Jessy... joepie... ongi... hoe blij dat we er af en toe wel niet mee zijn he! Nightelf... gaaf hoor, paars en champagnekleur. Ik heb ook ivoor en donkerpaars aangehad, jurken stonden me niet mooi, anders was het echt de paarse met ivoor geworden.
Nightelf we hopen of gaan er vanuit dat we in juli al mogen starten. Wat balen van al die bijwerken pfff bah
Jessy Zaai zwaai onderin beeld Suus al gearriveerd inmiddels denk ik?! Zag je op hyves tenminste net online Kleintje, Spaanse luit? Nooit van gehoord, ben wel nieuwsgierig hoe dat eruit ziet. Zal op je hyves ook eens goed kijken. Dacht dat je profielfoto iets van een sporttenue was, hihi. Ons Wondertje, op naar dinsdag!! Spannend!! Nightelf, Hello Kiutty taart Leuk leuk!! Voor welke speciale gelegenheid als ik vragen mag? (ben verder niet nieusgierig hoor). En begrijp ik goed dat je van Clomid altijd veel last van bijwerkingen hebt? Bah bah!! Maar ja....alles voor het goede doel . Ingrid, las net bij VW dat Syra misschien al een tandje aan het krijgen is? Tjee....dás vroeg!! Pat, druk met de voorbereidingen dus!! Leuk leuk! Morgen is ze alweer 1 jaar...een échte dreumes dus!! Veel plezier alvast morgen!! En het wordt ook nog eens fantastisch weer Meiden zwaai zwaai, moet straks nog werken, heb avonddienst van 15.15 - 23.15 uur. Toedels!!!
Zo daar ben ik even snel om de bocht....Mees kan zo wakker worden, en ik wil toch wel even naar het strand met het mooie weer.... Pat, Is Amy morgen al jarig???Wat is dat dan hard gegaan, bizar!!! Heel fijne dag toegewenst, het wordt stralend weer dus dat moet gaan lukken... Lelie, wat een snoepie is je neefje, heb m even bewonderd op fb, klein dan weer zeg....Super om te lezen dat je uitkijkt naar je bevalling, hihihi, je hoort vaak anders. En al klaar met het kamertje, dat noem ik nou lekker vlot!!! Hier gaan ze als het goed is morgen eindelijk beginnen, vanwege de regen vorige week is alles uitgesteld. Heb al anderhalve week een giga steiger in de tuin staan en heel veel hout en troep, ben ik nu al zat...Nou ja als dat klaar is dan kunnen we ook gelijk beginnen om alles is orde te maken voor de beeb. Suus fijne vakantie toegewenst (ging je nou naar Frankrijk???) Als het goed is zit je nu met je zwangere kont in de zon te genieten, hou je lekker rustig! Majo, Grappig, manlief kwam gister ook met die naam, ik vind m een beetje mwah....hou meer van wat eenvoudigere namen...Ach we denken wel verder.... Nightelf, zou het iets zijn voor mmm meisjes trouwen in een niet witte jurk??? Ik had een framboze (licht lila) achtige jurk...grappig zeg om te lezen dat iedereen hier bijna in niet wit is getrouwd... Bijna ongi worden, en dan gaat het snel toch. Ik heb altijd het korte protocool gehad, vind het zo eindeloos duren dat lange protocool, maar dat zal je zelf ook wel vinden. Succes met het laatste stuk!! Uhmmmm de rest weet ik even niet meer, maar ik heb wel spannende verhalen gelezen, wie kreeg er nou deze week een tp. Spannend hoor!!! Zo ga even om een hoekje kijken of ons kleine apie al wakker wil worden, hij ligt gewoon bijna 3 uur te slapen. Hebben het ochtendslaapje even laten gaan. Maar dan wordt hij toch een partij chagerijnig... Hup bed uit en naar strand, het ziet er zo lekker uit buiten!! XXXX
Zoe: was het leuk op het strand? Lijkt me heerlijk om daar zo dichtbij te wonen.... De gekleurde jurken is vast iets voor mmm-meisjes, toch wel opvallend hoeveel dat hebben. Hier trouwens geen kort of lang traject, wij doen 'gewoon' ovulatie-inductie
Even ego, moet morgen eerst naar de ha omdat ze voor de terugplaatsing willen weten of ik geen niersteen heb. In de zwangerschap een niersteen gehad en deze is toen operatief verwijderd. Nu heb ik elke keer een soort druk rechts in mijn buik, ik gaf dit afgelopen zaterdag aan en nu willen ze eerst een echo van mijn onderbuik. Dacht eigenlijk gelijk; had ik nu maar niks gezegd. Maar de fertiliteisarts zei dat we er dan beter voor de terugplaatsing achter kunnen komen, dan dat ik weer onder het mes zou moeten in een eventuele zwangerschap. En dat is natuurlijk ook wel zo. Nu alleen nog even afwachten of de ha mee werkt. Heb nog niet zo'n makkelijke. Als alles dan goed is wordt er dinsdag ontdooit en als dat allemaal goed gaat woensdag een tp. Erg spannend dus weer allemaal! *ego stand uit* Oh ja, had ook een gekleurde trouwjurk. Hoe toevallig!
