Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ons wondertje, nou spannend hoor! Dat wordt ook voor jou de duimen draaien! ;)

Kleintje, balen van die verf zeg............ :( Kom je de kleur van de muren wel al een keer showen met n pica?
    Onze bank is ook donker hoor; antrachiet/zwart. Licht grijs vind ik wel mooi maar zooooo besmettelijk. Niet echt handig met 2 kids straks. ;)

Meisje is hier druk aan het bewegen en t schoppen. Zo super. :)
    Ik heerlijk met de beenjes omhoog en dan begint ze zelf een feestje.
    liefsss

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Esser heeeeeeerlijk dat getrappel heh:D

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, Als straks alles in het kamertje staat (eind augustus) dan zal ik wel ff een foto plaatsen. Maar kan natuurlijk van de week ook wel ff de kleur showen! En grijs is inderdaad besmettelijk, vond het al gewaagd met twee kids :p. En wat leuk dat de baby lekker schopt! Hier voel ik savonds ook al veel activiteit! Zeker omdat ik vorige week te horen gekrege heb dat de placenta achter/boven ligt (dat gaat helemaal goed komen) weet ik dat ik de baby extra veel zal gaan voelen. Nou niks op tegen hoor :)

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Zo weer helemaal bijgelezen en even kijken of ik uit mijn hoofd nog wat weet.

@ Calani: Leuk van je te horen en super dat de meiden het zo goed doen! Ze zijn inderdaad klein maar fijn. Lief!

@ Majo: Jee dat voelt goed he slopen haha! Leuk dat Maud al zo begint te kletsen, lijkt me zo leuk en schattig, maar hier nog even wachten ...

@ Lelie: Als ik naar buiten kijk ben ikjaloers hoor, bah het is hier hondenweer, geniet jij maar lekker van de zon daar, heerlijk!

@ Nightelf: Gelukkig de bijwerkingen van de clomid al minder, op naar een mooie ronde.....

@ Kleintje: Balen zeg van de verf, en ik ben ook benieuwd hoor naar de kleur, binnenkort even fotootje ja is leuk.

@ Ons Wondertje: Spannend op het wachtbankje, duim voor je meis.

@ Mloetje: Jeetje wat een gedoe zeg, daar wordt je echt niet vrolijk van nee. En wat rot dat je zoveel pijn hebt. Sterkte ermee! Lijkt me toch wel heel moeilijk op zo'n jonge leeftijd.

@ Kindjes meenemen: Als wij weer gaan starten willen we eigenlijk ook niemand inlichten, maar weet dan ook niet zo goed wat ik met Sara moet doen de dagen dat ze niet bij de oppas is. Ook omdat ik het vervelend vind voor de kinderloze stellen als ik met een kindje daar aan kom zetten, moet zeggen dat ik zelf soms best verdrietig was als er een kindje in de wachtkamer zat, hoe hebben jullie dit gedaan? Hoe denken jullie er over?

@ Jewel: Fijn dat de echo goed was en jammer dat je niets gezien hebt....je blijft toch nieuwsgierig he? Maar het blijft afwachten.

@ Esser: Mooie bank, nog een paar weekjes dan gaan wij ook leuk bankshoppen...zin in!

@ Confi: Hoe is het met jou en Dane? Nog vakantieplannen?

@ vakantie: Wij gaan vrijdag, 2 weken naar....Zeeland....hoop zo dat het weer opknapt, gelukkig zitten we wel in een huisje, maar toch....

Sorry als ik iemand vergeten ben, ben het echt even kwijt en moet maar eens wat gaan doen hier in huis.......

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou net terug van de praxis, basisverf niet meer leverbaar..........GRRRRRRRRRRRRRR. Kan ik weer naar de andere kant van de stad fietsen :(:(

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #3206 Majo, 18 jul 2011
    Laatst bewerkt: 18 jul 2011
    Jewel, zag dat ik jou van de week helemaal vergeten was!! :x Stom stom...!! Maar wat FANTASTISCH dat ook jullie 20 wkn echo helemaal goed was :)!!

