Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jessy: het klinkt wel heel positief!!! duimenduimenduimen......

Hier nog steeds geen klachtjes, helemaal niets.....................

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nightelf ik duim ook heeeeeeeeeel hard voor jou anders dan maar zonder klachtjes ;)
    Had je ze wel bij Amber?

Jessy 31e mag ik voor een bloedtest en dan doe ik 's ochtends al testen dan ben ik wat voorbereid ;)

Ik wil zowiezo wel graag je buddy zijn:D

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha 31 ste dat is zo joh!!!

Nightelf. Dat kan ook weer goed zijn. Bij Siem voelde ik ook biets. En nu echt van alles. Gek hoe het kan verschillen.
    Ben ontzettend benieuwd

Nou me duimen draaien hier wat af hoor meiden

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh meiden, wat spannend hier zeg! Duimen draaien nog steeds overuren, ik hoop zo dat het voor jullie raak mag zijn!!!!

Jessy, whaa morgen testen..........spannend! Pregnyl is idd al uit je lichaam. Ik hoop het zo voor je!

Esser, heerlijk zeg dat je verlof geregeld is! Nog 'maar' 8 weekjes werken, en dan in april pas weer :) Oeh wat klinkt dat nog ver weg.
    Ook al druk bezig met de meidenkamer :D en ook al helemaal los gegaan met rose kleertjes?

Majo, oh wat irritant dat die vent niet zo spraakzaam is. Hier gelukkig 3 dagen aan het werk geweest dus dan redden ze zichzelf maar met de koffe ;) Hoe gaat het nu met je teen/voet?
    En wat leuk dat Maud paardrijden zo geweldig vindt! Ik zie haar ook al helemaal zitten :)

Zora, fijne vakantie!!! Hopelijk treffen jullie het wat met het weer!

Loesie, was niet raar bedoeld hoor maar dacht dat ze eenmaal weten hoe je heet je topics dan misschien ook lezen ;) Ach en zoveel rare dingen schrijf je toch niet? ;)
    Jammer dat je in augustus geen tp hebt, maar idd om je vakantie daar nou voor te onderbreken......nu je al een kindje hebt ben je toch wat relaxter daar in. Ach zo kun je nog lekker van een paar alcholische versnaperingen genieten op vakantie :D

Ow, och die arme S......zijn eerste 'oorlogswond' ;) Bij jullie weet dus ook niemand dat je weer op het wachtbankje zit? Leuke verrassing wordt het dan als het raak is. Mijn moeder was ook zo verrast, ik zie nog haar reactie voor me :D

Zoe, met jullie ook alles goed? De verbouwing ook al achter de rug?

Suus, wat leuk dat Sophie zoveel kletst :) Zo geweldig om te zien hoe snel ze dan weer nieuwe woordjes leren. Nog geslaagd bij de Lief! winkel? Vast wel ;)

Lelie, hier in friesland is het nu al 3 dagen droog gelukkig en vrij zonnig. Maar lang zo mooi niet als bij jullie ;) Jullie hebben de juiste tijd gekozen om weg te gaan zeg!
    En dus lekker aan het 'schransen' in het hotel :D Hmmm ik kan soms ook niet van de lekkere dingen afblijven.....maar ik probeer er wel iets om te denken.

Kleintje, gaan jullie morgen nou naar texel? Druk aan het inpakken zeker. Veel succes!

euhmmm met de rest ook alles goed?

Hier gaat het goed. Ruben krijgt volgens mij weer nieuwe tanden of kiezen want hij is snachts onrustig en overdag vaak hangerig en niet willen spelen. Eten en drinken gaat nog wel goed, alleen zijn groenten momenteel niet zijn favoriet.
    Ook zijn we hem nu aan het leren om met bestek te eten maar met de hand gaat het toch nog sneller ;) Vind ik op zich niet erg maar alles zit er daarna wel onder, want als hij genoeg heeft gaat de rest op de grond en de hond is ook kieskeurig dus die eet ook niet alles op ;);) dus kan ik weer met de stofzuiger en de dweil aan de slag. Komt ooit wel goed toch? ;)

Nou ik ga even met de beentjes omhoog, morgen gelukkig vrij maar de werklui staan hier wel weer morgen vroeg. Gelukkig schiet het al aardig op en denk ik dat ze volgende week wel klaar zijn.
    Fijne avond nog allemaal!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jewel ik hoop dat Ruben zich snel beter voelt, die tandjes ook:(

Hahaha idd niemand weet hier dat we weer bezig zijn ;)
    Word een hele grote verrassing.
    Hoe hebben jullie het gezegd ik wil iets speciaals dan doen:D
    Vanuit S dan ;)

Hihih ja jessy is het zo:p nog maar 10 dagen hihihihi.