Hier geen gekleurde trouwjurk maar 'gewoon' ivoor. Wel rood/witte jurken gepast en vond ze ook erg mooi maar de jurk die ik uiteindelijk koos sprong er voor mij uit. Vind gekleurde jurken wel mooi. Her is de rust weer wedergekeerd, Sara slaapt weer s nachts en is bijna beter, hoest alleen nog een beetje, maar jeetje wat is een hele nacht slapen toch lekker. Sorry voor ego kom snel weer bijkletsen.
Idd grappig om te lezen hoeveel mensen in een gekleurde jurk zijn getrouwd. Hihi... Ik weet dat Sinja ten huwelijk is gevraagd... dus Sinja... geen witte jurk voor een MMM-meisje
HIEP HIEP HIEP HOERA AMY IS ALWEER 1 JAAR!! Papa en Mama natuurlijk ook van Harte Gefeliciteerd . Bekijk bijlage 162438
Zoë, wat grappig dat je man met dezelfde naam kwam. ben benieuwd wat het nu uiteindelijk gaat worden...jullie hebben nog even . en nog lekker naar het strand geweest met je kleine man?! Hééééérlijk zeg . En Mees 3 uur slapen...........WAUW zeg!! Ben ik jaloers op. Maud slaapt meestal maar 30 à 45 min. met uitschieters naar 1,5 à 1 uur en 45 min. Wel eens geprobeerd zonder ochtendslaapje, maar ook hier dan chagrijnig en dus nog niet haalbaar . Elin, hopelijk werkt je HA mee. Zou wel héél flauw zijn als ie dat niet doet zeg! Op naar een goede ontdooiing morgen en een mooie TP woensdag!! Zora, wat fijn dat Sara weer opknapt. Waren het nou haar tandjes of was ze 'gewoon' ziek?! Virendin kwam gisteren het geleende wiegje terugbrengen.... als ik die dan zie, denk ik echt.... zal daar oooooooit nog weer een kindje van onszelf in komen te liggen? Had het niet verwacht, maar werd er een beetje emo van . Toch wel weer confronterend nu. Nou....hier Maud nu dus maar weer eens in bed stoppen. Gaan strakjes op kraamvisite bij vriendin . Leuk leuk!! Ben benieuwd naar de kleine meid . En ook benieuwd hoe ze de luiertaart en kraammand vindt. Vind 'm zelf érg leuk geworden (wil 'm ook eigenlijk zelf houden ). Meiden een fijne dag met heel veel zon . Ik moet vanavond helaas de nachtdienst in. (Fijn morgen de hele dag slapen bij 32 graden !!) Ajuuuuuuuus!!
AMY!!!!! GEFELICITEERD!!!! Majo, Nou lekker slapen met 32 graden. Ik zit hier heerlijk in de airco op mijn werk. En dat vind ik helemaal niet erg......... En we gaan er heel hard voor duimen dat er een bio-brusje komt voor Maud. Maar stel nou dat het niet lukt, hebben jullie ook al nagedacht over andere opties zoals een donor of houden jullie het dan bij 1. Maar kan me ook voorstellen dat je daar nu nog helemaal niet mee bezig bent.... Hier vandaag mijn verlof officieel aangevraagd. Dus dat is ook weer geregeld. Kreeg alleen meteen een mail over mijn betaalde ouderschapsverlof dat ik dat dat in 3 maanden moet opnemen. Nou het zijn er dus 3,5 waarover ik het gespreid heb.... Wat een bureaucratisch geneuzel. Dan schrijf ik de caranavals vakantie wel als ouderschapsverlof en neem ik einde van het schooljaar wel wat extra vrije dagen op.......zucht....... Ik doe het gewoon zo als ik het bedacht had.... Baas en directrice waren akkoord...... Lekker warm he....... Nou ik ga nog ff mijn frustraties uiten op een verslag wat super slecht is. En vanmiddag weer wat proefjes doen want ik heb dit weekend nieuwe inspiratie gekregen!!!!
Hieperdepiep hoera voor Amy!!! Pat en Patman: van harte gefeliciteerd met Amy haar 1e verjaardag! Hopelijk hebben jullie een geslaagde dag!
Hallo allemaal, Wil even zwaaien naar jullie. Hier gaat het best goed. Kris groeit ongelooflijk. afgelopen week is ze 1,5 geworden en ze loopt heel goed en spreekt al in kleine zinnetjes van 3 woordjes. Bijvoorbeeld; 'nee ma(g) niet' en dan met haar vingertje zwaaien. Of 'mama ook teentje' en 'meer koe in' (de wei). Superschattig en super intelligent Ik volg jullie wel, want wil graag weten hoe het met jullie gaat, maar ik lees het wel heel snel door, om niet te veel details te zien. Ik had nooit verwacht het zo moeilijk te hebben met mijn kinderwens. Maar ik geniet zo vreselijk van Kris dat ik zoooo graag voor haar een brusje wil. En natuurlijk vooral voor mezelf, want ik heb zo veel liefde in me dat ik nog aan een tweede kindje wil geven. Het voelt gewoon nog niet compleet. Mijn vriend wil echt niet meer, dus daar moet ik mee omgaan. Of ik het nou wil of niet. Kan hem er moelijk inluizen, dat zou ik nooit doen. Hij is echt heel bang geworden door mijn ziek-zijn. En hij wil de mmm nooit meer meemaken. Geen idee hoe ik hem er toch toe kan zetten. Maar ik praat er maar niet meer over. De afgelopen maand zijn mijn beste vriendin, mijn lievelingsnichtje en mijn schoonzusje bevallen. Alledrie een jongetje. Zooooo lief! Ik geniet daar zo van. En ik zie ook mijn vriend zo lief kijken naar die kereltjes, dat ik echt niet begrijp dat hij niet meer wil. Nou, ja, in ieder geval, ons dagelijkse leven wordt er niet door overschaduwd, want ik geniet veel te veel van Kris. Maar ik vind het wel naar, want tik-tik-tik, de klok tikt door.. Ik hoop snel posi berichten te zien van Suus en van Nightelf. En natuurlijk ook van de rest. Zoooo lief dat jullie zo vaak aan me denken en naar me vragen. Jewel, jou wil ik nog speciaal even een dikke kus geven, die je door moet geven aan Ruben (wat zielig van die theee!!!) En Esser, ben benieuwd hoe je vakantie was. Kiss for all!!
Sooooooner!!! Daar was je weer eens . Wat fijn weer wat van je te lezen en helemaal dat het met de kleine (alweer grote ) Kris zo goed gaat!! En wat praat ze al..... Leuk hoor!!! Tegelijkertijd wordt ik heel verdrietig van je berichtje....jij die nog zóóó graag wilt en je vriend die dat niet wil....tsja.... hoe je 'm zover moet krijgen.....ik zou het eerlijk gezegd niet weten . Wist ik het maar.... Hopelijk gaat ie toch een keertje zómaar overstag?! Gelukkig leidt jullie dagelijkse leven er niet onder en geniet je enorm van Kris . Knuffel voor jou!! (Laat je vaker even weten hoe het met jullie gaat? Zijn we wel benieuwd naar!!) Kleintje, Hier denk ik helaas zeker wel na over....wat als het niet meer lukt.... Helaas is dat namelijk meer realiteit dan dat het wel weer gaat lukken. Ene kant zou ik wel donorzaad willen dan, andere kant ook niet. We hebben Maud tenslotte al van ns samen. Manlief wil absoluut geen donorzaad, als het nou voor een eerste was, was het misschien anders.... Nee.....mocht het niet lukken, blijft het hier helaas bij eentje . Adoptie zou ik ook wel willen, maar dat duurt té lang...té lange wachtlijsten helaas. Misschien dan over een paar jaar pleegouderschap o.i.d. Schoonzusje en zwager hebben zich daarvoor aangemeld. Bij hen is 3 x icsi mislukt en gaan daar nu voor.
Majo, Jeetje dat je schoonzusje en man ook ICSI hebben moeten doen...... En wij hebben het er tijdens de ICSI nooit over gehad om evnt voor donorzaad te gaan. Je hebt de wens voor een bio kindje van je samen.... Maar jullie mogen dat mannetje hier boven wel erg dankbaar zijn dat jullie Maud hebben mogen krijgen!
Sooner, voor jou een super dikke knuffel! Pat, gefeli met Amy @hier vanaf vakantieadres: vanmorgen gebeld door de VU en alles is vooralsnog goed met onze zoon. Geen Down, Patau of Edwards syndroom!! Gaan nu lopen met ons hondje
Pat gefeliciteerd met Amy. 1 jaar alweer! Jeetje de tijd vliegt Zaterdag was t voor ons een jaar geleden dat we de geslachtsepalinh hadden. Zo raar Suus wat fijn zulk goed nieuws!! Sooner. Echt klote dat je man niet meer wilt! Mijn man wou er ook maar 1. Maar na heeel veel aandringen toch overgehaald.
Sooner... dat is idd balen, dat je man maar 1 kindje wil. Mijn man is al vanaf het begin duidelijk, 2 kindjes... als we bij een volgende er 2 terug laten plaatsen en het wordt een tweeling is die ook superwelkom. Pat... gefeliciteerd met Amy! Leuke en zonnige dag gewenst!
Suus: wat een geweldig nieuws!!!! Gefeliciteerd! Majo: ik hoop zo dat het jullie gegund is dat Maud nog een broertje of zusje krijgt. Werkse vannacht! Sooner: hele dikke knuffel, meid. Ik vindt het zo verdrietig voor je dat jullie wat betreft een 2e kindje niet op 1 lijn zitten. Hopelijk draait ie toch ooit nog bij. Kleintje: yeah, je verlof is geregeld. Echt heerlijk dat jullie betaald ouderschapsverlof hebben, hier helaas niet........ Jessy: fijn dat het jou toch gelukt is om je man over te halen voor een 2e. Ik zal zo ook nog ff een foto plaatsen van de taart die ik dit weekend voor een speciale gelegenheid heb gemaakt.