Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even snel, heb niet zo heel veel tijd. Hier is het over. Ben ongesteld geworden, dus helaas. Nu hopen dat we voor de zomerstop nog een tp kunnen krijgen.
    Dikke knuffel voor iedereen, kom later uitgebreider terug.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, lees elke dag wel bij maar geen tijd voor een uitgebreide reactie.

Elin, wat mega balen van je ongi! Wel snel na de tp lijkt wel?

Majo, voor jou moet er juist een ongi aankomen! En wat knap van Maud zeg! Ziet er ineens anders uit he?!

Nightelf, wat vervelend dat jr zo'n last hebt van de clomid. Hopelijk is deze ronde meteen raak en hoef je dat klotespul voorlopig niet meer.

Esser, welkom terug! Fijn dat de guo goed was en nog steeds een klein lief zusje voor Joep! Helemaal leuk! 2 mnd werken is idd te doen, als je t zo bekijkt. Ik moet er strax als ik weer terug ben nog 4...zucht. Werk iig door t/m 35 wkn en miss als t nog goed gaat, plak ik er nog een weekje aan vast. Helaas, wat dit betreft, niet in loondienst dus word niet doorbetaald he. Loop dan aardig wat centjes mis want mn arbeidsongeschiktheidsverz dekt niet alles (heb zo mn eigen voorwaarden gekozen --> hoe meer dagwaarde je hebt en hoe minder lang eigen risico je hebt, hoe hoger je premie...en die is al flink! Denk ca Euro 2300,- per jaar met 3 mnd eigen risico + dagwaarde van Euro 147,- bruto wat dus in vergelijk staat met wat ik echt verdien. Kortom, doorwerken loont meer)

Lelie, leuk dat de babykamer helemaal af is! Lijkt me echt grappig 2 kinderkamertjes in huis :)

Uhm verder weet ik t ff niet meer.

@peuterbed, wij hebben voor Sophie al wel een peuterbed gekocht en zetten m alvast in elkaar strax maar denk dat we haar er pas in doen als ze eraan toe is hoor! Tot die tijd gaat ze in haar broertje's kamer en haar broertje bij ons op de kamer. Ik wil eigenlijk daar een wiegje voor aanschaffen (Sophie heeft er nooit 1 gehad) maar tot hoe oud liggen ze daar eigenlijk in? Hoe lang zijn ze dan? Als dat een maand of 4 is, is Sophie tegen die tijd bijna 2.5 jr oud dus oud genoeg voor een peuterbed lijkt me?

@hier, alles goed! Alleen vandaag een ongelukje gebeurd met Sophie. Was buiten aan het fietsen (loopfiets) met helm op maar toen is ze gevallen. Knie geschaafd, maar erger, rechter wang geschaafd! Lip ook gescheurd. Weinig bloed gelukkig dus ze lag niet echt open maar jeetje hee, als ik naar haar kijk, zie ik een erg rood wangetje en voel me dan zo kut! We liepen er naast maar het gebeurde zo snel! Nu smeren we er maar bepanthen op zodat de roodheid hopeljk snel wegtrekt......

Nou ik ga ff snel verder mailen etc.

Liefs Suus

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, wij gaan het zelfde doen als suus. In Maurits nieuwe kamer komt een peuterbedje. Maar pas als hij er aan toe is gaat hij er in. Tot die tijd gaat de baby waarschijnlijk in een wieg.

Suus, arme Sophie hopelijk is het niet te erg en houd ze er geen littekens aan over....

Nou ik fa koken..... Doodop dus hoop dat vriendlief op tijd is. Hoe laat zijn die mannen van jullie altijd thuis. Hier rond 18:15/18:30 terwijl hij begint om 8:00 (15 min reistijd). Hij zegt dat dat normaal is...... En ik zeur........ Maar van mij mag hij we eerder thuis zijn.

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kleintje, je zeurt echt niet hoor!!!! Mijn vriendje komt altijd rond 17:00 uur naar huis...soms ook later maar dat is zelden. Maargoed, hij is dan ook eigen baas.

