Maaaaaaaaaaar..............waar ik voor online kwam....... IK IS BLIJ De ongi dansjes hebben gewerkt!!! Vanmorgen echt zo ongesteld geworden als een kreeft . HIEP HIEP HIEP HOERA!!! Hoe blij kun je daar mee zijn . Eerste pil dus weer geslikt....maandag bellen naar zkh om door te geven en rest v/h schema te horen. En nu me eerst even tegoed doen aan een flinke zak naturel ribbel chips met een sausje erbij. Dat mag he.....als je ongi bent . Zoë, wat grappig toch he...die Mees en Maud . Gaan echt steeds gelijk op! Hier ook af en toe op de knieën ipv lopend achter de wagen. En Mees dus eerst z'n snijtanden ipv de voortanden, hahaha.... nou....daar wijken ze dan af, want Maud heeft de voortanden en denk dat snijtanden eraan zitten te komen. ben ook wel benieuwd naar een foto van Mees!! En gelukkig dat het opschiet met de verbouwing!! Nog eventjes doorbijten... Jessy, wat goed dat je w.s. deze week een TP hebt!! Wat goed dat Siem tijgert. leuk he?! En zelfs al proberen te staan!! Die is er snel bij . Elin, zwaai zwaai onderin...hoe is het met je? Wondertje, nog een weekje en dan w.s. de IUI!! Spannend zeg!! Vrijgezellenfeestjes, leuk leuk....veel plezier allebei!! Confi, fijn dat alles goed gaat...en idd alles op hun eigen tijd die kleintjes... als ie nu al enkele stapjes doet, loopt ie vast binnenkort zo ineens weg. Ging hier ook ineens van ene op andere dag! Oké...ik ga de zak chips leegeten (helaas wil manlief ook wat ) en dan gauw slapen. Vannacht maar 4 uurtjes geslapen en moest hele dag werken. Erge bekkenpijn, nu achteraf w.s. door de ongi...dus dan is het minder erg, hihi.
Majo proficiat met je ongi Hihihih hier heeft het ongi dansje toen ook gewerkt Wat leuk lopen we dadelijk vrij gelijk met 4 man. Spannend hoor weer dat starten heh Ik ben nu weer ff heeeeeeeeeel rustig maar als ik donderdag voor de echo moet en ze bellen of de iui mag doorgaan spring ik ook uit mijn vel van de zenuwen
jessy en kleintje, heb jullie een pb gestuurd. majo, wat goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed van je ongi hoe blij kan ja zijn met bloed hè smaakte je chippies lekker ons wondertje, jeetje jij al donderdag de echo!!!!!! supertje spannend joh!!!!
Lelie, ik zag je pb. Ga zo richting vriendinnen maar herinner me er morgen even aan. Dan stuur ik je mijn adres en doe ik de kaartjes op de post. Majo, mag ik jou kaartjes hebben? Of zijn ze al vergeven?
Hahahaha............ het lijkt nog net niet een mega ruilbeurs hier met al die kaartjes van de AH! Hier gaan de kaartjes naar mijn moeder door, die is ze aan het sparen en plakken in 't boek voor Joep. Vind ik prima. Iedereen een fijn weekend gehad met 't mooie weer? Verder kort, ben best gaar............... Joep is gister gaan logeren bij mijn zus, dus vanaf 12 uur ongeveer waren we weer met z'n 2en (en beeb natuurlijk ) Nog wat geshopt voor de beebkamer en het huis. (alle dozen zijn trouwens uitgepakt en ingeruimd etc!) In de namiddag met vrienden afgesproken en later met hen gaan uiteten; tapas. Jummie...............was erg gezellig. Om 02.00u lagen we in bed. Vanmiddag om 15.30u was Joep pas weer terug. Wat later zijn we naar het pannekoekenhuis gegaan; ook weer lekker. Nu met de voetjes omhoog en morgenvroeg weer de eerste werkdag voor de boeg.............bleh............... Meiden, knuf voor jullie!! Liefssss
Waterlelie jaaaaaaa het is echt super spannend. Ik ben steeds bang dat mijn bms of ei misschien niet goed zal zijn nu na de bevalling. Terwijl het altijd goed was. Ach een mens moet iets te piekeren hebben heh
Je mag ze hebben hoor!! Je bent de eerste...en wie het eerst komt..... PB me je adres maar even, dan stuur ik ze naar je op! Wil je ze allemaal? Groetjes!!
Hahaha de dierenplaatjes ook is nog een hele business zo Kleintje, heb je kaarten helemaal ready voor de post!!!! Jessy, heb je mijn adres gestuurd. Weet niet of je mijn pb'tje had gelezen... Esser, leuk he shoppen....welke kleuren wil je graag in de meisjes babykamer???? Heb je al een idee welk thema etc... So! ik ga slapen....GAAAAAAAAAAAAAAAAP
Waterlelie. Ja sorry heb je pb gelezen. Zal hem op de post doen haha. En dan reageer ik vanavond even verder. Zo druk gehad. Houd mezelf bezig anders word ik nog nerveuze. Voor tp donderdag!!
Ow. Ik maakte me ook enorm druk over me bm maar t viel hartstikke mee. De arts was tevreden dus. Maak je geen zorgen meisje. Komt wel goed schatje!!
