Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Potverdorie Majo!!!!:x:x:x:x

:D

Zag idd dat S. ook meedeed!!!! En staat ook nog naast Siem!

Nou, dan moet de rest maar op Siem stemmen!!!!

Nightelf, hoe was de uitgangsecho?!

Jewel, toch een schimpie (bah vies beestje wat onder de nagels kruipt toch?!:$)...en blaasontsteking, maar goed dat je gegaan bent!

Kleintje, ben benieuwd naar jullie naam!

Ik ben net bij Mosa geweest, ook van het forum hier! Ken haar al van een ander forum...was erg gezellig! Lief meisje hebben ze, in november wordt ze 2, maar ze is al supervlug met alles!
    En ze is ruim 37 weken zwanger, dus binnenkort weer op kraambezoek!

Ben nu alleen doodop! Siem is toch het beste te pas als hij thuis is en hij had daar ook maar 3 kwartier geslapen vanmiddag...het was een beetje jantje lacht, jantje huilt...en als hij dan nog de terugweg in de auto in slaap valt, maar nee hoor!!!
    Manlief brengt hem nu naar mijn schoonouders, daar blijft hij slapen, want wij hebben feestje van mijn vader, die is 40 jaar bij de zaak!
    Kan ik ff bijkomen, want ben kapot!

Fijne avond meiden!

2. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    loessie...heb op siem gestemd!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loesie ik zag Siem er idd ook bij wat een schatje!!!

Kan iemand voor mij een ongi dansje doen, zou het morgen moeten krijgen normaal gezien maar nog niks bruins of andere voorbodes.
    Houden mijn zenuwen het tegen:(

Majo thank you voor je stem!

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Nou, ik heb vanmiddag de uitgangsecho gehad en en er lijkt jammergenoeg een poliep in mn baarmoeder te zitten :(. Zondagochtend moet ik weer terug komen voor nog een echo en dan gaan ze kijken of het veranderd is. Het kan nl ook nog een stukje menstruatieweefsel zijn wat er nog uit moet (dat hopen we dan maar ;)). Ik ben vergeten te vragen wat er gaat gebeuren als het een poliep is (was een beetje overdonderd...) en of deze ronde dan wel door kan gaan.
    Verder zaten mn eierstokken bomvol eiblaasjes en de fa vond het echt een raadsel hoe het kon dat ik toch spontaan zwanger ben geweest.

Nou, ik ga lekker bankhangen, voel me aardig belabberd (lang leve de clomid :p).

5. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    ongi dans... ongi dans... ongi dans... hoop dat het helpt :D

6. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Was net teletext aan het kijken... stond op dat een vrouw 2x op een dag is bevallen. Nee het is geen tweeling, maar 2 eicellen die 2 weken na elkaar bevrucht waren... maar dan worden ze toch op dezelfde dag geboren...

Was maar 10 keer eerder voorgekomen... echt vreemd! Weer iets Amerikaans...;)

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    :(sjezus, voel me echt ziek! Zit nu te wachten op de waterkoker voor een bekertje citrosan straks. Ik zweet als een os, heb mega keelpijn en oorpijn :( komt ook bij dat we morgen familiedag hebben van vriendlief zn kant. Ik trek het even niet. En zwanger en aandacht geven aan emma...normaal kan ik rekenen op mijn mams maar die zit nu op een cruise. Lekkere timing weer :(

einde klaagbericht

ps, zag hele mooie foto's voorbij komen!!! Ik zal later op de dag wel even stemmen.

Okee, ik duik mijn bed weer in.

8. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Oooh..heel verhaal getypt druk ik op een verkeerde knop..grr..maar eventjes opnieuw proberen..

Meiden bedankt voor de lieve felicitaties, we hebben een hele mooie dag gehad en Amy is vreselijk verwend met heel erg veel en hele leuke kado’s.
    En de Taart…die was echt overheerlijk!! Nightelf echt superbedankt!
    Nu is mijn kleine meisje gewoon 1 jaar .. wat is dat jaar snel voorbij gevlogen zeg!

Suus wat fijn dat de uitslag van de punctie goed was zeg! Ben je nu lekker aan het genieten van je vakantie?

Nightelf ongi… Yess, nu kunnen jullie weer beginnen!! Ik hoop op een hele mooie positest eind deze maand!
    eh..meerdere zelfs want jij hebt je terugplaatsing gehad toch Elin? Geen nierstenen gevonden en nu in het bezit van een mooie cryo!! Hoe voel je je?

