Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jessy lieverd,
    Ik herken het wel ik had toen ook idd krampen.
    Waar ik het het snelste aan merkte was dat de utrogestan niet meer makkelijk naar binnenging.
    Het zat potdicht en heel smal vanbinnen.

Ik duim toch heeeeeeeeeel hard voor je!!!

Suus jammer genoeg weer terug in de drukte:(
    Probeer toch maar rustig aan te doen.

Kleintje hoe schiet het op met de kamer:D

Nightelf dat is goed zeg, nu hopen op een mooie innesteling ;)

Zora heerlijk vakantie geniet ervan:D

Hier heel nuchter.
    Heb er geen verwachtingen van kan het altijd meevallen ;)

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sorry meiden, het is al wat laat en ben erg moe maar even ego en met jullie delen: op het werk is mijn verlof akkoord! (zwangerschaps- en/ouderschapsverlof) Zo fijn dat het geregeld is. Woe. 14 sept. is mijn laatste werkdag en zal dan pas weer met werken beginnen op ma. 2 april.........jippie! Nu nog 8 weken werken.....

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Esser wat heerlijk meid!! Aftellen!

Hier dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties!!!
    Ik word er iets minder angstig van. We zullen af moeten wachten.
    Ik zit nu op wd 7 heb me pregnyl 13 dagen geleden gespoten
    Morgen wd 8 had ik bij Siem al een posi test.
    Dus begin wel een beetje spannend te vinden
    De cryo's worden bij ons pas na 5 dagen ingevroren misschien dat dat invloed heeft?
    Moet wel vandaag naar de tandarts en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ze moeten een foto maken.

Nou ga toch maar proberen te slapen. Wil niet echt hard lukken. Haha

Ga vanmiddag op iedereen reageren als Siem wilt slapen natuurlijk. Haha.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jessy idd als je emmy na 5 dagen word ingevroren zal het ook sneller innestelen;)
    EN dan evt sneller positief testen.
    Rond vandaag of morgen zou hier een evt innesteling kunnen zijn.
    Ben benieuwd ik blijf er zo nuchter mogelijk onder.

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi meiden,

Ben ik weer onder mijn eigen naam...Idd Jewel, ze vindt me toch wel als ik wil, dus doe er niet zo moeilijk meer over!
    En niemand herkende me meer hier op het forum, haha!

Heb weinig opgeslagen, maar dat komt helemaal weer goed, want IK HEB VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
    Dus kan nu vaker reageren! Het waren zware drukke weekjes, maar het is allemaal voorbij! Rond 16.30 nog een borrel met de collega's en dan zit het er echt op voor 6,5e week! Heerlijk!

Jessy, spannend hoor voor jou! Ik duim!!!!!
    En ik zou geen foto laten maken. Hier vragen ze het altijd of je zwanger bent en als je het niet zeker weet dan gokken ze het er niet op.

Onsw, hoe voel jij je nu?!?

esser, wat super zeg, zolang verlof! Lekker lang genieten van jullie meiske en haar grote broer!

Mijn forumvriendin is trouwens eergister bevallen van een meisje! N.iva! Ik vind het een mooie aparte naam! Binnenkort op kraamvisite!

Suus, weer terug in NL! En nu op naar de 20-wekenecho, hoop dat het een mooie echo wordt!

Majo, jeetje wat een gedonder met je voet. En dan ook nog zo'n klein meisje ronddwarrelen! Trek je het allemaal een beetje?!

Zora, morgen lekker weg! Fijn hoor!!!! Waar gaat de reis naartoe?!

Nightelf, spannend, mooie score hoor!!!!! Dat is wel een goeie eisprong! En nu de rest, ben benieuwd!

Siem wordt ongeduldig dus nog ff ego:

vanmiddag wordt de tens bij de fysio uitgelegd, het is even voor nood, want ze kunnen me niet zo goed helpen als op de pijnpoli, Maar om die wachtlijst te overbruggen, mag ik wel even die van de fysio lenen...

Ongesteld, ben ik nog steeds niet. Zit op dag 30 en normaal word ik zo op dag 27/28 ongesteld! Ben toch bang dat ik m'n eisprong later heb gehad, want had in het weekend, 2 weken geleden, ook buikpijn...dus de poging in augustus kan niet doorgaan helaas, want dan valt mijn eisprong in de vakantie.
    En we gaan er niet voor heen en weer!

Dus...het wordt september, jammer maar helaas!

Ik ga Siem uit z'n wipper halen, hij vindt het niet meer leuk, haha!

SMAK

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah loesie, you're back :D:D

Jessy, ik zou geen foto laten maken bij de tandarts...wat ik weet is dat ze horen te vragen of je zwanger bent...
    Als ze digitaal foto's maken zijn de stralingen minder maar toch...ik zou het overleggen!
    Sorry dat ik het weer vraag maar had je nummer 108 al op gestuurd? Is de enige wat nog ontbreekt. Ik ben op vakantie dus kan de post niet checken ;););)

Majo, auwwwww voetje...hoe ist ermee?

Esser, wat een verlof! Heb ik nog nooit van gehoord. Zeeer prettig vooruitzicht.

Suus, lekker zo'n eerste werkdag, NOT!
    Ik kom graag een keer kijken hoe jullir zolder er uit ziet. Klinkt echt vet!

Okee, moet gaan ontbijten. Eet echt veel. Heb het nodig blijkbaar. Het eten hier in het hotel is goed. Dus ik vermaak me prima ghihi
    Daarna zwemmen met de kids (2 van mijn schoonzusje).
    Regent het nog veel in NL?

