Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hoe lang was siem de laatste keer bij het CB? Maurits was 78 cm

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ga toch maar eens slapen. Niet hoed voor de nachtrust zo'n iPhone haha

Slaap lekker meiden.

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Met 6 maanden wS hij 74 cm. Dus nu ben ik
    Benieuwd hoe lang hij is als we weer moeten

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik ga ook mijn bed opzoeken. Mijn vader was komen eten dus lekker druk (volgens mij heeft hij ADHD :p:p).

Morgen komt mijn moeder oppassen. Maurits had voor het naar bed gaan weer 38 graden. En wil niet riskeren dat ik hem morgen moet ophalen. Heb geen vrije dagen meer en belangrijke afspraken, vriendlief ook. Dus komt mijn mama oppassen! Ipv naar de opvang.

TRUSTE!!!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jessy: Thanks! Sara was de laatste keer 8,3 kilo en 69 cm maar dat was....even denken....ergens eind mei, dus zal nu a weer gegroeid zijn. Ze zit nu qua kleding in maat 68/74. Hangt een beetje af van hoe het valt.

Sara tijgert nog niet, maar rolt en draait wel de hele kamer door de afgelopen dagen dus denk dat het niet heel lang meer duurt maar kan het mis hebben. Sara is natuurlijk wel een maand ouder dan Siem dus jouw ventje is er vroeg bij hoor. Sara trekt zich wel op aan mij om te gaan staan maar zie haar dat voorlopig nog neit ind e box doen. Los zitten doet ze ook nog niet, is nog een beetje wankel.

Ik zal zo even een foto zoeken van hoe ze er nu uitziet.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bij deze een leuke foto: (in mijn album heb ik er ook nog 1 tje gezet met mij :) (paardje rijden)

Bekijk bijlage 166559

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, fijn dat alles goed is met jullie ventje! Wat leuk weer een jongetje zeg!!! En de naam dus nu ook al zeker! Had je het gevoel ook al dat jullie weer een jongen zouden krijgen?

Lelie, wat erg dat die foto's er niet op staan! Gelukkig mogen jullie terugkomen maar het blijft ontzettend balen. Wel fijn dat de placenta goed ligt en dat je gewoon mag bevallen! Succes nog met inpakken ed voor de vakantie, vanaf morgen genieten en relaxen :)!!!!

Jessy, ik zal eens even in Ruben z'n cb boekje kijken hoe groot hij met 6 maand was...........met 6 maand was hij 70cm en 9 kilo, dus ongeveer gelijk als Siem. :D Ruben was met de geboorte 8 pond en hij groeide in het begin als kool! Bij het cb zeiden ze toen al dat ik slagroom in mijn boobs had :D Nu is hij iets van 12 kilo, en hij heeft nu mt 86. Hij heeft altijd zijn lijntje gevolgd en zat net altijd iets boven het gemiddelde. Hij is nooit dik ofzo geweest, mooi in verhouding. Wij zijn allebei ook gemiddeld ;) Wij hebben trouwens de mc mura. Die heeft ook een hele grote bak en Ruben kon er tot 7 maand in, qua ruimte kon het nog wel wat langer maar hij draaide zich steeds om en wou absoluut niet meer liggen.
    Oh ja Ruben heeft niet getijgerd maar met 6 maand begon hij zichzelf af te zetten en zo gleed hij dan achteruit door de kamer heen :D en met 7,5 maand ging hij kruipen en zelf zitten.

Zora, wat een super leuke foto zeg! Wat een lachebekkie :) geweldig!
    Dus ze heeft nu veel last van haar tandjes........wat sneu.....Het hoort erbij maar konden ze maar zonder pijn doorkomen. Beter voor haar en voor jullie nachtrust ;)

Nightelf, ziet er dus goed uit met je ei :D Succes met klussen van de week! ;)
    Jullie dus ook midden in de verbouwing. Hier zijn ze nu klaar met de schuifpui en het staat nu al zo mooi! Het moet nu nog afgewerkt worden en vrijdag gaan ze beginnen met de dakgoten. We hebben besloten, nu we toch in de rotzooi zitten, dat we de muur tussen de keuken en kamer ook maar gaan uitbreken. Krijgen we een mooie woonkeuken. Al moet de keuken ooit ook nog eens vervangen worden maar dat is een volgend project ;) Nu eerst dit maar eens.