Jessy jij dus ook weer begonnen? En wondertje jullie hebben ook al weer groen licht!! Nou dat word hard duimen voor positesten de komende tijd!!

Wondertje wat naar dat je man twee gebroken ribben heeft…hoe gaat het nu met hem?

Mayo wat een ontzettend mooi nieuws!!! *Danst vrolijk met je mee* En wat goed dat jullie waarschijnlijk voor augustus nog mee kunnen!! Ben echt superblij voor jullie!!

Heb gelezen tot pagina 299, dus moet nog aardig wat bijlezen en reageren en weet dat ik er wat vergeten ben, maar moet er nu echt vandoor! Reageer later even verder.
    Dikke kus

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ben ik weer even en heb alles weer bijgelezen!!

Grrr...nightelf wat balen zeg...ik hoop dat het morgen verdwenen is of dat het in ieder geval aan het slinken is en je toch door kan deze ronde.

Heb op syra gestemd, kon haar ook eerst niet vinden en heb toen maar via zoeken gezocht op moederdagcadeua...zijn al aardig wat stemmen zag ik! 83 al!!

Waterlelie wat balen dat je je zo belabberd voelt..beterschap!

Kleintje toch lief van je mannetje dat ie dan toch een bloemetje meeneemt.

Loesie ik ga eventjes kijken naar de baby van de maand en dan zal ik ook even voor Siem gaan stemmen.

Ik geloof dat Amy last heeft van haar tandjes, ze heeft gisteren overdag niet geslapen...wou alleen maar huilen en gisterenavond was het ook al heel laat voor ze uiteindelijk huilend in slaap is gevallen...zo zielig...dat breekt echt mijn hart. Je probeert echt van alles maar je kan niets voor ze doen...blegh...gelukkig ging ze vanmiddag wel slapen, en vanavond was het ook alweer 21.00, maar ze slaapt! Wel met zetpilletjes vanaf 1 jaar.
    Ze heeft nog maar 1 tandje sinds een week of 3/4 en ik denk/verwacht dat er nu een aantal tegelijk komen.

Nou ja strakjes maar lekker mijn bedje induiken, mocht ze vannacht wel weer wakker worden heb ik in ieder geval ietsje meer slaap gehad :cool:

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Daar is ie dan...mijn nieuwe banner!!
    Ga nu lekker mijn bedje in..trusten..

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Lelie, beterschap meid!

Pat, jeuh..... Super banner hoor!

Verder ff snel hier, met ff n zwaai. Vandaag onze laatste dag hier. Nog ff lekker zwemmen en zonnen. Om 23.30u gaat onze vlucht terug naar NL. Dan hebben we heerlijk met zn 3en nog een week vrij voordat t werk weer begint.

Liefsss

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jeetje pat, al 15 weken......

Esser, geniet er nog even van!

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ff ego, gelukkig geen poliep, dus we mogen gewoon door! :)

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nightelf, gelukkig maar zeg! Dat had er ook nog wel bij gekund........Al veel last van de clomid?

Pat, super mooie banner zeg! :D Alweer 15 weken, wat gaat dat snel zeg! Fijn dat de verjaardag geslaagd was, en Amy is dus lekker verwend! :)

Esser, de vakantie op kreta zit er dus alweer op....gaat snel zeg. Nog wel lekker dat jullie nu nog een weekje vrij hebben. Geniet er van!!

Lelie, beterschap meid! Dat kan er nou ook nog wel bij.......En dan ook net je moeder op een cruise.....mooie timing idd ;)
    Dan valt alles wel even zwaar he, en je vriend zal ook wel lange dagen maken zeker. Hopelijk knap je snel weer wat op! Dikke knuff meid!

Hier gaat het goed. Nog 1 monsterpil inbrengen en dan is die kuur afgelopen :D Voelt nu ook allemaal wat fijner down under.
    Dit is trouwens mijn allereerste infectie en blaasontsteking, en hopelijk blijft het ook daarbij. Is wel 10 jaar geleden dat ik een ab kuurtje heb gehad. Vind het eigenlijk maar niks om meds te slikken tijdens de zwangerschap maar ja die blaasontsteking moet wel weg natuurlijk.
    Nou wij gaan hier even eten; groentesoep met een gevuld stokbroodje..........jammie. Fijne zondag nog allemaal!