Had niemand anders hier dat de utrogestan toen moeilijker naar binnen ging.

Ik wacht op dat moment:D

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jewel. Klote joh die tandjes. Vind het zo zielig als ze er laat van hebben.

Ow. Wij willen als het raak is Siem een t-shirt aan doen met daarop:
    Ik word grote broer. Kan je bij de Hema volgens mij laten drukken.
    Lijkt me zo leuk. Maar dat is nu nog niet. Eerst een posi test en echo.

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ego bericht. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Een posi test. Wel nog licht maar 2 strepen. Ik zal hem vandaag spammen. Ben zo gelukkig.
    Dit is dezelfde poging als met Siem. Gek eigenlijk. Weer de cryo na de punctie raak!!! Jeetje ben er nog van onderste boven.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben direct komen kijken!
    Wauwie * stuiter stuiter*
    Ik zit in tranen echt waar ben zo blij lieverd!!!

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, gefeli met 2 streepjes! Een echte cryo mama ben je! Super zeg, ben benieuwd naar de pica.

Wie volgt? ;)

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jessy, JOEPIE!!!!! Alvast voorzichtige felicitaties!!!

Texel, Nou we hebben besloten dat we iig niet morgen of zondag gaan. Want er is super veel regen voorspeld. Voor zaterdag 12 mm en zondag 24 mm. Ook al zou maurits niet mee gaan dan zou ik nog niet willen. Dus straks even met de camping bellen dat we waarschijnlijk maandag komen. Dus het inpakken wordt nog even uitgesteld... Baal er wel van..... Maar ja 24 mm regen... Dan staat de tent dus vol :p:p

Vanmiddag weer naar de verloskundige...... Ga even klagen over mijn bekken. Heb echt al de hele week super veel pijn aan het einde van de dag. Dus niet echt ideaal. maarja de afspraak met de bekkenfysio staat al...... Wel stom want bij de zwangerschap van Maurits had ik helemaal geen last van mijn bekken.

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jessy, yihaaaaaa!! Super nieuws zeg! Hoe spannend.......

Ik blijf zeker doorduimen, al helemaal voor de dames die nog op de WB zitten!

Kleintje, kan me voorstellen dat jullie de vertrekdag hebben uitgesteld, met zoveel regen voor de boeg..............bah.... Ik geloof dat het in de loop van volgende week toch echt beter zou gaan worden? Ook dan daarna moet er voor een langere periode mooi weer komen; zon en zo rond de 25 graden dacht ik.

Suus, nog lekker druk? Hoe is t nu met de behandelstoel?

Lelie, nog aan t genieten van de zon?

Nightelf, hoe voel je je? Waren de cupcakes weer goed gelukt?

Jewel, hoe is t? Voel je je okay?

Sooner, hoe is ie?

Pat, majo en andere meiden; met jullie ook alles goed?

@hier; gister kinderverjaardag gehad. Joep had de grootste lol. Helemaal super. Vanochtend hangen we samen lekker een beetje rond in huis, wat wasjes doen etc. Mannetje is vanmiddag vrij dus gaan we wat shoppen nog voor t huis, decoraties etc etc. Ook gaan we het behang voor onze dame d'r kamertje bestellen en de dieren muurstickers voor Joep zijn kamer. Zijn zo leuk!
    liefssss

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jessy, GEFELICITEERD!!!!
    Ben benieuwd naar de foto! Hoop dat de cryo's het bij mij ook zo goed doen!