Esser, en al weer een beetje gewend aan het werken na 3 weken vrij? Gelukkig na een paar maandjes alweer verlof, gaat echt snel hè?

Hoe gaat het met de rest?
    Hier gaat het goed, vrijdag de 20 weken echo! Vind het wel weer spannend hoor! Ik heb toch wel echt getwijfeld of we het nou wel willen weten. Maar we doen het toch niet. Het nu al weten -en de voordelen die daar bij komen, naam e.d.- weegt toch niet op tegen het moment van de geboorte en het dan pas zien vinden wij. Maar ik heb heel erg getwijfeld hoor ;)
    Ik ga nu weer hier in huis aan de slag, er moet nog zoveel gebeuren.............

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden,

net klaar met inpakken! Ik moest een hele berg was strijken, vouwen en in de koffer doen. Nu heerlijk met de beentje omhoog want ik voel ze al tintelen van al het staan.
    Vanmorgen langsgeweest bij het echocentrum en zijn vrouw deed m in haar mooie apple lappie en hij deed het. Hier bij ons doet het niks...staan er NUL bestanden op...:( Ook in ons Playstation ook niks, zegt ie dat er geen titels beschikbaar zijn.
    Anyways.....ze zou de foto's naar ons mailen maar tot op heden niks ontvangen GGGRRRRRRRR
    Ik WIL ze hebben voor we op vakantie gaan! In ieder geval zijn ze niet verloren...

Vannacht om half 4 komt de taxi ons ophalen. Ik zal af en toe wel ven loeren en reageren op mijn ipad...
    Ik heb zo veel zin om te gaan...:D

zora, mooie foto van je miesje!

Jessy, heel veel succes morgen!!!!
    had je trouwens al mijn dierenkaartje op de post gedaan?

Kleintje, van jou heb ik m net ontvangen :D THANKS!

jewel, vind het knap enorm knap van jullie!!! Ik zou toch wel stiekem gaan loeren tijdens de 20 weken echo :D

Okee, Emma is wakker....dan maar later met mijn voetjes omhoog....

Ik kom vanavond nog wel even gedag zeggen :)

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Kleintje, wat fijnndat alles goed is met jullie 2e knulletje :) Dierenplaatjes al binnen?

Lelie, gelukkig dat de foto's er toch nog zijn :). Hopelijk mailt ze ze vandaag nog! Waar gaan jullie ook alweer naartoe op vakantie? Heeeeerlijk ....wat een vooruitzicht zeg....Fijne vakantie, goeie reis en lekker genieten :)

Jessy, flinke kerel is Siem zeg :). Maud was maand geleden 72,5 cm en 9335 gram. (toen was ze dus 1 jaar en 2 wkn). Maar goed....Maud is dan ook maar een kleintje. En ook later met alles. Ze zat wel al stevig met 6 maanden, maar zelfstandig gaan zitten deed ze met 11 mnd en 3 wkn. Tijgeren met 9 maanden, staan met 11 mnd en 2 wkn, kruipen precies op haar eerste verjaardag. Lopen met hulp met 1 jaar, 4 weken en 4 dgn ;).
    Wat rot van de hartritmestoornissen zeg. Ligt je pa in het zkh of wordt ie poliklinisch behandeld hiervoor? Heel veel succes morgen bij de TP :)

Onswondertje, jij ook veel succes morgen!!

Nightelf, geeft toch niks als je hier even wat minder bent! Wel fijn dat je ei mooi groeit. En intussen idd lekker aan de klus ;). Verbouwing schiet dus ook al wel wat op?!