@bedje, wij hebben bij de Ikea een nieuw ledikant gekocht voor de baby. Hoeft niet veel te kosten en aangezien Emma nog een tijd in haar bed blijft slapen was dit dan ook nodig.

Suus, agos...arme Sophie. Emma is gisteren ook vol op haar hoofd gevallen! Als een dominootje voorover....boing
    Ze heeft nu duidelijke schrammetjes op haar neus en net boven haar voorhoofd (haar zit gelukkig voor ;)). Dit zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn...;)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Arme Sophie Suus:(
    Hopelijk is het allemaal snel genezen:(

Elin heh bah ongi geworden.
    Ik vind het eigenlijk ook vrij snel?
    Net als Suus of ligt het aan ons rekenfoutje.

Esser proficiat met de goede echo!!!
    En nog steeds een meisje leuk hoor:D

Over het bedje ik ben bang dat als het mag lukken wij hier heeeeeeeeeeel veel woorden over gaan krijgen.
    Mijn man denkt dat S dan wel in een peuterbedje kan en ik heb zoiets hij is dan als het snel zou lukken 1,5 , ik kan hem echt nog niet in een peuterbedje leggen.
    Ja maar zegt hij wat moet ik met 2 babybedjes straks.
    Hij denkt er niet aan dat je het evt kunt verkopen straks.
    Of ik dan een wieg of een bedje moet kopen blijft hetzelfde natuurlijk.

Dat word nog heel wat grijze haren dan ;)

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Elin, wat kl*te zeg dat je ongi bent geworden.......:( Dikke knuff! Ik hoop ook dat je voor de zomerstop nog een tp kunt krijgen.
    Hoe gaat het nu met Olaf? Wil hij al wat drinken?

Esser, fijn dat alles goed was met jullie meissie :D Toch wel weer een opluchting of niet?
    Die arme Joep.......3 kiezen en en dan ook nog in de vakantie! Heeft hij er veel last van? Al is het wel lekker dat hij dan zo lang slaapt ;)
    Ruben krijgt een nieuwe kamer, de babykamer laten we zo. Hij is neutraal dus dat kan prima. De baby slaapt toch eerst bij ons op de kamer. Wij gaan een co-sleeper maken van een ikeabedje. Dat lijkt mij ideaal voor de bv en nachtvoedingen. Geen ge-til meer uit het wiegje en zo hoef ik er ook niet uit ;)
    Wij gaan denk ik een gewoon 1 persoons bed voor Ruben kopen. Dan hoeven we later niet nog een keer en wij willen graag een bed met een lade eronder en zoveel peuterbedjes met lades heb je niet. Maar Ruben blijft eerst ook gewoon in het ledikantje slapen.

Suus, och arme Sophie.....het kan zomaar gebeuren he, al loop je ernaast. Het zal idd wel niet de laatste keer zijn. Ruben zijn knieën en ellebogen zien er momenteel ook niet uit. Maar hij heeft er nooit veel last van dus dan vind ik het ook wat minder erg ;) Kusje erop en daar gaat ie weer :D
    Is er trouwens geen regeling voor zwangerschaps verlof voor zelfstandigen? Dacht er laatst iets over te lezen op een site. Of geldt dat voor jou niet? Dan is elk weekje werk meegenomen idd.

Kleintje, mijn vriend gaat altijd om ongeveer 6.00 weg en komt meestal thuis tussen 17.00/18.00. In de toekomst krijgt hij wel een andere functie (en daar is hij nu ook voor aan het leren) en dat is een administratieve functie dus dan werkt hij van 7.00 tot 16.00. Veel beter dus :) maar dat kan nog wel even duren.
    Ik heb trouwens nu ik aan de ab zit bijna geen last meer van een drukkend gevoel. Ik denk dat het ook door de blaasontsteking kwam. Ik hou het in de gaten en anders ga ik wel naar de fysio. Kan nooit kwaad iig.

Majo, wat goed van Maud zeg!!!! En wat trots zullen jullie zijn :) Gaat zo snel nu hè. Voor je het weet rent ze door de kamer heen.
    Oh ja: tralalali tralalalilajo, dit is de ongi dans voor Majo....tralalali lala! :D

Nightelf, vervelend dat je zoveel last van de clomid hebt. Hopelijk ziet de echo er morgen goed uit en hoef je niet lang meer aan de pillen. Geniet morgen van de mooie dag! Een trouwerij is altijd een goede afleiding :)

jessy en onsw, jullie gaan dus bijna tegelijk starten!! Ik ga heel hard voor jullie duimen!!!

@hier. Alles goed! Voel mij ook nog steeds erg goed. Werken gaat ook nog prima. Beebje schopt ook al raak en vind het weer een erg bijzonder gevoel. Maar de tijd vliegt wel voorbij hoor! Vind het soms té snel gaan. Volgende week de guo en vind het toch weer spannend. Zou alles goed zijn? En stiekem toch heel erg benieuwd naar wat we krijgen. Maar we willen het echt niet weten dus we moeten nog maar even geduld hebben ;)
    Van de week een paar uurtjes op mijn nichtje van 3 maand gepast maar wat is het weer fijn om zo'n klein hummeltje beet te houden, en te knuffelen :) Ruben vond haar ook heel lief en wou haar steeds knuffelen en aaien en kusjes geven :D Zo lief! Hopelijk is hij dat ook voor zijn broertje of zusje ;)

Fijne avond nog allemaal, ik ga nog even bankhangen.

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Esser, wat fijn dat de guo goed was! En ook al weer 21 weken. Gaat echt snel.

Nightelf, succes morgen met de fm. Hoop dat het er goed uitziet! En heel veel plezier morgen op de bruiloft, volgens mij wordt het wel aardig mooi weer, toch?

Ons wondertje en Jessy, ga mij bij jullie aansluiten! Ga ook lekker gelijk met jullie lopen en dan gezellig met jullie zwanger worden!
    Alleen hier ook nog afwachten met de zomerstop.

Majo, je mag mijn ongi wel hebben!;) Zal m jou kant op sturen, goed?
    En ontzettend gaaf dat Maud achter een loopwagentje loopt! Heb je geen foto?

Suus, wat zielig dat Sophie zo is gevallen! Heeft ze er nog veel last van? Geef haar maar een dikke knuff van Olaf en mij!

Lelie, lekker avondje alleen!? Is ook wel een x fijn. Heeft de nasi met sate lekker gesmaakt?

Kleintje, mijn man is er nooit met het avondeten. Komt vaak tussen zeven en acht uur thuis, maar dat komt omdat hij nu 's morgens later begint (zeven uur) Eerder begon hij 's morgens eerder, maar was dan ook wel vaak laat thuis. Maar was dan wel vaker rond een uur of zes thuis. Gelukkig is hij wel (bijna) elk weekend thuis.
    Volgens mij had ik ook gelezen dat alles goed was met Maurtits z'n heupjes, toch? Wanneer moet je nu weer voor controle?

Jewel, gelukkig dat de ab helpt en dat het waarschijnlijk niet je bekken is. Wel goed in de gaten houden hoor!
    Wanneer heb je volgende week de guo? Is er een speciale reden dat je dit krijgt? Is niet standaard, toch?

Er werd nog gevraagd of mijn ongi niet snel was, maar bij mij is dit altijd een week na de tp. Klopt volgens mij ook precies, de cryo is zes dagen na mijn eisprong teruggeplaats. Zit vandaag acht dagen na de tp, dit is dus precies 14 dagen.
    Ben eigenlijk wel heel bang dat ik nooit meer zwanger zal zijn. Ik weet het erg negatief, maar denk elke keer; er is nooit wat gevonden en toch heeft het vier jaar geduurt voordat we Olaf kregen. Maar goed, tis nu net mis gegaan en ik vind mijn positiviteit vast nog wel weer terug.
    Ga nu gauw even op versturen drukken, voordat ik weer op een verkeerde knop druk en zal jullie dan even vertellen hoe het met Olaf is.

