Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Taart speciaal voor de verjaardag van Amy. Hopelijk vonden jullie het lekker, Pat :)

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nightelf wat een mooie taart. Ik heb ook wel eens zo'n workshop gedaan. Maar ben lang niet zo goed in taarten maken als jou!! Wat mooi zeg. Is dat met fondant of met marsepein?

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dankje, Jessy! Dit is met fondant, ik vind dat zelf nl veel lekkerder (minder overheersend qua smaak) en het werkt ook prettiger.

4. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Het is in ieder geval een super taart. Ik houd me aanbevolen hoor voor Siem zijn verjaardag in november ;)

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik denk dat je iets te ver weg woont, ik woon nl in ZO-Drenthe (Pat woont maar 20 minuutjes bij me vandaan, dus dat is goed te doen). Anders had ik het graag gedaan hoor :)

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha dat is idd een eind hier vandaag. Maar dan moet ik maar flink gaan oefenen

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Van harte gefeliciteerd voor Amy!!!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jessy: of vlak van te voren een workshop gaan volgen en daar een mooie taart maken.

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, wat een fijn nieuws meid! Geniet van jullie vakantie, helemaal na dit goede telefoontje alvast!

Sooner, dikke knuf voor jou en kris! Ik sms je snel wanneer we terug zijn van onze vakantie.

Amy, van harte met je 1e verjaardag!!!!!

Voor alle meiden: een kus van Joep en mij vanuit Kreta.
    Wij genieten nog lekker door hier.........!
    Kus

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Pat, Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Amy! Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad.

Suus, wat een super nieuws! Gefeliciteerd! Nog een hele fijne vakantie.

Esser, jullie ook nog een fijne vakantie op Kreta!

Majo, zie dat jullie woensdag de uitslag krijgen, spannend! Ga voor jullie duimen dat jullie goed bericht krijgen.

Kleintje, fijn dat je je verlof geregeld heb. Wel flauw dat ze moeilijk deden over een halve maand extra.

Nightelf, wat een supermooie taart. Ziet er geweldig uit!

Sooner, leuk wat van je te horen. En leuk om te lezen dat je zo geniet van Kris. Vind het wel heel erg voor je dat jullie niet op één lijn zitten met een tweede kindje. Lijkt mij erg moeilijk voor je, dikke knuff.

Hier een druk dagje gehad. Vanmorgen naar de ha geweest en ik kon pas morgen op het zh terecht. Dit had weinig nut, aangezien ze morgen ook gaan ontdooien. Na veel heen en weer gebel uiteindelijk zelf geregeld met de uroloog dat ik mocht komen voor een foto. Deze is gemaakt en waarschijnlijk zitten er geen nierstenen. Moet morgen nog wel een echo laten maken, maar we laten het ontdooien wel doorgaan. Weet niet hoe laat ik gebeld wordt, maar zal het jullie zo snel mogelijk laten weten.

Oh ja, ook nog even tussen de bedrijven door het zwembad op gezet. We hebben zo'n groot rond bad. Lekker begin van de avond nog even met Olaf ingezeten. Olaf vond het helemaal geweldig en is daarna als een blok in slaap gevallen.

Zal nu nog even een foto van Olaf zijn hoofd in mijn album plaatsen. Wou ik al elke keer, maar vergeet het steeds. Ga het nu gelijk doen.

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo hee, jullie schrijven vlot door....wat een warme dag al niet kan doen:D

Nog op de valreep: Amy gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad en lekker van de taart hebben kunnen smikkelen...
    Mooie taart trouwens Nightelf!
    wat voor cake en vulling heb je gemaakt?

sooner, wat fijn om iets van je te horen. Volg je zo nu en dan op FB maar dit vind ik ook erg leuk :) Fijn om te horen dat je zo enorm geniet van je meisje! En wat stoer van dr dat ze al zoveel woordjes zegt!
    En ja....erg jammer dat jij en je vriend niet op een lijn zitten, zucht.

elin, heb je een vriendschapverzoek gestuurd. Ben benieuwd naar de foto's!!! Trouwens badderen vind denk ik elk kindje leuk!!!! ze kunnen dan zo genieten.

esser op kreta en suus in la France, fijne vakantie! En ben ook blij met het goede nieuws!!

jewel, hoe was je weekendje weg????? Nog veel gebubbeld in het bad :D:p

Ik ga even douchen, kom morgen wel weer even zwaaien :)
    Trusten voor straks!!!!

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou vandaag iets rustiger :p

Nou wij hebben de vakantie geboekt. Primitief kamperen op Texel. We gaan het toch doen. Hopelijk gaat het allemaal goed en kan ik met 23 weken nog een backpack dragen......... Ach en anders gaan we gewoon weer naar huis... We hebben gisteren een nieuwe tent besteld die vandaag geleverd wordt. En de kamping is ook gereserveerd. Zo'n kamping bij een boer. En misschien dat mijn zus ook nog even bijons op de kamping komt als ze niet te misselijk blijft. (is nu 15 weken en 3 tot 8 keer overgeven over de hele dag verspreid......)

Nou ik ga hier verder smelten...... Laat dat noodweer maar komen want ik vind het te heet....

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zo, weer lekker veel gebabbeld hier zie ik :) Ik hou het even kort want ik moet nog van alles doen.

suus, wat een goed nieuws zeg!! Nu kunnen jullie echt genieten van jullie vakantie!!

Pat, nog van harte met Amy haar eerste verjaardag!!! Hebben jullie een leuke dag gehad? Mooi weer was het iig!

Elin, jullie dus nu echt bezig met een poging! Fijn dat er tot nu toen niks van nierstenen te zien was. hopelijk is de echo ook goed! Hou ons op de hoogte! :)

Sooner, wat fijn om weer wat van je te horen!! Kris dus al echt een babbelkont, geweldig!!! Jammer dat je niet op 1 lijn zit met je vriend.....dat lijkt mij zo moeilijk voor je. Dikke knuff iig voor jullie! Wil je vriend er nu ook helemaal niet meer over praten?

Lelie, hoe is het daar bij julie met het weer? Valt het nog mee?

Nightelf, wat een super mooie taart weer! En wat leuk dat je die voor pat hebt gemaakt :) al bijna klaar met de duphaston? Vervelend dat je er zulke nare bijwerkingen van krijgt, maar het is idd voor een goed doel!

Jessy, fijn dat de vakantie geslaagd was! Hmmm en lekker cocktails gedronken...:D Dat mis ik nu met het mooie weer best wel een beetje ;)
    Ik snap dat je je momenteel niet top voelt, het is ook niet niks elke keer weer een teleurstelling. Hopelijk mag het voor jullie ook gauw positief worden!

Zoe, heerlijk zeg met dit weer zo lekker dichtbij het strand! Bij jullie nu ook noodweer?

Majo, morgen krijgen jullie de uitslag van de 2e test? Ik hoop zo voor jullie dat er nog een paar zaadjes te vinden zijn! Ik snap dat je man het nu niet ziet zitten met een donor, vooral nu jullie Maud al hebben.......Ik ga iig voor jullie duimen!

Kleintje, respect dat je gaat kamperen :D Brr..moet er niet aan denken om zo vakantie te vieren ;) maar ja dan ben ik ook geen kampeerder, dus dan kan ik mij beter ook stil houden :D Hopelijk is het wel mooi weer dan want dat scheelt wel natuurlijk. Lekker zeg dat je 5 weken vrij bent! Jouw vriend dan ook? Hier helaas maar 1 weekje vrij, maar ik werk ook nog maar sinds april ;)

Hier gaat het goed. Weekendje weg was erg leuk! Hotel was goed. Helaas geen bubbelbad want mijn vriend had dat niet goed afgesproken, maar we hebben ook geen tijd gehad voor een bad. Het was zaterdag wel klote weer dus dat was wel jammer. Verder lekker gewinkeld en nog uit eten geweest en nog een film gezien. Wel slecht geslapen dus echt uitgerust waren we niet ;) Zondag nog een fietstocht gedaan en toen was het weekend ook al weer voorbij. Ruben heeft het super naar zijn zin gehad bij mijn ouders. Oh ja we zaten in Niftrik, wat volgens mij in brabant ligt. Hotel lag aan de maas.

Nou fijne dag nog allemaal! Wat een warmte weer he. Maar zo te zien op buienradar begint het hier straks te regenen...........mag van mij ook wel, met dit weer werken is niet zoveel aan.

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: fijn dat het weekendje zo geslaagd was, maar wel jammer dat het weer niet helemaal meewerkte.

Kleintje: het zou ook niets voor mij zijn om primitief te kamperen, hou in de vakantie wel van een beetje luxe ;)

Elin: super dat er geen nierstenen te zien waren op de foto. Hier draaien de duimpjes op een goeie ontdooiing.

Lelie: de taart is gevuld met banketbakkersroom en aardbeienvlaaivulling en afgesmeerd met botercreme.
    Dit weekend ga ik eens wat nieuwe vullingen uitproberen, zondag krijgen we visite, dus kunnen zij mooi proefkonijn spelen.

Amber heeft haar kin en lip helemaal verbrand :( Zaterdag heb ik gevulde paprika met aardappelpuree uit de oven gemaakt en ze heeft zich gebrand aan de aardappelpuree. We hadden het al een tijdje af laten koelen voor haar en doorgeroerd, maar ze was nogal ongeduldig en heeft zich dus flink gebrand. Haar kinnetje heeft nu een dikke korst, zo zielig. Wat kun je je dan schuldig voelen.......

Hier al ongi, vanochtend ineens, terwijl ik nog niet eens klaar ben met de duphaston (nog 1 dag). Zodadelijk maar even bellen voor een afspraak voor de uitgangsecho en dan gaat het echt weer beginnen!

15. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    jewel, welkom terug van je tripje :D ja zaterdag was het indd rotweer maar zondag was het gelukkig lekker.
    nightelf, oeh klinkt heerlijk zo de vulling...jammie jammer dat je ver weg woont:D enne, nu al ongi....heb je al gebeld?

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: ja, ik heb net gebeld, as vrijdag is de uitgangsecho. Ben alleen vergeten te vragen of ik nu wel met de clomid moet beginnen op dag 3. Denk het wel, anders ben ik te laat. Nou ja, ik doe het gewoon.
    Ik kan bij de volgende meeting wel iets lekkers mee nemen om te proeven, hoor;)

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lelie, ik heb je geaccepteerd als vriendje!:D

Kleintje, lekker dat je de vakantie hebt geboekt. Vind het ook knap dat je gaat kamperen, vooral nu je zwanger bent.
    Is het noodweer al bij jullie? Hier nog helemaal niks en als ik op buienradar kijk, krijgen wij er weinig van mee.

Jewel, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Een weekend is alleen altijd zo voorbij, vind je ook niet? Jammer zaterdag van de regen, maar gelukkig had je zondag beter weer.
    Hoe gaat het eigenlijk met je werk? Bevalt het je?

Nightelf, wat zielig voor Amber. Maar niet schuldig voelen hoor. Jullie kunnen er niks aan doen!
    Heb je al gebeld? En weet je al waneer je er heen moet? Spannend weer zeg!

Vanmorgen zag de echo er goed uit. Ben alleen nu nog steeds op een telefoontje aan het wachten. Vind het nu zelf ook wel heel spannend worden. Weet ook niet meer wanneer ze altijd bellen, weet dat er een tijd voor staat. Maar de eerste keer, toen het mis is gegaan bij het ontdooien, belde ze ook heel laat. De tweede keer, wat wel goed was gegaan, belde ze heel erg vroeg. Knijp m nu wel een beetje.

18. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Elin... spannend!!!! Duim voor een mooie ontdooiing :D

19. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ingrid, dank je! Ik denk dat het geholpen heeft, ben net gebeld. We hebben morgen om twee uur een terugplaatsing.
    Ik vroeg aan die mw de hoeveelste het was, zegt ze: weet ik niet ze waren op het moment van ontdooiing niet genummerd. *proest* Dat bedoelde ik helemaal niet. Dus toen maar gevraagd hoeveel ze er ontdooid hebben en dit was de eerste. Echt helemaal super dus.

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, ik ben een gezonde zwangere zonder kwaaltjes dus moet gaan lukken. En anders geef ik vriendlief gewoon de schuld :p. We zijn tijdens de zwangerschap van Maurits ook gaan kamperen alleen was ik toen 10 weken zwanger.

Hier nog geen nood weer. Vannacht geloof ik pas. Nou ik ga nog ff naar de blokker voor een grotere ovenschaal. Krijg vanavond wreed en het past niet........

Deel Deze Pagina