......Dat hij er maar gauw mee stopt en echt werk zoekt :p:p;);)

Nou misschien moet ik eens gaan werken... Heb zo geeeeeeeen zin. Straks wel presentatie op half 10 dus dan kan ik daar weer slapen..... Maar nu eens mijn bestandjes gaan open voor dat ubersaaie rapport wat ik maar niet van de grond krijg...... (ja nog steeds in zeur mode :p:p)

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even snel: Ik lees nog wel mee hoor Confi, en ik schrijf nog wel actief mee, maar in periodes haha. Afgelopen week dus niet zo actief omdat Sara ziek is en haar boventandjes denk ik door gaan komen en we nachten opgelopen hebben en overdag ook druk waren had ik even geen puf om hier veel te zijn, maar probeer wel mee te lezen dan blijf ik een beetje op de hoogte van jullie.

Dikke knuffel voor allemaal!

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    kleintje, heb je niet om half 10 een presentatie ;) je bent nog online :D

Is een neefje trouwens :) ik word zo weer gebeld met meer details...

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, spannend!!! Hoop dat haar bevalling beter verloopt dan die van jou toen...

Kleintje, succes met werken vandaag en af en toe zeuren mag best!!

Zora, is niet erg als je er niet altijd bent hoor! Die tandjes kunnen voor veel problemen zorgen. Hier gelukkig alleen verminderde eetlust........

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Dan stond zp nog open..... Student had het goed gedaan!!! Ikke trots!!! over 5 minuten weer eentje..... En ik ben al weer opgevrolijkt door de goede presentatie.

7. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo allemaal,
    Zijn terug van de echo en het zag er allemaal heel mooi uit. Natuurlijk weer liggen janken, wat blijft het allemaal mooie en bijzonder...

En met trots kan ik jullie melden dat we weer in verwachting zijn van een JONGEN!!!! Joehoe, mijn gevoel had gelijk. We vinden het echt super leuk...Alleen een naam verzinnen is drama;)
    Vind het helemaal leuk omdat mijn hele schoonfamilie ervan overtuigd is dat het een meisje is, gna gna gna. Vorige week liet mijn schoonmoeder zich ontvallen dat ze bij Mees ook echt hoopte op een meisje, dat vind ik nou zo belachelijk!!!

Dus weer een heerlijke knul, echt super leuk...Staat nu 2-2 toch??Esser en Lelie een meisje, Suus en ik een jongen...of waren er al meer bekend?

Nou ga snel ons grote jongen uit bed plukken, die trok het vanmorgen echt niet meer zonder slaapje...
    Kom snel terug om even op iedereen te reageren (jou doe ik niet na hoor confi!!!)

XX

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zoe, Wat leuk weer een jongen!!!!! Wij moeten nog 2 weekjes wachten voor we het weten...... Volgens de statistiek 2-2 kan het alle kanten op :p. Had eerst geen vermoeden maar nu denk ik toch steeds meer dat het een jongen is. Gelukkig hebben we een meisjesnaam en de jongensnaam zijn een paar opties dus daar komen we ook wel uit.....

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, leuk weer een jongen!! En laat die schoonfamilie maar lekker in de waan hoor! 20 wkn echo verder goed gegaan? En hoe is t met Mees??

Lelie, al nieuws over je zus??

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zoe: wat leuk, nog een jongen! Laat de schoonfamilie maar denken.......

Lelie: spannend dat de vliezen gebroken zijn, hopelijk duurt het niet zo lang meer.

Kleintje: heb je je mannetje nog gebeld vanochtend? Zulke dingen gebeuren hier ook wel eens, dan kan ik zo balen....
    Klinische fysica of evt klinisch fysisch medewerker (maar is HBO, dus een beetje zonde) kan ook met omwegen. Ik heb nl op de UT bij technische natuurkunde al een keuzevak (stralingshygiene niveau 3) gevolgd tijdens mijn opleiding, waardoor je als het ware 'niveau' aantoont en dan zou ik in combinatie met mn werkervaring een speciaal traject kunnen volgen. Dit doet een stralingsdeskundige uit Zwolle nl ook en zij heeft werktuigbouwkunde gestudeerd.

Confi: wat een megareactie :$ Amber drinkt haar melk ook nog steeds uit de fles, ze wil het niet anders, terwijl ze ander drinken uit een rietjesbeker drinkt of een gewone beker. Ik wil eigenlijk binnenkort toch maar weer een afleerpoging doen. Ook slaapt ze nog steeds met een speentje. Zonder lukt het haar niet om in te slapen. Ze heeft hem ook maar 5 minuten in en dan is het al genoeg, ook daar moeten we maar weer eens een afleerpoging gaan proberen ;)

Suus: hier draaien de duimpjes volop voor een superuitslag!

