MEETING 15 januari: Lelie, Suus?, Jewel (ovb), Nightelf, kleintje 16 januari: Lelie, Suus, Nightelf (ovb), kleintje 22 januari: Lelie, Jewel (ovb), kleintje 23 januari: Lelie, Suus?, Nightelf, kleintje 29 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje 30 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje (ovb) Zo als het er nu uit ziet kan ik alle dagen wel.
Even reageren op de foto's: WAT LEUK krisje is echt groot geworden zeg! We hebben haar natuurlijk lang niet meer gezien Echt een schatje! nightelf, mooie kaars he Die hadden we ook hihi En wat super schattig die 2 staartjes in haar haar! Mooie taarten ook! Heb je weer goed voor elkaar gekregen! jewel, Ruben is ook een heerlijk ventje om te zien. Een echt knuffelbeer Enise, wat super dat jullie meisje gezond is! Scheelt inderdaad hoop in de kosten. Ik neem aan dat jullie ook alles roze hebben Zou zo weer een meisje willen maar een jongen is natuurlijk hartstikke welkom! Ik moet weer vliegen...sorry. Ik moet straks naar het CS om 2 vrienden op te halen. Zij blijven bij ons logeren tot zaterdagavond! Even de auto leegruimen.......
Hee...het is wel duidelijk dat Sooner terug is!! Wihoeeeeeeeeeeeee!! Wat is Kris groot geworden zeg! Al een echt dametje en oh zo knap! (heeft ze natuurlijk van mama en niet van papa --> dat zeggen wij, lees ik , hier altijd) Over die buggy, wij hebben de Quinny Zapp gekocht. Kan mee op de fiets en kan lekker klein worden opgevouwen. Weet niet meer hoe duur die was maar zal wel aan de prijs zijn. Enig minpuntje is wellicht dat ie niet plat kan. Kleintje, op zich ging het nieuwe kdv wel oke dus...... En ja, voor hun was het ook wennen natuurlijk! Helemaal met zo'n kleine Maurits die wel flink wil krabben... Hopelijk letten ze morgen beter op! Nightelf, wat maak jij prachtige taarten zeg! Ik zou bijna zeggen dat je er je beroep van moet maken EN die 2 staartjes bij Amber! TE leuk!! Jewel, Ruben is ook al geen baby meer! Tjonge jonge! Lekker mannetje hoor Enise, een meisje!! Hoe leuk!! Ik wil ook weer een meisje, als t al lukt Helaas bepaalt de VU het geslacht hier @hier: nou ik had vanavond toch zoiets! Vanmiddag was mn man de hele middag op mn werk. Wat klusjes doen met mn vader enzo. En ja, ik kan er nix aan doen, maar als ik hem dan zo bezig zie, ik word er gewoon uber geil van!! Dat fluisterde ik m natuurlijk al een paar keer in zn oor dus vanavond brachten we Sophie naar bed en zijn humeur was niet al te best. Hij moet nl binnen 3 mnd ruim Euro 1500,- betalen aan de belastingdienst omdat onze accountant een fout heeft gemaakt. Hij baalde dus als een stekker maar ja, ik zat nog steeds met die uber geile gevoelens! Om een heel lang (.............. ) verhaal kort te maken, we hebben toch ff lekker geklust!! Zo rond gtst-tijdstip Waren we net klaar, manneke ging nog ff de was ophangen, ik Sophie opnieuw instoppen (ik had haar kennelijk wakker gegild ), liep vervolgens naar beneden, ging de deurbel. Was een vriend/collega van mn man die iets op kwam halen. Nu moet je je voorstellen dat ik altijd echt een sexhoofd heb na afloop! Knalrood gezicht (van opwinding) enzo... Hij keek me ook een beetje vreemd aan Denk dat ie t wel doorhad, hahahaha Ach ja, mn ei zit er ook weer aan te komen en ook al gebeuren wondertjes niet hier maar alleen bij Ciaar en Enise, you never know!! Hmmm, t is toch een lang verhaal geworden Nou ik ga nog ff lekker bij manlief zitten. Hij weet ook; vanavond voor het slapen gaan moet ie weeeeeer (haha, ja idd) zn hond uitlaten Meiden dikke kus! Liefs Suus
Haha, heb maar 1 seconde tijd, maar moet even vreselijk lachen om Suus................ JHHHHHHHHHAAAAAAAAAAHAAWOEHOWHESSSSSSSSSSSEOWHAAHHHAAAAAAA
Nou Sooner, we waren zo moe...we zijn gisteravond al op de bank in slaap gevallen en daarna snel naar boven en verder geslapen in bed............. Miss vanavond weer wat actie, als we puf hebben na de hockeytraining Zo, Sophie ligt op bed dus ga zo lekker gtst kijken. Gisteravond natuurlijk gemist en daarna heb ik nog 3 oude afleveringen van Desp Housewives te gaan! Vanmiddag met manneke de 2 taarten voor Sophie uitzoeken voor zaterdag. Leuk!!!
Ben benieuwd welke taarten je inmiddels hebt uitgezocht! Slaapt Sophie nog altijd 'sochtends? Kris die wil niet meer, ze gaat gewoon door ook al is ze doodmoe. En ze wil alleen nog maar aan het begin van de middag, meestal een uurtje. Slapen is niet haar sterkste kant, zoals jullie weten
Sooner, Sophie slaapt soms 2x per dag maar over het algemeen 1x lang (of 2x wat korter), thuis dan he Ze heeft nu geslapen van ca 11 tot 1 uur. Sindsdien is ze wakker hoor en ze gaat nu ook niet meer slapen tot aan 8 uur vanavond. Dan brengen we haar naar bed en is ze knockie out Op kdv slaapt ze altijd langer!! Vaak 2x 1.5 uur ofzo! Oh ja, hier van wintertijd geen last gehad trouwens... @taarten: we hebben 2 overheerlijke taarten besteld! 2 exact dezelfde, dat wel, en ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien. Verder weeeeeeeeer een cadeautje gekocht voor dr verjaardag vandaag
Nou....hier weer voetbalavond ....dus ben maar weer achter mijn 'verslaving' gekropen . Het mooie is.... hij heeft nu idd nog niet één keer gezegd:'Zit je nu alweer op zp'? Volgens mij heeft ie het niet eens in de gaten dat ik hier zit... en ach....hij is w.s. allang blij . Maar bij jullie dus een herkenbare zaak.... @Sooner: Wat een ontzettend schattige foto van de kleine Kris met die 2 tandjes . Jammer dat Kris nog niet doorslaapt, maar ja....geloof dat 30% v/d baby's niet doorslaapt voor ze één zijn . @Confi: Inmiddels je laatste werkdag dus gehad en begonnen met je nieuwe baan. Hoe was je eerste werkdag? Meegevallen? tegengevallen? Leuke collega's? Jij werkt ook in de zorg toch? @Lelie: Leuk dat jullie ook een 4-generatiefoto hebben, maar jouw oma is nog wel wat jonger dan de mijne. Wie weet halen jullie ooit de 5-generatie foto? Dan moet je oma nog wel iets van 20 jr leven. Is ze nog goed gezond verder? (is ze 103...zou dan moeten kunnen...) en moet Emma vroeg (lees 21 --> is wel héél vroeg hè....) een kindje krijgen . 5 generaties gaan we hier in elk geval niet halen. Dan moet ze 118 ofzo worden....of Maud moet er wel héél vroeg bij zijn! (Als ze het maar laat!! :x!!) Hier idd vrijdagochtend weer babyzwemmen . @Suus: Moet je idd ook gaan doen joh....babyzwemmen. Is écht héél erg leuk!! Wat voor leuke taarten heb je besteld dan Suus? En wat geven jullie Sophietje allemaal voor mooie cadeaus? Nog maar 3 nachtjes!! Leuk hoor!! En krijg je zelf nog wat leuks? Jij bent tenslotte óók jarig!! Of is dat nog een verrassing? @Jewel: Wat een leuke foto van jullie stoere vent!! Wat leuk dat ie nu Mem zegt . Heit zegt ie nog niet? Of probeert hij dat ook al wel? Is ook wel moeilijker hè?! Geloof dat Papa dan nog makkelijker is.... @Enise: Weer een mijlpaal bereikt!! Je dochter staat gewoon en doet zelfs een paar pasjes! Leuk zeg! Videocamera in de aanslag.... @Kleintje: 't Is nog even wennen dus bij het nieuwe kdv?! Ook wel logisch natuurlijk....voor alle 'partijen'. Ging het vandaag alweer wat beter dan? ik vind het zelf wel prettig een horizontale groep. Maud zit daar ook en is bij ons i.p. tot ze 2 zijn. Maar ze kijken wel naar de ontwikkeling v/d kinderen, dus kan maar zo zijn dat ze er bijv. met 1,5 jr 'aan toe' zijn. En intussen spelen ze af en toen een paar uurtjes op de nieuwe groep om te wennen tzt. @Nightelf: En ook van Amber van die leuke foto's!! Idd een grappige foto met dat kaarsje . En die taarten maak jij dus idd zelf?! WAUW! Wat óntzettend goed en leuk zeg!! Die kun je zo opsturen die foto's naar deleukstetaarten.nl!! Ha.....manlief heeft tóch nog 'in de gaten' dat ik hierzo zit....krijg net een lekker beker warme chocolademelk van 'm . Morgen komt mijn vader bij ons logeren voor 4 daagjes ivm mijn verjaardag de 7e. Wel leuk, want hij heeft Maud voor het laatst in augustus gezien. Wel een verschil dus voor hem....van 3 mnd nu 5 mnd oud! Verder vandaag bij de woningbouw geweest, kregen laatst bericht dat we onze woning (huur) kunnen kopen (eindelijk......we hoopten er al op na de renovatie van 5jr geleden, maar verwachtten het eigenlijk niet meer). Hebben ons laten informeren en gaan het wel doen denken we. Alleen even bedenken welke v/d 2 aangeboden koopvarianten we gaan kiezen. En verder zaken regelen als hypotheek e.d. Komt heel wat bij kijken. Ben benieuwd... Verder beetje aan het rondneuzen in de speelgoedboeken voor cadeautjes voor Sinterklaas voor Maud. Er is zóóóóveel (lees: teveel) keus. En eigenlijk hoeft ze helemaal nog niet zoveel, ze speelt toch maar met een paar dingen en lijkt daar nog lááááng niet op uit gekeken. Heb nog zóóóóveel speelgoed liggen waar ze nog niet eens mee 'gespeeld' heeft.... Wat kopen jullie voor Sinterklaas? Iemand nog leuke ideeën voor een meisje van dan 6 mnd?!
Oh ja.... vergeet ik nog bijna de meeting: MEETING 15 januari: Lelie, Suus?, Jewel (ovb), Nightelf, kleintje, Majo 16 januari: Lelie, Suus, Nightelf (ovb), kleintje, Majo 22 januari: Lelie, Jewel (ovb), kleintje, Majo 23 januari: Lelie, Suus?, Nightelf, kleintje, Majo 29 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje, Majo 30 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje (ovb), Majo Vooralsnog kan ik ze allemaal!! Maaaaaaaaarrrrr.............heb nog geen rooster van mijn werk van Januari en weet nog niet of ik dan alweer mijn diensten volledig werk of niet. Dus eigenlijk zijn ze ook weer allemaal ovb aangezien ik normaal gesproken 2 wknd in de mnd moet werken. Nou ja.....ik zie het wel en anders kan ik áltijd nog proberen te ruilen en anders heb ik gewoon pech........ Zó...en nu een lief klein meisje uit bed plukken en bv geven in de hoop dat we dan door kunnen slapen (wat zéér onwaarschijnlijk is, maar goed...). TERUSTEN!!
Zo te zien kan iedereen tot nu toe 15 januari. Zullen we dan daar maar op houden? Ik ben moe! Heb amper geslapen....De 2 vrienden die bij me logeren zijn wezen stappen...om 4 uur waren ze nog niet thuis.....om 6 uur ook niet. Heel irritant haha. Heel onrustig geslapen dus. Het wordt wat hoor als kleine Emma groot is en ook uitgaat haha. Dan slaap ik al helemaal niet
Ohja, hier enkele links van speelgoed, misschien heb je er wat aan! De blokken zijn hier favoriet! Speelgoed van merk Vtech is ook erg leuk!!!!! bartsmit.com - Fisher-Price Leersleutels bartsmit.com - Fisher-Price activity center bartsmit.com - Fisher-Price stapelblokken
Hello girls He he, eindelijk eens fatsoenlijk de tijd om te reageren op mijn vrije dag = lees, begin van mijn weekend. Hoe is 't met iedereen hier? He lelie, val ik ook nog onder iedereen die kan op 15-01? *voelt zich een beetje gepasseerd* (geintjuh.....!) Ik heb in januari echt nog helemaal niets staan, dus de 15e kan ik ook hoor! Hoe is ie verder met emma? Suus, je blijft maar een maf wijffie hoor! Maar manlief heeft daar zo te lezen niet veel over te klagen. Qua seksgebied zeker niet volgens mij, hahahaha! En Sophie is nu echt bijnaaaaaaaaaaaaa jarig!! Sooner, daar ben je weeeeeeeeeeeeeeeeeer!! Joehoe meid!! Bedacht me later dat ik niet had gereageerd op je sms. Shame on me!! Manlief en ik waren dat weekend weg vanuit mijn man zijn werk. Mobiel dus grootste deel van de tijd niet bij me gehad. Maar zooooooooooooo fijn om te lezen dat je weer 'terug' bent! Dikke kus voor jou en je prachtige kris! Jewel, hoe is het met super-ruben? Gaat ie nog als een speer door het huis? Majo, fijn nieuws dat jullie je huurwoning nu kunnen gaan kopen! Is idd dan nog wel ff spannend ivm de komende bankzaken te regelen. Welke provincie wonen jullie ook alweer? (of had je dat nog niet verteld?) Nightelf, heeeeeeeeerlijke foto's van amber! Vooral de foto met 't taartje voor d'r neus! Geweldig!! Is het bij jullie nu ook een complete speelgoedwinkel? Enise, ook heerlijk nieuws over de 20 weken echo. En een 2e meid op komst. Super hoor. Was Ciaar, hier nu al geweest met nieuws? Of heb ik daar nu echt over heen gelezen?
So, ook even ego; afgelopen zaterdag om 14.30u. ingecheckt in het Krasnapolsky. Verry nice hotel! Kamers vrij standaard t.o.v. de grote ruimtes van het hotel, maar toch super! Ook een erg groot hotel, dat had ik niet zo verwacht. Allebei omgekleed en ik opgetut en om 16.00u. moesten we verzamelen in de lobby. Hierna nog een uur zitten thee/koffieleuten met de hele club, zo'n 20 mensen ong. Vervolgens gingen we een stukje wandelen. Kwamen uit bij de grachten, en stond er een prive boot/rederij op ons te wachten. Prachtige boot, meer dan 100 jaar oud en 2 jaar geleden volledig gerestaureerd. Wat volgde was een bijna 2 uur durende vaartocht door de grachten van Amsterdam. Echt prachtig. Nu extra doordat het al vrij snel donker werd. Op de boot was een vinoloog aanwezig, en werden we getrakteerd op een wijnproeverij. Heerlijk. Manlief en ik vonden het vrij snel toch wel erg warm worden op de boot, hahahaha. Na de boottocht moesten we weer een stukje wandelen en kwamen we uit bij restaurant Le Garage van Joop Braakhekke. Nog niet eerder gegeten, dus we waren erg benieuwd. Leuk gezeten (prive kamer/lokaal) en aardig gegeten maar niet heeeel bijzonder. Wellicht hadden we toch teveel verwacht gezien het een restaurant van Joop is? Ach, we hebben het i.i.g. gezellig gehad! Vervolgens zijn we met de taxi's afgezet op o.a. het rembrandtplein en zijn we nog even gaan stappen, ook op kosten van de zaak. Het was een erg leuk weekend, en vooral zo met een (voor mij) club onbekende mensen! Next year again.
Ohja esser, solly Wat suf van me!!!!! Zo te lezen heb je het mega gezellig gehad! Is ook prachtig door de Amsterdamse grachten En vooral s avonds als alles mooi verlicht is! Heeft Joep het gezellig gehad bij je zus (daar was hij toch?)
Jaaaa, hij had het errug gezellig gehad! Zal zo eens 'n pica plaatsen van zijn logeerpartijtje. Trouwens nog contact gehad met de ferti poli. Zit nu op m'n ongi te wachten. Dit doorgegeven aan de poli, en blijkt dat het eigenlijk nu net te vol is in hun planning. Grrrrrrr. Zoals het er nu uit ziet, kunnen we waars. de volgende planning wel weer mee. Dus deze komende cyclus ook nog maar even uit 'zitten'. D'r zit niks anders op......
Ah wat lieffff Zo te zien heeft hij ook een knuffel eend Echt die van Emma heb ik al zo vaak in de was moeten doen....blehhhh MMMMM lekker stinken en snot haha
MEETING 15 januari: Lelie, Suus?, Jewel (ovb), Nightelf, kleintje 16 januari: Lelie, Suus, Nightelf (ovb), kleintje 22 januari: Lelie, Jewel (ovb), kleintje, Sooner 23 januari: Lelie, Suus?, Nightelf, kleintje, Sooner 29 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje, Sooner 30 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje (ovb), Sooner wwwweeeeeh, ik kan 15 en 16 januari niet... We gaan een weekend met de hele familie naar Center Parcs, dus ik kan ook echt niets regelen... snik...
Esser: wow, dat klinkt echt als een superleuk uitje (stiekem beetje jaloers, wij hebben altijd minder leuke uitjes van mn werk). Wat is Joep ook alweer groot, echt geen baby meer! Balen dat je ws komende cyclus ook nog moet uitzitten. Hebben ze trouwens geen 'winterstop' in jullie ziekenhuis? Het is nu idd een complete speelgoedwinkel bij ons thuis (zal ff een foto opsnorren van al haar speelgoedcadeautjes (ze heeft ook nog kleertjes en wat bonnen gekregen)) Suus: haha, wat weer een verhaal Volgens mij heeft je mannetje echt niks te klagen. Nog maar 2 nachtjes slapen.................. Sooner: oh, das jammer dat jij de 15e niet kunt, evt toch nog wat verder weg plannen.............. Mayo: leuk dat jullie je huis kunnen kopen. Lijkt me toch fijner om echt zelf een huis te hebben, dan mag je vaak ook wat meer verbouwen etc. Dankje voor de taartcomplimentjes. Ik durf ze alleen nog niet bij de leukstetaarten te plaatsen. Die meiden hebben daar zoveel meer ervaring (dit waren pas mijn 4e en 5e taartje) en maken zulke prachtige kunstwerken, daar moet ik echt nog even een tijdje langer voor oefenen. Leuke cadeatujes voor Sint: knisperboekjes, zachte blokkenen idd die leuke sleutels van FP uit de link van Lelie, was hier ook een groot succes. Wij doen gewoon gezellig met zn drietjes wat, paar cadeautjes en verder niet zoveel bijzonders, ze snapt er toch nog niet zoveel van. Lelie: veel plezier met jullie logeetjes! Vanochtend heerlijk met Amber naar babyzwemmen geweest. Ze heeft zo'n plezier gehad en dan smelt je toch volledig..... Daarna lekker geshopt bij de Intratuin (en lekker koffiegedronken ) Ze ligt nu heerlijk te slapen, dus even de tijd aan mezelf, heerlijk! Moet dit weekend nl ook nog werken (zaterdag), dus er zal in huis ook nog vanalles moeten gebeuren. Foto van Ambers' speelgoedwinkel :