Liefs!

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Waterlelie. Hij moet als het goed is op de mat liggen bij jou!! Hij is al een tijdje de deur uit. Haha
    Ik heb er ook nog maar 2 die ik mis. Zo vervelend en we krijgen ze niet meer bij onze ah.

Loesie. Wel klote zeg dat je net zo laat bent deze maand. Was bij ook. Altijd op tijd en op t moment dat ik weer mocht starten was ik overtijd. Zo rot!!
    Maar dan ga ik in september voor je duimen!!

Ow. Spannend!! Ik hoop zo dat t raak is bij jullie. Ik begin er hier een beter gevoel over te krijgen. Heb niet dezelfde buikpijn als met ongesteld. En morgen zit ik op dag 26 van me cycles. Me normale nod dag.
    Dus ik weet dat dag 8 vroeg is maar ik ga gewoon testen. Heb ik met Siem ook gedaan. Dan is het 14 dagen geleden dat ik pregnyl heb gespoten

8. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps waterlely. Nog een hele fijne vakantie!!! Lekker van genieten meid!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ooooooooh wat spannend jessy!!!!
    Ik duim zo hard hihihi:D
    Ik zou ook geen foto's laten maken hoor.

Loesie heh nee te laat ongi :(
    Wat sh*t.
    Is DD dan gesloten in de vakantie???:(

Waterlelie hele prettige vakantie!

Hier afwachten heh 4 dagen na de inseminatie.
    De vorige keer had ik 5 a 6 dagen voor nod dat het moeilijker werd de utro binnen te brengen.
    En 8 dagen na de inseminatie dat mijn borsten pijn deden.
    Maar de zwangerschap( mk) van de 2ling toen weer niet.
    Dus ach we wachten af ;)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S heeft zich daarnet voor het eerst zelf bezeerd.
    Een blokje van fisherprice op zijn gezichtje laten vallen.
    Ocharme zo zielig dan heh:(

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Onsw, ach, arm manneke! Dan kunnen ze zo hartverscheurend huilen!!!!!

Nee, DD is niet dicht, artsen gaan wel op vakantie, maar dan neemt een andere arts het over. Maar wij gaan zelf 5 augustus op vakantie...dus dan valt de eisprong in die week als ik later ongesteld word...
    Ach, je weet wat ze zeggen he, als het niet lukt om zwanger te raken, dan moet je lekker op vakantie, dan ben je er minder mee bezig, haha! Dus wie weet!

Heb net test gedaan, negatief...wist het wel natuurlijk en moet ook zeggen dat ik niet echt teleurgesteld ben, maar het was gewoon om dat kleine stemmetje in mijn achterhoofd het zwijgen op te leggen!!

Dus ik ga op voor een septembertp!

Onsw en Nightelf en Jess, ik duim voor jullie!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ah Loesie sorry dan had ik het verkeerd begrepen van DD.

Wat betrefd het testen ik herken het zo!
    Alhoewel ik het wist had ik toch soms zoiets van zou het en dan toch testen ( nu is het bij ons dan ook wel echt onmogelijk heh)

Over S jaaaaaa was zo zielig.
    Hij lag op zijn boxkleed en tilde het blokje op maar verloor de controle toen in zijn handjes en viel zo naast zijn oogje ( gelukkig ernaast!)
    Hij keek eerst van huh wat is me nu gebeurd om dan te starten met heel hard gehuil:(

Hahahah wie weet help dit regeltje je wel idd ;)

Ik ben op een ander fora al terug gaan lezen naar toen mijn symptomen ( waar het geen secret mission was ;))
    Maar ja we blijven rustig:p

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even snel nog: Doegie allemaal, wij gaan morgen naar Zeeland en ga weer snel door met inpakken, is wat meer werk met zo'n kliene haha.

Meiden ik duim voor jullie (degenen die het nodig hebben) en hpelijk goed nieuws als ik terug ben.

XXXX

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ow gaat het nu met s. Is hij een beetje bijgekomen van het blokje. Zo zielig als ze zo moeten huilen.

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Zora veel plezier in Zeeland!!

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Loesie. Haha hier ook zo vaak een test gedaan ook al is het onmogelijk. Gek hè. Ergens weer je dat je niet zwanger bent en toch testen haha
    Hopelijk in september wel een posi test!!

Ik ga hier morgen testen. Kan me niet langer bedwingen. En voel me zo ontzettend ziek. Misselijk duizelig. Buik op gezet en geen pijn meer behalve in me liezen. Moeie benen en snel huilen. En dan nog me gevoelige () (). Dus ik voel me behoorlijk zwanger. Het is al 13 dagen geleden dan ik de pregnyl heb gespoten. 5000 E kan me niet voorstellen dat het nog van de pregnyl is.
    Ach ja morgen weet ik meer

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ooooooooooooh jessy dat klinkt idd als zwanger hoor!!!
    Pregnyl is er na 10 dagen uit ;)
    Wat spannend ik hoop het zo:D

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha ik hoop het ook!! En ik hoop het voor alle meiden hier!! Gun iedereen zo een tweede wondertje!!
    Duim voor jou bijna me vingers rood haha

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd ik ook voor jou:D
    Zou wel weer leuk zijn heh samen zwanger:D

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha ja idd. Hebben we 2 kids die dezelfde leeftijd hebben!! Super gaaf. Kan ik weer jou buddy zijn en jij de mijne. Wanneer mag jij testen.
    Ik moet woensdag bloed prikken

Deel Deze Pagina