Zora: wat vervelend dat Sara ziek was en ook last van haar tandjes heeft. Hopelijk zijn ze snel door.

Hier alweer lekker weekend, ben er zo aan toe! Ga dit weekend nog wel een taart maken, dus genoeg te doen :)

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, ik meende dat ze bij de nvkf altijd erg conservatief waren. Maar wel mooi dat het kan. Maar je zal dan toch ergens universitair niveau vandaan moeten halen. Kf medewerker lijkt me een makkelijker traject. Heb daar ooit stage gelopen bij radiotherapie. Versnellers doormeten. Best leuk maar zeer weinig vacatures en een ons kent ons wereldje. Maar wel heel leuk! Ben wel benieuwd wat je gaat doen.

Zo mautje ligt in bed alles is aan kant. En ik lig uitgeteld op de bank..... Saaie dag gehad vandaag. Maar nu weekend!!!!!!

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Confi, respect voor je reactie! (buiging smiley mis ik even) Wat betreft de fles; bij Ruben zijn we met 1 jaar gestopt met de avondfles. Overdag kreeg hij vanaf 7/8 maand z'n melk al in een tuitbeker. Nu in een rietjesbeker of gewone beker. De avond fles zijn we per ongeluk mee gestopt. We kwamen van een verjaardag af en toen hebben we hem zonder fles op bed gedaan en dat ging super. Eigenlijk had hij hem ook niet nodig omdat hij zijn avond eten wel goed at en was het eigenlijk alleen een fijn momentje voor ons. :)
    Speen heeft hij sinds 11 maand niet meer omdat hij toen zo verkouden was dat hij hem niet meer wou, toen dus maar niet meer gegeven en dat ging meteen erg goed.
    Zolang hij er nog behoefte aan heeft en hij hem niet de hele dag in heeft kan het ook best hoor. Vaak hebben ze hem even nodig met inslapen en valt hij tijdens de slaap weer uit. Ik zou nu nog niet de speen afpakken vooral als hij nu eindelijk snachts eens lekker slaapt ;)

Zoe, wat leuk een jongen weer!!! Hahhah en laat die s-familie maar lekker in de waan :D Rare reactie van je s-moeder trouwens........
    Succes met het zoeken van een naam, wij zijn er voor een jongen ook nog niet uit.

Kleintje, pff die mannen soms ook.........hier ook wel eens last van ;) Eens even lekker zeuren is ook wel fijn.

Lelie, en alweer wat gehoord van je zusje? Spannend hoor! Hopelijk gaat alles goed.

Nightelf, dus ook weer een beetje aan het orienteren op de arbeidsbaan........klinkt wel erg interessant allemaal, al is het niks voor mij ;) bij natuurkunde haak ik al af :D
    En weer lekker aan het bakken het weekend....mjam mjam :)

Suus, hoe gaat het nu met je? Nog last van je buik? Alles ook al ingepakt? Of zijn jullie al onderweg?

Uhmmm de rest weet ik even niet meer, solly. We zijn nu bij mijn ouders en morgen vriend en ik samen weg! Oh wat heb ik er zin in zeg! Ruben voelt zich hier al weer helemaal thuis dus daar hoef ik iig niet over in te zitten. Hij slaapt nu al heerlijk in het camping bedje.
    Zo klaagde ik van de week nog een beetje over mijn s-ouders en vanmiddag hebben ze dan weer een hele lieve actie. Mijn vriend bracht vanmiddag de hond bij hun, die blijft daar het weekend, en toen gaven ze zomaar €100 mee!! Konden we daar iets leuks mee doen.........te gek voor woorden eigenlijk maar wel heel lief.

Nou meiden, ik 'spreek' jullie na het weekend weer!
    Fijn weekend allemaal!

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ws blijf ik gewoon waar ik nu zit, maar ik hou iig mn oren en ogen goed open. Financieel kan het nl absoluut niet om weer voltijds te gaan studeren en deeltijd is gewoon erg weinig in de richting die ik wil. Ik ben lid van de nvs (nederlandse verening voor stralingshygiene) en die sturen altijd alle vacatures mbt stralingshygiene naar elk lid, dus ik hoop dat daar ooit eens iets leuks tussen zit...........

Jewel: heel veel plezier dit weekend!!