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Met Olaf gaat het redelijk. Hij drinkt iets beter en is ook iets vrolijker. Gisteren overdag was hij ook wel aardig goed te pas, alleen gisteravond was drama. Hij wou niet slapen en is tot twee uur 's nachts wakker geweest. Hebben alles geprobeerd, bij ons op kamer in een campingbedje, bij ons in bed, even mee beneden gezeten, wat drinken, iets te eten. Hij wou helemaal niks en was erg verdrietig. Uiteindelijk hebben wel hem tussen ons in rustig gekregen en is hij om twee uur in slaap gevallen. Ook vanavond was het weer drama, alleen wel minder dan gister. Zodra hij in zijn bed ligt en wij lopen weg, raakt hij in paniek. Heb zelf heel erg het idee dat het door dinsdagavond komt. Hij is zelf toen zo ontzettend geschrokken dat ik denk dat hij bang is dat het weer gebeurd. Vanavond is hij met een uurtje gaan slapen, dus denk dat het wel weer goed gaat komen.
    Ben alleen ook gestopt met de domperidon, want had het idee dat hij hier meer last van had dan gemak.
    Maar goed, zijn eerste ziek zijn hebben we overleeft. Vind het alleen wel heel zielig, maar dat zullen jullie vast wel herkennen.

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ff ego, sta nogal op tijd ivm de trouwerij. Er is gelukkig al een ei van 16 mm te zien, dus we moeten maar goed ons best doen de komende dagen ;)

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hè hoe kan dat nou met pco????? Wat gek allemaal maar wel ontzettend goed natuurlijk. Ik vraag me af of het bij mij dan ooit nog goed komt ;) Succes met klussen :D Enne, gelukkig valt het in het weekend dus alle tijd :D:D:p

have fun op de bruiloft!

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, veel plezier op de bruiloft, en vanavond in bed :p;);):p

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Helleuw!

Suus: och arme Sopjie * knuffel*

Nigthelf: Succes de komende dagen haha....

Elin: he wat rot meid, knuffel! Je hoopt toch anders he? Gelukkig voelt Olaf zich al beter, en ja ik ken het vind het al enorm zielig als Sara verkouden is.

Esser: Gefeliviteerd emt de goede echo,

Ons Wondertje: Voor jullie ook weer spannedn voor een brusje zie ik. Ik krijg soms ook wel weer de kriebels, maar wij willen sowieso wachten tot Sara's verjaardag voor we weer een afspraak maken.

Verder even kwijt.

Hier gaat het snel met de tandjes, na de twee boventanden is nu 1 tand naast de boventand ook door en de andere kant zal ook niet lang meer duren denk ik, dan heeft ze al 6 tandjes. Ze heeft er helaas wel erg veel last van.

Verder doet mijn lijf beetje raar, sinds stoppen met bv 2 x ongi geweest, 1 x 'normaal' en nu de laatste keer 2 maanden later maar heel weinig bloedverlies, en het is nu een week over en ik blijf maar zeurende buikkramp houden (heel licht dus niet pijnlijk maar meer vervelend) iemand een diee wat dat kan zijn? Of hier ook last van gehad?

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Elin, he gets meid wat ontzettend naar weer die ongi bij jou!! Gelukkig knapt Olaf wel weer op!! Zóóóó zielig als ze ziek zijn!

Nightelf, wat goed...een ei van 16 mm al!! Het blijft toch apart soms hoor! Fijne dag vandaag!

Sophie, gevallen :(. Dikke kus op je knie en wang!

Suus, zijn jullie nog in La France? Of zijn jullie alweer in La Hollanda? Hoe lang ze in het wiegje liggen kunnen hangt ervan af hoe hard je kindje groeit :D.... haha....maar das logisch.... Maud was (en is) maar een kleintje en heeft er voor de laatste keer ingelegen toen ze een half jaar was. Had toen ook nog maar een cm of 7 ruimte over ofzo ;).

Esser, wat fijn dat de GUO goed was :). Hoe was het met je vriendin gister? Wordt ze door de pré-eclampsie ook eerder ingeleid?

Zora, jeetje zeg....Sarah 6 tandjes nu ineens alweer!! Dat gaat hard!!

Lelie, jullie zijn nog wel wat van plan thuis zeg!! Succes met verbouwen.