Lelie, Ik ben vanmorgen vergeten je envelopje mee te nemen dus hij gaat vanavond op de post! Confi, Ik wil ze wel hebben maar als Jessy ze wil mag dat ook hoor. Ik krijg die van Majo al Nou ik ga lekker werken, druk weekend gehad. Alle avonden te laat naar bed. Vrijdag BBQ van het werk, Zaterdag moest ik harry potter deel 7 kijken, en gisteren uit eten met vriendinnen. Vanavond vergadering van een bestuur waar ik in zit..... PFFFFF ik wil vakantie. maar nog eventjes he...... en morgen trouwens 20 weken echo!!!! Hopelijk alles goed, en ik ben zo benieuwd naar het geslacht! Spreek jullie later.
Ja jessy, de tp as. donderdag!!!!!! Snap dat je dan niet gaat zp-en maar leuke dingen gaat doen om de dagen door te komen PB je adres maar even of hoef je de kaarten niet???? kleintje, bedankt! Ik ga donderdagochtend vroeg weg dus nog op tijd Ik ga weer verder met huishouden.....wil het wel netjes achterlaten als we weg zijn...
Waterlelie. Heerlijk weg. Ben jaloers. Voor ons zit t er alweer op!! Ja heel graag zou ik je kaartjes hebben. Ik doe je vanavond even pben. Ben nu stiekum onder werktijd aan het zpen
Dat was voor ons toen ook een reden om maar voor 1tje te gaan. Moet je voorstellen, een tweeling... weet niet hoe we dat zouden moeten coördineren. Kijk als je er al 3 ICSI's op het zitten en je nog geen kinderen hebt is iets anders.......Dan zou ik voor 2 gaan. Maar gelukkig zijn wij allemaal al gezegend met een kindje!
Een echte ruilbeurs gaande hier zie ik wel Wij winkelen niet bij de appie dus geen plaatjes voor jullie helaas. Jessy en onsw, spannend hoor weer allemaal!!! Ik ga alvast voor jullie duimen! Lelie, succes nog even met opruimen e.d. en alvast een hele fijne vakantie toegewenst! Hoe laat gaan jullie weg? Nightelf, het klussen nog gelukt dit weekend? Ook voor jullie weer spannend nu zeg! Kleintje, spannend morgen zeg! Hopelijk is alles goed en ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie krijgen Werkze nog! Zo hou het hier even bij. Ze zijn hier nu met de verbouwing bezig. De achtergevel is er helemaal uitgehaald en het nieuwe kozijn voor de schuifpui zit er al zo goed als in. Dan moet er nog een stukje kozijn worden gesloopt en dat wordt dat weer dichtgemetseld. Daarna worden alle dakgoten nog vernieuwd dus ze zijn tot aan de bouwvak vakantie nog wel bezig. Dikke bende nu in huis maar ja dat hoort er nou eenmaal bij. Vanavond maar een beetje het stof weghalen zodat we nog een beetje fatsoenlijk tv kunnen kijken
Kleintje, de plaatjes zijn onderweg! Spannend morgen de 20 wkn echo! Hopelijk is alles goed en ook hier erg benieuwd naar het geslacht, hihi. Lelie, lekker aan de poets dus....zonde met dit prachtige weer. Maar ja... wel een heerlijke vakantie in het vooruitzicht...dus dan is het misschien ook wel niet zo erg. Jewel, ook begonnen met de verbouwing! Leuk leuk! Tenminste......strakjes....als het klaar is. Hier inmiddels een week geleden ook weer begonnen. Na de keuken is nu de douche aan de beurt. Zijn druk bezig ´m aan het uitbreken. Was ik vanmorgen druk aan het beitelen en hameren, valt er toch niet ineens een heel blok uit de muur. Blijkt er gewoon een extra muur voorgezet te zijn, w.s. tijdens de renovatie van 6 jaar terug. Nu dus maar even kijken wat we daar mee gaan doen. Of laten staan of weghalen en dan hebben we 15 cm meer ruimte in ons kleine hokkie. Jessy en Onsw, spannende week ook voor jullie zeg! Hier vanmorgen naar zkh gebeld. Moet helaas 3 dgn langer pil doorslikken omdat wknd ertussen zit. Nou ja..... 29e start decapeptyl, 1 aug laatste pil en 9 aug de uitgangsecho en dan hopelijk ook starten met de puregon. Spannend weer. Wij willen er trouwens wel 2 terug laten plaatsen. Maar ja....hebben dan ook nog geen één keer goede kwaliteit embryo´s gehad en dus ook nooit cryo´s. Ze waren altijd slecht en een paar matig. Beide keren zijn dus 2 matige teruggeplaatst. En mocht er dan toch een tweeling uitkomen...nou ja....dan is dat gewoon extra speciaal. Wilden beiden altijd 2 kindjes, maar dan zijn we met 3 ook heel erg blij. Mocht ik weer zwanger raken en het is er één, dan is het voor manlief i.p. klaar....ik neig dan af en toe stiekem toch nog naar 3.... Nou ja...DROOM DROOM DROOM...... eerst maar eens zorgen dat er uberhaupt een embryo gaat komen, hihi.