Jewel, haha, je hebt gelijk hoor! Maakt me ook niks uit eigenlijk, maar heb haar wel gevraagd niks tegen mijn vriendin te zeggen, want niemand weet dat we straks weer gaan beginnen!
    Wij hebben ook zo'n kieskeurige hond hier! Verwend of niet?
    Sneu dat Ruben zoveel last heeft van z'n tanden en kiezen, hopelijk zijn ze snel door!

Onsw, ben jij de volgende, kom ik na jou! ;)

Kleintje, balen dat je zoveel last van je bekken hebt!
    En in het weekend lekker thuis, zou ik ook doen, bah zoveel regen, dan heb je er niks aan!
    Hopelijk kun je maandag wel vertrekken! En pik je dan niet al het mooie weer in daar? Wij gaan 5 aug, dus wel even wat daar laten!

Hier,
    Word vandaag denk ik ongesteld. Temp is gedaalt en al iets bloed gespot, maar nog niet echt veel.
    Manlief had behoorlijk de 'p' erin en wil toch nog proberen om voor de vakantie de poging te doen.
    Zou kunnen lukken, maar dan moet ik echt op dag 13 of 14 mijn eisprong hebben. Dag 13 wordt het 5 augustus en 14 6 augustus. Van mij hoeft het niet perse, maar hij wil het wel graag. Hij wil dan die zaterdag weg naar Texel ipv vrijdags.

Heb wel gezegd dat als het op die zaterdag valt, we open kaart gaan spelen. Want mijn zwager/zus en kids komen bij ons een week in huis en die komen die zaterdag.
    Die zouden dan dus niet mogen weten dat wij nog thuis zijn, dus dan moeten we met Siem eerst naar Dusseldorf heen en dan door naar Texel. Dat wordt me veel te gek.

Hij mopperde wel een beetje, haha, maarja, hij is zo ongeduldig!
    En hij zag ook wel in dat ik gelijk had!

En Jewel, ben geen alcoholfanaat, dus drinken gebeurt hier sowieso niet, haha!

Maar...het zet nog niet echt door en dan kun je toch nog niet bellen...wat mij betreft laten we het zo.
    Mocht ik in september een tp hebben, dan zou het ook nog makkelijker uitkomen als die op een ma/di/wo valt, want dan heeft Siem al oppas!

We shall see!

Ik ga ff verder neuzen!

SMAK

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jaaaah!!! Jessy alvast een voorzichtige felicitatie, wat ontzettend mooi..

Verder een zwaai vanuit hier! Erg druk en moe de laatste tijd, maar verder gaat het hier hartstikke goed. a.s. donderdag alweer de 20 weken echo...wat gaat dat snel zeg!
    Amy stapt hier al heel erg goed en snel langs de kanten en begint soms al los over te stappen en los te staan, ze is dan helemaal trots op zichzelf..haha..kijkt me dan met zo'n grote glimlach aan van kijk eens wat ik al kan! Mama is dus heel erg trots..dat snappen jullie wel natuurlijk!!
    Ze gaat hier trouwens nog wel smorgens naar bed, hoe hebben jullie dat? Ik merk aan haar dat ze het nog niet volhoudt om op te blijven tot na de middag..

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Pat, Maurits gaat op de opvang alleen smiddags naar bed. Maar thuis gaat hij sochtends ook altijd nog eventjes. Voor hem fijner en heb ik ook nog eventjes rust. Hij heeft het blijkbaar nog nodig.

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja Jessy!!!! 2 strepen!!!!! :) :) Gefeliciteerd!! Je was er wel vroeg bij zeg ;) heb je wel geslapen? Of de hele tijd wakker gelegen tot je kon testen :D Super zeg!!!

Onsw, wij hebben eigenlijk niks speciaals gedaan. Ik wou eerst ook een shirtje met ' ik wordt grote broer' voor Ruben kopen maar helemaal vergeten. Toen gewoon maar verteld toen we bij mijn ouders waren. En zo ook aan schoonouders. Verrast waren ze iig allemaal :D
    Niemand had gedacht dat we al voor een 2e wouden gaan omdat Ruben het eerste jaar slecht sliep en kma had dus dachten ze allemaal die zullen nog wel even wachten met een 2e.

