Even nog kort over volgende MEETING!! Tijdje terug zijn er data genoemd hier, weet iemand nog welke?? Geen zin/tijd om ze nu terug te zoeken!! Heb inmiddels wel éindelijk mijn rooster van juli, dus kom maar op!! Ben wel benieuwd naar zo'n lekkere taart van Nightelf!! Je wilde er toch eentje maken....
Esser. Ben benieuwd hoor wat voor een Emmy je aan boort hebt Jewel klinkt idd als een schimmelinfectie. Toch even naar de dokter Majo joeheeeeeee goed nieuws. Nu maar duimen op een goed resultaat! Ons wondertje. Gelukkig groen licht! Ik had je nog gesmst gisteren ik was zo geschrokken van je bericht op Hyves. Idd geval goed nieuws!! Wij lopen dalijk bijna gelijk op Idd meeting. Ik wil ook!!!! Kan ik ook eens iedereen zien. Ben zo benieuwd. Hier nerveus. Voor de tp. Bij Siem was deze poging raak. Dus spannend. Ga gewoon uit dat t niet lukt om teleurstelling te voorkomen.
majo, wat ontzettend goed nieuws zeg! En jullie mogen meteen na de eerst volgende ongi starten, vet! jewel, vervelend van je jeuk. Ik heb ook helaas ervaring met schimmel etc...Morgen meteen de ha bellen...want na een kuurtje (vaak is het een capsule die je zelf in moet brengen) ben je er vanaf. En dat lucht op kan ik je zeggen Ik laat het even hierbij. Ben erg moe en flink emo. Geen idee maar mijn hormonen slaan op hol. Trusten
Majo, wat n super nieuws meid! Geweldig! Jewel, heb t zelf nog nooit gehad maar ff bij je HA langs zou ik ook wel even doen. Hopelijk is t snel over. Lelie, emo's al wat gezakt? Kleintje, met zn 3en lekker weg, goed voor jullie! Meeting: geen idee qua data....... Misschien wat nieuwe plannen?! @hier, nog volop zon en dadelijk naar t strand. En, ben vandaag 20 weken: op de helft! Liefssss
GRRRRRRR... net vanalles getiept (in de baas zijn tijd) en alles kwijt.... Naja geen zin om op nieuw te tiepen. even het belangrijkste. Majo. JOEPIEEEEEEEE fijn dat jullie van start mogen. Jewel, Erg vervelend. Maar toch naar de huisarts. Krijg je drie dagen lang super mega grote plakbollen en dan ben je er wel vanaf. MAar het kan ook dat je zuurgraad verstoord is door de zwangerschap. Dan helpt Lactacyd vloeistof (pH 3.5) erg goed. Ik had de laatste tijd ook erg veel last van irritatie maar die capcules van de huisarts hielpen maar niet. Toen aan de lactacyd gegaan en nu nergens meer last van. maar dus wel belangrijk dat je er iets aan doet want vanzelf gaat het niet over......
Hey meiden, Daar was ik weer, na een lange afwezigheid!!!! Heb wel veel meegelezen hoor, maar van reageren kwam het maar niet! Als eerste... Majo wat een goed nieuws dat er zaadjes gevonden zijn!!!! Dat is toch een eerste pre en dan zien we dan wel weer hoeveel! Gelukkig hoeven het er in principe niet zo heel veel te zijn natuurlijk, dus dat scheelt weer!!!! En ik denk dat je zo'n beetje tegelijk met mij gaat beginnen!!! Spannend hoor! Fijn dat je nog net als laatsten mee mag doen! En wat heb je de bv goed volgehouden, petje af!!!!! Lekker gewerkt trouwens?! Jewel, vaginale schimmelinfectie, ja heb ik ook gehad! Errug irritant! En hier ook de ene dag jeuk en dan weer niet en dan weer wel..ppfff... Grappige was, ik kreeg van die vaginale tabletten, beetje als utrogestan, dat kende ik toen nog niet, maar dan 5x zo groot. Ik reed terug van de apotheek en was zo onder de indruk van die pillen dat ik gewoon stom mijn gordel vergat om te doen...was ook maar een klein stukje, maar was zo in gedachten... Toen werd ik aangehouden, door zo'n undercover politieauto... Dat ik geen gordel om had, bla bla bla, bekeuring en of ik een verklaring wilde geven...haha... Heb gezegd dat ik geen verklaring had...Maar grapte later tegen manlief dat ik had moeten zeggen dat ik naar de apotheek was geweest en dat ik vaginale bollen had gekregen en daar zo van onder de indruk was, dat ik de gordel was vergeten... Had