MEETING 15 januari: Lelie, Suus?, Jewel (ovb), Nightelf, kleintje, Esser 16 januari: Lelie, Suus, Nightelf (ovb), kleintje, Esser 22 januari: Lelie, Jewel (ovb), kleintje, Sooner, Esser 23 januari: Lelie, Suus?, Nightelf, kleintje, Sooner, Esser 29 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje, Sooner, Esser 30 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje (ovb), Sooner, Esser
Hi Jewel, jij ook hier? Ik moet weer vliegen, ging alleen ff lezen. Zit namelijk op mijn werk, hihi. Fijne dag!! Enne SUUS voor het geval ik vanavond niet meer op ZP kom: EEN HEEL FIJNE DAG MORGEN VOOR JOU EN SOPHIE!! HOPELIJK KRIJGEN JULLIE HEEEEUUUUUUUUL VEEEEUUUUUUULLLLL KADO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esser, dat klinkt idd als een geslaagd uitje! Leuk hoor! Hebben ze vaker zoiets van je man z'n werk? En wat is Joep toch ook al een grote vent! Hij slaapt dus ook met een knuffel? Ruben taalt er niet naar, als ik een knuffel bij hem in bed leg gaat hij er mee spelen en komt er niks van slapen Hopelijk kun je je straks wel aanmelden als je ongi bent. Hebben jullie geen winterstop in het zkh? Nightelf, whow wat een cadeau's! Ruben heeft die loopauto van Little People ook. Hij had al heel snel door op welke knopjes hij moest drukken Hij speelt er nu steeds meer mee. Suus, hahahhahaa zo te lezen heeft je vent idd niets te klagen Hoe je het ook brengt....geweldig! Weet je vent trouwens dat je hier je sexlife uitgebreid beschrijft? Majo, leuk dat jullie je huis kunnen kopen. Is toch fijner dan huren. Vandaag ook weer gezwommen? Kleintje, bevalt het nieuwe kdv wat? Hoe gaat het met Maurits? De vaseline ceta..blablabla (rot woord om te typen ) is idd een fijne creme. Hier is de tube leeg dus vanmiddag weer een nieuwe halen. Lelie, hihi dus je vrienden hebben het laat gemaakt met stappen? Hopelijk maakt Emma het later niet zo bont...hihi moet je eigenlijk nog niet aan denken dat ze ooit op stap gaan Ciara, hoe was jouw echo? Ben zo benieuwd wat het wordt! Sooner, dus Kris slaapt overdag ook niet zo goed. Ruben nu eigenlijk wel, vooral sinds we aan de pepti zitten. Al wil hij in de namiddag niet altijd een slaapje doen. Hij is dan wel erg moe maar wil dan ook niet slapen. We zitten dan ook soms met een erg vervelend kereltje te eten Moest gister naar de tandarts voor controle en er moest een vulling vervangen worden. Bleek er een nieuwe tandarts te zijn en dat was me toch een lekker ding!!!!! Whow ik was gewoon even van mijn apropos Maar kreeg wel meteen op m'n kop omdat ik niet floste of een tandenstoker gebruikte Gister middag meteen tandenstokers gehaald en nu braaf elke dag de tandenstokers gebruiken hihi vind het nu helemaal niet erg meer om naar de tandarts te gaan. Vanmiddag weer even te sporten. Heb ik nu ook wel weer zin in na een week rust. En vanmiddag de auto naar de garage brengen waar de winterbanden er onder worden gezet. En ik moet nog naar de bieb en de apotheek...hmm wordt een drukke middag dus. Fijn weekend alvast!
Suus, hij heeft zich wel voorgesteld maar zijn naam ben ik vergeten. Was nl een beetje afgeleid door z'n mooie koppie hihi. Het wisselt bij ons ook vaak. Vorige keer had ik ook een andere tandarts. Mijn vaste tandarts is G. W.Veldhuis en het is zijn praktijk ook. Sooner, sneakey op zp? hihihi. Je zal nu wel klaar zijn met het werk neem ik aan. Nu lekker weekend!!
Nightelf, geweldige pica! Echt een mooie toy-shop! Oh, en ja; er is een winterstop van 2 weken in ons ZH. Hoop toch eigenlijk echt dat we met onze cryo-poging, er nog net in zullen passen qua planning. Komende week maar eens bellen en goed beroep doen op de planning van de poli! Lelie, zwaai-vlieg-zwaai-vlieg-zwaai terug! Jewel, yep.... Joep en zijn eendje zijn onafscheidelijk. Hij associeert het eendje met zijn bedje, slapen en relaxen. Echt super. Verders heeft ie 'm ook niet nodig. Heeft Ruben dan ook geen speentje o.i.d.? Suus, ik doe het nu alvast want heb er morgen niet de tijd voor; Van harte met de 1e verjaardag van Sophie!!!!!!! Maak er een leuke dag van!! Hier morgen al vroeg de 'hort' op. Kregen van de week een telefoontje dat onze nieuwe auto binnen is!! Joehoe!!! Die gaan we om 10.00u. ophalen en daarna rijden we met z'n 3en door naar de jonge gezinnenbeurs. Gezellig een dagje weg!! Jullie meiden nog plannen voor het weekend?
Suus: alvast van harte gefeliciteerd met Sophie haar 1e verjaardag en jij natuurlijk ook!!! Ik moet morgen werken en weet niet of ik tussendoor ff tijd heb om te feliciteren, dus dan maar een beetje vroeger Hopelijk hebben jullie een hele fijne dag morgen!
SOPHIE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Suus, maak er maar een mooie dag van vandaag. Het regent dan wel, maar julie Sophie is beslist het zonnetje in huis.
Nou, ik ga er maar eens even voor zitten. Heb tussendoor wel gelezen maar meer kom ik even niet aan toe. Esser, wat leuk jullie auto ophalen. Welke hebben jullie gekocht? En dan meteen een dagje weg. Ben benieuwd of die jonge gezinnenbeurs wat is. In ieder geval een fijne dag. Leuk die slaap foto van Joep. Jewel, jij bent goed bezig, graag naar de tandarts gaan haha. Ik heb zo`n knappe fysio, ook heeeeeeeeeeeel fijn. De verjaardag van Ruben komt ook langzaam dichter bij ( oke nog 2,5 maand) ben je al druk bezig met voorbereidingen? Leuke foto op de schommel, vond hij het ook leuk? Sooner je bent weer helemaal terug. Gaat het wel goed met je? Wat is Kris een mooie meid, leuke foto hoor. Het slapen gaat dus niet zo bijzonder goed met Kris? Lijkt me best vermoeiend. Ook al hoef je er niet uit, je wordt toch steeds wakker. Nightelf, wat een speelgoed heeft Amber al. Heeft ze ook echt al een voorkeur waar ze graag mee speelt? Hadden ze bij Jullie al de kerstshow bij de Intratuin? Hadden ze toevallig ook kleine kerstpakjes voor baby`s? Mooie foto`s van je taarten. Een vriendin van mij doet dit als bijverdienste, taarten maken voor anderen. Moet je maar eens op mijn hyves kijken. Majo, wat leuk dat je vader komt logeren. Woont hij zover weg dan? Hij zal wel veel missen van Maud. Want het gaat allemaal zo snel. Heb je trouwens al het idee da Maud tandjes begint te krijgen? Want Lynn van Bright is er al vroeg bij. Leuk die 4 generatiefoto, dat is wel heel speciaal. Als ik ene meisje had gekregen had ik het ook kunnen doen, maar mijn oma is niet zo ..eh hoe zeg dat suptiel leuk. Suus, wat heb je voor een taarten besteld? Iets met een thema? Verwacht je veel mensen vandaag? Moest wel lachen om je erotisch verhaal haha. Die arme man van jou heeft wat te voorduren. Lelie, hebben je vrienden je vannacht wel laten slapen? Wel gezellig zo`n bezoek, maar ik denk dat ja daarna ook weer blij bent als ze weg zijn, toch? Ik ben aan het zoeken geweest of jij nog meer te vertellen had over jou en Emma. Maar je reageert wel steeds. maar hoe is het nu met jou en Emma? Of ik heb niet ver genoeg terug gelezen) Kleintje, pfff valt niet mee weer wennen aan zo`n KDV. Maurits merkt er niet zo veel van denk ik, maar jij des te meer. Jij blijft het volgens mij ook nog steeds moeilijk vinden he? Ik heb dat ook wel, maar ik heb me zelf aangewend om te denken: Oke er gebeuren dingen die ik graag anders zou willen, maar er is niks levensbedreigends dus laat het lossssssssssssss . Valt niet mee, maar het werkt wel. Anders maak ik me de hele dag gek als ik op het werk ben. Ik zal straks even je foto`s op hyves bekijken. Enise, wat leuk dat je kleine meid al kan stappen en dat de andere kleine meid ( gefeliciteerd) in je buik alvast oefent haha. Pat en Calani hoe is het met jullie en de beebs? Gaan jullie mee naar de meeting?
Hier een druk weekje achter de rug. Dane had best wel last van het uur tijd verschil, maar volgens mij komt hij langzaam weer in het ritme. Dinsdag mijn eerste werkdag gehad. Was in eerste in instantie best saai. Van eerst hele dagen druk bezig zijn, nu een hele dag op kantoor zitten. Daarbij was degene die me het moest aanleren in mijn ogen niet capabel om het me aan te leren. Maar woensdag ging het al veel beter en gister moest de teamleidster weg naar een vergadering. Ze vroegen zich nog af wat ze met mij moesten in de tussentijd. Zou 2,5 uur duren. Ik zei dat ze me maar daar moesten laten en ik wel zou oppakken wat lukte en dat ik me wel redde. Nou .het was wel even aanpoten, maar ik had wel eindelijk het gevoel dat ik me nuttig maakte. Dat wat ik kon heb ik gedaan en de rest heb ik opgeschreven. Uiteindelijk was de teamleidster 5,5 uur weg. Toen ze terug kwam zeiden zij en haar leidinggevende: als C er nog zit dan weten we iig dat we ene goede kracht hebben aangenomen. En ja hoor!!! Ik zat er nog. Ik ben meer van het aanpakken en zelf doen, dan van steeds kijken, daar leer ik niet van. Dus ik heb me er goed doorheen geslagen. Verder best een spannende week voor mijn schoonvader. Is gister gekatheteriseerd. Dit ging op zich goed, maar de uitslag was niet zo best. De bypasses van 10 jaar geleden zijn dicht aan het slibben. Nu moet hij z.s.m. geholpen worden maar hij moet ook z.s.m. aan zijn halsslagader geholpen worden want deze zit 70-90% dicht ( andere kant zit al 100% dicht en is niet meer operabel) Wacht hij te lang met die halsslagader kan dat fataal zijn, maar laat hij dat eerst doen, kan zijn hart het niet aan. Lekkere situatie dus. Mijn man is er behoorlijk van ondersteboven. Trouwens schoonpa klonk ook behoorlijk angstig aan de telefoon gister. Dalijk maar even langs gaan. Zo nog even wat vraagjes waar ik benieuwd naar ben. Hebben jullie ook last, of last gehad van postnatale verstrooidheid? Ik stond afgelopen maandag om 17:00 bij de fysio, maar had helemaal geen afspraak ..pffff En dit is maar 1 van de vele voorbeelden. Maken jullie dit jaar ( en wat heb je vorig jaar gedaan) de kerstkaarten zelf met foto van je kindje? Doe je dat dan met het fotoprogramma van b.v. hema / blokker enz, of maak je het zelf in photoshop? Hebben jullie voorbeelden of leuke suggesties of misschien een site wat echt leuk is? Waar koop ik een kerstpakje voor Dane? Ik wil dan graag een foto in een kerstpakje maken. Zo, ik ga eens even wat doen, anders blijft de boel liggen. Moet wel zeggen dat de gedachte dat ik vanaf nu elk weekend vrij ben, wel erg lekker is. Fijn weekend allemaal ( gelukkig regent het :x)
MEETING 15 januari: Lelie, Suus?, Jewel (ovb), Nightelf, kleintje, Esser, Confidence 16 januari: Lelie, Suus, Nightelf (ovb), kleintje, Esser 22 januari: Lelie, Jewel (ovb), kleintje, Sooner, Esser, Confidence 23 januari: Lelie, Suus?, Nightelf, kleintje, Sooner, Esser 29 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje, Sooner, Esser, Confidence 30 januari: Lelie, Suus, Nightelf, kleintje (ovb), Sooner, Esser Ik heb de dagen in november / december maar niet meer ingevuld, omdat we denk ik toch richting januari wat gaan plannen.