Loesie, haha ja dan maakt het idd niets uit of je wat kan drinken of niet ;) Dus mannetje erg ongeduldig......je hoort toch vaak dat het andersom is. Ik snap wel dat je nu in sept de tp wilt. Wordt dan idd een gevlieg en gedoe om alles te regelen. Maar misschien dat het allemaal toch uitkomt!

Esser, leuk zeg vanmiddag even shoppen!! Vindt Joep dat wat leuk trouwens? Ruben vind er niks aan, hij wil niet in de wagen blijven en als je hem er uit haalt dan haalt hij de hele winkel overhoop ;) en loopt overal heen behalve waar we heen moeten. Het is echt geen shopper helaas. Hoop dat de aankomende beeb het wat leuker vindt ;)
    Ik voel mij tot nu toe prima! Ik merk nu wel nu de buik dikker wordt dat alles toch wel weer wat lastiger wordt. Maar geen rare dingen gelukkig. Voel jij je ook nog goed?

Kleintje, ja een tent vol regen lijkt mij ook niks. Ze hebben het volgende week idd over wat beter weer. Vervelend trouwens dat je zoveel last van je bekken hebt. Hier zijn de klachten helemaal over, ik denk dat het met de blaasontsteking te maken had.
    Mijn s-zus had bij de eerste ook geen last maar met de 2e zwangerschap wel. Gelukkig had ze na de bevalling er geen last meer van.

Pat, oh wat leuk zeg dat Amy al wat los begint te lopen! Zo trots kun je dan zijn hè? :) Tjee jij gaat ook al hard zeg, alweer 18 weken! Voel je verder wat goed?

Ben nu op zoek naar wat leuke kleertjes voor de eerste periode, wat neutrale pakjes, maar er is weinig leuks te vinden. Toch heel veel rose of blauw. Of nijntje maar dat vind ik dan weer helemaal niks. Er komt gelukkig nog wel nieuw spul binnen dus hopelijk vind ik nog wat leuks. Ik heb ook een lodger wrapper gekocht. Lijkt mij ideaal, vooral omdat het ook in november is en met Ruben gebruikten we een badcape maar dat bleef nooit goed om hem heen zitten. Voor de rest hoef ik niet zoveel meer, nog wat hydro luiers en wat rompertjes. Als het een meisje is kan ik daarna helemaal los gaan en anders hebben we nog genoeg kleertjes van Ruben.

Nou ik ga even een broodje eten met Ruben, dan kan hij daarna op bed en ga ik ook even rusten, 't was vanmorgen weer vroeg......

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jessy, hoe spannend! 2 streepjes=positief!!! Wanneer mag je bloedprikken, maandag?
    Zeg maar welke kaarten je mist, ik heb er 300 thuisliggen ghiihi

Vandaag iets mindere dag. Beetje bewolkt. Misschien dat het vanmiddag opentrekt en anders gewoon lekker een strandwandeling maken.

Nightelf, voor juo ook zenuwslopend lijkt me. Sterkte met wachten.

Okee, ik ga we even verder i-netten. :D

Liefs

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jessy, wat ongelooflijk super meid!!!! 2 strepen!!! Wanneer is je eigenlijke testdatum?

Ik merk dat wij (eigenlijk vooral ik ;)) het wachten nu zwaarder vinden als voor de eerste. Hadden jullie dat ook?
    Ik voel hier nog steeds helemaal niets..... Heb wel een ongelooflijke testdrang, maar ja, zit nu 10 dpo, dus is wel erg vroeg. Heb gelukkig ook geen testen in huis, die ga ik pas halen wanneer ik overtijd zou zijn.

Vlieg er weer vandoor, moet nog van alles in huis doen. Kom morgen wel even verder bijlezen en reageren :)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mmmm nightelf ja en nee.
    Ja omdat je zoiets hebt ga ik voelen wat ik heb gevoeld ( bij de mk en bij S toen)
    EN nee omdat we hem hebben heb ik zoiets ik ben iig wel mama:D.
    En dat was mijn grootste angst dat niet te mogen worden.
    Heel dubbel iig;)
    Zit je nu 4 dagen voor nod?

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #3259 Majo, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
    Jessy, Whoehoeoeoeoe!! Een voorzichtige felicitatie alvast :). Dat moét gewoon goed zitten!