Zoë, hoe staat het eigenlijk bij jullie verbouwing? Is het al klaar?

Kleintje, hier gaat manlief wisselende tijden de deur uit, soms 7.15 uur, soms 8.00 uur en soms pas 8.45 uur. Is meestal om 16.15 à 16.30 uur ook alweer thuis. 2 dgn per week om 16.45 uur huis. Korte dagen dus, maar ja...das niet anders op zijn werk. (werk met verstandelijk gehandicapten in de dagbesteding). Ik werk in 3 dgn 4 uur minder in de week dan hij in 4 dgn ;).

Jewel, wat fijn dat jij je nog steeds zo goed voelt! En werken lukt dus ook nog steeds!

Hier nog steeds geen ongi...heb maar besloten me er ook maar niet meer mee bezig te houden! Zou ik anders ook niet doen als ik niet wist dat we weer kunnen beginnen. (wie weet helpt het ;)).

Fijn weekend allemaal. Moet hier helaas werken, maar ach....heb niks te klagen...net 9 dgn vrij geweest (voordeel dat ik onregelmatig werk en dus in mei en juni wat meer gewerkt heb).

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Majo; gaat zeker hard, werk ze dit weekend, ik heb zaterdag vrijgezellenfeest en zondag 2 verjaardagen en ben nog wel streng ana het lijnen dat wordt dus moeilijk.

@ manlief: Hier heel wisselend, hij kan om half zes thuis zijn maar was laatst ook een keer om half twaalf thuis. Hij gaat meestal rond zeven uur de deur uit 's ochtends. Tsja hoort bij zijn functie is niet anders, en ik vind het niet zo erg als ik alleen moet eten. Het wordt wel vervelend als het een maand heel druk is en het gebeurd heel vaak. (Mannetje is leider Productie & Ordermanagement op een drukkerij)

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even snel! Zitten nu in de tattoo studio voor mannetje.
    Groot mannetje wel natuurlijk haha

Vanmorgen echo ghad en donderdag de tp als alles goed ontdooid.
    Dus goed nieuws. Echt gewoon net op tijd want vrijdag is de laatste dh op t lab

Voor alle meiden die ongesteld moeten woeden. Zal ik ook even
    Gauw een
    Ongi dansje doen haha.

Ongi dans...... Ongi dans...... Ongi dans.....

Elin idd. We lopen hopelijk gelijk en met zijn alle met een buikje zsm. Haha. Kan niet wachten.

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps kleintje. Mijn man vertekt om half 6 en komt soms om 1600 terug en gisterenavond pas om 1945
    Dus wisselend hier. Ligt aan zijn dag.

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    @werktijden man: zn kantoorbaan start om 08.00 uur en eindigt 16.00 uur. Reistijd circa 25 min. Zn diensten zijn 24 uur dus van 08.00 tot 08.00 dag erna dus zolang van huis. Reistijd heen: 30 min. Reistijd terug incl overdracht: 1.5 uur. Ik zeur dus ook regelmatig over die diensten aangezien hij die gemiddeld 1x per 5 dgn heeft... :(

Ben 18 juli trouwens weer terugin NL!

Lelie, had gelezen op fb over Emma. Denk dat die 2 meiden er nu ong hetzelfde uitzien. :(

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Zora voor jou dus nog even wachten om te starten? Ik wou
    Al toen ik bevallen was.

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suus nog even genieten.

Nightelf. Idd veel plezier in bed. Haha

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Werktijden, Hmmm erg wisselend dus. Vriendlief heeft hier een eigen zaak...... Dat zorgt ook voor de lange werkdagen, helaas. maar woensdag en gisteren was hij allebei netjes om 18:00 thuis. Dus dat was echt erg fijn!!!! Dat hij eerder thuis was dan dat ik het eten klaar had. Anders staat het eten altijd te verpieteren terwijl ik op hem wacht :)

Salaris, Helaas maar 1 stapje omhoog en geen 2. Maar dat was ook wel erg bijzonder geweest als ik meteen 2 zou gaan. Maar 1 is ook fijn, weer 100 bruto er bij per maand :):)

Deel Deze Pagina