Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas

Hihi... nou das toevallig. Super dat gelijk de eerste goed is ontdooid. Joehoeeee... Spannend. Morgen is het dan zover. :D

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat goed, Elin!

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Dank je wel voor jullie reacties! Ben wel een beetje verbaasd dat gelijk de eerste goed is ontdooid, had ik totaal niet verwacht.

Hoe is het weer bij jullie? Hier is alles nog rustig maar las dat er al een code oranje is afgegeven. O.a. bij jullie kleintje, in noord-brabant.

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus!! Wat een fijn nieuws zeg! daar wordt ik nu blij van :). Veel plezier nog in La France!!

Elin, wauwie! Eerste meteen goed ontdooit! Ook zulk fijn nieuws :). Veel plezier bij de TP morgen :).

Nightelf, wat heb je toch weer een práchtige taart gemaakt zeg!! En wat klinkt dat toch heerlijk. Hmmmmm.....;)......ik woon ook niet ver bij je vandaan! En schoonzusje en zwager maar een paar minuten bij jou vandaan.... zal ik eens even onthouden ;). En vrijdag alweer de uitgangsecho. Hoop ook voor jullie dat er gauw een broertje/zusje voor Amber komt :).

Esser, lekker verder genieten in Greece :).

Kleintje, ik vind het wel heel erg leuk klinken jullie vakantie!! Heerlijk zo in de natuur, back tot basic!! Hou ik ook wel van :). Maar ook van luxe vakanties... kunt met mij alle kanten op :D.

Jewel, wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad. En hoezo slecht geslapen? Miste je Ruben? Jammer van het slechte weer. Nog wat leuks gekocht bij het winkelen dan?

Pat, hoe was het gisteren? Druk gehad?

Lelie, wat lijkt jouw zwangerschap toch hard te gaan zeg! 23 wkn alweer!

Onswondertje, hoe ging jullie gesprek vandaag? Zal zo eens op VW kijken....

Hier matig geslapen vandaag met die warmte .... nou ja ... was te verwachten natuurlijk! Gelukkig wel een lekker rustige nachtdienst gehad. Als de komende 2 ook zo zijn, doe ik het ervoor!! Alleen morgen beetje balen dat ik na 2,5 uur slapen alweer op moet omdat we dan naar zkh moeten voor uitslag :(. Nu maar dubbel hopen op positief nieuws. En als ze wat gevonden hebben hoop ik dat ze zelf zo slim zijn dat ze die zaadjes ingevroren hebben, dan hebben we in elk geval iets achter de hand. Maar ga er maar vanuit dat dat allemaal ijdele hoop is ;). Ben benieuwd....

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Elin, zwaai zwaai onderin ijn beeld!! Net even foto bekeken, maar Olafs hoofdje is al mooí 'bijgetrokken' zeg :). Enne...Olaf is de eerstvolgende jarige hier volgens mij :).

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Eline. Veel succes morgen met je tp! Ik duim op goed nieuws!

Hier 8 juli afspraak in zh voor uitgangsecho en als het goed is de week erop de tp.

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps. Las op Hyves dAt man van ons wondertje van trap was gevallen en dat ze naar de EHBO moesten. Dus hoop dat alles goed is

8. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Majo. Ik duim mee voor posi uitslag!! Zal morgen nog een paar spieken wat de uitslag is!

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Kleintje wat leuk kamperen. Ik ben ook groot fan.
    Maar eerlijk is eerlijk wel fan van luxer kamperen haha in een sta caravan

Vroeger met me ouders altijd mee geweest. Maar vloek op die openbare toiletten.
    Ik ben echt een moeilijkert met me wc. Ik kan niet goed op openbare wc's dus loop ik dagen met krampen

Wij gaan nog even luxe een paar jaar all inclusive. Nu de kleine nog niets kost. Zodra t leuk voor hem word om te kamperen gaan wij ook naar een camping!

10. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jewel klinkt goed hoor dat weekendje weg! Alleen jammer van het bubbelbad. Ach ja volgende x beter hoor. En die coctails komen weer!!

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    elin, jeujjjj morgen de tp!!!!! succes!!!!!

majo, voor jou supertje spannend. ik hoop op posi nieuws.

jessy, wat grappig; ik heb ook iets met openbare toiletten. zit er niet graag op :D soort van smetvrees....iiieeeekkss

oh film begint weer.....

geen noodweer hier trouwens, alleen een korte hevige bui..that's it!

tot morgen!

12. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Pat, gefeliciciteerd nog met Amy`s verjaardag!!! hebben jullie een mooie dag gehad? en is ze verwend?

Elin, succes met de TP. Echt goed nieuws.

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha waterlelie. Ik ben dus niet de enigste.
    Ik mis ook echt me eigen wc als ik op vakantie ben. Haha.

Vanacht heeft t echt gestormd. Waren nog even bang dat Siem wakker zou worden. Maar die sliep stug door. Was gewoon blij volgens mij dat het afkoelde.

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier ook flink noodweer gehad! Maurits was er niet wakker van geworden..... Wel kwam er (zoals altijd met slagregen) weer wat water door het raam naar binnen. maar daar ligt altijd al uit voorzorg een handdoekje!
    Alleen bij mijn zusje was het minder leuk..... Die had lekkage recht in haar inbouwkledingkast... Alles nat.....

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Dank je wel meid!!!
    Ja hij was tijdens zijn werk van de ladder gevallen./
    En dacht ook nog dat het niks zou zijn na ja 2 ribben gebroken!!!

Het gesprek is heel goed gegaan en we hebben groen licht:D

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    OnsW, wat sneu voor je vent! Beste val geweest of niet? Heeft hij veel pijn?
    En voor jullie dus groenlicht :D Super weer zeg! Spannende tijden weer voor jullie! Hoe gaat het met S?

Jessy, hihi ik vind de camping wc's ook drama......alleen daarom wil ik al niet kamperen. Kijk als het net zoals bij Suus op de camping is; douche en wc op je kampeerplek dan wordt het een ander verhaal ;)
    En volgende week de uitgangsecho...........hopelijk ziet alles er mooi uit en dan hopelijk met een positief resultaat!!

Kleintje, hier ook noodweer geweest. Een uur lang alleen maar onweer. Ruben werd bij de hele harde klappen wel wakker maar het kan ook van de warmte geweest zijn; het was 32 graden op zijn kamer :$ Hij was helemaal nat van het zweet dus hem er maar even afgehaald en wat water gegeven. Gelukkig werd het toen droog dus alle ramen opengedaan en toen koelde het gelukkig af.

Elin, als het goed is ben je weer in bezit van een mooi embryotje! Wat super zeg dat de eerste meteen goed ontdooide! Nu weer die ellendige weken wachten....
    Werk bevalt goed, al blijft het schoonmaken en echt leuk is dat niet ;) maar wel leuk om het te doen voor die mensen. Ze vinden het ook echt leuk dat er iemand komt en soms zit ik 3 kwartier te koffiedrinken omdat ze maar niet ophouden met praten :D

Majo, gelukkig is het nu niet zo warm meer als gister. Pfff gister was het echt warm! Dan is een nachtdienst idd niet zo erg lijkt mij.
    Hebben jullie de uitslag al binnen van de test?

Nightelf, yeah ongi :D haha. Het gaat allemaal weer beginnen voor jullie! Spannend!!!

Lelie, mooi buikje heb je al zeg! Zag de foto op fb (dacht ik moet nu ook maar eens lid worden ;))

Hoe gaat het met de vakantie gangers? Nog steeds lekker weer daar?

Hier is het gelukkig afgekoeld! Pff wat was het gister benauwd zeg! Echt niet normaal. Het was op Ruben z'n kamer 32 graden! Gelukkig na de onweer bui koelde het wat af.
    Ik ben nu alleen thuis met Ruben want mijn vriend moet tot ong 24.00 werken.......in saltbommel.........Hij moet de komende weekenden ook snachts werken dus echt gezellige weekenden worden het niet. Maar ja het moet nou eenmaal.
    Vanmiddag ook nog met de hond naar de dierenarts geweest. Hij had al een paar dagen last van zijn oor en het is dus een infectie. Ik heb druppels meegekregen en hopelijk gaat het snel over. Al was het wel een 'gevecht' om die druppels in het oor te doen....pfff vooral als je alleen bent. Heb hem maar een lekker stuk worst gegeven toen ik klaar was :D
    Nou ik ga even bankhangen, babyboom even kijken en dan op bed. Fijne avond nog!

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nog even een (raar/genant) vraagje: Heeft iemand wel eens een schimmelinfectie 'down under' gehad? :)
    Ik heb al een tijdje last van jeuk maar niet altijd. Dan weer een paar dagen nergens last van en dan begint het weer. Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad en ik dacht dat je dan de hele tijd jeuk hebt en dat ook niet zomaar overgaat?
    Moet ik de huisarts even laten kijken (brrr, ik heb al vaak met de benen wijd gelegen maar dit vooruitzicht vind ik maar niks ;)) of kan ik gewoon bellen en zeggen dat het miss een schimpie is?