Loessie, lekker vakantie dus....heerlijk zo lekker lang!! Spannend dus of het augustus wordt of september!! Ennehhhh....na Jessy eerst nog nightelf positesten, daarna onsw en dan wil ik eigenlijk ook nog wel tussendoor als jij pas in sept gaat ;). Als het aug wordt voor jou, hangt het er denk ik net om bij ons 2 wie eerst :p. Denk dat het bij ons qua testdatum ergens eind aug zal gaan worden... wat is het toch weer spannend hier nu en straks ook weer :D. Leuk hoor!!

Kleintje, wat baaaaaalen van jullie vakantie zeg!! Idd wel heeel erg veel regen komend wknd zeg :(. Maaaar...vanaf dinsdag schijnt het beter te worden :). Dus gaat vást nog goedkomen met jullie vakantie!!

Lelie, wat een mazzelaar ben jij zeg dat jullie lekker daar zitten. Hier dus snertweer. Maar dat had je inmiddels wel begrepen he ;). Kun je er nóg meer van gaan genieten met dat in je achterhoofd :D.

Esser, wat een heeeeerlijk vooruitzicht heb jij zeg :). Gewoon 6,5 mnd vrij strakjes!! Nog lekker geshopt vanmiddag?

Zora, hele fijne vakantie!! Komende dgn w.s. gekluisterd aan jullie huisje....maar volgende week er dan maar lekker op uit toch?!

Suus, hoe is het? Las op vw dat je je wat zorgen maakt om de kleine man? Zus nog gebeld? Ook al voel je 'm nog niet, jullie hoorden het hartje toch steeds nog wel met de angelsound?!

Jewel, zielig....Ruben en z'n kiesjes :(. Hopelijk zijn ze snel door! En verbouwing schiet dus al aardig op bij jullie :).

Nightelf, spannend ook bij jullie hoor!! Duimen draaien!!

Onsw, ook al zo spannend. Ook hier duimen aan het draaien voor jou!

Pat, wanneer heb jij de 20 wkn echo? Jij gaat ook hard zeg!! Maud slaapt ook nog 2 x p/d hoor!! Was nooit een lange slaper overdag (1/2 uur of 45 min 2 x per dag) maar nu slaapt ze 's morgens ineens vaak 5 kwartier en 's middags nog 1,5 uur. En van de week zelfs 3 x kort naar bed gedaan!

Met mijn voet gaat het weer beter. Hele wknd weer werken overdag en daarna nog 3 nachtdiensten dus ben benieuwd.
    Maud is vorige week voor eerst bij kdv 6 deuren verderop in de straat geweest :). Wat een weelde zo dichtbij! Ging prima (had niet anders verwacht want ze is echt heel makkelijk en absoluut niet éénkennig). Ze wordt ook zo wijs ineens :$. Echt zo'n meisje al... ze zegt laatste week ineens weer een paar woordjes (bal, mauw, buik). gaat zó snel ineens! Vanmorgen zó gelachen.... met babyzwemmen moesten we met de kindjes voor ons uit naar de ander toelopen. Toen Maud en het andere meisje op een paar cm van elkaar af waren, zag ze dat het andere meisje een snottebel had, wijst ernaar en zegt: 'Bah'. :). Badjuf stond er net met haar neus bovenop en iemand anders ook en we moesten zó lachen... was echt zó grappig! Eigenwijs ding :p! Ben echt zóóóó blij en gelukkig met 'r!! Ze is de laatste week ook ineens zó lekker knuffelig :). Hééérlijk!!

En meiden....gaan jullie nog leuke dingen doen het weekend?

@AH kaartjes: Ik heb er nog een paar in de aanbieding:
    8,9,51,54,72(2x),82,92,95,109,160,144,194,200

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou meiden ik heb de test van jessy op hyves via een pb gezien en die is echt niet licht hoor:D
    Hij lijkt heel erg op de eerste test wat ik van S had:D.
    Dus jessy ik zeg toch van harte gefeliciteerd:D

Majo aaaaaah wat lief van Maud hihih.
    En ongelooflijk idd dat ze dan ineens zo wijs is!

Deel Deze Pagina