Meiden, wat ontzettend lief al die berichtjes, kaarten (Jewel, was echt compleet verbaasd toen ik de 2e kaart zag!!) en smsjes. Krijg er gewoon een brok van in mn keel... We hebben nu onze rustpauze en dan om 15.00 uur komt de volgende 'lichting' Huis hebben we ff gefatsoeneerd, alle dozen opgeruimd en weggegooid en Sophie natuurlijk meteen in bed gestopt Lelie, was gezellig je weer te zien! En baal nu natuurlijk ontzettend dat mn SL jullie cadeautje heeft gemolesteerd....... Zou het expres zijn gedaan??
Suus en Sophie, ook hier nog even; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!!!!!! Hihi ik dacht is ook een beetje sneu voor je dat Sophie alleen kaarten krijgt. Jij bent ook jarig dus ook voor jou een kaart Wat heeft Sophie van jullie gekregen? Tandarts heeft geen site en ik kan alleen achter z'n naam komen als ik er heen bel en dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven hihi zullen ze ook raar opkijken als ik vraag hoe die lekkere tandarts heet Gezellige dag nog! Confi, wat erg van je schoonvader zeg! Hopelijk komt het allemaal wel goed. Fijn dat je baan bevalt. Hopelijk blijft het ook zo leuk en verveel je niet meer Maar zal vast wel meevallen denk ik Ik wil dit jaar misschien ook wel kerstkaarten met een foto erop. Hebben we nooit gedaan maar lijkt mij nu wel leuk. Dan niet in een kerstpakje oid maar gewoon van ons gezinnetje. Ik ben zelf niet zo crea dus waarschijnlijk dan met een fotoprogramma van de hema/kruidvat. Ik moet mij er nog even op oriënteren Ik ben nog helemaal niet met Ruben z'n verjaardag bezig. Eerst sinterklaas maar achter de rug hebben Fijn weekend allemaal!
Ja ik was er ook zeer verbaasd over Alle andere speelgoed waren nog in de oorspronkelijke verpakking maar perse moest ze deze openmaken en kapot maken Jammer! Nu is eigenlijk de fun er van af Ach ja...nu moet Sophietje maar w&p elkaar kusjes gaan geven Wat zag Sophie er trouwens schattig uit in haar jurk. Vind ook heel leuk hoe jullie de taart enzo hebben gedaan!! Emma heeft iig zich prima vermaakt Ze ligt nu heerlijk te pitten!! Bedankt voor de foto's!!!! We hebben trouwens meteen ook zo'n speeltafel besteld Via BOL en is 40 euro. Geen idee voor hoeveel jullie m betaald hebben... Hele fijne middag verder!!!! Ohja, wat heb jij eigenlijk van je man gekregen Ik moet weer racen!!! Ah jij op msn
Oh wat lief!! Wat zijn het toch een mooi meisjes! Oh ja Suus, vergeet ik je toch nog een beetje Wat heb jij allemaal gekregen?