Kleintje, wat stom van die man van de praxis zeg! :x Op zich wel raar dat je het dan niet alsnog voor de korting kunt krijgen. Doen ze hier bij de praxis echt niet moeilijk over als je het uitlegt. Dan geven ze zo alsnog die korting. Volgens mij wordt Maurits zijn kamer wel heeeel mooi :)!!

Calani, HAAAAI.....wat leuk dat je even binnen kwam wippen zeg!! En wat fijn dat het zo goed gaat met Alexandra en Delphine :)! Kleine meisjes, maar ze doen het érg goed zo te lezen. Ben wel benieuwd hoe je meiden er nu uitzien..... fotootje??

Lelie, wat heeeeeeeeeeerlijk klinkt het daar bij jou zeg!! RELAXED!! Geniet ervan meid!! En pas op met je rug he.... :$ Oeiiiiiiiii, lijkt wel of ik er een 'tik' aan over heb gehouden!! Schiet nog net niet in de stress als ik rugklachten lees ergens..... Hmmmm...en normaal ben ik eigenlijk noooooit gestresst :cool:!

Onsw, JAAAAAA!! Ook weer op die spannende wachtbank :). Spannend hoor! Hopelijk toch nóg een keer direct weer raak!! Hoe mooi zou dát zijn zeg :)!

Nightelf....gaat voor jou langzaam w.s. het wachten... maaaaar.... je hoeft nog maar een week :) toch?! Hmmm...;) laatste week is natuurlijk wel altijd het vervelendst!!

Suus, inmiddels toch alweer terug van vakantie? Of ben je toch in La France gebleven?! Heb je hier nog niet weer gesignaleerd!! Nog druk met alle boel opruimen en wassen draaien :(.

Zora, Maud heeft gisteren op de pony bij vriendin gezeten. Ze vond 'm toen we ernaast stonden érg leuk en interessant. En maar aaien aaien en aaien en klopjes geven (leuk...alles nadoen :)). Maar toen ik haar erop zette vond ze het spannend en wilde ze er weer af. Totdat de pony ineens begon te lopen...hihihi....ze kraaide het uit van de lol :)!! Zó grappig!! Leuke is dat ik vroeger zelf veel op die pony reed. Nu is het een oud mak beestje en laat vriendin alleen nog maar kids erop zitten. Beestje is al de 25 jaar gepasseerd inmiddels!! Wat betreft meenemen kindje bij echo's enzo. Ik neem Maud denk ik wel mee...ik vond het zelf niet altijd confronterend. Was natuurlijk wel jaloers maar gaf mij anderzijds ook een soort van hoop, van....het kán dus toch. Laatst bij gyn was Maud ook mee en zat er ook een stel en kon gewoon aan hen zien dat ze ook voor ivf of icsi o.i.d. kwamen. Vond het zelf toen wel vervelend voor hen idd. Toen wij naar buiten kwamen ging ik dan ook expliciet met ons nieuw gekregen info boekje met koeienletters erop IVF/ICSI naar hen gekeerd houden. Zodat ze dat zagen enlaten zien van....bij ons lukt het ook niet zomaar vanzelf...en het kán dus!! Kwam haar even later bij de apotheek tegen toen ik de spuiten ging halen en toen zei ze vriendelijk lachend gedag :).

Esser, mooie bank hoor!! Heerlijk he....alles nieuw :). En lekker met de beentjes omhoog en je meisje voelen trappelen!! Dat klinkt echt weer zó súper :)!!