z'n gezicht graag willen zien! Maar feit blijft...het is heel vervelend! Zielig van hondjelief! Jullie hebben ook een golden toch?! Hopen dat z'n oortje snel beter is! En bij Ruben ook zo warm op het kamertje? Hier geeft hij ook 28 graden aan...en tijdens die benauwde dagen ook, volgens mij trekt het moeilijk het huis uit! Elin, jeuh van cryotp!!!! En gelijk de eerste goed ontdooid! Super! En nu maar 2 weken broeden! Hoe gaat het met je?! Is het nog anders dan bij Olaf?! Had je al nieuwe foto's in je album staan!? Hoe gaat het met je moeder!?? Lelie, knuf op emobuien en GEFELICITEERD met je nieuwe neefje!!! Ik ben benieuwd naar foto's, moet jullie maar eens op gaan zoeken op facebook! Al leuke kleertjes binnen las ik al, super! Hoest met het kamertje?! Schiet het op? Zoë, een JONGETJE!!! Wat leuk!!!! Van harte! Een broertje voor Mees, wauw! Heb je al een naam? Ik was gister aan het fantaseren met manlief over namen en dan vooral over meisjes, want daar hebben we heel veel potentiele namen, maar we komen echt niet uit een jongensnaam... Vind een naam met de M heel leuk (Mees ook trouwens) maar SieM en M.... vinden we moeilijk uitspreken achter elkaar...1x eindigen op een M en daarna beginnen met een M... En ik ben helemaal weg van een naam die begint met de 'S', maar dan met 2 lettergrepen...vinden jullie dat dat kan!? 2 namen die met de zelfde letter beginnen?!!? Pat, GEFELICITEERD MET JULLIE GROTE DOCHTER!!!!! 1 jaar alweer, wauw!!! En wat een mooie taart zeg!!!! Is ze goed verwend?! En nu tijd voor een andere banner he!? Hoe reageerde je omgeving!? Suus, genietze!!!!!!! En wat SUPER dat de eerste uitslagen goed waren! HOERA!!!!! Esser, al terug uit Kreta?!!? Of heb ik nu een stukje van je over het hoofd gezien! Sooner, je stukje raakte me wel hoor...wat ontzettend moeilijk dat jullie gevoel zo ver uit elkaar ligt...pppff...En wat kun je eraan doen, helemaal niks...ja, je erbij neerleggen, maar snap dat dat tijd kost. Kan me daarom ook voorstellen dat het moeilijk is om hier het prille 2e babygeluk allemaal te lezen... Knuf voor jou! Kleintje, Maurits wakker van dat rotweer! Bah! Kon hij daarna nog een beetje weer in slaap komen!? En heb je alles weer gedweild?! Balen is dat, dat het dan naar binnen komt! Al een beetje zin in de 20-wekenecho, schiet mooi op nu! Bijna juli, hoera! Jessy, heb het helemaal gemist bij jou...had je nu alweer een tp gehad of niet!? Toch maar iets verder teruglezen dan... Zora, wat fijn dat het weer beter gaat met Sara!!! En nu houden zo! Lekker doorslapen is toch wel belangrijk!!!! Oh, Kleintje! Wij gaan ook naar Texel! Van 5 t/m 12 augustus...manlief wilde het liefst naar Frankrijk, maar je weet van te voren nooit hoe het met een kindje gaat, dus wilde eerst een jaartje NL proberen! Ingrid, hoe gaat het met Sira?!?!?! Het is zo'n poppie!!!! Ah Jessy, zie het nu! 8 juli uitgangsecho! Spannend hoor, hopelijk wordt dit jullie tp!!!! Confi, wat een reactie gaf je zeg! Wow! Wat een heerlijke foto's van Dane staan erop hyves! Wat wordt hij een groot stoer mannetje!!!! Onsw, wauw wat een schrik van je man zeg!!!! Auw auw auw! Hopelijk knapt hij snel weer op!!! En binnenkort NOD en daarna weer van start he?! HOERA! Ha, Esser, zie je ineens! GEFELICITEERD MET JE 20-WEKEN!!!!! Schiet mooi op! Haha, kleintje, jij beschrijft precies dezelfde bollen als ik, haha! Meeting, het waren data van juni, maar die hebben we aan ons voorbij laten gaan volgens mij! Nieuwe data, wie roept! Ego... gaat hier redelijk...ga via fysio een tensapparaat proberen, die ze ook bij een bevalling gebruiken...geeft een soort schokjes af ofzo, weet niet precies hoe het werkt. Dan eerst proberen om wens voor een 2e in vervulling te laten gaan en daar kan ik aan de medicijnen als ik dat wil... maar ze vond het belangrijk dat eerst mijn