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi even een snelle zwaai van mij...

ben nog steeds ziekjes maar gelukkig is het minder aan het worden. Eerst kon ik amper lopen; voelde me te beroerd om iets te ondernemen...Vandaag hadden een een familiedag op een pannenkoekenboot; dat was wel erg geslaagd. Kon gelukkig eten dus dat gaat de goede kant op aangezien ik in de afgelopen dagen amper heb kunnen eten.

jewel, fijn dat je jeuk weg is! Snap je dubbel gevoel over de meds, vond ik ook vreselijk om die te moeten slikken tijdens de zwangerschap van Emma. Gelukkig viel het allemaal wel mee.

pat, mooie banner!!! En jeetje jij ook al zo ver...gaat hard!

nihtelf, geweldig, geen poliep oid!!!! FIJN!

esser, goede vlucht! En tot snel :D

ik ga weer verder uitbuiken...:)

Tot morgen.

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even zwaai can mij zal spoedig even reageren op iedereen.
    Vroeg me wel af hoe het met Elin is? Wanneer mag je testen?

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    HAAAAAAAAAAAAI,

Nightelf, gelukkig mag je door zeg!! Schrok wel even toel ik eerst last over de poliep....maar gelukkig dus niets aan het handje :)

Esser, Goede terugreis gehad? Heerlijk genoten op vakantie volgens mij!!

Lelie, Bah!! Ziekjes, maar gelukkig aan de beterende hand :).

Pat, fijn dat Amy (en jullie ook) zo'n leuke verjaardag hebben gehad. En zeker een mooie nieuwe banner! En idd....alwéér 15 wkn zeg!! Zielig zeg dat Amy zo'n last heeft van haar tandjes :(.

Hier gister teruggekomen van 2 daagjes Den Haag. (beste vriendin woont daar). Gezien ik (eindelijk ;)) ook gestopt ben met de BV, maar eens op jacht gegaan naar weer (normale) leuke lingeriesetjes ipv de BV BH's :D. Maud is helaas énorm verkouden en hoesten. Zielig! Iets te lang in zwembadje gezeten denk ik vorige week met dat warme weer.....

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Sorry voor het verwaarlozen van jullie de laatste dagen, maar tis hectisch hier op het moment. Mannetje zit al voor de derde week in huis met een ontstoken ader in zijn been, moet twee keer per week naar het zh.
    Olaf is ziek, gister mee naar de ha geweest. Hij wil niet drinken en eten en heeft waterdunne ontlasting. Begon mij gister toch wel een beetje zorgen te maken over eventuele uitdroging, maar de ha vond het nog niet heel verontrustend. Moesten hem wel goed in de gaten houden en ors geven, maar dit wil hij dus ook niet heel geweldig drinken.
    Maar......vorige week wel een tp gehad van een supermooie cryo! Ben alleen zelf ook niet zo heel erg lekker te pas. Weet niet wat het is, mss wel van de spanning. Weet ook nog niet wanneer ik evt ga testen. Zh raad twee weken na de tp aan, maar denk niet dat ik daar op ga wachten.
    Voor iedereen een dikke knuff! Sorry voor het ego bericht, maar lees de volgende x wel even terug en kom op jullie reageren.

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ach lieverd toch, dikke knuffel voor jullie!!!! Probeer toch een beetje positief te blijven (jaja ik weet het, dat is moeilijk ;)).

Ik voel me weer stukken beter :D

Voor de anderen..........zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Ohja, vandaag alweer 24 weken :$:$:$:$

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, fijn dat je je weer beter voelt. Is ook niet leuk met de kleine meid en zwanger om je dan kl*te te voelen.

Elin, Nou bij jullie zit het ook niet mee. Maar hopen dat de cryo goed vast zit in je BM. Ik had trouwens getest 12 dagen na de TP. Mocht eigenlijk pas na 16 dagen testen.....

Nou vanmorgen met Maurits weer naar de orthopeed geweest voor zijn heupjes. De spreidbroek hoeft niet meer (deden we ook al niet meer :S). En in maart volgend jaar weer een foto. In de tussentijd hoeven we niks te doen. En de arts was heel positief en zag totaal geen reden tot paniek. Dus in maart is vooral een routine check om het in de gaten te houden.

Met mij gaat het wat minder. heb veel last van mijn bekken (zie berichtje verloskundige). Heb zelf het vermoeden dat ik een bekkenbodem verzwakking heb. Dus donderdag naar de huisarts en hopelijk mag ik naar de bekkenbodem fysio. Heb namelijk een raar drukkend gevoel daar beneden. En ontlasting gaat moeizaam. Net of de baby er al uit wil........ En het is ook redelijk opgezet beneden. Niet fijn dus.........

Deel Deze Pagina