Jewel, Ja, jullie 20 wkn echo komt opok dichterbij nu! Spannend hoor! En jullie willen het dus toch niet weten! Die verrassing is ook wel héél erg leuk hoor. Vonden wij ook :). Mocht ik zwanger raken denk ik ook niet dat wij het van te voren willen weten.
    En dus ook maar meteen een muur eruit slopen!! Gelijk hebben jullie....leuk hoor....een woonkeuken :). Hebben wij nu ook!!

Zora, wat een mooi meisje is Sara toch. Wat een vrolijk dametje zeg!! En leuke foto op het paard!! Maud gaat zondag voor het eerst op een pony zitten bij één van mijn beste vriendinnen :). Ben benieuwd hoe ze dat vindt!!

Hier nog steeds druk met uitbreken van de douche. Schiet al wel op. Bleek alleen dat bij de renovatie 6 jr geleden ze een gipsen muur voor de oude muur hebben gezet en met breken viel er ineens een heel blok naar beneden. Is zo poreus als wat. Gebeld naar de 'keukenboer' en morgen komen ze even kijken hoe en wat... denk zelf dat we dat muurtje beter weg kunnen halen. Is de douche ook ineens 18 cm!! groter. Is best wat, want is erg klein. Moeten we alleen wel w.s. vloertegels bijbestellen en ben ik bang dat het allemaal wel weer iets duurder gaat worden aangezien alle leidingen bij de renovatie tussen de oude en het nieuwe muurtje zijn gelegd....

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Fijne vakantie!

Majo, Ik heb ze ontvangen! Heel erg bedankt!!! Heb nu echt super veel meer kaartjes!

Nou hier een beetje afgedraaid. Vandaag presentatie gehad over mijn resultaten. Iedereen was erg onder de indruk :):):) goed voor mijn ego! Vriendlief is vandaag weer laat dus net gekookt, Maurits in bad gedaan en nu brengt hij de heletijd zijn nijntje bal en moet ik die weer weg gooien, net een hondje dat apporteert GHIHI. Ach kan ik iig wel normaal achter de pc. Over een half uurtje gooi ik hem naar bed. Hij is trouwens weer helemaal opgeknapt. Vandaag geen verhoging meer volgens mijn moeder. En maurits weet nu ook hoe hij zelf zijn temperatuur moet opnemen met de oorthermometer. En Maurits is sinds een week ook naar alles aan het wijzen. Wat hij ziet, wat hij wil hebben. Continu wijzen....

Had ook op het werk verteld dat we weer een jongen krijgen. Dat vond iedereen erg leuk voor ons. Veel van mijn directe collegas hebben ook alleen jongens. En hun beviel dat erg goed. Eentje heeft zelfs 5 zonen :):):O:O:O

Nou dat was het! Ow ja nog 1 dagje werken. en dan VAKANTIE!!!!

Suus, Hoe is het bij jou op vakantie?

Jewel, Ik dacht wel al dat ik gezien had op de echo met 16 weken dat het een jongen was. Maar dat durfde ik toen niet te vragen.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jessy Siem doet goed zijn best :D
    Netjes qua gewicht en lengte hoor jeetje:D
    Seyhan zal nu ook 8,5 a 9 kg zijn als ik hem bij mij op de weegschaal pak.
    19e weer naar de ka dus ben benieuwd:D
    Ik hoop dat het van je vader niks ernstigs is.
    M heeft hier ook vaker last van maar kreeg tabletjes hiervoor nu gaat het een stuk beter:)

En heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen met de tp:D
    Komt helemaal goed!