kinderwens vervuld werd, want eerder wilde ze daar niet aan beginnen en ik ook niet. Bloeduitslagen waren verder (gelukkig) allemaal goed! Met Siem gaat het super, het is zo'n lekker manneke! Je krijgt steeds meer contact en reacties, heerlijk! Hij heeft een heel eigen willetje en als hij iets zat is zet hij het op een schreeuwen joh, niet normaal, wij moeten er nu nog wel om lachen! Gek kind! En dan straks als ik ongesteld wordt (als dat op tijd is, normaal gesproken wel) op voor een cryotp...spannend hoor...ben er wel weer erg mee bezig, maar nu op een hele andere manier... Ik ga Siem zo eens uit bed plukken, we moeten om 11.00 bij het cb zijn...ga lekker wandelen, het is mooi weer... Spulletjes ff bij elkaar pakken en klaar! oh, hij wordt net wakker, da's mooi! Fijne dag meiden en echt sorry voor degene die ik vergeten ben... SMAK
Majo: wat een supernieuws!!!! Gefeliciteerd! Duimen dat de ongi op tijd komt, zodat jullie zo snel mogelijk kunnen beginnen. Vrijdag de laatste bv , wat zal dat een emo-moment worden...... Loesie: jemig, wat een megareactie Jullie dus ook al weer heel snel een cryo-tp, spannend! Jewel: met de zwangerschap van Amber (en vlak erna) heb ik ook een schimmelinfectie gehad. Ik hoefde toen niet langs te komen, maar kon gewoon van die bollen bij de apotheek halen. Pat: hebben jullie een leuke dag gehad, maandag? Het wordt idd tijd voor een nieuwe banner Kleintje: werkse nog even. Onswondertje: jullie mogen ook al weer heerlijk snel beginnen. Succes! Beterschap voor je mannetje! Jessy: 8 juli alweer de uitgangsecho. Hopelijk kan deze cryotp wel gewoon doorgaan. Ik heb morgen de uitgangsecho (ongi heeft toch goed doorgezet), vind het eigenlijk wel weer allemaal heel spannend. Vanavond alwwer de eerste clomid slikken, maar ik zie zo op tegen de bijwerkingen, die zijn echt hels (mannetje ziet er ook tegenop, ik ben dan nl echt niet te genieten.....). Meeting: zullen we anders na de vakantieperiode een nieuwe meet plannen, dan hebben we wel de meeste kans dat er zoveel mogelijk kunnen.
Lieve nightelf Wat stom zeg, was ik jou vergeten. Reageerde bij pat op de mooie taart! En je gaat alweer beginnen!!!! Wow, wat spannend! Balen dat je zoveel last hebt van de bijwerkingen! Hopelijk is het Maar 1x nodig! Ik ga iig heel hard voor je duimen! Liefs
nightelf, clomid is ook killing! je wilt niet weten hoe ik er aan toe was haha loesie, bij jullie schiet het ook op!!!! leuk om te lezen hoe jij en de anderen weer aan de slag zijn voor een mooie gezonde beeb! ik heb echt een rotdag gehad. heb voor het eerst overgegeven en voel me ontzettend beroerd. keelpijn, slap voelen, misselijk, geen trek hebben...pfff hoop dat dit tijdelijk is. @meeting, lijkt me handig om dit ergens eind augustus of in september te doen. dan zijn de meesten nog niet bevallen
Hier ook een klote dag. Op het werk echt de tijd uitgezeten. Vriendlief komt pas om 8 uur thuis. Maurits wou weer een niet eten. Ben helemaal klaar met die mannen hier in huis. Wel net als een gek met stofzuiger en dweil door het huis gegaan. Traphekje op de fiets mee genomen...... Wat denken ze wel....... Dat ik superwoman ben......ik vind dat ik wel een bos bloemen en een doos bonbons verdiend heb. En in plaats daar van krijg ik van vriendlief te horen dat ik minder moet snoepen. Terwijl ik qua gewicht evenveel ben angekomen als bij Maurits met 19 weken.... Ik nu ga ik weer uit de kkaagmode en knies ik op de bank verder......grrrrrr
Loesie: hihi, ik vergeet ook vaak genoeg iemand Wij hopen ook dat 1 ronde genoeg i, maar we zullen zien, we gaan iig ons best doen Lelie: beterschpa, hopelij voel je je morgen weer een stuk beter! Kleintje: wat een baaldag! Dikke knuffel! Nou, de eerste clomidjes zitten er weer in Ik ga nu ff lekker bankhangen, manlief is boodschappen aan het doen.
Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties Loesie, jeetje zeg!! Wat een megarea!! Enne...2 namen allebei met een S....ik zou zeggen doen!! Hartstikke leuk . En 2 valt dan nog mee..... hier: Mijn naam met een M, mijn eigen achternaam met een M, manlief voornaam met een M, zijn achternaam (en sinds bijna 6 jaar mijne dus ook) ook een M. Dochter met een M (bewust dus en sprong er sowieso uit voor ons!). En mochten we een zoontje krijgen wordt dit hoogstwaarschijnlijk ook een M. (die hadden we nmlk vorige keer ook al). En bij een event. 2e meisje weten we het nog niet, maar zou ook zomaar kunnen . Hier huise de M&M&Metjes dus . Hadden als bedankje op bruiloft destijds ook een buisje met M&M's en een bedankbriefje eraan met M&M's erop . En dan nog de TENS!! Heb ik gebruikt bij de bevalling. Kon 'm gratis krijgen via verzekering en had zoiets....kan 't altijd proberen. Heb wel idee gehad dat het einigszins werkte. Maar ja...zonder weet ik het dus niet... geeft in elk geval een goede afleiding en je hebt het idee dat je er zelf iets van controle over hebt en dat scheelt dus al wat. Denk alleen niet dat ik 'm een evnt. volgende keer ga gebruiken, hoewel ik 'm misschien toch wel in huis haal 'voor de zekerheid' . En tijdens mijn werk op vorige afd. (neurologie) werd ie ook veel gebruikt bij o.a. hernia patiënten. Dus ben wel benieuwd of ie jou ook helpt . Nightelf, eerste Clomid dus weer binnen! Ken het goedje niet, maar begrijp dat dit heel veel, hele vervelende bijwerkingen geeft?! bah bah! Hoop toch voor je dat het mee gaat vallen! Succes morgen bij de echo . Esser, Wauw!! ook alweer 20 weken . Wanneer heb je de 20 wkn echo? Lekker verder genieten van een welverdiende vakantie in Greece!! Suus, alles goed in la France? Lekker aan het genieten? Lelie, bah bah bah!! Dikke knuf voor jou!! Griepje onder de leden? Iets verkeerds gegeten? Hopelijk knap je snel weer op!! Kleintje, ik vind eigenlijk ook wel dat je júist een flinke doos chocolade hebt verdient hoor !! Petje af voor je harde werken en dat ná je werk nog!! Je bent ook nog zwanger....is vriendlief dat even vergeten ofzo . Zou juist extra lief moeten zijn en dankbaar en daarom lekker je voeten moeten masseren en je rug en lekkere dingen voor je klaarmaken en dan gezellig samen opsmikkelen!! Of doe ik nu iets té 'romantisch' . Hihi (gaat hier ook niet zo hoor!) Wanneer heb jij de 20 weken echo en geslachtsbepaling dus ook, ook alweer? Jewel, en jij? Schiet ook al mooi op denk ik? Al bij HA geweest? Je moet na al die reacties nu toch wel overtuigd zijn ? Meeting in September vind ik prima. Maar NIET laatste week, want dan hebben wij eieieieieindelijk vakantie .
Even ego... Jouw baby | Babyboom Willen jullie stemmen op onze kleine meid! De titel van de foto is: ons moederdagcadeau 2011 Als we winnen krijgen we deze foto op canvas. Alvast bedankt namens Syra en mama natuurlijk!
Ingrid, ik heb gestemd!! Wat een lieve foto zeg! Ik heb geprobeerd nog een keer te stemmen maar lukt niet Loesie, als jullie het een leuke naam vinden....gewoon doen! Je blijft er toch steeds aan denken. Wij willen het zelf niet maar als we wel een leuke naam tegenkomen met een R en we hebben verder niks dan doen we het toch denk ik Hahhaha ik lig nog in een deuk om jouw verhaal van die bollen Ik zie je ook al helemaal in de auto zitten........ik denk dat die politie raar gekeken had als je het wel had verteld Hopelijk werkt het tens apparaat voor je. Heb je misschien wat minder last. Had je tijdens de zwangerschap er ook veel last van? Je hoort wel eens dat het dan wel minder wordt.....hopelijk bij jou straks ook dan Majo, wat leuk al die M-en Straks allemaal ruzie om de post? Ik heb de ha inmiddels al gebeld en kan om 11.00 terecht Nu nergens meer last van maar ga toch maar even heen. Nightelf, de eerste clomid er dus al weer in...........Wel klote dat je er zoveel last van hebt. Ik hoor dat idd wel vaker. Hopelijk valt het mee voor je en voor je mannetje Kan mij voorstellen dat het voor hem dan ook niet echt prettig is. Hoelang moet je ze slikken? Lelie, he getsie meid...... wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Griepje? Hopelijk wordt het niet erger, hier zit je nu niet meer op te wachten. Kleintje, ja je vriend mag je wel even meer belonen voor al dat harde werk! Soms hebben ze echt oogkleppen voor ofzo...En dan ook nog commentaar dat je teveel snoept....voor dat harde werk mag je wel eens snoepen!!!! Laat hem maar eens een kindje in zich dragen, piept ie wel anders Maar we zijn al 19 weken zwanger! whaa gaat toch best wel snel nu zeg! Ik zal eens beginnen met een lijstje van wat er moet komen en wat er nog moet gebeuren. Heb tot nu toe alleen nog maar de kraamzorg geregeld.... Bedankt voor jullie reacties! Heb zonet de ha gebeld en kan om 11.00 terecht. Moest toch maar even langskomen. Nu nergens meer last van maar dat kan morgen wel weer anders zijn. Vandaag feest hier; mijn vriend is jarig! Jammer dat hij vannacht moet werken en om 20.00 al weg moet........ Hij is nu ook aan het werk maar komt niet zo laat thuis. Kunnen we iig nog een gebakje opeten. Zal zo nog even een cadeau halen, al heb ik nog geen idee wat.
Nou het is gisteren allemaal goed gekomen. Rond 8 uur belde vriendlief. Hij ging nog even langs de appie, of ik nog iets nodig had. En toen zei ik: bonbons....... Toen kwam hij thuis met bonbons en hij had ook nog een bloemetje voor me mee genomen. En daar had ik niks over gezegd.... Dus achteraf toch een schat. En hij zei vanmorgen ook nog dat hij er respect voor had dat ik ons huishouden/Maurits/financiën zo goed regel, ondanks dat ik nog 4 dagen werk. Zeker omdat hij het zo druk heeft met het bedrijf. En daar zelf gewoonweg geen tijd voor heeft. Dus als hij echt miljonair gaat worden dan krijg ik ook wat . Majo, Nou ik vind dat je helemaal niet romantiseert hoor!! Zo hoort het! En wat M-en betreft. De meisjes naam die we voor Maurits hadden was ook met een M. En nu hebben we weer twee namen met dezelfde eerste letter. Alleen deze keer geen M. Ingrid, Ik kon jou foto zo snel niet vinden. Heb je niet een link naar de foto zelf? Jewel, Haaai ik zie je wel!
Fijn dat het weer 'goed' is tussen jullie kleintje! Toch wel lief zijn ze soms he Het lijkt mij ook niet niks hoor als hij zijn eigen zaak heeft en jij nog 4 dagen werkt. Gelukkig mag jij ook wat hebben als hij miljonair wordt Meeting: augustus/september is prima! We zijn wel een weekje weg in aug maar de rest van de maand kan ik wel.
Het was idd een schimpie en heb ook nog een blaasontsteking..........Ik had wat urine meegenomen omdat ik toch wel erg vaak moest plassen en het was dus ook zo. Dus de mooi grote capsules meegekregen en een antibioticakuur. Als die jeuk maar snel overgaat want daar heb ik nu inmiddels alweer last van. Van de blaasontsteking eigenlijk niet, op het plassen na dan. Nou ik ga mijn verplichte rustuurtje weer even houden
Jewel, gefeliciteerd met vriendlief Goed dat je bij de HA bent geweest. En idd groot he...die bollen. (het zijn er gelukkig maar 3 toch? en ze helpen als een tierelier!!) Ingrid, heb gestemd! Onswondertje, ook op S. gestemt bij ZP baby v/d mnd hoor!! Zag alleen even verderop daarna Siem van Loessie ook staan..... helaas.... mocht maar één stem uitbrengen, anders had jouw knappe ventje de mijne natuurlijk óók gekregen . Nightelf, uitgangsecho al gehad?