Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus, ik heb een foto van hem op fb met naam ;)
    Hij was maar 3056 gram. Is echt een kleintje :)

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh je vertrekt aankomende nacht pas! Doe je een beetje kalm aan meid? is toch allemaal een beetje te veel geweest voor jullie. Knuf

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh lelie, ga meteen kijken!!
    Ja vannacht pas vertrekken. Vandaag alles relaxed doen hoor. Merk wel dat als ik eenmaal op gang ben met lopen, het wel weer gaat. Oftewel, in beweging blijven :)

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Suus, klinkt als een zenuw die klem zit.
    Dan is beweging idd goed en hopen dat hij los springt.
    Alvast een goede reis en fijne vakantie. ( en op naar een goede uitslag)

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Fijne vakantie!!!!!!

Lelie, gefeliciteerd met je neefje!!! Ik ga meteen even op FB kijken!

6. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Susan... fijne vakantie. Geniet er lekker van en we duimen voor de eerste goede uitslagen.

Zoe... een jongen. Wat leuk! Laat je schoonfamilie maar denken. Maar wat een uitspraak... we hopen op een meisje na Mees... als het maar gezond is toch!

Lelie... gefeliciteerd met je neefje. Helaas geen FB. Dus dat blijft gissen naar de naam

Jewel... geniet van jullie weekend weg

Nightelf... hoop dat er binnenkort een leuke vacature bij zit waar je op kunt reageren. Succes!

Jessy... dikke digi knufffff

Elin... ow je hebt de pregnyl gespoten. Spannend meis

Majo... wat was er aan de hand, had ze luier idd vol???

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: gefeliciteerd met je neefje!!!!

Elin: wat wordt het spannend voor jullie. Succes!

Suus: heb je de hap al gebeld? Ondanks alle spanning toch een hele fijne vakantie gewenst!!

Majo: bedankt voor de complimentjes voor mn trouwjurk. Ik vond hem zelf ook zo gaaf, ben ook echt geen type voor een witte jurk.
    Hihi, grappig dat jij het nu juist andersom hebt, mbt werk enzo. Op zich vind ik het prima zoals het nu gaat, maar ik merk dat het gewoon kriebelt om verder te gaan. Na de zomervakanties heb ik mn jaargesprek met mn manager, dan ga ik het er met hem eens over hebben wat er verder nog mogelijk is. Toevallig vanochtend nog een leuke vacature met de post gekregen, maar is in de regio Utrecht, dus veel te ver en min 32 uur.

Ik ga weer verder met mn taart, fijn weekend iedereen!

8. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Nightelf... leuk, geen witte jurk. Ik zelf had een combinatie. Ivoorkleurige top en goud-achtige rok!

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Dank jullie voor alle knuffels doet me goed. En vandaag ongesteld geworden. Dus hoop dat we deze rond nog voor een tp kunnen.
    We zijn idd op vakantie geweest. Was heerlijk hebben met zijn drieën zo genoten. Lekker coctails kunnen drinken

Nightelf. Joehoeeee voor de gekleurde jurken. Ik had ook geen witte jurk. Net als Ingrid. Ivoor boven en onder goudbruin

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jessy: hopelijk kunnen jullie deze ronde weer voor een tp.
    Mijn trouwjurk was van boven donkerpaars en de onderkant champagnekleur.

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier niet getrouwd dus ook geen trouwjurk ;)

Net lekker gewinkeld, in de regen. Voor Maurits Oxxy slofjes voor 5 euro gekocht :):). Ook meteen een paar voor mijn zwangere zusje mee genomen.

NU ff relaxen want over een uur wordt ik al weer op gehaald om te gaan optreden..... En ik ben al zo moe......

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Kleintje...optreden?? Deed je niet iets met blaasinstrument? Bugel ofzo?

Lelie, gefeliciteerd met je neefje! Enne...vergeleken met Maud vind ik 'm nog aardig 'aan gewicht'..... maar ja....die was ook maar 2925 grammetjes ;). En wat een vlotte bevalling zo te lezen zeg....

Suus, voorzichtig aan jij!! Maar goed dat jullie op vakantie gaan, lekker relaxen en genieten! Mét een goede uitslag hopelijk! Ehhhhh....jullie gaan toch niet met jouw auto hè? ;)

Nightelf, wat voor taart wordt het vandaag? En voor een speciale gelegenheid? Spammetje?

Jessy, ongi geworden...hopelijk dan ook deze mnd een tp!!
    En gelukkig dus wel een leuke vakantie gehad :)!

Trouwjurken, leuk al die gekleurde jurken! Hier een beetje een ivoor- met cappuchinokleurige jurk.

Maud had idd vannacht een flinke plasluier, maar denk ik ook last v/d macaroni die ze voor het eerst 'van de pot' (dus mét kruiden) had meegegeten. Om 4 uur en 6 uur nogmaals een keer krijsend wakker vannacht.

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    majo, Nee een snaar instrument. Spaanse luit. ALs je wilt kan ik je de link naar ons groepje pb-en. Dan zie je een beetje wat ik doe met mijn vrije tijd. Trouwens mijn profielfoto bij hyves heb ik daar ook mijn pak aan. En er staat dacht i ook wel ergens een foto in actie :p:p

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Majo: het wordt een hello kitty taart en idd voor een hele speciale gelegenheid :)

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Meiden ik kom even zwaaien!!
    Ik ben zo druk voor de verjaardag, boodschappen zijn gedaan en ben nu druk huisje aan kant maken en ook druk met een taartje maken ;) hihi...maar dan wel eem kwarktaartje die een minuutje of 15 duurt..:p

Doe je nog een spam van je taart als ie klaar is Nightelf???

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Tuurlijk ga ik spammen, Pat!! Mmm, lekker kwarktaart.............

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kijk ik vergeet * schaam* telkens weer in dit topic te reageren terwijl ik in het andere paar keer per dag kom kijken.

Elin wauw alweer pregnyl gehad:D
    Dat gaat snel hoor!:D
    Nu op naar een mooie ontdooiing en hetzelfde mooie resultaat als jullie ventje:D

Jessy wat erg lieverd dat je niet zo goed in je vel zit.
    Het is bijna juli dus we gaan dan samen op de wachtbank heh:)

Jewel op jouw vraag.
    Ik heb toen ik nog zwanger was een mail gestuurd naar het zh en ze hebben toen direct 6 rietjes gereserveerd.
    We hopen dat dit natuurlijk voldoende zal zijn.
    Wel erg spannend weer.
    Nog 3 dagen het gesprek:D

Nightelf hoe voel jij je?

Kleintje ben benieuwd wat jullie krijgen hoor:D

Majo jullie de dag na ons gesprek de uitslag van de zaadstaal spannend!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, even een korte zwaai voor we weggaan over een paar uur! Moeten nog onze kleren inpakken en de grote spullen inladen. Verwacht niet dat t erg veel werk is. Daarna nog even slapen, douchen en wegrijden rond 12 à 1 uur. Al t goed is, hebben we daar internet dus ik probeer zoveel mogelijk iig mee te lezen. De voorlopige uitslag vd vwp laat ik weten via sms!
    Ben pas weer in NL vanaf 18 juli hoor!!

Liefs Suus

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Onswondertje: ik voel me wel goed, heb alleen hoofdpijn van de duphaston, maar ja, dat nemen we maar voor lief (woensdag de laatste, dan wachten op ongi, dan uitgangsecho en beginnen met clomid (dat is pas hel qua bijwerkingen, blegh)).
    Dinsdag hebben jullie al het gesprek, spannend hoor. Hopelijk kunnen jullie dan ook heel snel beginnen.

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heel veel plezier, Suus!!! Heb je nog last van de vwp gehad?

Deel Deze Pagina