Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: wat ontzettend balen van die plaatjes. Hopelijk hebben ze het vanochtend helemaal goed gemaakt!

Mloetje: das raar dat je ineens berichtjes kreeg van een bekende....

Kleintje: succes vanmiddag!

Zora: wij vonden de bugaboo ook niet zo mooi, is ook erg laag en wij zijn beide lang, dus totaal niet praktisch.

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, ik vind de 4 rider ook mooi maar het was wel mijn tweede keuze. Vind alleen irritant aan de mutsy dat als je de wandelwageninzet er in hebt naar je zelf toe dat er niks meer onder past. Terwijl met de reiswieg kon ik hele tassen met boodschappen mee nemen. Vind het alleen veel te gezellig dat ik Maurits kan aankijken met het wandelen dus ga hem nog niet omdraaien.

Spannend...... over een half uur vertrekken we richting het echocentrum........

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: ik heb Amber ook nog steeds met haar gezicht naar mij toe in de wandelwagen, vind ik ook veel gezelliger (en zij ook :))

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    was even benieuwd naar Kleintje, maar besef dat het nog even kan duren.....is nu pas 16:00 uur :D Ikke niet nieuwsgierig:D

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou we zijn weer thuis!!!!! En alles is goed met de kleine!!!

en

en

en

en

het is een JONGEN!!!!!!!

En we zijn er super blij mee!!!! Maar nu ga ik ff rusten. Moe van het fietsen en ga ff thee drinken.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hihi ben ook wel nieuwsgierig.

Kleintje: Ik snap het :) Ik doe altijd boodschappen met de auto of fietskar dus heb daar niet zo'n last van. En inderdaad naar je toe is wel gezelliger.

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    O Kleintje tegelijk: Ik dacht al dat het een jongen was, super leuk een speelkameraadje voor Maurits. Gefeliciteerd!

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik dacht het zelf ook al te hebben gezien op de echo met 16 weken. Dus het verbaasde me niks. Maar vind wel super leuk dat we nu de jongensnaam kunnen gaan gebruiken. Hij is namelijk erg leuk. Nog leuker dan de meisjesnaam vond ik. En vriendlief is gelukkig ook overstag!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kleintje wat fijn dat alles goed was.
    En weer een jongen:D
    Ik ben blij dat je een nog leukere jongensnaam hebt gevonden vooral omdat je laatst schreef stiekem te hopen op een meisje.
    Geniet lekker van je herenhuis:D

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuk kleintje, weer een jochie!!!!! En super dat je de naam die jullie in gedachten hebben helemaal te gek vinden!!! Zijn jullie daar in ieder geval ook over uit :D

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: wat super dat alles goed is met jullie kleine ventje!!!!! Geweldig dat jullie het ook al over de naam eens zijn.

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Wat leuk Kleintje; nog een manneke in jullie gezin! :)
    Helemaal super, en goed zeg dat de naam ook al bekend is!
    Geniet er van meid, met zulk mooi nieuws!

liefsss

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Kleintje wat een leuk nieuws. 3 mannen!! Jij zal nog afzien. Haha

Waterlelie wat ontzeggend rot dat je je foto's kwijt bent. Hopelijk morgen wat andere mooie foto's. Het voordeel is je ziet jullie wondertje 2 x

@ kinderwagens. Wij hebben ook een buk een boel. Wel blij mee hoor. In een restaurant ideaal. En een grote bak.
    Wil hem voor een eventuele tweede ook gebruiken.

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Zora dan wacht ik nog even af wanneer jullie starten. ;) en ga dan maar flink duimen draaien voor jou!! Ben wel benieuwd naar jullie kleintje. Want het scheelt niet zoveel met Siem. Een maand.

Hier. Alles goed. Nerveus. En klote nieuws gehad vanmorgen. Mijn papa heeft last van hartritme stoornissen. Dus moest vandaag aan t ecg
    Dus flink gehuild. Die rothormonen ook!! Pregnyl doet goed zijn werk
    Maar donderdag is t zo ver

En Siem jeetje af en toe schrik ik wat hij nu weer kan. Hij trok zich gisteren 3 x op en stond gewoon!! Ik ben er nog steeds van onderste boven
    Hij lacht heel de dag. Tijgert heel de kamer rond en maalt heel de boel onveilig. Hij gaat zitten vanuit zijn tijgeren.
    Wat konden die van jullie rond deze leeftijd. Want ik snap er niets meer van. Ik heb het idee dat het af en toe wel erg hard gaat.
    Toen ik bij het consultatie buro was met 6 maanden wouden ze niet geloven dat hij tijgerde tot hij er bijna vandoor ging toen de arts hem op zijn buik legde
    Maa nu staat die boef!
    Hij is ook erg lang en zwaar. Hij weegt ruim 9 kg en zit al in maatje 74
    Nu zijn me man en ik ook lang. Maar t gaat echt super hard

Ow ik ga wel voor een goede echo duimen donderdag voor je!!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jessy, Haleluja is Siem al ruim 9 kg en in maat 74 met 7 maanden :O. Zo zwaar is Maurits nu met 16 maanden. En hij zit nog in maat 74 (soms 80). Maurits trok zich op met 13 maanden (geloof ik) en tijgeren deed hij vanaf een maand of 10/11. Dus Siem is er vroeg bij. Maar als het zo'n beer is vind ik dat ook niet gek....

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Kleintje. Haha lijkt me heerlijk zo klein ventje
    Siem is zo zwaar. Ik kan echt niet meer die maxicosi dragen
    Met hem erin haha. Ach ja een echte kerel. Die word gewoon 2 meter net iets groter als zijn vader. Haha
    Ik geef hem geen groeimiddel hoor ;)

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik moet er niet aan denken Maurits nu nog in een maxicosi te tillen :p:p. Gewoon zo de trap op vind ik al "zwaar". Zo verschillen alle kindjes weer he. Maar Maurits is volgens de grafiekjes van het CB ook wel echt klein/licht. Het is niet voor niks "kleintjevoorons" :p:p

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Idd een kleintje. Maar wel fijn zo licht nog. Nee Siem is lang voor zijn leeftijd. Ach ja. We zijn er net zo gelukkig mee. Meer om
    Van te houden zullen we maar zeggen
    Haha
    En zal de tweede jongen ook lekker klein blijven?

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Volgens de echo lag hij prima op schema. Alle metingen kwamen gemiddeld op de 20/21 weken uit en dat klopt wel redelijk. Maurits was tijdens een aantal groeiechos tussen de 30 en 35 weken al aan de kleine kant. Maar wij zijn hier heel fijntjes gebouwd (als je mijn speklaagje weg denkt :p:p)

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Dat scheelt ook hoe jullie zijn waarschijnlijk. Wij zijn beide lang. Hoewel Siem niet te groot en zwaar was bij zijn geboorte. Hij woog 7 pond. En was echt een klein ukkie. Hij is ook een tijd te dun geweest. Maar sinds de pepti groeit hij echt supergoed
    Maar wel gaaf zo kleintje. Is t langer baby voor je gevoel. Heerlijk. Is wel raar denk ik. Weer zo heel klein afhankelijk baby'tje in je armen

Deel Deze Pagina