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Confi. Ik lees momenteel vooral veel mee. Zit niet lekker in me vel. Dat afwachten worden we gek van. Maa vind het wel heerlijk al die positieve verhalen te lezen. En voor Suus duim ik momenteel!!
    Sorry meiden.

15. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Wow confi, wat een mega reactie. Respect! En wat zag een leuke foto van Dane voorbij komen. Wat een heerlijk ventje!

Zoe, wat leuk een jongen! En idd moeilijk een naam verzinnen. Hadden jullie al wel een meisjes naam?

Suus, hoe is het met jou? Hoe voel je je?

Lelie, al meer nieuws?

Jewel, heel veel plezier!

Nightelf, hoe is het met je hoofdpijn? En hoelang moet je de duphaston gebruiken? Spannend weer zeg!

Majo, wat zag ik een ontzettend leuke en mooie foto van Maud en oma voorbij komen. Heel bijzonder!

Kom zo even terug. Ga even de pregnyl uit de koelkast halen.

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh. Hele lap tekst weg! GRRRRRRRRR!!!
    Kan ik echt niet uitstaan. Druk ik weer op de verkeerde knop.
    Ga nu pregnyl prikken, morgen nog weer een echo en dan woensdag of donderdag de terugplaatsing.
    Kom echt nog uitgebreider terug, sorry!

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ga toch nog even weer proberen.

Kleintje, zat net naar je banner te kijken en jij bent ook al weer 18 weken zwanger. Tjee, gaat echt snel. Voel je je nog goed?

Zora, Sara heeft dus veel last van haar doorkomende tandjes. Vervelend is dat. Olaf heeft nog maar twee tanden, maar ook heel veel last van gehad. Ik hoop dat ze er snel door zijn bij Sara.

Loesie, jullie gaan dus volgende maand ook weer beginnen. Hoe spannend is dat! Jullie hadden ook nog cryo's toch?

Jessy, knuffel voor jou. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Ingrid, weet niet of ik het al gezegd had. Maar ik heb laatst je foto's bewonderd en wat een ontzettend mooi meisje is Syra!

Onswondertje, hoe is het met jou en met S?

Suus, hier ook nog steeds hard voor jullie aan het duimen!

Hier laat ik het nu even bij. Ben het ook al weer kwijt. Ga zo lekker naar mijn mandje! Trusten allemaal.

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jessy, kunffel voor jou meid! Rot dat je je zo voelt. Wachten is ook echt helemaal niks!! Dat vond/vind ik nog het kl*terigst aan de hele MMM. Hebben jullie nog wel een leuke vakantie gehad dan? En hoe is het met Siem?? Ook alweer z'n eerste halve verjaardag gevierd :).

Confi, zó zeg!! Je hebt het weer helemaal goed gemaakt hoor na zo'n megareactie! Niet dat dat nodig was maar goed ;). Fijn dat je baan zo goed bevalt. En dane dus ook zo lekker aan de klets en op onderzoek uit. Hier ook eentje :). En wat begrijpen ze ook al veel he...sta er iedere dag versteld van wat ze allemaal al weet en dan aanwijst als je iets benoemt! En je bedoelde Calani uit België met haar tweeling!! Heb haar laatst even 'opgezocht' tussen de 'vriendjes' en aangeklikt. Zag dat ze sinds februari ofzo geloof ik al niet meer online is geweest!! Jammer dat iemand dan toch zomaar ineens 'verdwijnt'. Snap best als iemand de behoefte er niet meer aan heeft of het teveel vindt of er niet meer mee bezig wil zijn (MMM), maar laat dat dan gewoon even weten denk ik dan.... ook geen probleem dan toch...?! Qua spenen/flesjes... Maud is dan wel niet veel ouder... (paar dagen jonger juist, hahaha), maar speen wilde ze toen ze 7 mnd was v/d ene op andere dag niet meer en voor slapen gaan (na eten en yighurt) krijgt ze nu nog altijd de borst. Als ik daarmee stop dan misschien eerst vervang door flesje/tuit en dan dat ook zo ineens een keer stoppen denk ik. Hangt er bij haar ook wel vanaf hoeveel ze overdag drinbkt. Want het is absoluut geen grote drinker. Eten destemeer ;).

Jewel, hééél erg veel plezier dit weekend!! Geniet er lekker van saampies. En lekker uit eten ofzo van die 100 eurie (altijd leuk om te krijgen)!!

Zora, jeetje...tandjes dus nog niet door? Hopelijk voor jullie duurt dat niet te lang meer!

Elin, spaaaaaannend!! Pregnyl al gezet dus!! Op naar de TP!!

Lelie, wat spaaaaannend bij jou (of eigenlijk bij je zusje!!). Is je neefje er inmiddels al? Of is ze nog druk bezig? Eén van mijn beste vriendinnen is dinsdag bevallen van de eerste, een meisje. Maandag op kraamvisite. Ben zóóó benieuwd!! Weer een leuke Luiertaart gemaakt en een mooie kraammand met 10 cadeautjes met vriendin samen.

Zoë, een Broertje voor Mees :). Leuk zeg!! En had je dus toch gelijk... alhoewel ik nog wel steeds nieuwsgierig ben naar wat jij vroeger dan voor meisje was aangezien je daar 'bang' voor was als het een meisje zou zijn ;). Enne....leuke jongensnaam....hmmmmm...moet natuurlijk ook nog bij Mees passen hè..... Ehhh...Vigo??? Zag ik laatst bij vk waar ik toevallig langsliep in zkh.

Kleintje...haha...lekker weekend dus!! Was je ook écht aan toe he ;)?!

Suus, hele fijne vakantie alvast en een hele goede reis. Hoe laat gaan jullie weg morgennacht?

Nightelf, klinkt veelbelovend allemaal, nu maar hopen dat er iets op je pad komt!! Dat je d'r nu nog zin in hebt zeg!! Respect!! Ik heb nu Maud er is juist het tegenovergestelde...vind het wel eventjes best allemaal. Op werk ook veel minder actief dan eerst. Werk staat echt even op lagere plek nu hier!! Heb toevallig vanavond nog je taarten bekeken op hyves!! En ook je trouwfoto's. Mooie jurk had je zeg :).

Oké...ben weg... Maud zit rechtop in d'r bedje te huilen ineens (heeft ze echt nóóit)!! Vanavond toevallig veel gedronbke...zal wel volle luier hebben denk 'k...

Ajuuuus!!

rest zwaai zwaai!!

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jewel, een heel fijn weekend. Geniet en maak er wat moois van!

Elin, jeetje...de Pregnyl mag je weer zetten!! Spannend meis. Over 12 dagen hopelijk een prachtig positieve test!

Zoe, wat giga leuk..een knulletje! is toch een beetje waar je stiekem op gehoopt had, toch? Weer heerlijk op een blauwe wolk!

majo, en...? Zat de luier lekker vol? :D

Suus, ben je al op pad? Fijne vakantie!!! Je smst me toch over wat de voorlopige uitslag is?

Nou, ik was dus gisteren bij mijn neefje! wat een schatje is het! En ook zo heerlijk klein :) Ik snap wel dat ze het makkelijk uit kon persen. Het ging heel erg snel en ze heeft amper pijn gehad. Ze kon zo nog een keer werpen :$
    NBou, geef mij ajb zo'n relaxte bevalling :D
    Ze moest vannacht wel in het zkh blijven vanwege nabloedingen maar voor de rest gaat het goed met moeder en zoon! Straks mogen ze naar huis. We gaan morgen weer kijken anders is het te druk voor dr.
    Oh, wat heb ik nu toch zin in mijn bevalling en het hele circus eromheen :D Nog 4 maandjes....

Vandaag geen plannen...vriendlief gaat wel even langs de Karwei voor planken die we dan gebruiken als commode en opbergplanken. En dan is het klaar met de kamer!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb ook een boel kleertjes ontvangen van Feetje en ducky beau! Wat super zoet en zacht zeg!!!! Ik ben verliefd :)

Nou dames, ik ga wat eten.

Doei

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, jeetje hee jij vliegt er ook stiekem doorheen hè! Gisteravond alweer Pregnyl!!! Nu wachten op een goede ontdooiing.
    Binnenkort toch ook de afspraak voor Olaf 's helmpje??? Ben nog steeds benieuwd naar het verschil.

Lelie, hoe heet jullie neefje nou?? Ben toch wel erg benieuwd! Hoe klein was ie dan? En ja voor zo'n supersnelle bevalling tekenen we allemaal!!

Ja ik ga je smsen als we de voorlopige uitslag krijgen. Vertrekken aankomende nacht dus vandaag even goed inpakken en de laatste spulletjes kopen. Druk druk druk en dat terwijl Sophie een beetje heeft gespookt vannacht...zucht!

Nou tijd om uit bed te gaan. Helaas met enorme lage rugpijn. :( Miss strax maar de hap Bellen want kan nauwelijks lopen! Ben net manke nelis!! Heb t alleen als ik m'n rechterbeen vooruit zet. Liggen en zitten gaat prima, tenzij ik ga bewegen. Niet echt goed volgens mij :(

Deel Deze Pagina