Hier helaas ook met de beentjes omhoog...alhoewel... beentjes.... één been!! Heb gisteravond een pak met 4 vloertegels voor de douche van 60x60 cm op mijn voorvoet laten vallen. (zag vanmorgen dat dat 33,5 kg woog :$) Was nota bene het laatste pak wat we naar boven moesten brengen. Het laatste wat we zelf aan/voor de douche moesten doen. Voor mij té zwaar om te tillen dus dacht....zet ik 'm wel alvast rechtop zodat manlief hem makkelijker kan aanpakken. Maar ja...;) domme doos hiero :):p dacht....til 'm een heel klein stukje van de vloer op aan van die...tsja...wat zijn het.... plastic 'touwtjes' zeg maar die er vaak omheen zitten.... En toen net voor ik het pak met m'n handen wilde pakken...KLABAF!! Brak dat 'touwding' en BATS....hele pak op m'n voet. PIJN!! OEIIII!! Riep nog tegen manlief al puffend, steunend en kreunend :D...dit is nog erger dan bevallen, hahaha!! (alhoewel dat wel veeel langer duurde toen ;)). Nu dus blauwe voet en voor morgen ziek gemeld op werk. Bij huisarts geweest en zoveel mogelijk komende 3 dgn met voet omhoog. Is of gekneusd of middenvoetsbeentje gebroken maar foto maken ze niet omdat het voor de behandeling niet uitmaakt gaan toch niet gipsen. Lekker dan!! Zit ik hele dag in huis met van die lui die de douche de komende 2 weken gaan inbouwen....

Sorry :):):) beetje lang verhaal weer geworden................

'k ga even verder met kaarten inplakken van..................... Maud haar geboorte nog :D:D:D. Hoe bedoel je laat :)!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    majo aaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuwwwwwwww!!!
    Dat doet echt pijn.
    Houdt het wel goed in de gaten heh!!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: hele fijne vakantie, hopelijk draait het weer nog ene beetje bij....

Majo: oei, wat zal dat pijn gedaan hebben, van die zware tegels op je voet. Maar wel vreemd dat ze niet een foto laten maken, het is toch heel erg afhankelijk van de plaats van een eventuele breuk of er voor een gipsbehandeling wordt gekozen niet. Als het bij je kleine teen zit doen ze het meestal niet, maar bij de rest wel.
    Beterschap!

Kleintje: jemig, wat balen van de verf, zeg. Heb je aan de andere kant van de stad nog wel de goeie kleur erbij kunnen krijgen?
    Hopelijk draait ook voor jullie het weer nog een beetje bij.

Esser: mooie bank!

Onswondertje: joepie, ook op het wachtbankje :) Hopelijk hebben we straks allemaal een mooie test.

Hier valt het wachten me zwaar, de eerste week is geweest, maar die laatste week duurt altijd zo ontzettend lang..........
    Ik voel helemaal niets, geen steekjes, geen zere boobs, afwachten maar.......
    Na deze week nog maar 1 week werken en dan eindelijk vakantie. Ben er echt aan toe. Zaterdagavond en -nacht heb ik nog wel dienst (blegh, dat zijn de vervelendste diensten die er zijn).

Volgens mij had ik nog niet eens verteld dat ik bij de volgende 3 rondes (hoop natuurlijk dat die niet komen ;)) de clomid ga gebruiken zonder telkens voor een fm te gaan. De gyn vond dat dat best kon, moet dan wel ovutestjes gebruiken om te kijken of het goed zn werk doet en mocht ik twijfelen, dan mag ik altijd even langskomen. Vind dit zelf wel een fijn idee, vind het toch wel erg belastend om telkens daar weer met de benen wijd te moeten. De bijwerkingen moet ik dan maar voor lief nemen, mocht het echt niet gaan, dan mag ik dus wel weer eerder terug komen.
    We shall see........

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Suus!! Daar ben je weer :) Zwaai zwaai!!

Nightelf, die volgende 3 keer moeten gewoon niet nodig zijn...tenzij je nog een 3e wil straks natuurlijk ;). HA hier zei dat ze alleen event. een breuk van grote teen zouden gipsen en rest v/d tenen niet. Maar heb zelf niet idee dat er ietrs gebroken is hoor!

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, Ik heb de verf nog kunnen vinden en vriendlief heeft het gisteren afgemaakt :). Nu nog puinruimen/schoonmaken en dan kan ik luxaflex en gordijnen gaan ophangen. En dan na onze vakantie de meubeltjes halen bij ikea.
    En wel fijn dat je niet voor FM hoeft. Bij de cryo hadden wij ze eerst wel maar de daadwerkelijke eisprong werd met ovutestjes gedaan. Werkte net zo goed.

Majo, Hoe is het met je teen? Zit niet mee he. Wanneer mag je met de deca beginnen?

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even ego.

Ik denk dat de poging mislukt is. Heb zoveel pijn in me buik. Had met siem nergens last van en nu heb ik zo'n pijn.
    Ik zat net gewoon te grienen om niets....
    Voel me ook echt klote. iemand ervaringmet die buikpijnen??

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jessy, nee ik heb heen ervaring maar wilde je even een digi knuffel geven!!! Sterkte met 'wachten'.

Hier gaat het prima. Vandaag weer een dagje strand in de planning. Heerlijk!!!

Liefs!

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jessy, ik had bij beide tp in de laatste wachtweek veel krampen. Beide keren zwanger. Ik hoop voor jou dat je ongi weg blijft.

Lelie, alles goed op vakantie?

Hier heerlijk aan het genieten van mijn vakantie. Vandaag is Maurits gewoon naar de opvang. Ik lig nog in mijn bed te relaxen. Maar wordt toch eens tijd om te douchen, lunchen en dan naar de stad. Bh die niet op voorraad is is binnen dus die ga ik dan maar ophalen.
    Gisteren trouwens naar Harry Potter deel 7.2 geweest met collega's. Echt geweldig! Alleen toch weer net wat anders als het boek, helaas.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jessy,

Ik ben met de poging die gelukt is een week na TP gaan winkelen. En heb die hele dag erge buikpijn gehad. Steken en krampen. Soms moest ik gewoon even gaan zitten.

Dus het kan nog alle kanten op meis....knuffel!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nightelf: Dat zou inderdaad lekker zijn, ovutestjes ipv elke keer die FM. Maar hopelijk is deze poging gelukt! Sterkte met afwachten. Ik vind die wachtweken ook altijd eht ergste van alles! Bleh!

Majo: Oh wat leuk en wat leuk dat je vriendin die pony als zo lang heeft! Grappig dat ze het leuker vond toen de pony ging lopen. Super! En aj je hebt ook wel gelijk betreft meenemen. Ik had dan ook wel zoiets van 'het kan' maar andere keren maakte het me verdrietig. Voor ons duurt het nog wel even dus ik kan nog even denken wat ik doe. In ons ziekenhuis is sowieso de fert.poli schuin tegenover de 'zwangeren' poli. Dus al die dikke buiken komen even goed langs gewaggeld met tonnen kinderen er achter aan. Haha ik had dat denk ik ook gedaan met dat boekje expliciet naar dat andere stel toe....

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, even weer een teken van leven! Inmiddels weer terug in NL maar weer erg druk... :( Eerst alles opruimen natuurlijk, dag erna alweer verder met de verbouwing, en gisteren weer gewerkt. Had meteen als welkomstcadeau een megalekkage van onder mijn behandelstoel vandaan. Monteur kon pas komen om 15.45 uur en is 2 uur bezig geweest met de reparatie!!! En dan te bedenken dat we 3 weken ervoor jaarlijks onderhoud hebben gehad en daarna pas 4 dagen hebben gewerkt........... En nee, garantie krijg je nooit bij die gasten! Zucht... Weer een dag voor janlul gewerkt.

Met Sophie alles goed! Praat echt ontzettend veel! Mond staat geen moment stil, echt ongelooflijk! Vandaag heb ik haar niet gehoord en heb haar maar om 10.30 uur uit bed gevist. Was toen al wel wakker maar zat lief te spelen in bed. Heerlijk zo'n kind!
    Gisteren eerste dag kdv sinds 4 weken en gelukkig ging het goed! Veel kinderen schijnen dan te huilen maar niet onze Sophie :D

Met de zwangerschap ook alles goed, denk ik tenminste. Buik groeit prima en volg wk donderdag de 20 wkn echo alweer. Is eerste check na de vwp dus best spannend eigenlijk. Normaal heb je 5-10 dgn na de vwp een check maar ja, toen waren we met vakantie. Officieel nog geen zekerheid of alles goed is na de vwp, wel vaak geluisterd met Angelsound en dan horen we wel hartactiviteit dus we denken dat het wel goed zit.
    Vandaag ga ik langs de LIefwinkel en even goed shoppen voor aankleding in de jongenskamer, en ook wat kleine dingetjes voor Sophie's kamer. Schuifpui zit er ein-de-lijk in en meteen ook de vloer erin laten zetten gisteren dus het begint erop te lijken. Hopelijk komen ze deze week alles afwerken bij de pui en ook meteen ons schuifwandensysteem zodat we dit weekend wellicht de laatste dingetjes kunnen verven. Volg wk vrijdag worden de 2 op maat gemaakte kledingkasten geplaatst en dan eind augustus de plintjes van de vloer. KUnnen op zich al wel inrichten en dan zetten we gewoon alles even langs de kant zodat de vloerenman erbij kan. Raamdecoratie moet ook nog gebeuren maar dat doen we wellicht dit weekend of volg wk ergens? Denk dat Sophie pas voor het eerst naar boven gaat in september ofzo, en dan dus nog wel in haar ledikant. 1 persoonsbed wordt al wel in elkaar gezet maar is dan meer voor de show ;) en misschien al een keertje proberen ofzo.

Verder nog een tip voor de kindjes die nog last hebben van berg (hoewel het na 4 wkn oud dermatitis heet). Sophie had het nog steeds en het verdwijnt in principe vanzelf maar in Frankrijk kreeg ze echt last van de losse schilfertjes en jeuk. Toen een spulletje gekocht (in het buitenland kan je alles gewoon verkrijgen zonder recept, heerlijk!) en dat moeten we 2x per dag gedurende 1 mnd insmeren op haar berghoofd. Zijn nu ruim 2 weken bezig en het is zo goed als weg!! Echt super spul! Mocht iemand willen weten wat het is, zeg t maar, miss is het te bestellen op internet nl. Wij hebben meteen een voorraaadje gekocht voor het geval onze kleine man het ook krijgt. Kunnen we er meteen mee aan de slag ;)

Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar dat komt nog wel. MOmenteel even in mn drukke egofase maar daar komt vast binnenkort verandering in :D

Nog wel even voor Jessy, heb nog geen enkele mega krampen/buikpijn gehad. Niet bij mislukte cryo, dan wel bij 2 gelukte verse. Voelde bij de mislukte cryo wel meer lichte steekjes ofzo dan bij de verse succesvolle tp's, toen voelde ik nl nix.

MEiden, dikke kus!

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ff ali illegali vanaf mn werk ;)

Moest vanochtend een progesteron laten prikken en ik ben helemaal blij, die was 46.9! Moet minimaal 30 zijn voor een goede eisprong, dus ik heb iig een goed ei gehad (en geen ingezakte follikel, heb ik nl wel eens gehad).

En nu maar wachten, pffffffffffffffff..............

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hai Dames!
    Even een teken van leven van mij. Druk hier met de verbouwing weer. Afgelopen dagen zijn ze niet geweest door het klote weer maar nu zijn ze bezig met de dakgoten. De schuifpui hadden ze gelukkig al binnen 2 dagen staan toen het nog droog was. En wij dus binnen bezig met van alles. We hebben de computerkast verkocht dus momenteel even bezig op een zeer oude en trage laptop. Dus ik hou het even kort ;)

Suus, fijn dat jullie weer terug zijn! Wel kl*te van je stoel....een lekkere start weer idd. En jullie dus nog steeds aan het verbouwen.......het is een gedoe maar het eindresultaat is altijd geweldig en dan weet je waar je het voor gedaan hebt ;)

Lelie, wat ben ik jaloers op jullie zeg! :D Ik wou dat ik op het strand kon liggen.....Geniet er lekker van meid!

Kleintje, gelukkig de verf nog gevonden! Ben ook wel benieuwd naar de eindpica's :) Wat voor blauwe kleur hebben jullie als ik vragen mag? Ik zoek ook nog een mooie kleur voor Ruben z'n kamer. Heb wel wat in gedachten maar nu de goede kleur en nog bij vinden ;)
    En lekker dat je nu ook vakantie hebt!! Hopelijk wordt het weer wat beter als jullie op Texel zijn.

Majo, auwww.....dat moet idd pijn doen! Nu dus met het pootje omhoog ;) Jullie dus ook nog druk bezig in het huis. Wel wat foto's van het resultaat showen he?

Mloetje, nice name :D Vervelend zeg dat je een meelezer hebt. Maar als hij/zij meelas dan weten ze ook in welke topics je meeschrijft, dan kunnen ze je zo weer vinden toch? Of wisten ze alleen je naam?
    En kl*te zeg dat je zoveel pijn hebt, en wat een gedoe en geregel om het allemaal voorelkaar te krijgen zeg!
    Wij hebben Ruben ook meegenomen toen we de eerste echo hadden. De wachtkamer wordt hier ook gedeeld met de 'gewone' zwangeren. Het blijft idd een beetje dubbel maar ik heb het zelf nooit erg gevonden. Ik vond het wel mooi om te zien dat het dus wel kan :)
    Wel spannend weer voor jullie hoor!! Ben je ondertussen al ongi?

Nightelf, jessy en Onsw, spannend voor jullie zeg!! Ik duim al flink voor jullie! Hopelijk mag het raak zijn!!!!!

Oh Jessy, ik had beide keren een echt ongigevoel, met kramp, dus dacht ook echt dat het over was. Maar was dus niet zo :D Ik ga extra voor jou duimen, ik hoop zo voor jullie dat het nog niet over is!!

Nou meiden, ik ben nu al een halfuur bezig met 10 zinnen typen en ik hou het nu voor gezien ;) Als het goed is krijgt mijn vriend binnenkort een nieuwe laptop van z'n baas dus hopelijk is die sneller. Dit is ook niks.
    Dan zal ik ook wat uitgebreider reageren.

Fijne dag nog!

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus, bezige bij ;).... kl*te van de lekkage zeg, wel fijn dat de verbouwing opschiet. Nog goed geslaagd bij de liefwinkel?

Nightelf, fijn van goed ei :). Nu weer verder wachten..... pfff..... wachten duurt lang!

Kleintje, fijn dat kamer af is wat betreft verf! En lekker vakantie dus :). Ik begin 29e weer met de deca. HOERA!! hihihi.

Jessy, hoeft helemaal niks te betekenen hebben hoor. Had hier eerste keer nergens last van tot dag voor testen, toen ongi gevoel. 2e keer wel wat ongi gevoel na paar dagen gehad.
    Succes met wachten!

Lelie, lekker aan het genieten!! Fijn!!

Hier vordert het al aardig in de douche, hoewel ze wel de 2 wkn nodig zijn en dist is dag 3. Alleen die man die de boel installeert is wat introvert..... komt echt niks uit zeg.... en dan zit je 3x per dag met 'm aan tafel....2x voor koffie, 1x voor lunch... heeft zelf een dochtertje van 5,5 mnd oud...dacht...ha!!!....daar hebben we een overeenkomst...maar nee hoor...komt nog niks uit hemzelf. En dan duren die pauzes laaaaaaaaaaaaaang :(.
    Voet lijkt alweer aardig beter. Kan weer redelijk lopen, wel met wat pijn maar goed.... zaterdag dus maar weer werken.
    Nu even een klein meisje uit bed halen die wakker schrikt van het frasen....zielig :(!!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Majo: Helemaal vergeten, beterschap voor je voetje.

Ik ben trouwens vanaf vrijdag lekker met vakantie! Dan weten jullie dat als jullie me missen. :D Kom af en toe wel spieken met mijn telefoon hoe het gaat hoor!;)

Deel Deze Pagina