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    *Even flink in de blije egostand :):):)*

JOEHOEOEOEOE!!! Ze hebben EEN PAAR zaadcellen gevonden goed genoeg voor ICSI! Niet veel dus, (weten niet hoeveel) maar dat was ook zéker niet de verwachting gezien de 8 goede zaadcellen de vorige keer ;). En nóg beter....we kunnen i.p. de eerstvolgende ongi alweer starten. Waren nèt de laatste die voor de augustusmaand nog mee konden doen volgens de planning. Wordt dan weer lange protocol, dus eerst de pil, dan dag 18 de deca erbij, dag 21 stop pil, na week ofzo uitgangsecho en als die goed is start puregon. En dan weer hopen dat ik niet weer overstimulatie krijg en bij punctie hopen dat er bij manlief een paar goede zaadjes aanweizg zijn. (kan zijn dat ie wel 2-3 keer moet produceren daarvoor :D (arme vent ;)). Érg spannend weer allemaal, dat wel!! Maar wat ben ik BLIJ met dit nieuws!!!! Er is gewoon weer een kans :). Tralalalalalalaaaaaaaa!! :D *Vreugdedansje*, hihihi!!

Nu alleen hopen dat m'n ongi heel snel komt, want heb helaas nog geen regelmatige cyclus :(. Sowiezo niet, maar omdat ik nog 1x p/d BV geef nu w.s. extra 'van slag' nog. Afgelopen cyclussen:
    Januari 1e keer weer ongi, daarna: 69-36- en zit nu alweer op dag 58 *zucht* .......... geen peil op te trekken dus!! Maar 'k heb nu een hele goede reden om (dan toch eindelijk ;)) te stoppen met de BV. 'k Ga het wknd naar een vriendin, dus heb besloten vrijdagavond de laatst bv te gaan geven :(:(. Hopelijk helpt dat bij het snel ongi worden. Met een beetje pech duurt het wel 'té lang' en mogen we niet meer voor de mnd augustus ivm planning punctie, maar wordt het september. Nou ja....is ook nog nie zo'n ramp (alleen valt dan w.s. onze vakantie in het water ;).

De koelkast is hier in elk geval alweer goed gevuld!! Kregen meteen alles weer mee :).

Wordt dus vervolgd...........

*En weer uit met die flinke egostand* ;)

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Yeah Majo! Wat een goed nieuws!! En al weer snel beginnen!! Joehoe!
    Nu maar hopen dat de ongi dan snel komt. Wel jammer van de bv maar als het lukt kun je over 9 maandjes gewoon weer beginnen :D
    Wat zullen jullie nu opgelucht zijn ofniet?

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    *Oké, dan nu weer even in de sociale stand ;)*

Jewel, vaginale schimmelinfectie is zóóóóó vervelend. Hier helaas wel ervaring mee ja. Aantal jaar geleden meerdere keren gehad en in laatste wkn v/d zwangerschap ook. Zit, ben ik bang, helaas niks anders op dan naar je HA gaan. Als het de 1e keer is, wil ie w.s. toch even kijken met de eendenbek en wattenstaafje. Als je zwanger bent heb je verhoogd risico erop het te krijgen. Zal wel gaan als ik jou was, want wordt anders alleen maar erger :(. Zielig voor jullie hond, hopelijk is de oorontst. gauw weer over.

Ons wondertje, wat goed dat jullie ook meteen weer mogen starten eerstvolgende ongi. Hopelijk blijft je cyclus zo mooi als afgelopen maanden :). Vertroetel je grote man maar flink met 'z'n gebroken ribben. Is érg pijnlijk en duurt ook vaak lag (is het nog meegevallen nou zo'n val!!) Enne...niet teveel aan het lachen maken hè....;)

Elin, mooi embryootje 'aan boord'?! Spannende weken voor jullie meid!!

Jessy, jullie ook alweer bijna een TP!! Spannend zeg!!

Hier nog even gauw een half uurtje op de bank voor ik de nachtdienst weer inga. Wat ben ik moeoeoeoeoe!! En vooral DUF!! 2 uurtjes vanmorgen geslapen, toen naar zkh en toen nog 4 uurtjes geslapen. Pfff...ben brak zeg!! Nou ja...laatste nachie!!

Deel Deze Pagina