Dank je wel dat je voor mij duimt net zoals Majo dank je wel:D

Seyhan gaat ook steeds in sprongen vooruit.
    Gisteren trok hij zich op mijn schoot aan mijn handen op totdat hij stond!
    Tot 3 keer toe!
    En lachen dat hij deed zo trots was hij:D hihihi

Hier beetje zenuwachtig weer aan tobben of mijn bms en ei wel goed zullen zijn ;)

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zora wat een schatje is jullie meisje!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ff een S spam:D

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ons Wondertje: Thanks, jullie mooie man mag er ook zijn, hij heeft een prachtige bos haar zeg, denk dat ik voor Sara maar pokon ofzo ga halen die heeft ng niet zoveel haha. Ik hoop dat je bms en ei goed zijn meis, ik duim.

Jessy: Helemaal vergeten, succes met de TP morgen. Ik duim!En sterkte met je vader, hopelijk is het niet ernstig.

Kleintje: Lek al die collega's met jongens, ik kan me er niets bij voorstellen, maar een jongen lijkt me erg leuk. Mijn broer en zus hebben 2 jongens en 3 jongens, en er is altijd leven in de brouwerij. En leuk he al die nieuwe ontwikkelingen bij Maurits. Volgens mij wordt het ook steeds leuker of niet?

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jewel: Dank je, en ja die tandjes he? Maar het hoort erbij, ze ligt nu lekker in haar eigen bedje te slapen dus ben benieuwd he het vannacht gaat....

Ik vind het ook enorm knap dat jullie kunnen wachten tot de bevalling. Pfoe ik ben te nieuwsgierig, misschien als ik nog een keer zwanger mag raken dat wij ook wachten, het is natuurlijk wel een dubbele verrassing dan. Succes met de 20 weken echo, hopelijk ziet alles er goed uit.

Waterlelie: Een hele fijne vakantie, geniet ervan en rust lekker uit. Wat fijn dat de foto's toch niet verloren zijn gegaan. Hoop dat je ze nog op tijd hebt!

Majo: Ook bedankt. Oh leuk ben benieuwd wat Maud ervan vind. Sara vind dieren nu al helemaal geweldig en aait de paardjes ook al, ze vind het helemaal niet erg dat hun hoofden net zo groot zijn als haar lichaam haha. Huh? Ben je mooi klaar mee zo'n suprise mur, maar natuurlijk wel fijn als er 18 cm bijkomt is toch best een stuk.

Hier vandaag ook de schilder geweest, de lange muur in onze woonkomer is nu zandkleurig, staat best leuk. We hadden lekkage gehad en moesten overschilderen dus maar voor een kleur gekozen. Na de vakantie gaan we shoppen voor een nieuw tv meubel, leuke speelgoedkist, nieuwe lampenkappen voor boven de eettafel, nieuwe vitrage en een hoekbank. Heb er nu al zin in, beetje verandering hier in huis is wel leuk.

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nog voor Lelie; (weet alleen niet of je het nog leest ;) ) een fijne vakantie meid!!!

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Thanks girls, ik heb mega zin in onze vakantie! Half 4 komt de taxi al dus we gaan zo naar boven voor een klein dutje ;)

ons wondertje, mooie foto weer!!!

zora, verandering in huis is zo nu en dan nodig :D Ik vind het ook leuk om accessoires te veranderen en een andere kleur te geven! Zo blijf je lekker bezig hè :D

Nou, hier nog geen foto's te bekennen :( Vind het raar hoor!!! Echt slecht! Morgen als we aankomen moeten we dus bellen vanuit het buitenland om te vragen waar de foto's blijven grrrrrrr is toch belachelijk!

Nou meisjes, jullie moeten het 2 weken zonder mij doen ;):D:p

Ciao *smak*

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    snik, lelie we missen je nu al :).

Hier nog 6,5 uur werken en dan VAKANTIE!!!!!!!!

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even snel. Waterlelie hij zit op de post!!
    En natuurlijk een prettige vakantie gewenst!!

Ons wondertje. Succes vandaag! Gaat gewoon goed komen.
    En wat een prachtige foto

Zora ook al zo'n prachtig meisje.

Ik zal binnenkort ook eens spammen van onze bink

Voor de rest ben ik het even kwijt.

Ga gauw verder

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant